Haar moeder was niet aanwezig. Haar moeder had tickets geregeld voor Mannie en Brian om meteen naar Spanje te vliegen voor tenminste 3 dagen. Maar Brian heeft boekingen dus die kan niet en wat ik begreep gaan ze dus niet meteen naar Spanje. Haar moeder zal denk ik niet deze kant op komen voor Amanda dus dat weerzien duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:46 schreef Utrecht het volgende:
En was de moeder van Amanda eigenlijk aanwezig bij de finale?
Ze zei heel blij dat ze haarmoeder weer ging zien, maar ik had het gevoel dat dat buiten het huis pas zou zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:53 schreef Marrije het volgende:
Jaap: Brian was echt versuft, die liep verdwaasd rond buiten vannacht
Presentator: fantástisch!!
Ik ben bang dat jij straks een Huub aan je vijver hebt staan. Koop maar vast een hengeltje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is er al een winnaar bekend?
Dat heb ik even gemist, waarover dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:05 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian liep idd even verdwaast rond, maar toen Jaap even bij hem kwam en met name toen mannie niet lekker werd was hij ontzettend lief. Hij heeft haar naar bed gebracht en haar getroost. Hij kon daarna alleen moeilijk in slaap komen. Huub had eerst ruzie met Claire, verdronk zijn verdriet terwijl hij gezellig bij Jaap zat en moest bijna huilen voordat ie maar het bed indook.
Het ging met name over hoe 'echt' hun liefde was. Claire had veel negatieve reacties van buiten gehad en zei 'wacht maar tot je buiten bent' en 'je bent geen god'. Huub werd daar kwaad om, omdat hij dat al zo vaak uitgelegd had.quote:
thanksquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het ging met name over hoe 'echt' hun liefde was. Claire had veel negatieve reacties van buiten gehad en zei 'wacht maar tot je buiten bent' en 'je bent geen god'. Huub werd daar kwaad om, omdat hij dat al zo vaak uitgelegd had.
Ja, irritant. Die Atsma had het de hele tijd over 'drang van de redactie' waar hij duidelijk 'dwang' bedoelde. Hij zei het steeds verkeerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik ben wel benieuwd of oud bewoners nog een boekje open doen over de gang van zaken van de productie. Gisteravond bij Nova zei Atsma van het CDA dat er bewoners naar hem toe waren gekomen die graag hun verhaal wilden doen over de gang van zaken. Volgens Atsma durfden ze hun verhaal niet te doen omdat er in het contract een boete van ¤.50.000 op staat. JdM heeft gisteren verzekerd dat de (oud) bewoners gewoon hun verhaal mogen doen zonder consequenties.
Inderdaad en dat met 2 vette katers!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:57 schreef noekje het volgende:
Ik heb Huub in tijden niet zo vrolijk gezien.
Ik vind het verschrikkelijke muziek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef Smash-it het volgende:
Ja hoorrrrr, Huub gaat draaien! Kom maar op met een lekker nummertje!
Lekkere plaat, van wie is iequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Smash-it het volgende:
THIS IS MY HOUSE!!!!!! Sex, fight, hesitate, kick you out of my golden cage!
Lekker nummertje!
Het is allemaal Huub zijn schuld,ECHT WAARquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
Huub en Cliare super vrolijk die 2 anderen liggen te woelen en moeilijk te doen in het andere bed.
Gisteren zag ik Andries ook lopen, heeft hij de party niet mee naar binnen gekomen??quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:21 schreef schatje het volgende:
Het zou wel lachen zijn als toch nog de Party de villa in komt.
Anders zal Brian er thuis wel over horen.
Mr. D. heeft gisteren vermeld dat hij vernomen heeft dat dit advies niet in overleg met Jaap's moeder is gegeven. Dit kan ook komen doordat deze niet geheel op de hoogte is van de gang van zakenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef blomst het volgende:
Meneer Simpel Hoe vond je het ADVIES VAN jAAP ZIJN VADER
Ja, heet 'This is my house'.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:24 schreef RSie het volgende:
is dat niet dat DJ Sinharaja nummer (o.i.d.)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Uiteraard, de kindjes van God John de Mol willen slapen
Begrijp het wel, iedereen hier vind het toch ook veel minder erg dat hij verloren heeft van Jaap dan van Brianquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef Marrije het volgende:
Huub herhaalt wel erg vaak dat het hem veeeeel minder doet dan ie had verwacht, het verliezen van 1 miljoen euro.
Ik denk dat dat anders was geweest als Brian of Amanda had gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef Marrije het volgende:
Huub herhaalt wel erg vaak dat het hem veeeeel minder doet dan ie had verwacht, het verliezen van 1 miljoen euro.
Dat zei Claire gisteren ook tegen Huub, maar toen zei Huub dat dat geen verschil maakte.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Begrijp het wel, iedereen hier vind het toch ook veel minder erg dat hij verloren heeft van Jaap dan van Brian
Vind je het vreemd, is op dit moment wel het belangrijkste onderwerp voor Hem, en ook voor Amanda en brian, er moet toch wat spanning uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat Huub nog wel een terugslag krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, is op dit moment wel het belangrijkste onderwerp voor Hem, en ook voor Amanda en brian, er moet toch wat spanning uit.
Jaap zijn vader vond Huub een psychopaat zei ie gisteren door de telefoonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef blomst het volgende:
Meneer Simpel Hoe vond je het ADVIES VAN jAAP ZIJN VADER
Jaap's vader zei dat Jaap moest oppassen voor mensen die opeens zijn vriend wilden zijn en dat ie heel verstandig met zijn geld om moest gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat was het advies van de vader van jaap dan?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als het geen grapje is dat Jaap heeft gewonnen, op welke plaats is Huub dan geeindigd?
Idd. Er zijn ook geen koffertjes gekomen, dus Jaap is de enige winnaar. Maar ook aan de anderen: veel succes buiten de kooiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, is op dit moment wel het belangrijkste onderwerp voor Hem, en ook voor Amanda en brian, er moet toch wat spanning uit.
ik ben een echte Brian en Amandafan maar ben echt heel erg blij dat japie heeft gewonnen en niet huub,het is hem gegund.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:12 schreef kikkertje46 het volgende:
goedemorgen allemaal,
ik ben een echte huubfan maar ben echt heel erg blij dat japie heeft gewonnen en niet brian of amanda,het is hem gegund.
Dat Jaap op moest passen voor Lekker Simpelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
Je bedoelt Brian?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap zijn vader vond Huub een psychopaat zei ie gisteren door de telefoon
1jaap 2rat 3 hoer 4 kikkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als het geen grapje is dat Jaap heeft gewonnen, op welke plaats is Huub dan geeindigd?
Vierdesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
De laatste, echt waarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goed advies!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat Jaap op moest passen voor Lekker Simpel
Volgens mij las ik gisteren toch echt dat hij dat over Brian zei, als je het tegendeel kunt bewijzen graag linkjequote:
Vind ik wel. Jaap gaat trouwens Carlos inhuren om Cora te laten afvallen voor de baby zei i gisteravondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Jewscky het volgende:
Er straald wel echte liefde bij Jaap en Cora.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind 'bloedzuiger' een mooiere bijnaam voor nummer vier
zo sportief als Huub zijn verlies pakt..... zo onsportief pak jij Jaap zijn winstquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Letop Jaap je krijgt nu een hoop vrienden.(met dollar tekens)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ja en ook dat is een gave.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Desii het volgende:
[..]
zo sportief als Huub zijn verlies pakt..... zo onsportief pak jij Jaap zijn winst
Wat? Geweldig!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vind ik wel. Jaap gaat trouwens Carlos inhuren om Cora te laten afvallen voor de baby zei i gisteravond
Hij is de slimste van het stel, dus daar kan hij zeker goed mee omgaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Letop Jaap je krijgt nu een hoop vrienden.(met dollar tekens)
Ik heb nog niet gekeken, even doen dan maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij las ik gisteren toch echt dat hij dat over Brian zei, als je het tegendeel kunt bewijzen graag linkje
Zakdoekje nodig?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Desii het volgende:
[..]
zo sportief als Huub zijn verlies pakt..... zo onsportief pak jij Jaap zijn winst
Echt waar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind 'bloedzuiger' een mooiere bijnaam voor nummer vier
Kijk, daar zat ik op te wachten. Ik geloofde hem gisteren al niet toen ie tegen Claire zei dat het hem niets uitmaakte of Jaap of Brian had gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:42 schreef pronkjewail het volgende:
Huub: zal ik even heel eerlijk zijn? Ik ben blij dat Brian niet heeft gewonnen!
Jij niet alleen Huubje, jij niet alleen!
Brian zei gisteren nog dat ie er nooit in had geloofd dat ie dgk zou winnen. Niet aanstellen dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef feit het volgende:
Voor Brian is het te begrijpen zo heel dichtbij, Jaap had 50.93% Brian 49.07%
En dat laatste puntjes voor Jaap om een leugen met goede doelen, hoop dat hij gelukkig wordt met dat geld!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef feit het volgende:
Voor Brian is het te begrijpen zo heel dichtbij, Jaap had 50.93% Brian 49.07%
Eerste klopt, dat laatste...tja minder dan 2% verschil en hij zat er idd het langste in. Maar het komt wel goed met hem hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zei gisteren nog dat ie er nooit in had geloofd dat ie dgk zou winnen. Niet aanstellen dus
Lkker simpel en sportiefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Er hebben alsnog veel Huubfans gebeld voor Jaap, dus doe eens sportief.
Zo dan, wat misselijk zeg. Blijft het feit dat ik Fridget een vreselijk wijf vind. Haar openlijke afkeer van Huub, ik vind dat gewoon niet kunnen voor een presentatrice.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Smash-it het volgende:
Huub is zes keer gewaarschuwd dat hij niet in discussie mocht gaan met Bridget. En die opmerking over weinig affectie met Claire stond gewoon op haar kaartje. Vet ingestudeerd. Hij vindt Bridget stom. Bij de halve finale zei ze ook geen gedag toen ze wegging, ze ging gewoon weg.
"huub is de gevaarlijkste psychopatische gek, die geef je nul" dat zei Jaaps vader idd over Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, even doen dan maar.![]()
Jap belt zijn pa.
Geld verbrassen zie ik niet zo gauw gebeuren bij Jaap,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Jewscky het volgende:
Let op Jaap je krijgt nu een hoop vrienden.(met dollar tekens)
Ja hè?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef blomst het volgende:
En toch leuk dat we deze ochtend nog op de streams kunnen volgen
Ik ben geen Huubfan, maar dit ben ik met Huub eens. Trouwens, die gast van geenstijl was ook waardeloos, wat een onnozele interviews zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Smash-it het volgende:
Hij vindt Bridget stom. Bij de halve finale zei ze ook geen gedag toen ze wegging, ze ging gewoon weg.
Hij lag vlak achter Amanda, puur door de puntentelling. En die lijnen waren ook tijdens het laatste gedeelte overbezet, zowel sms als bellen, zowel voor Brian als voor Jaap.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef petraa het volgende:
Ik baal dat Huub niet heeft gewonnen en die uitslag lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Als ik voor Huub belde kreeg ik alle lijnen zijn bezet. En dan als laagste er al eerste uit.
Jaap heeft toch een bachelor bedrijfskunde of bedrijfseconomie ofzo? Dan zal ie dus absoluut niets verbrassen. B&H denk ik ook niet. Alleen A zou ik daar voor aan zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef tuinfluiter het volgende:
en ik denk dat hij dat Jaap wanneer hij het zelf moet betalen, toch niet boven zijn stand gaat leven
en het geld niet in korte tijd baat verbrassen aan feesten, geld vragende mensen............
En terecht, het is gewoon een leuk kind.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè?
Huub: Claire is mijn vrouw, de Kooi is slechts mijn minnares.![]()
Huub is echt dol op Claire.
Misschien is het voor Huub wel het beste dat hij niet heeft gewonnen. Er gaat veel op hem afkomen en ik vermoed dat het moeilijk voor hem gaat worden om met zijn voetjes op de vloer te blijven. Een enorme smak geld gaat daar vermoedelijk niet bij helpen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Geld verbrassen zie ik niet zo gauw gebeuren bij Jaap,
Jaap gaf een opmerking op een goedkoper variant chocolade koekje van Euroshopper
en Huub zei, niet zeuren thuis eet je het goedkoopste merk van de Aldi,
en ik denk dat hij dat Jaap wanneer hij het zelf moet betalen, toch niet boven zijn stand gaat leven
en het geld niet in korte tijd baat verbrassen aan feesten, geld vragende mensen............
Ja, Bridget heeft voor mij flink afgedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef Smash-it het volgende:
Bridget sucksssssssssss! H&C zijn lief en J&C zijn ook lief. B&A, geen mening.
heerlijk om te zien hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè?
en hij gaat het boek, beleggen voor Dummies lenen van Brian. Die Jaap zit gebeiteld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaap heeft toch een bachelor bedrijfskunde of bedrijfseconomie ofzo? Dan zal ie dus absoluut niets verbrassen. B&H denk ik ook niet. Alleen A zou ik daar voor aan zien.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef jacqjacq het volgende:
ik ben al de hele morgen bezig met het zoeken naar werkende streams.
aangezien ik ook voor vandaag nog betaald heb voor de streams en het ontstellend leuk vind om ons nepglamourstel B+A in de day-after te volgen baal ik als een stekker dat mijn gewone link me in de steek laat.
wie heeft een werkende link voor mij??
Jaap zei gisteren tegen nanninga dat hij alleen zijn scriptie voor zijn master HRM nog moet schrijven. Dus nee, dat zal hij zeker niet doen. Brian zou dat zeker ook niet doen, Huub waarschijnlijk ook niet, al zouden (te)veel feestjes hem misschien wel veel hebben gekostquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaap heeft toch een bachelor bedrijfskunde of bedrijfseconomie ofzo? Dan zal ie dus absoluut niets verbrassen. B&H denk ik ook niet. Alleen A zou ik daar voor aan zien.
vader Jaap noemde brian een psychopaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik gisteren toch echt dat hij dat over Brian zei, als je het tegendeel kunt bewijzen graag linkje
Probeer deze, HiDiHo , the best there is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef jacqjacq het volgende:
ik ben al de hele morgen bezig met het zoeken naar werkende streams.
aangezien ik ook voor vandaag nog betaald heb voor de streams en het ontstellend leuk vind om ons nepglamourstel B+A in de day-after te volgen baal ik als een stekker dat mijn gewone link me in de steek laat.
wie heeft een werkende link voor mij??
Nee, Huub noemde hij een gevaarlijke psychopatische gek die hij 'natuurlijk nul punten had toebedeeld'. Als je dat nou nog niet gehoord hebt...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
vader Jaap noemde brian een psychopaat
En als ze dan nog zou kunnen presenteren...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo dan, wat misselijk zeg. Blijft het feit dat ik Fridget een vreselijk wijf vind. Haar openlijke afkeer van Huub, ik vind dat gewoon niet kunnen voor een presentatrice.
Zoals alles bij Huub gaat hij nu in een razend tempo door zijn emoties heen. Wat hem denk ik uiteindelijk het meest dwars zit is dat hij niet kan snappen dat mensen niet zien dat hij het spel heeft gespeeld. Dat hij daar nu door sommige veel te hard op wordt afgerekend en dat die niet hebben kunnen inzien dat hij een spel heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Marrije het volgende:
Zoals Brian gisteren een hele tijd bleef herhalen dat ie niks voelde, geen verdriet, geen pijn, alleen leegte. Ja daaaag, dat geloof ik dus ook niet, hij was enorm teleurgesteld (en nee niet vreemd, maar zeg dat dan gewoon). Zo ook met Huub, hij herhaalt zo vaak dat het hem niet zoveel doet dat ik denk dat die klap nog wel komt.
Wat doe ik onsportief dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Er hebben alsnog veel Huubfans gebeld voor Jaap, dus doe eens sportief.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:59 schreef Smash-it het volgende:
Jaap is ondertussen rustig aan het inpakken.. Japio!!
Ik dacht dat hij personeelswerk deed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hij is dol op geld en bij Claire valt 25.000 eurie te halenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij is dol op geld en bij Claire valt 25.000 eurie te halen
Master human resources. Bachelor deed ie dat andere.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik dacht dat hij personeelswerk deed.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef marky het volgende:
Huub is neergezet als de keiharde speler die nergens voor terugdeinst, min of meer de Ludo
en dan verander je het programma en dan ga je vragen aan de kijkers welke persoon vind jij dat er moet winnen.
is toch minder zuur om als 2 e te eindigenquote:
Nou, of niet dan? Ik had het nog nooit gezien maar zij waren toch wel behoorlijk ziek, hoor. Die twee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Smash-it het volgende:
H verbaasde zich over de beelden gister van Dennis en Nadia 'dit word een zoontje' kreun kreun kreun 'dit wordt een dochtertje' kreun kreun.
H: dan spoor je toch niet??
Huub heeft het naast zichzelf altijd \Jaap gegund, en hij heeft nog geen slecht woord over Jaap gezegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat doe ik onsportief dan?![]()
Huub neemt het idd sportief op, maar hij gaat zich straks bij Jaap lopen inlikken, let maar op. Want hijj gaat proberen een parasiet van Jaap te worden.
En dat is niet eens mijn gedachte, want dat heb ik van iemand anders.
Mijn taak zit er bijna op en neemt Jaap weer www.kingjaap.nl over.
Ik heb in ieder geval genoten en kreeg gisteravond persoonlijk een belletje va Jaap zijn moeder, die me bedankte.
Voor mij is het gewoon.... Missie voltooid...
Dat wat van mij werd gevraagd... Jaap terror in de kooi en MrD op internet...
Heeft me dan wel aardig wat bans opgeleverd, maar dat mag de pret niet drukken, want Jaap heeft gewonnen.
wilde ik net vragen ,die is vanavond ziek bah bahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft Huub nou een fles bier in zijn hand?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
Oh ja want ze waren elkaars aartsvijanden. Dat was gisteravond ook al zo goed te merken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar gaat Huub met zich in te likken bij Jaap, wat ik net al voorspelde.
Roel uit BB5 had volgens mij ooit om 7 uur al een fles bier in z'n handquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
10.15 en dan aan het bier ?????
Het programma is afgelopen laat het los.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Precies en hij is helemaal niet echt trots op Jaap, hij wil alleen maar geld. En Happy Meal speelgoed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef noekje het volgende:
Oh ja want ze waren elkaars aartsvijanden. Dat was gisteravond ook al zo goed te merken.
Hebbie het nu over jezelf?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien een kater weg werken ze zeggen toch ook begin met de drank waar je de avond ervoor mee gestopt bent , schijnt te helpen tegen een kater!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
10.15 en dan aan het bier ?????
Nee joh, dat is een fabeltje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien een kater weg werken ze zeggen toch ook begin met de drank waar je de avond ervoor mee gestopt bent , schijnt te helpen tegen een kater!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
Kan zijn ik drink geen alcohol
Maakt toch ook allemaal niks uit. Het is feest voor ze!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezanik over dat flesje bier zeg. Het is daar toch feest en de omgekeerde wereld, het is niet dat hij over een uur op zijn werk moet zijn of zo.
Kenneth!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub roepen streamers op om alle afleveringen van DGK op dvd te zetten, ze vergoeden alles.
Jaap: Kenneth, hoor je het?
quote:
Ik gooi hem er gewoon nog een keertje in, echt waar swa.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
Kenneth!![]()
Uiteindelijk bleek dat toch de grootste loser te zijn.
Wat liet die gozer zich kennen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
Kenneth!![]()
Uiteindelijk bleek dat toch de grootste loser te zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Ik krijg mijn streams ook niet meer aan de praat, jammer, maar de cos lezen blijft geweldig, veel posten dus.
Eigenlijk heb ik ook alleen maar door de cossen dgk gevolgd, pas de laatste week heb ik streams gekocht.
Hulde aan alle trouwe posters hier, was heel leuk om te volgen.
Klein vraagje: liggen rat en del nou in diezelfde kamer als Huub en Claire nu liggen te praten enzo. Houden ze zich slapende?
Ze liggen gewoon te liggen, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Klein vraagje: liggen rat en del nou in diezelfde kamer als Huub en Claire nu liggen te praten enzo. Houden ze zich slapende?
Yep, die 2 zijn echt verbitterd terwijl Jaap, Huub en Claire de grootste lol hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Doe mij maar een lekker Latte Macchiato!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koffiespecialiteit anyone? IK ben tenslotte thuis en heb dus mijn laptop met koffiefunctie bij de hand!
Ik heb nergens last. 2,5 uur geslapen ofzo. Ik krijg het vast morgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat liet die gozer zich kennen.
The sorest loser ever, en dan deed ie niet eens zelf mee.
Ik heb ook een beetje een katertje, maar om nu alweer een fles prosecco open te trekken, gaat me net iets te ver.
Koffiespecialiteit anyone? IK ben tenslotte thuis en heb dus mijn laptop met koffiefunctie bij de hand!
Cappuccino graag, jammie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
Jij ook bedankt Smash!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Smash-it het volgende:
Heb hem maar even gedownload 'This is my house'
'Start the day with a dance'!
En nu moet ik naar de uni, hopen dat de streams er nog zijn als ik straks terugkom. Zal wel niet,
Dag, allen! Heb van jullie genoten!
Ze gaan om 14.00 naar huis, ik weet niet of je dat redt. Studeer ze en de COS blijft nog even hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:41 schreef Smash-it het volgende:
Heb hem maar even gedownload 'This is my house'
'Start the day with a dance'!
En nu moet ik naar de uni, hopen dat de streams er nog zijn als ik straks terugkom. Zal wel niet,
Dag, allen! Heb van jullie genoten!
Waarom niet lekker meedoen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:42 schreef bloodymary het volgende:
En iedereen hier bedankt voor het geweldige Streamen en Cossen. Ik heb bijna twee jaar DGK gevolgd zonder maar 1 stream te kijjken, maar alleen door hier te lezen. De TV-uitzendingen heb ik op een gegeven moment gelaten voor wat ze waren, aangezien dat een heel ander verhaal was dan wat ik hier las.
Nogmaals BEDANKT!!!![]()
En ik hoop weer te kunnen lurken in de volgende kooi of Big Brother.
Kenneth lijkt me trouwens een uitstekende kandidaat voor DGK2!
Kenniet heeft de hele boel uitgescholden, die gast is echt gek. Maar goed, hij heeft het niet van een vreemde.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:44 schreef Copycat het volgende:
Netty aan de telefoon:
http://www.clipser.com/watch_video/250911
'En wat dacht je van de hele wereld!'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:47 schreef Copycat het volgende:
"Er is iets groots"
Yep Netty, karma is a BIG ASS BITCH![]()
Dat ging gisteravond maar door en door en Fridget deed gezellig mee, kutwijf.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef Prospera het volgende:
Wat was dat afscheidsfilmpje van Huub gewelddadig, alsof hij geen leuke momenten heeft gehad.
Ik had sterk de indruk gisteren dat die gek "Don King" bedoelde, de boks-trainer, zo niet dan is hij echt gestoord...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
De witte Martin Luther King.
De blasfemie.
Heeft hij wel ceepees in de pot gedaan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:51 schreef noekje het volgende:
'En wat dacht je van de hele wereld!'
Mwoah..
Ik zeg, ik hou dervan!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)hock-toestand__.html
Nee, hij bedoelde echt Martin Luther King. In het gesprek met Netty zei Brian nog iets in de trant van 'Hij zei nog net geen I have a dream'".quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik had sterk de indruk gisteren dat die gek "Don King" bedoelde, de boks-trainer, zo niet dan is hij echt gestoord...
Hij zegt het echt hè, ik hoor het nu pas.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
De witte Martin Luther King.
De blasfemie.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Amanda: Wij komen er toch wel. Sowieso.
Nu is 'er' een zéér rekkelijk begrip.
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef Manu82 het volgende:de trein van Almere gaat toch naar Amsterdam CS
whahahaha wat een achterlijke gladiool .................met zijn fucked op leuk voor de mensen die b altijd geholpen hebben hahahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gooi hem er gewoon nog een keertje in, echt waar swa.![]()
Brian belt Kenniet.
Oké, dan is hij écht een dorpsgek. En een idioot, een barbaar ............ én géén winnaar van DGKquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde echt Martin Luther King. In het gesprek met Netty zei Brian nog iets in de trant van 'Hij zei nog net geen I have a dream'".
Arme Brianquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Oké, dan is hij écht een dorpsgek. En een idioot, een barbaar ............ én géén winnaar van DGK
Ja, ik vond Netty ook absoluut niet normaal met haar,' De wereld is hard en verrot!'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:59 schreef pronkjewail het volgende:
Ik zit het filmpje van het telefoongesprek met Netty te kijken. Wat een stelletje zwakzinnigen zijn dat zeg! Tjeeee...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef MargrietV het volgende:
Hij heeft het dan ook niet verloren (hij had het immers niet), hij heeft het slechts niet gewonnen....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef Marrije het volgende:
Klopt, Jaap is winnaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan hetzelfde over Huubje zeggen, wat hij allemaal heeft gedaan binnen en buiten het spel verdiend niet bepaald een schoonheidsprijs en dan druk ik me nog zacht uit.
Nee, er is maar een winnaar die in alle opzichten ook de beste is en dat is Jaap.
Hij heeft gelukkig wel zijn Amandaatje die nowhere to go heeft en zijn totaal verknipte 'we against the world' familequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:02 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geweldig!!!
Ook dat onderschrift...
Ik hoop zo dat Brian de komende dagen gevolgd wordt bij zijn1e bezoekje aan een supermarkt en daar de Party onder ogen krijg!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:06 schreef MargrietV het volgende:
Die Kop van Brian en dan heeft hij de Party nog niet gelezen!
Jammer dat we zijn reactie niet kunnen, echt jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:06 schreef MargrietV het volgende:
Zoals het onderschrift van een van de users hier... de mening van de meerderheid is nog niet de waarheidquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan hetzelfde over Huubje zeggen, wat hij allemaal heeft gedaan binnen en buiten het spel verdiend niet bepaald een schoonheidsprijs en dan druk ik me nog zacht uit.
Nee, er is maar een winnaar die in alle opzichten ook de beste is en dat is Jaap.
Als dáár nou nog even camera's op zouden mogen, wanneer hij dat onder ogen krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:06 schreef MargrietV het volgende:
Ik kan wel janken dat dat moment niet op de streams te volgen zal zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:06 schreef MargrietV het volgende:
Tuurlijk, laatste dag streams en dan niet in de COS aanwezig zijn ....duh.quote:
Precies, vrijheid van meningsuiting is een groot rechtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:08 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals het onderschrift van een van de users hier... de mening van de meerderheid is nog niet de waarheid
enige realiteitszin is hen vreemdquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat b & a voor 100% hebben gedacht dat b zou winnen .
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat b & a voor 100% hebben gedacht dat b zou winnen .
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:10 schreef mrtechno het volgende:
Wat een stel Brian haters hier zeg. Stel parasieten zijn jullie
Ik was voor Jaap maar ik vind het wel jammer voor Brian. Hij heeft er tot slot het langste gezeten. En ik vind dat hij in positieve zin veranderd is. Ik kan goed begrijpen dat je dan helemaal onderste boven bent. Respect dat Huub zo vrolijk is, siert hem. Maar ik denk wel dat de klap voor hem nog komt. Na zo'n intensieve periode kun je echt niet nergens last van hebben. Hij is nog in de ontekenningsfase.
Uiteindelijk is het toch uitgekomen. Jaap was verreweg de beste en de slimste speler. Hij heeft iedereen voor de gek gehouden, inclusief zijn maatje Huub.
Waar Brian gewoon de mist in is gegaan:
- Als amanda eerder was gegaan in halve finale was haar publiek op Brian gaan stemmen
- Brian had Jaap geen 7 maar 0 punten moeten geven voor het spel
- Brian had Jaap weg kunnen stemmen maar hield hem erin
Over die 3 dingen zal Brian nog lang nadenken.
De wereld is zeker hard maar verot doen we zelf!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ik vond Netty ook absoluut niet normaal met haar,' De wereld is hard en verrot!'
Djeez
Ach, de wereld is niet hard en ook niet verrot.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef feit het volgende:
[..]
De wereld is zeker hard maar verot doen we zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |