Dat heb ik even gemist, waarover dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:05 schreef VirtualPOM het volgende:
Brian liep idd even verdwaast rond, maar toen Jaap even bij hem kwam en met name toen mannie niet lekker werd was hij ontzettend lief. Hij heeft haar naar bed gebracht en haar getroost. Hij kon daarna alleen moeilijk in slaap komen. Huub had eerst ruzie met Claire, verdronk zijn verdriet terwijl hij gezellig bij Jaap zat en moest bijna huilen voordat ie maar het bed indook.
Het ging met name over hoe 'echt' hun liefde was. Claire had veel negatieve reacties van buiten gehad en zei 'wacht maar tot je buiten bent' en 'je bent geen god'. Huub werd daar kwaad om, omdat hij dat al zo vaak uitgelegd had.quote:
thanksquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Het ging met name over hoe 'echt' hun liefde was. Claire had veel negatieve reacties van buiten gehad en zei 'wacht maar tot je buiten bent' en 'je bent geen god'. Huub werd daar kwaad om, omdat hij dat al zo vaak uitgelegd had.
Ja, irritant. Die Atsma had het de hele tijd over 'drang van de redactie' waar hij duidelijk 'dwang' bedoelde. Hij zei het steeds verkeerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:11 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik ben wel benieuwd of oud bewoners nog een boekje open doen over de gang van zaken van de productie. Gisteravond bij Nova zei Atsma van het CDA dat er bewoners naar hem toe waren gekomen die graag hun verhaal wilden doen over de gang van zaken. Volgens Atsma durfden ze hun verhaal niet te doen omdat er in het contract een boete van ¤.50.000 op staat. JdM heeft gisteren verzekerd dat de (oud) bewoners gewoon hun verhaal mogen doen zonder consequenties.
Inderdaad en dat met 2 vette katers!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:57 schreef noekje het volgende:
Ik heb Huub in tijden niet zo vrolijk gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |