Wat doe ik onsportief dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Er hebben alsnog veel Huubfans gebeld voor Jaap, dus doe eens sportief.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:59 schreef Smash-it het volgende:
Jaap is ondertussen rustig aan het inpakken.. Japio!!
Ik dacht dat hij personeelswerk deed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaap heeft toch een bachelor bedrijfskunde of bedrijfseconomie ofzo? Dan zal ie dus absoluut niets verbrassen. B&H denk ik ook niet. Alleen A zou ik daar voor aan zien.
Hij is dol op geld en bij Claire valt 25.000 eurie te halenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè?
Huub: Claire is mijn vrouw, de Kooi is slechts mijn minnares.![]()
Huub is echt dol op Claire.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij is dol op geld en bij Claire valt 25.000 eurie te halen
Master human resources. Bachelor deed ie dat andere.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:01 schreef TiNo_Flo het volgende:
Ik dacht dat hij personeelswerk deed.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef marky het volgende:
Huub is neergezet als de keiharde speler die nergens voor terugdeinst, min of meer de Ludo
en dan verander je het programma en dan ga je vragen aan de kijkers welke persoon vind jij dat er moet winnen.
is toch minder zuur om als 2 e te eindigenquote:
Nou, of niet dan? Ik had het nog nooit gezien maar zij waren toch wel behoorlijk ziek, hoor. Die twee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:09 schreef Smash-it het volgende:
H verbaasde zich over de beelden gister van Dennis en Nadia 'dit word een zoontje' kreun kreun kreun 'dit wordt een dochtertje' kreun kreun.
H: dan spoor je toch niet??
Huub heeft het naast zichzelf altijd \Jaap gegund, en hij heeft nog geen slecht woord over Jaap gezegd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat doe ik onsportief dan?![]()
Huub neemt het idd sportief op, maar hij gaat zich straks bij Jaap lopen inlikken, let maar op. Want hijj gaat proberen een parasiet van Jaap te worden.
En dat is niet eens mijn gedachte, want dat heb ik van iemand anders.
Mijn taak zit er bijna op en neemt Jaap weer www.kingjaap.nl over.
Ik heb in ieder geval genoten en kreeg gisteravond persoonlijk een belletje va Jaap zijn moeder, die me bedankte.
Voor mij is het gewoon.... Missie voltooid...
Dat wat van mij werd gevraagd... Jaap terror in de kooi en MrD op internet...
Heeft me dan wel aardig wat bans opgeleverd, maar dat mag de pret niet drukken, want Jaap heeft gewonnen.
wilde ik net vragen ,die is vanavond ziek bah bahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft Huub nou een fles bier in zijn hand?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
Oh ja want ze waren elkaars aartsvijanden. Dat was gisteravond ook al zo goed te merken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar gaat Huub met zich in te likken bij Jaap, wat ik net al voorspelde.
Roel uit BB5 had volgens mij ooit om 7 uur al een fles bier in z'n handquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
10.15 en dan aan het bier ?????
Het programma is afgelopen laat het los.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Precies en hij is helemaal niet echt trots op Jaap, hij wil alleen maar geld. En Happy Meal speelgoed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef noekje het volgende:
Oh ja want ze waren elkaars aartsvijanden. Dat was gisteravond ook al zo goed te merken.
Hebbie het nu over jezelf?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien een kater weg werken ze zeggen toch ook begin met de drank waar je de avond ervoor mee gestopt bent , schijnt te helpen tegen een kater!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
10.15 en dan aan het bier ?????
Nee joh, dat is een fabeltje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien een kater weg werken ze zeggen toch ook begin met de drank waar je de avond ervoor mee gestopt bent , schijnt te helpen tegen een kater!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
Kan zijn ik drink geen alcohol
Maakt toch ook allemaal niks uit. Het is feest voor ze!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezanik over dat flesje bier zeg. Het is daar toch feest en de omgekeerde wereld, het is niet dat hij over een uur op zijn werk moet zijn of zo.
Kenneth!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub roepen streamers op om alle afleveringen van DGK op dvd te zetten, ze vergoeden alles.
Jaap: Kenneth, hoor je het?
quote:
Ik gooi hem er gewoon nog een keertje in, echt waar swa.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
Kenneth!![]()
Uiteindelijk bleek dat toch de grootste loser te zijn.
Wat liet die gozer zich kennen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
Kenneth!![]()
Uiteindelijk bleek dat toch de grootste loser te zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Ik krijg mijn streams ook niet meer aan de praat, jammer, maar de cos lezen blijft geweldig, veel posten dus.
Eigenlijk heb ik ook alleen maar door de cossen dgk gevolgd, pas de laatste week heb ik streams gekocht.
Hulde aan alle trouwe posters hier, was heel leuk om te volgen.
Klein vraagje: liggen rat en del nou in diezelfde kamer als Huub en Claire nu liggen te praten enzo. Houden ze zich slapende?
Ze liggen gewoon te liggen, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Klein vraagje: liggen rat en del nou in diezelfde kamer als Huub en Claire nu liggen te praten enzo. Houden ze zich slapende?
Yep, die 2 zijn echt verbitterd terwijl Jaap, Huub en Claire de grootste lol hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Doe mij maar een lekker Latte Macchiato!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koffiespecialiteit anyone? IK ben tenslotte thuis en heb dus mijn laptop met koffiefunctie bij de hand!
Ik heb nergens last. 2,5 uur geslapen ofzo. Ik krijg het vast morgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat liet die gozer zich kennen.
The sorest loser ever, en dan deed ie niet eens zelf mee.
Ik heb ook een beetje een katertje, maar om nu alweer een fles prosecco open te trekken, gaat me net iets te ver.
Koffiespecialiteit anyone? IK ben tenslotte thuis en heb dus mijn laptop met koffiefunctie bij de hand!
Cappuccino graag, jammie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |