quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:31 schreef Poezewoes het volgende:
Kan zijn ik drink geen alcohol
Maakt toch ook allemaal niks uit. Het is feest voor ze!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:32 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezanik over dat flesje bier zeg. Het is daar toch feest en de omgekeerde wereld, het is niet dat hij over een uur op zijn werk moet zijn of zo.
Kenneth!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:35 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Huub roepen streamers op om alle afleveringen van DGK op dvd te zetten, ze vergoeden alles.
Jaap: Kenneth, hoor je het?
quote:
Ik gooi hem er gewoon nog een keertje in, echt waar swa.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
Kenneth!![]()
Uiteindelijk bleek dat toch de grootste loser te zijn.
Wat liet die gozer zich kennen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:36 schreef noekje het volgende:
Kenneth!![]()
Uiteindelijk bleek dat toch de grootste loser te zijn.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Ik krijg mijn streams ook niet meer aan de praat, jammer, maar de cos lezen blijft geweldig, veel posten dus.
Eigenlijk heb ik ook alleen maar door de cossen dgk gevolgd, pas de laatste week heb ik streams gekocht.
Hulde aan alle trouwe posters hier, was heel leuk om te volgen.
Klein vraagje: liggen rat en del nou in diezelfde kamer als Huub en Claire nu liggen te praten enzo. Houden ze zich slapende?
Ze liggen gewoon te liggen, ja.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Klein vraagje: liggen rat en del nou in diezelfde kamer als Huub en Claire nu liggen te praten enzo. Houden ze zich slapende?
Yep, die 2 zijn echt verbitterd terwijl Jaap, Huub en Claire de grootste lol hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef Verida het volgende:
Doe mij maar een lekker Latte Macchiato!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koffiespecialiteit anyone? IK ben tenslotte thuis en heb dus mijn laptop met koffiefunctie bij de hand!
Ik heb nergens last. 2,5 uur geslapen ofzo. Ik krijg het vast morgen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat liet die gozer zich kennen.
The sorest loser ever, en dan deed ie niet eens zelf mee.
Ik heb ook een beetje een katertje, maar om nu alweer een fles prosecco open te trekken, gaat me net iets te ver.
Koffiespecialiteit anyone? IK ben tenslotte thuis en heb dus mijn laptop met koffiefunctie bij de hand!
Cappuccino graag, jammie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:39 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |