Volgens mij welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft Huub nou een fles bier in zijn hand?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft Huub nou een fles bier in zijn hand?
Oh ja want ze waren elkaars aartsvijanden. Dat was gisteravond ook al zo goed te merken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar gaat Huub met zich in te likken bij Jaap, wat ik net al voorspelde.
Roel uit BB5 had volgens mij ooit om 7 uur al een fles bier in z'n handquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
10.15 en dan aan het bier ?????
Het programma is afgelopen laat het los.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Precies en hij is helemaal niet echt trots op Jaap, hij wil alleen maar geld. En Happy Meal speelgoed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef noekje het volgende:
Oh ja want ze waren elkaars aartsvijanden. Dat was gisteravond ook al zo goed te merken.
Hebbie het nu over jezelf?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien een kater weg werken ze zeggen toch ook begin met de drank waar je de avond ervoor mee gestopt bent , schijnt te helpen tegen een kater!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
10.15 en dan aan het bier ?????
Nee joh, dat is een fabeltje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien een kater weg werken ze zeggen toch ook begin met de drank waar je de avond ervoor mee gestopt bent , schijnt te helpen tegen een kater!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |