Vind je het vreemd, is op dit moment wel het belangrijkste onderwerp voor Hem, en ook voor Amanda en brian, er moet toch wat spanning uit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef Marrije het volgende:
Huub herhaalt wel erg vaak dat het hem veeeeel minder doet dan ie had verwacht, het verliezen van 1 miljoen euro.
Ik denk dat Huub nog wel een terugslag krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, is op dit moment wel het belangrijkste onderwerp voor Hem, en ook voor Amanda en brian, er moet toch wat spanning uit.
Jaap zijn vader vond Huub een psychopaat zei ie gisteren door de telefoonquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:17 schreef blomst het volgende:
Meneer Simpel Hoe vond je het ADVIES VAN jAAP ZIJN VADER
Jaap's vader zei dat Jaap moest oppassen voor mensen die opeens zijn vriend wilden zijn en dat ie heel verstandig met zijn geld om moest gaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat was het advies van de vader van jaap dan?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als het geen grapje is dat Jaap heeft gewonnen, op welke plaats is Huub dan geeindigd?
Idd. Er zijn ook geen koffertjes gekomen, dus Jaap is de enige winnaar. Maar ook aan de anderen: veel succes buiten de kooiquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Vind je het vreemd, is op dit moment wel het belangrijkste onderwerp voor Hem, en ook voor Amanda en brian, er moet toch wat spanning uit.
ik ben een echte Brian en Amandafan maar ben echt heel erg blij dat japie heeft gewonnen en niet huub,het is hem gegund.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:12 schreef kikkertje46 het volgende:
goedemorgen allemaal,
ik ben een echte huubfan maar ben echt heel erg blij dat japie heeft gewonnen en niet brian of amanda,het is hem gegund.
Dat Jaap op moest passen voor Lekker Simpelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
Je bedoelt Brian?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Jaap zijn vader vond Huub een psychopaat zei ie gisteren door de telefoon
1jaap 2rat 3 hoer 4 kikkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als het geen grapje is dat Jaap heeft gewonnen, op welke plaats is Huub dan geeindigd?
Vierdesquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
De laatste, echt waarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goed advies!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat Jaap op moest passen voor Lekker Simpel
Volgens mij las ik gisteren toch echt dat hij dat over Brian zei, als je het tegendeel kunt bewijzen graag linkjequote:
Vind ik wel. Jaap gaat trouwens Carlos inhuren om Cora te laten afvallen voor de baby zei i gisteravondquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef Jewscky het volgende:
Er straald wel echte liefde bij Jaap en Cora.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind 'bloedzuiger' een mooiere bijnaam voor nummer vier
zo sportief als Huub zijn verlies pakt..... zo onsportief pak jij Jaap zijn winstquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Letop Jaap je krijgt nu een hoop vrienden.(met dollar tekens)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ja en ook dat is een gave.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Desii het volgende:
[..]
zo sportief als Huub zijn verlies pakt..... zo onsportief pak jij Jaap zijn winst
Wat? Geweldig!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Vind ik wel. Jaap gaat trouwens Carlos inhuren om Cora te laten afvallen voor de baby zei i gisteravond
Hij is de slimste van het stel, dus daar kan hij zeker goed mee omgaanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Letop Jaap je krijgt nu een hoop vrienden.(met dollar tekens)
Ik heb nog niet gekeken, even doen dan maar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij las ik gisteren toch echt dat hij dat over Brian zei, als je het tegendeel kunt bewijzen graag linkje
Zakdoekje nodig?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:39 schreef Desii het volgende:
[..]
zo sportief als Huub zijn verlies pakt..... zo onsportief pak jij Jaap zijn winst
Echt waar?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:37 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik vind 'bloedzuiger' een mooiere bijnaam voor nummer vier
Kijk, daar zat ik op te wachten. Ik geloofde hem gisteren al niet toen ie tegen Claire zei dat het hem niets uitmaakte of Jaap of Brian had gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:42 schreef pronkjewail het volgende:
Huub: zal ik even heel eerlijk zijn? Ik ben blij dat Brian niet heeft gewonnen!
Jij niet alleen Huubje, jij niet alleen!
Brian zei gisteren nog dat ie er nooit in had geloofd dat ie dgk zou winnen. Niet aanstellen dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef feit het volgende:
Voor Brian is het te begrijpen zo heel dichtbij, Jaap had 50.93% Brian 49.07%
En dat laatste puntjes voor Jaap om een leugen met goede doelen, hoop dat hij gelukkig wordt met dat geld!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef feit het volgende:
Voor Brian is het te begrijpen zo heel dichtbij, Jaap had 50.93% Brian 49.07%
Eerste klopt, dat laatste...tja minder dan 2% verschil en hij zat er idd het langste in. Maar het komt wel goed met hem hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Brian zei gisteren nog dat ie er nooit in had geloofd dat ie dgk zou winnen. Niet aanstellen dus
Lkker simpel en sportiefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Er hebben alsnog veel Huubfans gebeld voor Jaap, dus doe eens sportief.
Zo dan, wat misselijk zeg. Blijft het feit dat ik Fridget een vreselijk wijf vind. Haar openlijke afkeer van Huub, ik vind dat gewoon niet kunnen voor een presentatrice.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Smash-it het volgende:
Huub is zes keer gewaarschuwd dat hij niet in discussie mocht gaan met Bridget. En die opmerking over weinig affectie met Claire stond gewoon op haar kaartje. Vet ingestudeerd. Hij vindt Bridget stom. Bij de halve finale zei ze ook geen gedag toen ze wegging, ze ging gewoon weg.
"huub is de gevaarlijkste psychopatische gek, die geef je nul" dat zei Jaaps vader idd over Huub.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, even doen dan maar.![]()
Jap belt zijn pa.
Geld verbrassen zie ik niet zo gauw gebeuren bij Jaap,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Jewscky het volgende:
Let op Jaap je krijgt nu een hoop vrienden.(met dollar tekens)
Ja hè?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef blomst het volgende:
En toch leuk dat we deze ochtend nog op de streams kunnen volgen
Ik ben geen Huubfan, maar dit ben ik met Huub eens. Trouwens, die gast van geenstijl was ook waardeloos, wat een onnozele interviews zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Smash-it het volgende:
Hij vindt Bridget stom. Bij de halve finale zei ze ook geen gedag toen ze wegging, ze ging gewoon weg.
Hij lag vlak achter Amanda, puur door de puntentelling. En die lijnen waren ook tijdens het laatste gedeelte overbezet, zowel sms als bellen, zowel voor Brian als voor Jaap.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef petraa het volgende:
Ik baal dat Huub niet heeft gewonnen en die uitslag lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk. Als ik voor Huub belde kreeg ik alle lijnen zijn bezet. En dan als laagste er al eerste uit.
Jaap heeft toch een bachelor bedrijfskunde of bedrijfseconomie ofzo? Dan zal ie dus absoluut niets verbrassen. B&H denk ik ook niet. Alleen A zou ik daar voor aan zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef tuinfluiter het volgende:
en ik denk dat hij dat Jaap wanneer hij het zelf moet betalen, toch niet boven zijn stand gaat leven
en het geld niet in korte tijd baat verbrassen aan feesten, geld vragende mensen............
En terecht, het is gewoon een leuk kind.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè?
Huub: Claire is mijn vrouw, de Kooi is slechts mijn minnares.![]()
Huub is echt dol op Claire.
Misschien is het voor Huub wel het beste dat hij niet heeft gewonnen. Er gaat veel op hem afkomen en ik vermoed dat het moeilijk voor hem gaat worden om met zijn voetjes op de vloer te blijven. Een enorme smak geld gaat daar vermoedelijk niet bij helpen...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Geld verbrassen zie ik niet zo gauw gebeuren bij Jaap,
Jaap gaf een opmerking op een goedkoper variant chocolade koekje van Euroshopper
en Huub zei, niet zeuren thuis eet je het goedkoopste merk van de Aldi,
en ik denk dat hij dat Jaap wanneer hij het zelf moet betalen, toch niet boven zijn stand gaat leven
en het geld niet in korte tijd baat verbrassen aan feesten, geld vragende mensen............
Ja, Bridget heeft voor mij flink afgedaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef Smash-it het volgende:
Bridget sucksssssssssss! H&C zijn lief en J&C zijn ook lief. B&A, geen mening.
heerlijk om te zien hequote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hè?
Huub: Claire is mijn vrouw, de Kooi is slechts mijn minnares.![]()
Huub is echt dol op Claire.
en hij gaat het boek, beleggen voor Dummies lenen van Brian. Die Jaap zit gebeiteld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaap heeft toch een bachelor bedrijfskunde of bedrijfseconomie ofzo? Dan zal ie dus absoluut niets verbrassen. B&H denk ik ook niet. Alleen A zou ik daar voor aan zien.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef jacqjacq het volgende:
ik ben al de hele morgen bezig met het zoeken naar werkende streams.
aangezien ik ook voor vandaag nog betaald heb voor de streams en het ontstellend leuk vind om ons nepglamourstel B+A in de day-after te volgen baal ik als een stekker dat mijn gewone link me in de steek laat.
wie heeft een werkende link voor mij??
Jaap zei gisteren tegen nanninga dat hij alleen zijn scriptie voor zijn master HRM nog moet schrijven. Dus nee, dat zal hij zeker niet doen. Brian zou dat zeker ook niet doen, Huub waarschijnlijk ook niet, al zouden (te)veel feestjes hem misschien wel veel hebben gekostquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jaap heeft toch een bachelor bedrijfskunde of bedrijfseconomie ofzo? Dan zal ie dus absoluut niets verbrassen. B&H denk ik ook niet. Alleen A zou ik daar voor aan zien.
vader Jaap noemde brian een psychopaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij las ik gisteren toch echt dat hij dat over Brian zei, als je het tegendeel kunt bewijzen graag linkje
Probeer deze, HiDiHo , the best there is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:54 schreef jacqjacq het volgende:
ik ben al de hele morgen bezig met het zoeken naar werkende streams.
aangezien ik ook voor vandaag nog betaald heb voor de streams en het ontstellend leuk vind om ons nepglamourstel B+A in de day-after te volgen baal ik als een stekker dat mijn gewone link me in de steek laat.
wie heeft een werkende link voor mij??
Nee, Huub noemde hij een gevaarlijke psychopatische gek die hij 'natuurlijk nul punten had toebedeeld'. Als je dat nou nog niet gehoord hebt...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:57 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
vader Jaap noemde brian een psychopaat
En als ze dan nog zou kunnen presenteren...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo dan, wat misselijk zeg. Blijft het feit dat ik Fridget een vreselijk wijf vind. Haar openlijke afkeer van Huub, ik vind dat gewoon niet kunnen voor een presentatrice.
Zoals alles bij Huub gaat hij nu in een razend tempo door zijn emoties heen. Wat hem denk ik uiteindelijk het meest dwars zit is dat hij niet kan snappen dat mensen niet zien dat hij het spel heeft gespeeld. Dat hij daar nu door sommige veel te hard op wordt afgerekend en dat die niet hebben kunnen inzien dat hij een spel heeft gespeeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:40 schreef Marrije het volgende:
Zoals Brian gisteren een hele tijd bleef herhalen dat ie niks voelde, geen verdriet, geen pijn, alleen leegte. Ja daaaag, dat geloof ik dus ook niet, hij was enorm teleurgesteld (en nee niet vreemd, maar zeg dat dan gewoon). Zo ook met Huub, hij herhaalt zo vaak dat het hem niet zoveel doet dat ik denk dat die klap nog wel komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |