Nee, hij bedoelde echt Martin Luther King. In het gesprek met Netty zei Brian nog iets in de trant van 'Hij zei nog net geen I have a dream'".quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik had sterk de indruk gisteren dat die gek "Don King" bedoelde, de boks-trainer, zo niet dan is hij echt gestoord...
Hij zegt het echt hè, ik hoor het nu pas.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef Copycat het volgende:
De witte Martin Luther King.
De blasfemie.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Copycat het volgende:
Amanda: Wij komen er toch wel. Sowieso.
Nu is 'er' een zéér rekkelijk begrip.
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:55 schreef Manu82 het volgende:de trein van Almere gaat toch naar Amsterdam CS
whahahaha wat een achterlijke gladiool .................met zijn fucked op leuk voor de mensen die b altijd geholpen hebben hahahahahaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gooi hem er gewoon nog een keertje in, echt waar swa.![]()
Brian belt Kenniet.
Oké, dan is hij écht een dorpsgek. En een idioot, een barbaar ............ én géén winnaar van DGKquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hij bedoelde echt Martin Luther King. In het gesprek met Netty zei Brian nog iets in de trant van 'Hij zei nog net geen I have a dream'".
Arme Brianquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)hock-toestand__.html
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Oké, dan is hij écht een dorpsgek. En een idioot, een barbaar ............ én géén winnaar van DGK
Ja, ik vond Netty ook absoluut niet normaal met haar,' De wereld is hard en verrot!'quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:59 schreef pronkjewail het volgende:
Ik zit het filmpje van het telefoongesprek met Netty te kijken. Wat een stelletje zwakzinnigen zijn dat zeg! Tjeeee...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)hock-toestand__.html
Hij heeft het dan ook niet verloren (hij had het immers niet), hij heeft het slechts niet gewonnen....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:28 schreef Marrije het volgende:
Huub herhaalt wel erg vaak dat het hem veeeeel minder doet dan ie had verwacht, het verliezen van 1 miljoen euro.
Klopt, Jaap is winnaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:01 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Kan hetzelfde over Huubje zeggen, wat hij allemaal heeft gedaan binnen en buiten het spel verdiend niet bepaald een schoonheidsprijs en dan druk ik me nog zacht uit.
Nee, er is maar een winnaar die in alle opzichten ook de beste is en dat is Jaap.
Hij heeft gelukkig wel zijn Amandaatje die nowhere to go heeft en zijn totaal verknipte 'we against the world' familequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:02 schreef agter het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geweldig!!!
Ook dat onderschrift...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |