Daar heb je gelijk in, ik ben zooooo blij dat die rat niet gewonnen heeft. Check dat filmpje van na de finale, Sanja en Kenniet stuurde gewoon de cameraman weg en bepaald niet vriendelijk. Tuig is het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:20 schreef Manu82 het volgende:
Vergeleken bij de Kubatz clan is stichting Jaap eigenlijk wel een goed doel
jaja streams doen het nog .quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:25 schreef elcastel het volgende:
Zijn er nogstreams eigenlijk ? Ik moet dokken.
Dat kind is gek, echt waar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:24 schreef blomst het volgende:
Toch gemakkelijk in je jurk slapen, kan ze zo uit bed stappen.
Fuck dat, deed het ook goed.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ikzal trouwens gelijk ff een korte samenvatting geven: g swa brotha g g swa swa swa swa brotha brotha from anotha motha swa g
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kind is gek, echt waar.![]()
Zal José nog komen vandaag? Ik begreep dat ze nogal bozig was gisteren.
Nog een half uurtje en dan zal ze wel binnen komen met haar gevolg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kunnen de familie van Brian beter nazorg geven ja, die draaien helemaal door.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Fuck dat, deed het ook goed.
Gevalletje nazorg, komt allemaal wel weer goed. Jammer hoor, die is er gewoon weer uitgezet gisteren.
Oh, waarom was ze boos?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pretty accurate.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Ikzal trouwens gelijk ff een korte samenvatting geven: g swa brotha g g swa swa swa swa brotha brotha from anotha motha swa g
Lees even terug, er staat een posting van iemand van NL. José is boos op JdM.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
ben jij ook zo blij als mij ?![]()
waarom was Palma boos en op wie?
Ze was er ernstig aantoe gisteren, helemaal in paniek en hyperventileren, kotsen met dr kroontje op dr kop, laat staan dat ze de kracht had die jurk uit te trekkenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:25 schreef JEEtjuuh het volgende:
goedemorgen allemaal
Ga me nu niet vertellen dat amanda in die jurk heeft geslapen toch??
Ze ligt gewoon in bed hoor. Hebben ze het gedaan vannacht?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik zie cora nergens meer die was toch ook blijven slapen , was een mooi gezicht dat cora getroost werd door de moeder van Huub.
Hoezo paraquote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:48 schreef Marrije het volgende:
Haha, dat telefoongesprek met Kenneth, die hoort Brian niet eens meer, zo overstuur is ie aan het ratelen.
Zo, Netty ook hoor. Brian krijgt het er nog druk mee.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze kunnen de familie van Brian beter nazorg geven ja, die draaien helemaal door.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik zie cora nergens meer die was toch ook blijven slapen , was een mooi gezicht dat cora getroost werd door de moeder van Huub.
Die ligt nog op één oor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:32 schreef JEEtjuuh het volgende:
Mèn, wat is die familie verknipt zeg. Ik heb met stomme verbazing naar Kenniet en Sanja zitten kijken, ze bedreigden de cameraman gewoon.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:36 schreef noekje het volgende:
Zo, Netty ook hoor. Brian krijgt het er nog druk mee.
Gisteren had Amanda even haar zender niet om ofzo en toen bleef Brian aandringen en zei,' Verspil nou niet de goodwill.'
En zo werkt het. Wil jij nog boekingen krijgen dan ben je nu nog steeds afhankelijk van het programma.
Nu lijkt het erop dat fam. Kubatz die goodwill gaat verpesten voor hem.
Netty zei ook nog iets over Daniëlle maar dat heb ik niet helemaal meegekregen.
zou kunnenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:13 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof Palma ook maar iets weet van de sms- en telefooncijfers qua stemmen. Ik werk zelf voor Endemol, en heb voor de belspellen gewerkt, en geloof mij: dit gaat alleen (en interesseert alleen) de mensen die er mee te maken hebben. Figuranten als Palma heeft daar totaal geen kijk op
Kenneth bleef ook maar aandringen dat Brian het van z'n familie moet hebben, maw niet van dgk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mèn, wat is die familie verknipt zeg. Ik heb met stomme verbazing naar Kenniet en Sanja zitten kijken, ze bedreigden de cameraman gewoon.
"Dit is een privémoment" zei Sanja.....duh.
daar is Brian niks bijquote:
Hij zit een beetje in de Amanda-positie. Die had ook kunnen winnen maar die was alleen maar bezig om troostende woorden voor Brian te zoeken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar is Brian niks bijMaar ik vond het wel sneu voor Brian, die heeft steun nodig, maar ipv dat ie steun krijgt moet ie zn familie kalmeren.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:46 schreef Smash-it het volgende:
Jaap lekker aan het zwemmen. Huub ook eruit. B&A nog in bed.
misschien wel het grootste nadeel van een "stelltetje zijn".quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zit een beetje in de Amanda-positie. Die had ook kunnen winnen maar die was alleen maar bezig om troostende woorden voor Brian te zoeken.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:45 schreef avonne het volgende:
behalve dan dat ze toch maar opgescheept zit met die 2 vermoeiende zonen van haar)
Om dat vervolgens niet te trekken en zelf kotsend boven de plee te hangen en hyperventilerend in bed te belandenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij zit een beetje in de Amanda-positie. Die had ook kunnen winnen maar die was alleen maar bezig om troostende woorden voor Brian te zoeken.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:47 schreef Smash-it het volgende:
Wat een heeeeeeerlijke dag.. Tis de dag dat alles mag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |