Zes big para brothers he XDquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Na 6 BB's en met nog geen 2% verschil?
Bye Peter, take carequote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn laatste posting in dit DGK subforum, het is mooi geweest.
Het was een fantastische finale, dankzij een fantastische winnaar.
En onverwachts nog een paar leuke streamuurtjes na afloop.
Misschien tot bij een vervolg, misschien tot nooit meer ziens: you never know.
Ik laat jullie achter met een speciaal voor het einde van DGK geproduceerd kunstwerk.
[ afbeelding ]
Daar zijn geen woorden voor.
Goodbye all.
Ja en een dom EK nummer makenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:52 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Hij had gewoon Ruud als reïntegratiecoach moeten krijgen in plaats van Bart!
ik was daar niet blijven rondhangenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:49 schreef Solidius het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je tweede was geworden?
Is een berichtje van iemand die op het feest was.Maar weet niet of ik dat zo mag posten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Bridget heeft haar afkeer van Huub niet onder stoelen of banken gestoken.
Ik vraag me af wat dat allemaal is met Palma. Blijkbaar post ze op Nowlive en zegt ze dat er met de stemmen is gesjoemeld.
Dat vond ik ook erg ongepast van een presentatrice, zeker tijdens een finale die ook voor iedereen een feestje had kunnen zijn. Maar Huub is speler, heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen, en het is haar goed recht om hem daar op aan te spreken. (al was het netter geweest om dat dan bij iedereen te doen)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Bridget heeft haar afkeer van Huub niet onder stoelen of banken gestoken.
Ik vraag me af wat dat allemaal is met Palma. Blijkbaar post ze op Nowlive en zegt ze dat er met de stemmen is gesjoemeld.
Natuurlijk wel, van ome John mocht alles toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is een berichtje van iemand die op het feest was.Maar weet niet of ik dat zo mag posten.
Aha. Ik denk wel dat je dat gewoon kunt posten hoor. Alleen is de vraag hoeveel waarde we eraan moeten hechten (aan die woorden van degene die er was dan he, niet aan de jouwe).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is een berichtje van iemand die op het feest was.Maar weet niet of ik dat zo mag posten.
Welterusten sweety, tot later!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:55 schreef avonne het volgende:
ik ga ook tandenpoetsen. Streams nog even aan laten, dat wel.![]()
swa !
Nah, hoorde 'm net gapenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:55 schreef AnTjUh het volgende:
en gaan we nog cp's wedden dat jaap een nummertje gaat maken?????
tis ook geen doen voor m ben ik bangquote:
maar goed toen kwam de hele reutemeteuten binnen lopen palma en ellie.eric dennis maiky en ricardo en nog meer van haar personeel .quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Ik denk wel dat je dat gewoon kunt posten hoor. Alleen is de vraag hoeveel waarde we eraan moeten hechten (aan die woorden van degene die er was dan he, niet aan de jouwe).
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:57 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
tis ook geen doen voor m ben ik bang
cora is driedubbel gekleed geloof ik
Palma, go! Na al die SMS-jes voor de favorieten kan een beetje geld jouw kant op er ook nog wel af!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
maar goed toen kwam de hele reutemeteuten binnen lopen palma en ellie.eric dennis maiky en ricardo en nog meer van haar personeel .
natuurlijk iedereen meteen op de foto met hun idool hahah een drukte van jawelste hahah .
maar toen sprak ik palma ff en vroeg haar hoe het was nu in de kooi .het schijnt zo te zijn dat er een grote ruzie daar in de kooi was met de familie van ratje en huub pfff .
ze was ook erg boos dat zij jaap niet eens normaal kon feliciteren dat mog ze niet .daar was ze behoorlijk boos over ,maar ze zei fuk jhon de mol ik vertel zo nog veel meer hoe het daar aan toe is gegaan ..
ik zei palma gooi de beerput maar open wat staat er eigelijk voor een boete tegen over als je je boekje te buiten gaat .ze zei 50.000 euro en 1ooo per dag dat ze er was {weet dat laaste niet zekker meer er stonden te veel om mijn heen te kletsen } ik zei meid geen probleem ik weet zeker dat er mensen zijn die jou boeten met elkaar gaan betalen .dus fuk de mol .
toen zei ze mij ,als ik daar zeker van ben wil ik echt me mond open doen want het is een groot fake zooitje daar .en met de stemmen van huub klopt ook geen zak van en zo kan ik nog veel meer vertelen
Honda now live
Slaap lekker Avonne...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:55 schreef avonne het volgende:
ik ga ook tandenpoetsen. Streams nog even aan laten, dat wel.![]()
swa !
Trusten rooie....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:06 schreef rooie3 het volgende:
Ik ga ook slapen.Was echt een rare avond,met wat tranen,maar ook gerechtigheid.
Slaap lekker, rooie.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:06 schreef rooie3 het volgende:
Welterusten, gerechtigheid idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:06 schreef rooie3 het volgende:
En zelfs jouw ga ik hier missen.Ben blij dat we aan het eind toch een beetje vriendjes zijn gewordenquote:
En Huub en Claire.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik ga de luiken langzaam maar zeker ook dicht doen...![]()
![]()
![]()
Jaap en Cora
All wat ik weet is dat het klopt dat Palma op NL post (en volgens mij eerder ook op Vol). Ik laat me verder niet uit over subjectieve buiken uit!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg ongepast van een presentatrice, zeker tijdens een finale die ook voor iedereen een feestje had kunnen zijn. Maar Huub is speler, heeft dingen gedaan die niet door de beugel kunnen, en het is haar goed recht om hem daar op aan te spreken. (al was het netter geweest om dat dan bij iedereen te doen)
Maar hoe haalt ze het in haar domme kop om dan zijn familie te gaan lastig vallen met dat soort suggestieve vragen? Die doen niet mee aan het spel, sterker nog ze hebben zich er verre van gehouden.
hoi, ze liep achter de cossen te holen..... die gingen net te snel voor mequote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is m'n zusje.....Desii eigenlijk gebleven....
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik ga de luiken langzaam maar zeker ook dicht doen...![]()
![]()
![]()
Jaap en Cora
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
maar goed toen kwam de hele reutemeteuten binnen lopen palma en ellie.eric dennis maiky en ricardo en nog meer van haar personeel .
natuurlijk iedereen meteen op de foto met hun idool hahah een drukte van jawelste hahah .
maar toen sprak ik palma ff en vroeg haar hoe het was nu in de kooi .het schijnt zo te zijn dat er een grote ruzie daar in de kooi was met de familie van ratje en huub pfff .
ze was ook erg boos dat zij jaap niet eens normaal kon feliciteren dat mog ze niet .daar was ze behoorlijk boos over ,maar ze zei fuk jhon de mol ik vertel zo nog veel meer hoe het daar aan toe is gegaan ..
ik zei palma gooi de beerput maar open wat staat er eigelijk voor een boete tegen over als je je boekje te buiten gaat .ze zei 50.000 euro en 1ooo per dag dat ze er was {weet dat laaste niet zekker meer er stonden te veel om mijn heen te kletsen } ik zei meid geen probleem ik weet zeker dat er mensen zijn die jou boeten met elkaar gaan betalen .dus fuk de mol .
toen zei ze mij ,als ik daar zeker van ben wil ik echt me mond open doen want het is een groot fake zooitje daar .en met de stemmen van huub klopt ook geen zak van en zo kan ik nog veel meer vertelen
en ze was erg blij dat jaap het had gewonnen .ze hoopte op huub omdat ze voor huub was .
en dat die rat en cavia het niet had gewonnen ..joeppie .
ze had wel een slokje op hoor palma maar dat mag ook best er is nu ook een erge druk van haar afgevallen .maar ze wilde heel veel vertellen ahaha zo boos was ze op de mol. maar ze kreeg de kans op een gegeven ogenblik niet omdat er iemand haar het zweigen op legden .
dat was iemand die hier ook op nowlive op de topic schrijft heb ik begrepen
Honda now live
Sorry, bullshit. Het is ONMOGELIJK dat ze voor Huub was na alles wat hij haar heeft aangedaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
7,15 uur interview Goedemorgen Nederland
8.15 uur interview Radio 538
(voor de ochtendploeg)
Wrijf het 'r nog maar ff inquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen ochtenploeg meer, het is afgelopen
Jaap de winnaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:08 schreef Sug4r het volgende:
Jaap heeft ze allemaal schaakmat gezet.. ik vond het een geweldige avond met een terechte winnaar!
Slaap lekker allemaal
Lef dat je durft te zeggen dat je voor Endemol werkt! Doet me denken aan de tijd dat ik voor her Gak (nu NWV werkte)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:13 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof Palma ook maar iets weet van de sms- en telefooncijfers qua stemmen. Ik werk zelf voor Endemol, en heb voor de belspellen gewerkt, en geloof mij: dit gaat alleen (en interesseert alleen) de mensen die er mee te maken hebben. Figuranten als Palma heeft daar totaal geen kijk op
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 03:11 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
(Ik denk dat Jaap en Cora het samen langer uithouden dan de andere koppeltjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |