Hij is helemaal para, brodda.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:48 schreef Sno0ze het volgende:
snap ook niet waarom Brian niet gewoon gaat slapen...
Tja, beide kampen hadden idd een dergelijke opmerking kunnen krijgen. Maar eerlijk is eerlijk, Huub is meerdere malen ontzettend (in mijn ogen vaan te) ver gegaan in maar ook buiten zijn speltactiek.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat een beschaafde mensen zijn het ook, he
En dan gaat snol Bridget de moeder van Huub aanspreken op de opvoeding, laat haar eens luisteren naar het telefoongesprek van Brian en Kenneth.
Palma was voor Huub en zegt dat de stemmen niet eerlijk gegaan zijn.Maar ze mocht niks zeggen van iemand en now live wil nu haar boetes gaan betalen als ze de beerput opentrekt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:45 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Wat een beschaafde mensen zijn het ook, he
En dan gaat snol Bridget de moeder van Huub aanspreken op de opvoeding, laat haar eens luisteren naar het telefoongesprek van Brian en Kenneth.
Hoe zou jij je voelen als je tweede was geworden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:48 schreef Sno0ze het volgende:
Ik geef alvast het goede voorbeeld en doe het wel. Mensen, goede nacht en wellicht tot snelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:48 schreef Sno0ze het volgende:
In het kader van ik ben de morele overwinnaar, wat de hele wereld ook zegt. Hij zit echt in de Don Quichote modus of niet?quote:
Tot morgen of de volgende DGK, VP. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik geef alvast het goede voorbeeld en doe het wel. Mensen, goede nacht en wellicht tot snel
Welterusten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:50 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ik geef alvast het goede voorbeeld en doe het wel. Mensen, goede nacht en wellicht tot snel
Na 6 BB's en met nog geen 2% verschil?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:49 schreef Solidius het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je tweede was geworden?
Maar zijn ouders hebben zich steeds keurig buiten het spel gehouden en zijn tegen iedereen vriendelijk geweest. Dat in tegenstelling tot mama Netty. Dan is het erg vreemd dat Bridget de moeder van Huub opeens zo kritisch gaat benaderen en mama Netty wel heel vriendelijk behandelt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:49 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Tja, beide kampen hadden idd een dergelijke opmerking kunnen krijgen. Maar eerlijk is eerlijk, Huub is meerdere malen ontzettend (in mijn ogen vaan te) ver gegaan in maar ook buiten zijn speltactiek.
Die is gaafquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:44 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn laatste posting in dit DGK subforum, het is mooi geweest.
Het was een fantastische finale, dankzij een fantastische winnaar.
En onverwachts nog een paar leuke streamuurtjes na afloop.
Misschien tot bij een vervolg, misschien tot nooit meer ziens: you never know.
Ik laat jullie achter met een speciaal voor het einde van DGK geproduceerd kunstwerk.
[ afbeelding ]
Daar zijn geen woorden voor.
Goodbye all.
Over sommige dingen moet je gewoon een nachtje over slapen, voelt veel beter de volgende dagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:49 schreef Solidius het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je tweede was geworden?
Hij had gewoon Ruud als reïntegratiecoach moeten krijgen in plaats van Bart!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Na 6 BB's en met nog geen 2% verschil?
Ach dat was niet de eerste keer moet je maar denken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef AnTjUh het volgende:
jaap stoort huub terwijl hij zijn huwelijk aan het consumeren is
Bridget heeft haar afkeer van Huub niet onder stoelen of banken gestoken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar zijn ouders hebben zich steeds keurig buiten het spel gehouden en zijn tegen iedereen vriendelijk geweest. Dat in tegenstelling tot mama Netty. Dan is het erg vreemd dat Bridget de moeder van Huub opeens zo kritisch gaat benaderen en mama Netty wel heel vriendelijk behandelt.
maar wel de laatste voorlopigquote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach dat was niet de eerste keer moet je maar denken.
Bridget moest echt Huub hebben.Wat een rotwijf is dat zeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar zijn ouders hebben zich steeds keurig buiten het spel gehouden en zijn tegen iedereen vriendelijk geweest. Dat in tegenstelling tot mama Netty. Dan is het erg vreemd dat Bridget de moeder van Huub opeens zo kritisch gaat benaderen en mama Netty wel heel vriendelijk behandelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |