Ja, wat is het nou, hokt Huub of hok jij ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef scanman01 het volgende:
En bekendheid. Huub kan straks met flink wat meisjes het bed delen.... en zal dat ook echt niet laten. Ik hok dat het binnen een maand voorbij is tussen hem en Claire.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
Toch, al met al, best een bevredigend einde dit hè, als je die zure bekken nu ziet op st 1.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef AnTjUh het volgende:
en bij het gesprek van amanda en brian hoor je elke x huub er luid doorheen schreeuwen en lachen
zo mooi
Voor mij wel.. ik dacht als Huub het niet wordt.. dan gewoon Japio!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
Toch, al met al, best een bevredigend einde dit hè, als je die zure bekken nu ziet op st 1.
33 1/3, wat win ik nu?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Kinga het volgende:
Brian: wat is 100 gedeeld door 3
Amanda: pfffff
MUHAHA..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Dus...geen wereldreis, geen beleggingen, geen huis, geen nagelstudio...........
Ik ook maar nu zegt Amanda dat ze naar bed wilquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit echt heerlijk na te genieten van deze geweldige overwinning.
Das niet waar schatje. Bridget zei iedere keer dat de punten van de halve finale bleven meetellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef schatje het volgende:
Jaap had gewoon de meeste sms-jes.
De halve finale telde alleen de eerste keer mee. Toen ging de teller weer op 0.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel vreemd dat de mammie van Brian er niet is om hem te troosten...zou de familie zo agressief zijn geworden dat ze moesten worden afgevoerd...
Ik zie alleen maar partners....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel vreemd dat de mammie van Brian er niet is om hem te troosten...zou de familie zo agressief zijn geworden dat ze moesten worden afgevoerd...
Nog steeds he!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Marrije het volgende:
Ah, van Jaap Jaap Jaap zijn we alweer naar Huub Huub Huub
Nee, helemaal niks, geweldig!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Dus...geen wereldreis, geen beleggingen, geen huis, geen nagelstudio...........
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef PeterNB het volgende:
Oh wat is dit fuckin' heerlijkMaanden ergernis worden per seconde gerechtvaardigd
tegelijk afgehaakt met Huub?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is m'n zusje.....Desii eigenlijk gebleven....
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef HoneyBunny het volgende:
OMG, Amanda kan niet rekenen
Amanda: We zaten met zn drieen in de finale, dus wij hadden 75% kans om te winnen
Brian: wij hadden 66% kans om te winnen
Amanda: Nee, 75%
Brian: Nee, 66%, we waren met zn 3en
Amanda: Waarom zeg je dat?
![]()
was een opzetje waar Cora en Claire niet intrappenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Smash-it het volgende:
H&J zeggen tegen de meiden dat ze niet mee mogen naar Salou. Marketingtechnisch gezien.
Of ze het menen weet ik niet.
Die slet van een gastspeelster (ben even d'r naam kwijt) staat er ook achterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier was het duidelijk
[ afbeelding ]
De krachten werden definitief gebundeld.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Taurus het volgende:
Brian: (eerst een tijd stil) 33,6 procent. We waren met z'n drieen, dus honderd gedeeld door drie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |