En bekendheid. Huub kan straks met flink wat meisjes het bed delen.... en zal dat ook echt niet laten. Ik gok dat het binnen een maand voorbij is tussen hem en Claire.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:12 schreef Lieve het volgende:
Huub mag weer drinken! Huub mag weer.... zichzelf zijn! Hij mag naar huis EN hij heeft een hele mooie vrouw en een huwlijk aan dit avontuur overgehouden. Dat is mooi!
Ik een hele zak heksehyl trollendropquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik een zak oranje m&m's en pizza big american hawaii.
Jaap style!
TERROR!
Ik zit echt heerlijk na te genieten van deze geweldige overwinning.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:15 schreef Marrije het volgende:
Op de valreep nog ff goede streams. Toch bedankt daarvoor!
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bekendheid. Huub kan straks met flink wat meisjes het bed delen.... en zal dat ook echt niet laten. Ik hok dat het binnen een maand voorbij is tussen hem en Claire.
Om Yvonne te quoten: "Ik geniet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
Toch, al met al, best een bevredigend einde dit hè, als je die zure bekken nu ziet op st 1.
Een 'Kelly' IQ dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef mootie het volgende:
we zaten met 3 mensen dus we hadden 75% kans!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef HoneyBunny het volgende:
OMG, Amanda kan niet rekenen
Amanda: We zaten met zn drieen in de finale, dus wij hadden 75% kans om te winnen
Brian: wij hadden 66% kans om te winnen
Amanda: Nee, 75%
Brian: Nee, 66%, we waren met zn 3en
Amanda: Waarom zeg je dat?
![]()
Tralalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Smash-it het volgende:
Huub: Bieeeeeeer en tieten, tralalaaalaaalaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |