Dat is het mooiste van deze streams.quote:

ook dat nog,HAHAHAHAHAHAHA ik heb nog nooit zo van de streams genoten, echt fantastischquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:08 schreef Sno0ze het volgende:
A: Hij zat e rnog het kortst van ons allemaal

Die slaapt echt niet vannacht..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef happyme28 het volgende:
Brian moet echt naar een psych hoor, hij zit er nog helemaal in. Hallloooooooo... het is afgelopen hoor..... zucht....

Ik wacht erop. Het blijkt echt dat Huub en Jaap zoveel meer mens zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Ik zie Brian er nog wel voor aan straks helemaal door te flippen en Huub of Jaap klappen te verkopen.

quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die flipte en begon met die vrouw te dreigen dat er niks op tv mocht,anders zouden ze maatregelen nemen.

ik denk dat Jaap op het laatst ook heel veel stemmen heeft gekregen door Brianhatersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Bij Jensen werd er gisteren ook al het hardst gejuichd voor Jaap. Ik dacht toen nog dat dat toeval was, maar dat was het dus niet.

Die fans van Huub zagen er verschrikkelijk uit. Ik schaamde me.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef PeterNB het volgende:
Ach wie weet schrijft Oma Tony van de week nog een leuk kaartje !![]()
![]()
![]()
![]()

quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef PeterNB het volgende:
Ach wie weet schrijft Oma Tony van de week nog een leuk kaartje !![]()
![]()
![]()
![]()

Leuk erfenisje voor Cora.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Kinga het volgende:
Wel jammer dat deze miljonair over 20 jaar dood is.

quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik hier allemaal uitgerekend en gepost: Sms'jes tellen 43% zwaarder dan stemmen bewoners

Ik voel leedvermaak. Ik voel heerlijke afkeer, ik voel... me opgelucht dat dit stel niet is beloond.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef pullup het volgende:
De streams op brian en Amanda zijn de meest meedogenloze streams ever daar haalt die naaistreek van Roel bij BB 5 het absoluut niet bij

quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het niet zuurder kon

Ja, klopt....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
ik denk dat Jaap op het laatst ook heel veel stemmen heeft gekregen door Brianhaters

Wat denk je waarom ik nog niet op bed lig?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Ik zie Brian er nog wel voor aan straks helemaal door te flippen en Huub of Jaap klappen te verkopen.

Alles eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zou Brian moeten doen om een beetje lekker zijn munten te verdienen...wat is zijn talent?

Die was ook erg ja.. Maar zij doen dit volledig zelf..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef pullup het volgende:
De streams op brian en Amanda zijn de meest meedogenloze streams ever daar haalt die naaistreek van Roel bij BB 5 het absoluut niet bij

Ik gun het Cora ook wel hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Kinga het volgende:
Wel jammer dat deze miljonair over 20 jaar dood is.

En Mannie blijft er maar over doorzeurenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Heerlijk is het toch hè? leedvermaak..IK SEG IK HOUWWER FAN

Zouden oud bewoners gaan lullen, nu ze weten dat John de boetes niet handhaaft (althans dat was vanavond gezegd toch?)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik denk dat er komende tijd echt heel veel naar buiten gaat komen, niet perse van Huub maar van meerdere mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |