Dat is het mooiste van deze streams.quote:
ook dat nog,HAHAHAHAHAHAHA ik heb nog nooit zo van de streams genoten, echt fantastischquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:08 schreef Sno0ze het volgende:
A: Hij zat e rnog het kortst van ons allemaal
Die slaapt echt niet vannacht..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef happyme28 het volgende:
Brian moet echt naar een psych hoor, hij zit er nog helemaal in. Hallloooooooo... het is afgelopen hoor..... zucht....
Ik wacht erop. Het blijkt echt dat Huub en Jaap zoveel meer mens zijn.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Ik zie Brian er nog wel voor aan straks helemaal door te flippen en Huub of Jaap klappen te verkopen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die flipte en begon met die vrouw te dreigen dat er niks op tv mocht,anders zouden ze maatregelen nemen.
ik denk dat Jaap op het laatst ook heel veel stemmen heeft gekregen door Brianhatersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef scanman01 het volgende:
Bij Jensen werd er gisteren ook al het hardst gejuichd voor Jaap. Ik dacht toen nog dat dat toeval was, maar dat was het dus niet.
Die fans van Huub zagen er verschrikkelijk uit. Ik schaamde me.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef PeterNB het volgende:
Ach wie weet schrijft Oma Tony van de week nog een leuk kaartje !![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:10 schreef PeterNB het volgende:
Ach wie weet schrijft Oma Tony van de week nog een leuk kaartje !![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |