quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef blomst het volgende:
Amanda zegt nu dat het Brian zijn eigen schud is door Jaap 7 punten te geven in de halve finale
Ik een zak oranje m&m's en pizza big american hawaii.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb een hele zak heksehyl trollendrop op
Done.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die van mij mag dicht, jij was eerst thnx!![]()
[COS # 3787] Jaap wins, Huub wins, B&A epic fail!
En bekendheid. Huub kan straks met flink wat meisjes het bed delen.... en zal dat ook echt niet laten. Ik gok dat het binnen een maand voorbij is tussen hem en Claire.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:12 schreef Lieve het volgende:
Huub mag weer drinken! Huub mag weer.... zichzelf zijn! Hij mag naar huis EN hij heeft een hele mooie vrouw en een huwlijk aan dit avontuur overgehouden. Dat is mooi!
Ik een hele zak heksehyl trollendropquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik een zak oranje m&m's en pizza big american hawaii.
Jaap style!
TERROR!
Ik zit echt heerlijk na te genieten van deze geweldige overwinning.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:15 schreef Marrije het volgende:
Op de valreep nog ff goede streams. Toch bedankt daarvoor!
Ik gok van niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bekendheid. Huub kan straks met flink wat meisjes het bed delen.... en zal dat ook echt niet laten. Ik hok dat het binnen een maand voorbij is tussen hem en Claire.
Om Yvonne te quoten: "Ik geniet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
Toch, al met al, best een bevredigend einde dit hè, als je die zure bekken nu ziet op st 1.
Een 'Kelly' IQ dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef mootie het volgende:
we zaten met 3 mensen dus we hadden 75% kans!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef HoneyBunny het volgende:
OMG, Amanda kan niet rekenen
Amanda: We zaten met zn drieen in de finale, dus wij hadden 75% kans om te winnen
Brian: wij hadden 66% kans om te winnen
Amanda: Nee, 75%
Brian: Nee, 66%, we waren met zn 3en
Amanda: Waarom zeg je dat?
![]()
Tralalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Smash-it het volgende:
Huub: Bieeeeeeer en tieten, tralalaaalaaalaaa
Ja, wat is het nou, hokt Huub of hok jij ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef scanman01 het volgende:
En bekendheid. Huub kan straks met flink wat meisjes het bed delen.... en zal dat ook echt niet laten. Ik hok dat het binnen een maand voorbij is tussen hem en Claire.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
Toch, al met al, best een bevredigend einde dit hè, als je die zure bekken nu ziet op st 1.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef AnTjUh het volgende:
en bij het gesprek van amanda en brian hoor je elke x huub er luid doorheen schreeuwen en lachen
zo mooi
Voor mij wel.. ik dacht als Huub het niet wordt.. dan gewoon Japio!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
33 1/3, wat win ik nu?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Kinga het volgende:
Brian: wat is 100 gedeeld door 3
Amanda: pfffff
MUHAHA..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Dus...geen wereldreis, geen beleggingen, geen huis, geen nagelstudio...........
Ik ook maar nu zegt Amanda dat ze naar bed wilquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit echt heerlijk na te genieten van deze geweldige overwinning.
Das niet waar schatje. Bridget zei iedere keer dat de punten van de halve finale bleven meetellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef schatje het volgende:
Jaap had gewoon de meeste sms-jes.
De halve finale telde alleen de eerste keer mee. Toen ging de teller weer op 0.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel vreemd dat de mammie van Brian er niet is om hem te troosten...zou de familie zo agressief zijn geworden dat ze moesten worden afgevoerd...
Ik zie alleen maar partners....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel vreemd dat de mammie van Brian er niet is om hem te troosten...zou de familie zo agressief zijn geworden dat ze moesten worden afgevoerd...
Nog steeds he!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Marrije het volgende:
Ah, van Jaap Jaap Jaap zijn we alweer naar Huub Huub Huub
Nee, helemaal niks, geweldig!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Dus...geen wereldreis, geen beleggingen, geen huis, geen nagelstudio...........
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef PeterNB het volgende:
Oh wat is dit fuckin' heerlijkMaanden ergernis worden per seconde gerechtvaardigd
tegelijk afgehaakt met Huub?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is m'n zusje.....Desii eigenlijk gebleven....
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef HoneyBunny het volgende:
OMG, Amanda kan niet rekenen
Amanda: We zaten met zn drieen in de finale, dus wij hadden 75% kans om te winnen
Brian: wij hadden 66% kans om te winnen
Amanda: Nee, 75%
Brian: Nee, 66%, we waren met zn 3en
Amanda: Waarom zeg je dat?
![]()
was een opzetje waar Cora en Claire niet intrappenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Smash-it het volgende:
H&J zeggen tegen de meiden dat ze niet mee mogen naar Salou. Marketingtechnisch gezien.
Of ze het menen weet ik niet.
Die slet van een gastspeelster (ben even d'r naam kwijt) staat er ook achterquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier was het duidelijk
[ afbeelding ]
De krachten werden definitief gebundeld.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Taurus het volgende:
Brian: (eerst een tijd stil) 33,6 procent. We waren met z'n drieen, dus honderd gedeeld door drie.
Die beelden maken maanden frustratie over dat stel goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
NMNS, btw:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is m'n zusje.....Desii eigenlijk gebleven....
Maar rat niet. en zijn slavin hobbelt er weer achteraan...aars wijd openquote:
Jaap is degene die Huub heeft laten vallen en niet andersom....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Solidius het volgende:
Huub steekt z'n tong in Jaap z'n reet, golddigger alert
Maar ze heeft wel een drankje nodig...toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar rat niet. en zijn slavin hobbelt er weer achteraan...aars wijd open
Ook goeienavond! Gastenboek gesloten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
Haha veel jaloerse Brian haters hier.
Maarja voor mij is Huub de grote verliezer in ieder geval hij is echt afgegaan HAHAHAHAHAHAHAHA.
Ja, mooi. Jaap wordt ineens mens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Smash-it het volgende:
Jaap wil dingen uitpraten met Huub. Hij heeft lopen trashtalken. Hij wil het uitleggen
H: Jaapje, het maakt allemaal geen flikker meer uit.
Zou me nix verbazen of hij slaapt vannacht al alleen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef Marrije het volgende:
Brian wil van Amanda af, dat is overduidelijk.
Dat zei de pa van Jaap ook aan de telefoon, was slim van hemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Jaap gewonnen heeft door Huub stemmers, dan heeft hij het helemaal goed gespeeld door Huub de minste punten te geven.....
Jaloers waarop? Op de tweede plaats die welgeteld 0 euro oplevert?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
Maarja voor mij is Huub de grote verliezer in ieder geval hij is echt afgegaan HAHAHAHAHAHAHAHA.
Voorlopig heeft Huub kennelijk lol en de twee beneden niet. Als je dan toch verliezer bent, wees dan een tortse verliezer (mét zelfreflectie).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
ach, beter zo, dan dat mama weer niet komt op dagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef elcastel het volgende:
Kán Amanda eindelijk d'r moeder zien, heeft ze optredens .... Wéér niet.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef Copycat het volgende:
Amanda is derde geworden bij het NK Gouden Kooi.
met certificaatje zekersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht een half uur geleden even dat hij Amanda wilde verwijten dat ze er nog zat met z'n opmerking "Onze smsjes zijn gedeeld" M.a.w., als jij er niet geweest was, dan had ik die gehad....en gewonnen....quote:
ja...want dan is het niet zo pijnlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een drankje nodig...toch?
En dat is ook precies haar story in de Gouden Kooi, ze begon leuk en los en werd gebonden en geindoctrineerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef avonne het volgende:
Amanda nam het aanvankelijk sportief op, maar nu begint ze, door Brian gemiep, door te draaien
Bruto, ome belasting komt nog langs.quote:
Jaloers op DE loser Braaaien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
Bruto, gaat 29% kansspelbelasting vanaf.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Tru_Gunner het volgende:
Is die 1,3mil, netto of brutto?
Peter.......doe es wat kunst voor de winnaar pls....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaps trend was oplopend, en opeens was het 51-49.![]()
![]()
![]()
quote:
Is Amanda ooit leuk geweest???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef elcastel het volgende:
[..]
En dat is ook precies haar story in de Gouden Kooi, ze begon leuk en los en werd gebonden en geindoctrineerd.
DAt gaat hij niet zeggen, maar hij kan het de rest van zijn leven nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht een half uur geleden even dat hij Amanda wilde verwijten dat ze er nog zat met z'n opmerking "Onze smsjes zijn gedeeld" M.a.w., als jij er niet geweest was, dan had ik die gehad....en gewonnen....
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht een half uur geleden even dat hij Amanda wilde verwijten dat ze er nog zat met z'n opmerking "Onze smsjes zijn gedeeld" M.a.w., als jij er niet geweest was, dan had ik die gehad....en gewonnen....
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Gert het volgende:
Brian verklaart tegenover Jaap waarom hij denkt dat Jaap gewonnen heeft: "Jaap is iemand van het grote theater, en ik ben wie ik ben."
Huh? Ik had begrepen kansspel juist niet maar wel inkomsten, naja er gaat genoeg overblijven iig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bruto, gaat 29% kansspelbelasting vanaf.
Ik heb nog wel eens om haar gelachen en ik heb ook wel eens wat goeds in haar gezien. Ik zeg nietdat ze nuttige dingen heeft gezegd hè !!quote:
soort methadonquote:
hij staat wel in guinnes book of world records als langst zittende in een reality programma hahahahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil gewoon de boeken in....daar draait alles om....en dat is mislukt...
Je gaat me toch niet vertellen dat nu zijn poëziebundel niet wordt gepubliceerd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil gewoon de boeken in....daar draait alles om....en dat is mislukt...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mamanda wil Aman 3 dagen mee naar Spanje , maar dat gaat niet want ze hebben optredens
Ik doe altijd uren over zo`n kunstwerk hoor, heb ik nu geen tijd voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peter.......doe es wat kunst voor de winnaar pls....
Maar ik heb ook wel zin in wat schuifelnumers, Gert.quote:
Er is genoeg over, maar toch zuur dat hij zo ruim 4 ton kan weggeven aan de belasting.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik had begrepen kansspel juist niet maar wel inkomsten, naja er gaat genoeg overblijven iig.
3 is haar geluksgetal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef Copycat het volgende:
Niet echt iets om trots op de zijn ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef livewatcher het volgende:
[..]
hij staat wel in guinnes book of world records als langst zittende in een reality programma hahahah
Kansspel wel, inkomsten niet, dan zou er namelijk 1 wel inkomen hebben gehad en zijn "collega's" niet, en dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik had begrepen kansspel juist niet maar wel inkomsten, naja er gaat genoeg overblijven iig.
Ze is en was iig comischer dan Bian.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens om haar gelachen en ik heb ook wel eens wat goeds in haar gezien. Ik zeg nietdat ze nuttige dingen heeft gezegd hè !!
Ik moest nu lachen maar dat zal hij wel niet bedoeld hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef Scandalous het volgende:
Brian: als ik lach dan wil ik dat de hele wereld lacht
Hééééééé, daar ben je dan eindelijk. Beter dan niets he, deze uitslag.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Japio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zes keer big brotherquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik denk dat jullie alledrie een mooie toekomst tegemoet gaan
B: Tja.. de winnaar gaat de boeken in.
Ah, thnx!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kansspel wel, inkomsten niet, dan zou er namelijk 1 wel inkomen hebben gehad en zijn "collega's" niet, en dat werkt niet.
Daarbij is kansspelbelasting minder dan inkomstenbelasting, zeker over dat bedrag, dat zit vrijwel geheel in de hoogste schijf
Nee dat was gelogen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef Smash-it het volgende:
Gaat Jaap nou de helft wegschenken of niet?
Nee hoor, dat is ons Huub! Braaaien is tussentijds afgevoerd naar de Witte Bergen wegens agressiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef livewatcher het volgende:
[..]
hij staat wel in guinnes book of world records als langst zittende in een reality programma hahahah
Met andere woorden, aldus BrianL de mensen hebben gekozen voor het theater, en niet voor de echte mens Brian.quote:
haha, wat een klootviool!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:29 schreef Dementor het volgende:
Nee dat was gelogen.
Hopelijk wel, en jij ook, wat mij betreft: ik heb de smaak van het OP maken te pakken gekregen, count me in!quote:
Aan zichzelf.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef Smash-it het volgende:
Gaat Jaap nou de helft wegschenken of niet?
Oh, leuk om te horen. Nog maar een paar maandjes en we kunnen weer losquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk wel, en jij ook, wat mij betreft: ik heb de smaak van het OP maken te pakken gekregen, count me in!
Ja, ik ben na Huub op het terras bij Neude gaan zitten. Paar drankjes erin gegoten en het was weer oke. Toen belde opeens mensen dat Jaap had gewonnen en all was good again!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef Dementor het volgende:
Alles voor de show, ethiek is te koop.
Maar je bent toch wel blij?
Zo geeft hij toch nog aan een goed doelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is genoeg over, maar toch zuur dat hij zo ruim 4 ton kan weggeven aan de belasting.
En dit siert hem juist, leren van je mindere kanten en zelfreflectie is anderen wel vreemd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik ben geen slecht mens
C: Absoluut niet, anders was ik nooit met je getrouwd..
Waarom zit ie nou te sippen?
Lief dat ze dat zegt. Huub is er zo slecht vanaf gekomen op tv. Ik denk dat hij onder de intensieve streamers ongekend populair is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef avonne het volgende:
Huub "ik heb hele erge dingen gedaan"
Claire "Je hebt hele erge dingen gedaan, maar..... je moet weten hoe mensen voor je hebben gevochten om het uit te leggen. Al die mensen die voor je hebben gestemd... die voor je hebben gevóchten..... je hebt er alles aan gedaan"
Ja, Japio is een prima winnaar. Huub is te goed gebekt om aardig gevonden te worden in shows, de tokkies zijn te stom om of tekst van meer dan 3 zinnen uit hun hooft te leren of te improviseren. Jaap doet het het best met zijn clowneske gedrag. Veilige keuze voor nog een half jaartje Gouden Kooi winnaar her en der. Oh ja, tokkies.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hééééééé, daar ben je dan eindelijk. Beter dan niets he, deze uitslag.
+1quote:
Zo enorm lang iedereen met zeer ruime cijfers verslaan en dan nu 4e worden? Ik kan me iets van een sip gevoel voorstellen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Smash-it het volgende:
Die gaat morgen vast een paar extra schoenen van 39 euro in de uitverkoop halen....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het zo teringleuk voor Cora ook...
Ik denk minimaal net zo hard om de aankomende verhuizing als om het verlies... Huub voelde zich thuis in de villa en het spel.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehehe t lijkt alsof jaap brian opbeurt maar ik hoor alleen maar steken onder water lol
Welnee, ik geloof er helemaal niks van. Hij zal erg gelukkig zijn met Claire!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En bekendheid. Huub kan straks met flink wat meisjes het bed delen.... en zal dat ook echt niet laten. Ik gok dat het binnen een maand voorbij is tussen hem en Claire.
WOOOHOOO!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, leuk om te horen. Nog maar een paar maandjes en we kunnen weer los
Top! Ik ben ook weer van de partij hoor, hartstikke leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, leuk om te horen. Nog maar een paar maandjes en we kunnen weer los
Dat 6 keer heeft hij tig keer gezegd, dat laatste bleef achterwege....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Zes keer big brother
Nul keer de prijs van big brother
+1quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef Frasier het volgende:
Achteraf gezien is 't toch wel een legendarisch programma geworden. En ik heb er van genoten
Het gaat niet naar Stichting Aap maar naar Stichting Jaap!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alles voor de show, ethiek is te koop.
Maar je bent toch wel blij?
Nee, maar omdat ie nog 3 min geleden nog stond te springen en bier en tieten stond te zingen.. Hij heeft nu dus even een momentje. Primo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Zo enorm lang iedereen met zeer ruime cijfers verslaan en dan nu 4e worden? Ik kan me iets van een sip gevoel voorstellen.
En de man die door zijn eigen kots lag te rollen heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef Frasier het volgende:
Achteraf gezien is 't toch wel een legendarisch programma geworden. En ik heb er van genoten
Haar emoties op de streams, vlak na de overwinning waren heel mooi.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het zo teringleuk voor Cora ook...
Misschien heb je wel gelijk, al blijf ik tot in het oneindige vinden dat Huub er het hardst voor heeft gewerkt. En ik blijf Huub ook altijd de sympathiekste vinden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:32 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ja, Japio is een prima winnaar. Huub is te goed gebekt om aardig gevonden te worden in shows, de tokkies zijn te stom om of tekst van meer dan 3 zinnen uit hun hooft te leren of te improviseren. Jaap doet het het best met zijn clowneske gedrag. Veilige keuze voor nog een half jaartje Gouden Kooi winnaar her en der. Oh ja, tokkies.....
[ afbeelding ]
Dat duurt nog even en misschien werk ik dan wel bij Teasers of doe ik een nagelcursus. Je weet het niet.quote:
Sssstquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar emoties op de streams, vlak na de overwinning waren heel mooi.
Ik heb zelf ook een vreugdetraantje gelaten.
Gokje: omdat hij als onmens is neergezet vanavond en zelfs zijn moeder daarmee lastig gevallen werd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het gaat niet naar Stichting Aap maar naar Stichting Jaap!!!!!!!!!!!
Dus niet naar Brian maar naar Jaap!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja natuurlijk moet jij ook van de partij zijn!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Top! Ik ben ook weer van de partij hoor, hartstikke leuk
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef kissa het volgende:
Mijn afsluieterd: Ik ben ZOOOOO blij dat Braaaien niet gewonnen heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten meis!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
IK OOKquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, hij heeft zich inderdaad laten 'verknippen' tot de boosdoener. Hij heeft inderdaad gefaald.quote:
En dit zegt hij ook zonder smsjes te willen winnen in tegenstelling tot B en A die elkaar nu ontwijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef Smash-it het volgende:
H heeft liever C dan het geld. WAT LIEF!
Ja duh.....wat moet ie dan zeggen.........quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef Smash-it het volgende:
H heeft liever C dan het geld. WAT LIEF!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef agter het volgende:
opbiechting:
Ik heb veel op Huub gestemd de afgelopen dagen.
Ik ben nu een beetje dronken van al het bier en wijn...gelukkig morgen vrij van werk.
En ik ben zoooo blij dat de fam. RAT niet gewonnen heeft....
Ik heb maar 1 liedje in mijn hoofd:
"Bier en tieten...tralalalala, bier en tieten, tralalalalala"
Lang leve Fok!
Hahahaha, veel plezier met de dankzij DGK aangeschafte friteuse! Ik heb ook een paar keer op Huub gestemd, en op het laatst ook voor Jaap.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef agter het volgende:
opbiegting:
Ik heb vandaag met het oog op DGK een frituze gekocht...en gebruikt.
Ik ben nu een beetje dronken van al het bier en wijn...gelukkig morgen vrij van werk.
Lang leve Fok!
Weltruste en .... tot ziensquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus wel, geef maar toe!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat duurt nog even en misschien werk ik dan wel bij Teasers of doe ik een nagelcursus. Je weet het niet.
Ik heb de COS wel heel erg lief gehad.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef agter het volgende:
opbiegting:
Ik heb vandaag met het oog op DGK een frituze gekocht...en gebruikt.
Lang leve Fok!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die gaat morgen vast een paar extra schoenen van 39 euro in de uitverkoop halen....![]()
Ze is rijk![]()
![]()
Ja, en de man die zijn eigen vriendin een kuthoer noemde en haar tegen de douchewand ramde, niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de man die door zijn eigen kots lag te rollen heeft gewonnen.
Brian is gekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet jij ook van de partij zijn!
Brian denkt dat het Huub geschaad heeft dat hij aan Amanda zat bij Jensen?
Nou da's toch mooi om te horen. Dat laatste. Die eerste twee zaken moet je maar gauw uit je hoofd zetten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat duurt nog even en misschien werk ik dan wel bij Teasers of doe ik een nagelcursus. Je weet het niet.
Ik heb de COS wel heel erg lief gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |