Aan zichzelf.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef Smash-it het volgende:
Gaat Jaap nou de helft wegschenken of niet?
Oh, leuk om te horen. Nog maar een paar maandjes en we kunnen weer losquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hopelijk wel, en jij ook, wat mij betreft: ik heb de smaak van het OP maken te pakken gekregen, count me in!
Ja, ik ben na Huub op het terras bij Neude gaan zitten. Paar drankjes erin gegoten en het was weer oke. Toen belde opeens mensen dat Jaap had gewonnen en all was good again!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:30 schreef Dementor het volgende:
Alles voor de show, ethiek is te koop.
Maar je bent toch wel blij?
Zo geeft hij toch nog aan een goed doelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is genoeg over, maar toch zuur dat hij zo ruim 4 ton kan weggeven aan de belasting.
En dit siert hem juist, leren van je mindere kanten en zelfreflectie is anderen wel vreemd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef Smash-it het volgende:
H: Ik ben geen slecht mens
C: Absoluut niet, anders was ik nooit met je getrouwd..
Waarom zit ie nou te sippen?
Lief dat ze dat zegt. Huub is er zo slecht vanaf gekomen op tv. Ik denk dat hij onder de intensieve streamers ongekend populair is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:31 schreef avonne het volgende:
Huub "ik heb hele erge dingen gedaan"
Claire "Je hebt hele erge dingen gedaan, maar..... je moet weten hoe mensen voor je hebben gevochten om het uit te leggen. Al die mensen die voor je hebben gestemd... die voor je hebben gevóchten..... je hebt er alles aan gedaan"
Ja, Japio is een prima winnaar. Huub is te goed gebekt om aardig gevonden te worden in shows, de tokkies zijn te stom om of tekst van meer dan 3 zinnen uit hun hooft te leren of te improviseren. Jaap doet het het best met zijn clowneske gedrag. Veilige keuze voor nog een half jaartje Gouden Kooi winnaar her en der. Oh ja, tokkies.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Hééééééé, daar ben je dan eindelijk. Beter dan niets he, deze uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |