Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht een half uur geleden even dat hij Amanda wilde verwijten dat ze er nog zat met z'n opmerking "Onze smsjes zijn gedeeld" M.a.w., als jij er niet geweest was, dan had ik die gehad....en gewonnen....
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Gert het volgende:
Brian verklaart tegenover Jaap waarom hij denkt dat Jaap gewonnen heeft: "Jaap is iemand van het grote theater, en ik ben wie ik ben."
Huh? Ik had begrepen kansspel juist niet maar wel inkomsten, naja er gaat genoeg overblijven iig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bruto, gaat 29% kansspelbelasting vanaf.
Ik heb nog wel eens om haar gelachen en ik heb ook wel eens wat goeds in haar gezien. Ik zeg nietdat ze nuttige dingen heeft gezegd hè !!quote:
soort methadonquote:
hij staat wel in guinnes book of world records als langst zittende in een reality programma hahahahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil gewoon de boeken in....daar draait alles om....en dat is mislukt...
Je gaat me toch niet vertellen dat nu zijn poëziebundel niet wordt gepubliceerd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil gewoon de boeken in....daar draait alles om....en dat is mislukt...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mamanda wil Aman 3 dagen mee naar Spanje , maar dat gaat niet want ze hebben optredens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |