Die beelden maken maanden frustratie over dat stel goedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Done.
Toch, al met al, best een bevredigend einde dit hè, als je die zure bekken nu ziet op st 1.
NMNS, btw:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar is m'n zusje.....Desii eigenlijk gebleven....
Maar rat niet. en zijn slavin hobbelt er weer achteraan...aars wijd openquote:
Jaap is degene die Huub heeft laten vallen en niet andersom....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Solidius het volgende:
Huub steekt z'n tong in Jaap z'n reet, golddigger alert
Maar ze heeft wel een drankje nodig...toch?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar rat niet. en zijn slavin hobbelt er weer achteraan...aars wijd open
Ook goeienavond! Gastenboek gesloten?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
Haha veel jaloerse Brian haters hier.
Maarja voor mij is Huub de grote verliezer in ieder geval hij is echt afgegaan HAHAHAHAHAHAHAHA.
Ja, mooi. Jaap wordt ineens mens.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Smash-it het volgende:
Jaap wil dingen uitpraten met Huub. Hij heeft lopen trashtalken. Hij wil het uitleggen
H: Jaapje, het maakt allemaal geen flikker meer uit.
Zou me nix verbazen of hij slaapt vannacht al alleen..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef Marrije het volgende:
Brian wil van Amanda af, dat is overduidelijk.
Dat zei de pa van Jaap ook aan de telefoon, was slim van hemquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als Jaap gewonnen heeft door Huub stemmers, dan heeft hij het helemaal goed gespeeld door Huub de minste punten te geven.....
Jaloers waarop? Op de tweede plaats die welgeteld 0 euro oplevert?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
Maarja voor mij is Huub de grote verliezer in ieder geval hij is echt afgegaan HAHAHAHAHAHAHAHA.
Voorlopig heeft Huub kennelijk lol en de twee beneden niet. Als je dan toch verliezer bent, wees dan een tortse verliezer (mét zelfreflectie).quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
ach, beter zo, dan dat mama weer niet komt op dagen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:19 schreef elcastel het volgende:
Kán Amanda eindelijk d'r moeder zien, heeft ze optredens .... Wéér niet.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef Copycat het volgende:
Amanda is derde geworden bij het NK Gouden Kooi.
met certificaatje zekersquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht een half uur geleden even dat hij Amanda wilde verwijten dat ze er nog zat met z'n opmerking "Onze smsjes zijn gedeeld" M.a.w., als jij er niet geweest was, dan had ik die gehad....en gewonnen....quote:
ja...want dan is het niet zo pijnlijkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:21 schreef agter het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een drankje nodig...toch?
En dat is ook precies haar story in de Gouden Kooi, ze begon leuk en los en werd gebonden en geindoctrineerd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef avonne het volgende:
Amanda nam het aanvankelijk sportief op, maar nu begint ze, door Brian gemiep, door te draaien
Bruto, ome belasting komt nog langs.quote:
Jaloers op DE loser Braaaien?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef blake_revenge het volgende:
Bruto, gaat 29% kansspelbelasting vanaf.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Tru_Gunner het volgende:
Is die 1,3mil, netto of brutto?
Peter.......doe es wat kunst voor de winnaar pls....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Jaaps trend was oplopend, en opeens was het 51-49.![]()
![]()
![]()
quote:
Is Amanda ooit leuk geweest???quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef elcastel het volgende:
[..]
En dat is ook precies haar story in de Gouden Kooi, ze begon leuk en los en werd gebonden en geindoctrineerd.
DAt gaat hij niet zeggen, maar hij kan het de rest van zijn leven nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht een half uur geleden even dat hij Amanda wilde verwijten dat ze er nog zat met z'n opmerking "Onze smsjes zijn gedeeld" M.a.w., als jij er niet geweest was, dan had ik die gehad....en gewonnen....
Dat klopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht een half uur geleden even dat hij Amanda wilde verwijten dat ze er nog zat met z'n opmerking "Onze smsjes zijn gedeeld" M.a.w., als jij er niet geweest was, dan had ik die gehad....en gewonnen....
quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Gert het volgende:
Brian verklaart tegenover Jaap waarom hij denkt dat Jaap gewonnen heeft: "Jaap is iemand van het grote theater, en ik ben wie ik ben."
Huh? Ik had begrepen kansspel juist niet maar wel inkomsten, naja er gaat genoeg overblijven iig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bruto, gaat 29% kansspelbelasting vanaf.
Ik heb nog wel eens om haar gelachen en ik heb ook wel eens wat goeds in haar gezien. Ik zeg nietdat ze nuttige dingen heeft gezegd hè !!quote:
soort methadonquote:
hij staat wel in guinnes book of world records als langst zittende in een reality programma hahahahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil gewoon de boeken in....daar draait alles om....en dat is mislukt...
Je gaat me toch niet vertellen dat nu zijn poëziebundel niet wordt gepubliceerd?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian wil gewoon de boeken in....daar draait alles om....en dat is mislukt...
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mamanda wil Aman 3 dagen mee naar Spanje , maar dat gaat niet want ze hebben optredens
Ik doe altijd uren over zo`n kunstwerk hoor, heb ik nu geen tijd voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peter.......doe es wat kunst voor de winnaar pls....
Maar ik heb ook wel zin in wat schuifelnumers, Gert.quote:
Er is genoeg over, maar toch zuur dat hij zo ruim 4 ton kan weggeven aan de belasting.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik had begrepen kansspel juist niet maar wel inkomsten, naja er gaat genoeg overblijven iig.
3 is haar geluksgetal.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:22 schreef Copycat het volgende:
Niet echt iets om trots op de zijn ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef livewatcher het volgende:
[..]
hij staat wel in guinnes book of world records als langst zittende in een reality programma hahahah
Kansspel wel, inkomsten niet, dan zou er namelijk 1 wel inkomen hebben gehad en zijn "collega's" niet, en dat werkt niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ik had begrepen kansspel juist niet maar wel inkomsten, naja er gaat genoeg overblijven iig.
Ze is en was iig comischer dan Bian.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens om haar gelachen en ik heb ook wel eens wat goeds in haar gezien. Ik zeg nietdat ze nuttige dingen heeft gezegd hè !!
Ik moest nu lachen maar dat zal hij wel niet bedoeld hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef Scandalous het volgende:
Brian: als ik lach dan wil ik dat de hele wereld lacht
Hééééééé, daar ben je dan eindelijk. Beter dan niets he, deze uitslag.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef IkWeetNiets het volgende:
Japio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |