Zes keer big brotherquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:24 schreef Smash-it het volgende:
J: Ik denk dat jullie alledrie een mooie toekomst tegemoet gaan
B: Tja.. de winnaar gaat de boeken in.
Ah, thnx!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kansspel wel, inkomsten niet, dan zou er namelijk 1 wel inkomen hebben gehad en zijn "collega's" niet, en dat werkt niet.
Daarbij is kansspelbelasting minder dan inkomstenbelasting, zeker over dat bedrag, dat zit vrijwel geheel in de hoogste schijf
Nee dat was gelogen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef Smash-it het volgende:
Gaat Jaap nou de helft wegschenken of niet?
Nee hoor, dat is ons Huub! Braaaien is tussentijds afgevoerd naar de Witte Bergen wegens agressiequote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:26 schreef livewatcher het volgende:
[..]
hij staat wel in guinnes book of world records als langst zittende in een reality programma hahahah
Met andere woorden, aldus BrianL de mensen hebben gekozen voor het theater, en niet voor de echte mens Brian.quote:
haha, wat een klootviool!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:29 schreef Dementor het volgende:
Nee dat was gelogen.
Hopelijk wel, en jij ook, wat mij betreft: ik heb de smaak van het OP maken te pakken gekregen, count me in!quote:
Aan zichzelf.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:28 schreef Smash-it het volgende:
Gaat Jaap nou de helft wegschenken of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |