Jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Is het serieus dat Jaap dus niet de helft aan goede doelen geeft?
dus dat huis gaat ie ook verkopen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap vind het huis niet geschikt om in te wonen
Dus wel ja. Doorgaans geloof ik het als iemand zegt een bepaald bedrag aan een goed doel te zullen geven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef happyme28 het volgende:
En er was toch niemand die werkelijk geloofde dat Jaap geld ging weggeven aan goede doelen hè??????
"Het leven na de gouden kooi"quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef JackyO het volgende:
Wat is er nu te zien op tv tot 31 mei??????
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Leandra het volgende:
En de villa wordt gelijk schoongemaakt?! Damn, dit personeel hadden ze 20 maanden geleden moeten hebben.
Ik heb er een klein stukje vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:34 schreef F04 het volgende:
Kan iemand dat stukjes even terug halen toen dat wijf boos werd?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap had de villa verkocht aan SBS indien men het huis kon winnen.
De ultieme streek!
Ik geloofde het wel, en het valt me tegen dat hij het nu niet doet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef happyme28 het volgende:
En er was toch niemand die werkelijk geloofde dat Jaap geld ging weggeven aan goede doelen hè??????
YWquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Leandra thanks!!! Hij doet het weer!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Kinga het volgende:
Toch wel bevredigend dat die rat niet gewonnen heeft. Jammer dat Huub niet gewonnen heeft, magoed.. ik kan ermee leven dat Jaap miljonair is.
Nou ja zeg...wat een censuur alleen maar omdat ik heb gevraagd of dit niet in het script stondquote:Helaas, maar je bent verbannen van dit gastenboek.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Leandra het volgende:
En de villa wordt gelijk schoongemaakt?! Damn, dit personeel hadden ze 20 maanden geleden moeten hebben.
Ik geloofde het niet, maar de mensen die met mij zaten te kijken wel. Het werkte dus welquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloofde het wel, en het valt me tegen dat hij het nu niet doet.
Maar ik ben desondanks erg blij dat mijn favoriet gewonnen heeft.![]()
Jaap en Huub hebben al lang afgesproken dat de 1 met de ander mag meeliften, ze gaan saman die internet show doen toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef noekje het volgende:
Mooi mooi mooi! Huub is sportief. Zo heel anders dan de Kubatzen. Wat een losers!
Lezen is teveel gevraagd zie ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee Jaap heeft eerder al gezegd dat hij het huis helemaal niks vond.
Wat een lelijke hoer. Ze mag blij zijn dat die camera op er gericht stondquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er een klein stukje van
[ afbeelding ]
Enormquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef noekje het volgende:
Mooi mooi mooi! Huub is sportief. Zo heel anders dan de Kubatzen. Wat een losers!
Ja maar als je Jaaps gedrag gezien heb in de kooi en de lijn van zijn uitspraken doortrekt was het op zijn minst zeer aannemelijk en had het meer zeer verbaasd als het wel zo zou zijn. Anyway.... ik denk niet dat dat hem de winst heeft opgeleverd, maar het feit dat Huub er als eerste uitlag.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus wel ja. Doorgaans geloof ik het als iemand zegt een bepaald bedrag aan een goed doel te zullen geven.
Dat was al duidelijk, maar beter dan vanavond had het niet naar voren kunnen komen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef humberto.tan het volgende:
Voor degenen die zeiden dat Huub zou flippen als hij zou verliezen: het is nu wel weer duidelijk welke sportman het minst sportief is, toch? Heeft iemand nog een no contest beker over als troostprijs?
Was van TMFquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef sander-3 het volgende:
Wie de fuck is die hoer bij jaap zijn buikRaar wijf
Heel stom idd, maar dat wijf heeft geen miljoenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef sander-3 het volgende:
Wie de fuck is die hoer bij jaap zijn buikRaar wijf
een of andere uitgezakte 50 plusser met teveel geld, die daarvoor nog even haar anus mocht bevredigen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Prospera het volgende:
Wie betaalt haar shotjes vanaf morgen?
[ afbeelding ]
Ach de gunfactor en natuurlijke selectie spelen een rol.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Voor een ramp van wereldformaat wordt er nog geen vijf ton overgemaakt, bij de finale van de Gouden Kooi worden er in een avond meer dan vier miljoen smsjes a 60 cent gestuurd...
Die zoekt wel weer een andere poenerige idioot hoor..quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Prospera het volgende:
Wie betaalt haar shotjes vanaf morgen?
[ afbeelding ]
Ik ben daar iets minder blij meequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat een lelijke hoer. Ze mag blij zijn dat die camera op er gericht stond
CAP-pers vingers bij de knoppen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil zonder camera met Brian praten en naar heer moeder toe
Idem. Ik vind het ook niet iets om 'gein' mee te maken. Maar goed, van Jaap kun je alles verwachten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloofde het wel, en het valt me tegen dat hij het nu niet doet.
Maar ik ben desondanks erg blij dat mijn favoriet gewonnen heeft.![]()
Nee in het spel niet.... verbazingwekkend zie je nu Jaap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou joh, je mocht hem niet, maar het is beter dan Brian, of niet soms.
Die heeft al deals gesloten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef Prospera het volgende:
Daar gaan Kenniet z'n plannen voor de vluchtjes tussen Curacoa en Colombia,
vast z'n krediet verspeelt.
[ afbeelding ]
Die trekt nooit bij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is zeer sportief....toppie... nu Brian nog even bijtrekken
Grouphugg ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:41 schreef tho_Omas het volgende:
Zo ik heb 2 glazen cognac naarbinnen geworpen. Ik hou van jullie en de COS en Kenneth
Er had al eerder iemand gezegd: "Waar 2 honden vechten om een been....."quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:41 schreef marky het volgende:
Tja John durfde het niet aan om Brian te laten winnen. Jaap is het beste alternatief. Had Brian gewonnen dan hadden veel internetters dat maar heel moeilijk kunnen accpeteren en waren er problemen gekomen. Huub mocht niet winnen omdat de rotzak nooit mag winnen en hij heeft nu eenmaal die rol aangemeten gekregen heeft. Jaap heeft mazzel want die wordt min of meer door beide kampen geaccepteerd.
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef Verida het volgende:
Welke streams zien jullie, ik zie alleen maar bibberige beelden zonder geluid
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef Verida het volgende:
Welke streams zien jullie, ik zie alleen maar bibberige beelden zonder geluid
Is Nicolaas nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef Marrije het volgende:
Oh, Nicolaas...
Dat is ook het meest lullige voor Brian. Huub heeft gegokt, verloren, maar een mooie tijd gehad in de kooi en een aantal goede vrienden erbij gekregen (ik denk tenminste dat de vriendschap met Sylvia en Eric hecht genoeg is om te blijven duren) terwijl Brian vanaf dag 1 alleen maar bezig is geweest met het spel. Die heeft nu echt 2 jaar van zijn leven compleet verkloot, waarin de enige vriendin die hij gemaakt heeft iemand is van wie hij vermoedelijk eigenlijk walgt omdat ze alles in zich heeft waar hij eigenlijk niets van moet hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Borga, je hebt gelijk gekregen: In het land der blinden is éénoog Koning! Gefeliciteerd, al had ik liever gehad dat Huub had gewonnen, maar ja, cést ca..quote:
Oh my God! They killed Kenny!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft al deals gesloten.
De haas geschoten voordat de huis aan amanda verkocht was, zou Brian zeggen.
Komen dan nu de geheimen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef Kinga het volgende:
Ze denken dat ze off stream zijn?
Het is ook wel net even iets zuurder om 2e te worden. Dan heb je echt het idee net een miljoen te hebben verloren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij snapt het spel niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
Beetje verlaat maar:
[..]
Nee in het spel niet.... verbazingwekkend zie je nu Jaap.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:41 schreef tho_Omas het volgende:
Zo ik heb 2 glazen cognac naarbinnen geworpen. Ik hou van jullie en de COS en Kenneth
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Kinga het volgende:
Toch wel bevredigend dat die rat niet gewonnen heeft. Jammer dat Huub niet gewonnen heeft, magoed.. ik kan ermee leven dat Jaap miljonair is.
Dellie wil het volgens mij sportief opnemen, maar haar vriendje wil er maar niet in mee. Zoiets.quote:
Ik snap die verbazing niet zo, want Huub reageerde op dezelfde manier bij zijn twee eerdere exits. Het is een opgefokt eikeltje, maar wel 1 die een ander ook wat gunt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub blijkt toch wel een sportieve verliezer
Bwian was eerst een wandelende tijdbom, nu is hij een wandelende ZUREtijdBOMquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef Kinga het volgende:
Brian nog steeds een zure bom, Amana gooit haar zender af
Waarvan dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Brian: We gaan sowieso een hoop geld verdienen en een mooi huis kopen.
Brian en Amanda waren er ook heilig van overtuigd dat ze zouden winnen. Huub is daar altijd veel nuchterder in geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook wel net even iets zuurder om 2e te worden. Dan heb je echt het idee net een miljoen te hebben verloren.
quote:
Oh ja, veelbeproefde methode. Werkt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef avonne het volgende:
Oh, Amanda probeert Brian op te fleuren door Huub af te zeiken.
Wuf you!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet er weg van. Ik wil die beeldschone Poolse morgen niet teleurstellen. Ik dank mijn mede-fokkersts uit de grond van mijn hart en voor diegenen wiens favoriet het niet geworden is: ik zie al af vanaf 1 februari 2007![]()
Er komt een heerlijk weekendje aan en misschien ook wel een DGK2.
En ik ga nog even diep door de knieën voor mijn eigen ava:![]()
![]()
![]()
Misschien tot morgen en anders tot DGK2![]()
![]()
![]()
Ik wel...hij baalt dat hij stemmen met Amanda heeft moeten delen en daardoor waarschijnlijk verloren heeftquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef tho_Omas het volgende:
Ik snap geen reet van Brians gewawwel.
"We hebben ons nooit velaagd als die man daar en we kunnen nog steeds een goede baan kijgen."quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet er weg van. Ik wil die beeldschone Poolse morgen niet teleurstellen. Ik dank mijn mede-fokkersts uit de grond van mijn hart en voor diegenen wiens favoriet het niet geworden is: ik zie al af vanaf 1 februari 2007![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We?? Yep, that's Amanda speaking.... Brian denkt er snel genoeg anders overquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Brian: We gaan sowieso een hoop geld verdienen en een mooi huis kopen.
Hij heeft wel langer dan Brian de tijd gehad zijn teleurstelling te verwerken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Huub blijkt toch wel een sportieve verliezer
Slaap lekker Ruud......quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee, het huwelijk met claire? het uitschelden van zn schoonmoeder? het op het laatste moment laten vallen van jaap? wie zal het zeggen. . .quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Toch zou ik graag willen dat Tapla me even kwam uitleggen hoe het kan dat Huub, die tot voor 2 maanden geleden nog iedere poll met een ENORM overwicht won, nu zo waazinnig veel minder fans blijkt te hebben. Zo erg zelfs dat hij niet van Amanda kon winnen vanavond. Ik ben daar echt heel benieuwd naar
Het mooie is dat ze zo hard op hun bek gaan als ze weer terug komen in de realiteit. Ze hebben in die 2 jaar werkelijk helemaal niks bereikt, geen vooruitgang, niksquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef Kevv het volgende:
Brian en Amanda gaan een hoop geld verdienen, zeggen zeZe denken echt dat ze miljonair worden
![]()
![]()
No way, hij omhelsde gelijk de anderen om te feliciteren.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft wel langer dan Brian de tijd gehad zijn teleurstelling te verwerken.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef akveor het volgende:
Komop Brian zet Amanda onder de douche... je kan het....
Hij negeert haar gewoon..klaag klaag klaag...verraad volgens brian...quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian gaat Amanda dumpen!!!
Ach, die zou het geld mogelijk toch alleen maar over de balk gesmeten hebben. Op basis van het tv maken had ik het hem wel gegund, maar hij had Brian al tig keer de kooi uit kunnen hebben als hij niet steeds zelf zo dom zou beginnen te duwen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef Kaat38 het volgende:
haha, heeeeeeeeeeeeeeerlijk, nog loopt amandel te schelden op Huub :d die moet echt afkicken vrees ik.
ik baal dat Huub niet heeft gewonnen maar Japio is in ieder geval beter dan die 2 aso's!
Ze gaan in parenclubs optreden, dus het geld gaat binnenstromenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef Kevv het volgende:
Brian en Amanda gaan een hoop geld verdienen, zeggen zeZe denken echt dat ze miljonair worden
![]()
![]()
Mwah, ik vind nog altijd dat de TV uitzendingen veel te gekleurd waren, dat irriteert gewoon.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Alle theorieen dat het overduidelijk was dat Brian ging winnen kunnen nu dus van tafel geveegd worden ?
Ik zeg Brian, dump die griet!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
Brian wordt liever niet aangeraakt. Amanda blijft maar troostende woorden spreken. Hij zegt niks om haar goed te laten voelen.
Een leuke baan in elke paardenclub!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef tho_Omas het volgende:
AMANDA: WE HEBBEN ONS NOOIT ZO verlaagd als jaap dus we kunnen alsnog een leuke baan krijgen.
Nounou!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wuf you!Miss you!
Werkze straks! Trusten
Het beste van DGK is nu op de streamsquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef noekje het volgende:
Brian: hij is de meest gierige van ons allemaal
Laat je ware aard maar zien. Fucking loser dat je er bent.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef akveor het volgende:
Komop Brian zet Amanda onder de douche... je kan het....
Ze zijn zo zuurquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef jassy het volgende:
Jaap is gierig volgens de ratten, ze voelen zich verraden
Jaweljawel
Als hun achterban slim was geweest dan hadden ze op Amanda gestemd, die had een enorme voorsprong op Brian na de halve finale en stond vrijwel gelijk met Jaapquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wel...hij baalt dat hij stemmen met Amanda heeft moeten delen en daardoor waarschijnlijk verloren heeft
Dat komt nog welquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef tho_Omas het volgende:
Amanda heeft nog net geen hoofddoek op.
Huub weet ook hoe hij altijd gescoord heeft in de polls, dus het kan niet anders dan dat hij ook gerekend had op de overwinning.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Brian en Amanda waren er ook heilig van overtuigd dat ze zouden winnen. Huub is daar altijd veel nuchterder in geweest.
Dat is logisch als anderhalf jaar lang een hand boven je hoofd is gehoudenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:50 schreef elcastel het volgende:
Gaat Brian nu twijfelen aan de uitslag ?
Ik geniet, van deze laatste stream momenten.... DAT zijn de ware Amanda en Brian. Zoals wij ze al bijna 2 jaar kennen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef noekje het volgende:
Brian: hij is de meest gierige van ons allemaal
Laat je ware aard maar zien. Fucking loser dat je er bent.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nou is Jaap in een keer gierig,gadver wat een stel.
iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef Carlaa het volgende:
voor het eerst dat ik geniet van de streams met Brian
Hoeveel verhuisdozen waren het ook weer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:50 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij is het gierigste van allemaal, dat was zijn bommetje.
aman: ik ben blij dat we naar huis gaan.
Brian: ja
Nogal; hij humt op alles wat Amanda raaskalt. En ja, hij wil nu alleen zijn... die gaat nog wel flink para worden, zet 'm maar ff bij Kenneth.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef cobain94 het volgende:
Brian denkt vast dat er nog een finale komt..Hij is de weg mooi kwijt..
Mooi!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef humberto.tan het volgende:
Dat is ook het meest lullige voor Brian. Huub heeft gegokt, verloren, maar een mooie tijd gehad in de kooi en een aantal goede vrienden erbij gekregen (ik denk tenminste dat de vriendschap met Sylvia en Eric hecht genoeg is om te blijven duren) terwijl Brian vanaf dag 1 alleen maar bezig is geweest met het spel. Die heeft nu echt 2 jaar van zijn leven compleet verkloot, waarin de enige vriendin die hij gemaakt heeft iemand is van wie hij vermoedelijk eigenlijk walgt omdat ze alles in zich heeft waar hij eigenlijk niets van moet hebben.
Ik zeg ik hou d'r van
Ik zit te genieten van Brian zijn verlies, hahahaha, hoe zwak!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nou is Jaap in een keer gierig,gadver wat een stel.
Echt helemaal de weg kwijt die tweequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
Brian:"Amanda, doe je zender om, je verspeelt je goodwill."
Typerend..... http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.phpquote:bastiaan
Op: 22-05-2008 23:42:16
steek dat fucking huis in de fik ik kom wel helpen en dan gelijk john de mol.
Hooguit 2 weken dan zitten de broertjes op het buro. VAST.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nogal; hij humt op alles wat Amanda raaskalt. En ja, hij wil nu alleen zijn... die gaat nog wel flink para worden, zet 'm maar ff bij Kenneth.
Wat zei hij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:52 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft zich verlult
Claire zegt nu dat ze nog op de streams zijn en ze een zender om heeft.... Huub, oeps.
Precies, hier heb ik zo lang op moeten wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |