Brian en Amanda waren er ook heilig van overtuigd dat ze zouden winnen. Huub is daar altijd veel nuchterder in geweest.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook wel net even iets zuurder om 2e te worden. Dan heb je echt het idee net een miljoen te hebben verloren.
quote:
Oh ja, veelbeproefde methode. Werkt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef avonne het volgende:
Oh, Amanda probeert Brian op te fleuren door Huub af te zeiken.
Wuf you!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet er weg van. Ik wil die beeldschone Poolse morgen niet teleurstellen. Ik dank mijn mede-fokkersts uit de grond van mijn hart en voor diegenen wiens favoriet het niet geworden is: ik zie al af vanaf 1 februari 2007![]()
Er komt een heerlijk weekendje aan en misschien ook wel een DGK2.
En ik ga nog even diep door de knieën voor mijn eigen ava:![]()
![]()
![]()
Misschien tot morgen en anders tot DGK2![]()
![]()
![]()
Ik wel...hij baalt dat hij stemmen met Amanda heeft moeten delen en daardoor waarschijnlijk verloren heeftquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef tho_Omas het volgende:
Ik snap geen reet van Brians gewawwel.
"We hebben ons nooit velaagd als die man daar en we kunnen nog steeds een goede baan kijgen."quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik moet er weg van. Ik wil die beeldschone Poolse morgen niet teleurstellen. Ik dank mijn mede-fokkersts uit de grond van mijn hart en voor diegenen wiens favoriet het niet geworden is: ik zie al af vanaf 1 februari 2007![]()
Er komt een heerlijk weekendje aan en misschien ook wel een DGK2.
En ik ga nog even diep door de knieën voor mijn eigen ava:![]()
![]()
![]()
Misschien tot morgen en anders tot DGK2![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |