Jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Is het serieus dat Jaap dus niet de helft aan goede doelen geeft?
dus dat huis gaat ie ook verkopen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap vind het huis niet geschikt om in te wonen
Dus wel ja. Doorgaans geloof ik het als iemand zegt een bepaald bedrag aan een goed doel te zullen geven.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef happyme28 het volgende:
En er was toch niemand die werkelijk geloofde dat Jaap geld ging weggeven aan goede doelen hè??????
"Het leven na de gouden kooi"quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef JackyO het volgende:
Wat is er nu te zien op tv tot 31 mei??????
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Leandra het volgende:
En de villa wordt gelijk schoongemaakt?! Damn, dit personeel hadden ze 20 maanden geleden moeten hebben.
Ik heb er een klein stukje vanquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:34 schreef F04 het volgende:
Kan iemand dat stukjes even terug halen toen dat wijf boos werd?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Jaap had de villa verkocht aan SBS indien men het huis kon winnen.
De ultieme streek!
Ik geloofde het wel, en het valt me tegen dat hij het nu niet doet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef happyme28 het volgende:
En er was toch niemand die werkelijk geloofde dat Jaap geld ging weggeven aan goede doelen hè??????
YWquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Leandra thanks!!! Hij doet het weer!!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Kinga het volgende:
Toch wel bevredigend dat die rat niet gewonnen heeft. Jammer dat Huub niet gewonnen heeft, magoed.. ik kan ermee leven dat Jaap miljonair is.
Nou ja zeg...wat een censuur alleen maar omdat ik heb gevraagd of dit niet in het script stondquote:Helaas, maar je bent verbannen van dit gastenboek.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Leandra het volgende:
En de villa wordt gelijk schoongemaakt?! Damn, dit personeel hadden ze 20 maanden geleden moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |