Die trekt nooit bij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is zeer sportief....toppie... nu Brian nog even bijtrekken
Grouphugg ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:41 schreef tho_Omas het volgende:
Zo ik heb 2 glazen cognac naarbinnen geworpen. Ik hou van jullie en de COS en Kenneth
Er had al eerder iemand gezegd: "Waar 2 honden vechten om een been....."quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:41 schreef marky het volgende:
Tja John durfde het niet aan om Brian te laten winnen. Jaap is het beste alternatief. Had Brian gewonnen dan hadden veel internetters dat maar heel moeilijk kunnen accpeteren en waren er problemen gekomen. Huub mocht niet winnen omdat de rotzak nooit mag winnen en hij heeft nu eenmaal die rol aangemeten gekregen heeft. Jaap heeft mazzel want die wordt min of meer door beide kampen geaccepteerd.
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef Verida het volgende:
Welke streams zien jullie, ik zie alleen maar bibberige beelden zonder geluid
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef Verida het volgende:
Welke streams zien jullie, ik zie alleen maar bibberige beelden zonder geluid
Is Nicolaas nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:43 schreef Marrije het volgende:
Oh, Nicolaas...
Dat is ook het meest lullige voor Brian. Huub heeft gegokt, verloren, maar een mooie tijd gehad in de kooi en een aantal goede vrienden erbij gekregen (ik denk tenminste dat de vriendschap met Sylvia en Eric hecht genoeg is om te blijven duren) terwijl Brian vanaf dag 1 alleen maar bezig is geweest met het spel. Die heeft nu echt 2 jaar van zijn leven compleet verkloot, waarin de enige vriendin die hij gemaakt heeft iemand is van wie hij vermoedelijk eigenlijk walgt omdat ze alles in zich heeft waar hij eigenlijk niets van moet hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub is zeer sportief....toppie... nu Brian nog even bijtrekken
Borga, je hebt gelijk gekregen: In het land der blinden is éénoog Koning! Gefeliciteerd, al had ik liever gehad dat Huub had gewonnen, maar ja, cést ca..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |