Dat was al duidelijk, maar beter dan vanavond had het niet naar voren kunnen komen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef humberto.tan het volgende:
Voor degenen die zeiden dat Huub zou flippen als hij zou verliezen: het is nu wel weer duidelijk welke sportman het minst sportief is, toch? Heeft iemand nog een no contest beker over als troostprijs?
Was van TMFquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef sander-3 het volgende:
Wie de fuck is die hoer bij jaap zijn buikRaar wijf
Heel stom idd, maar dat wijf heeft geen miljoenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef sander-3 het volgende:
Wie de fuck is die hoer bij jaap zijn buikRaar wijf
een of andere uitgezakte 50 plusser met teveel geld, die daarvoor nog even haar anus mocht bevredigen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Prospera het volgende:
Wie betaalt haar shotjes vanaf morgen?
[ afbeelding ]
Ach de gunfactor en natuurlijke selectie spelen een rol.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Voor een ramp van wereldformaat wordt er nog geen vijf ton overgemaakt, bij de finale van de Gouden Kooi worden er in een avond meer dan vier miljoen smsjes a 60 cent gestuurd...
Die zoekt wel weer een andere poenerige idioot hoor..quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef Prospera het volgende:
Wie betaalt haar shotjes vanaf morgen?
[ afbeelding ]
Ik ben daar iets minder blij meequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat een lelijke hoer. Ze mag blij zijn dat die camera op er gericht stond
CAP-pers vingers bij de knoppen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Lobasca het volgende:
Amanda wil zonder camera met Brian praten en naar heer moeder toe
Idem. Ik vind het ook niet iets om 'gein' mee te maken. Maar goed, van Jaap kun je alles verwachten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik geloofde het wel, en het valt me tegen dat hij het nu niet doet.
Maar ik ben desondanks erg blij dat mijn favoriet gewonnen heeft.![]()
Nee in het spel niet.... verbazingwekkend zie je nu Jaap.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou joh, je mocht hem niet, maar het is beter dan Brian, of niet soms.
Die heeft al deals gesloten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef Prospera het volgende:
Daar gaan Kenniet z'n plannen voor de vluchtjes tussen Curacoa en Colombia,
vast z'n krediet verspeelt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |