quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nou is Jaap in een keer gierig,gadver wat een stel.
iddquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef Carlaa het volgende:
voor het eerst dat ik geniet van de streams met Brian
Hoeveel verhuisdozen waren het ook weer?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:50 schreef Prospera het volgende:
Brian: hij is het gierigste van allemaal, dat was zijn bommetje.
aman: ik ben blij dat we naar huis gaan.
Brian: ja
Nogal; hij humt op alles wat Amanda raaskalt. En ja, hij wil nu alleen zijn... die gaat nog wel flink para worden, zet 'm maar ff bij Kenneth.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef cobain94 het volgende:
Brian denkt vast dat er nog een finale komt..Hij is de weg mooi kwijt..
Mooi!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:44 schreef humberto.tan het volgende:
Dat is ook het meest lullige voor Brian. Huub heeft gegokt, verloren, maar een mooie tijd gehad in de kooi en een aantal goede vrienden erbij gekregen (ik denk tenminste dat de vriendschap met Sylvia en Eric hecht genoeg is om te blijven duren) terwijl Brian vanaf dag 1 alleen maar bezig is geweest met het spel. Die heeft nu echt 2 jaar van zijn leven compleet verkloot, waarin de enige vriendin die hij gemaakt heeft iemand is van wie hij vermoedelijk eigenlijk walgt omdat ze alles in zich heeft waar hij eigenlijk niets van moet hebben.
Ik zeg ik hou d'r van
Ik zit te genieten van Brian zijn verlies, hahahaha, hoe zwak!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:49 schreef rooie3 het volgende:
Ja hoor nou is Jaap in een keer gierig,gadver wat een stel.
Echt helemaal de weg kwijt die tweequote:Op donderdag 22 mei 2008 23:51 schreef yellowfirst het volgende:
Brian:"Amanda, doe je zender om, je verspeelt je goodwill."
Typerend..... http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.phpquote:bastiaan
Op: 22-05-2008 23:42:16
steek dat fucking huis in de fik ik kom wel helpen en dan gelijk john de mol.
Hooguit 2 weken dan zitten de broertjes op het buro. VAST.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nogal; hij humt op alles wat Amanda raaskalt. En ja, hij wil nu alleen zijn... die gaat nog wel flink para worden, zet 'm maar ff bij Kenneth.
Wat zei hij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:52 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft zich verlult
Claire zegt nu dat ze nog op de streams zijn en ze een zender om heeft.... Huub, oeps.
Precies, hier heb ik zo lang op moeten wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |