Hij negeert haar gewoon..klaag klaag klaag...verraad volgens brian...quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:47 schreef HoneyBunny het volgende:
Brian gaat Amanda dumpen!!!
Ach, die zou het geld mogelijk toch alleen maar over de balk gesmeten hebben. Op basis van het tv maken had ik het hem wel gegund, maar hij had Brian al tig keer de kooi uit kunnen hebben als hij niet steeds zelf zo dom zou beginnen te duwen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef Kaat38 het volgende:
haha, heeeeeeeeeeeeeeerlijk, nog loopt amandel te schelden op Huub :d die moet echt afkicken vrees ik.
ik baal dat Huub niet heeft gewonnen maar Japio is in ieder geval beter dan die 2 aso's!
Ze gaan in parenclubs optreden, dus het geld gaat binnenstromenquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef Kevv het volgende:
Brian en Amanda gaan een hoop geld verdienen, zeggen zeZe denken echt dat ze miljonair worden
![]()
![]()
Mwah, ik vind nog altijd dat de TV uitzendingen veel te gekleurd waren, dat irriteert gewoon.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Alle theorieen dat het overduidelijk was dat Brian ging winnen kunnen nu dus van tafel geveegd worden ?
Ik zeg Brian, dump die griet!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
Brian wordt liever niet aangeraakt. Amanda blijft maar troostende woorden spreken. Hij zegt niks om haar goed te laten voelen.
Een leuke baan in elke paardenclub!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef tho_Omas het volgende:
AMANDA: WE HEBBEN ONS NOOIT ZO verlaagd als jaap dus we kunnen alsnog een leuke baan krijgen.
Nounou!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wuf you!Miss you!
Werkze straks! Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |