abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58830711
Singles #64- daar moet op gedronken worden! (of niet)

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank
pi_58830728
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had echt vanalles door elkaar, van happy hardcore tot klassiek, tot herrie.
Ook take that:')

Mijn eerste was een verzamel cd met Total eclipse of the heart erop.
Damn, dat was het favoriete nummer van mijn allereerste vriendinnetje.

En Take That.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:06:56 #3
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58831196
Jaja, ik weet het.

Dat is ook een mooi nummer.

Niet mijn favoriete trouwens, denk dat dat is: Like the way I do, van Melissa Etheridge, en dan de live versie
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:19:12 #4
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58831509
Ik vind dat laatste album van Thake That eigenlijk niet eens zo slecht

Ontopic: scoor ik hier nu punten mee bij de dames?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:23:57 #5
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58831657
nee,bij mij niet echt, die tijd ligt (gelukkig) achter me

Misschien andere dames.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:36:57 #6
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_58832014
Take That
You know, I've learned something today
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:43:12 #7
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832189
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:23 schreef JamesBrownie het volgende:
nee,bij mij niet echt, die tijd ligt (gelukkig) achter me

Misschien andere dames.
Balen

Met welke muziek zou ik wel scoren dan? Maak hier uw keuze:

* Gothic/EBM/darkwave/industrial/new-wave
* Allerlei varianten van metal/rock
* Neo-folk/martial/darkambient/neoclassical/ritual
* Klassieke muziek (bescheiden collectie)
* Trance/house/hardcore/Hed Kandi spul
* Singer-songwriter
* Top 40 spul (ja, dat heb ik ook )

Nee, ik heb geen hip/hop/arrenbagger/oerwoudgeluiden
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:45:54 #8
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58832262
met geen enkel soort nuziek ben ik bang.
ik vind muziek leuk en luister graag radio enzo, maar het maakt me echt geen ruk uit wat voor muziek mijn evt partner luistert.
Mijn ex had peter Pan,(en meer van dat soort muziek) en Boudewijn de Groot en nog veel meer, dus het maakt echt niet uit
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:50:31 #9
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58832383
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook een Aus. Een dubbelzijdige zelfs. En Air Max, uiteraard.
Mijn verzameling Thunderdome's staat nog mooi in mijn cdkastje, weliswaar onderaan. De (prog)metal en (prog)rock staan hoger, en de rest zit totaal geen structuur in. Teveel cd's.

Muziek ftw!
En ik had je zo hoog zitten jongen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:53:28 #10
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58832487
Hey een nieuwe

Ik heb zojuist een 'vriendinnetje' gesproken die heel close is met mijn ex. Zij vertelde me dat ik hem tegen ben gekomen met Koninginnenacht maar dat ik gewoon doorliep terwijl hij naar me toe gelopen kwam. Ik had 'm helemaal niet gezien
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58832601
tvp
  donderdag 22 mei 2008 @ 19:58:12 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832612
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:45 schreef JamesBrownie het volgende:
met geen enkel soort nuziek ben ik bang.
ik vind muziek leuk en luister graag radio enzo, maar het maakt me echt geen ruk uit wat voor muziek mijn evt partner luistert.
Mijn ex had peter Pan,(en meer van dat soort muziek) en Boudewijn de Groot en nog veel meer, dus het maakt echt niet uit
Ah mooi, dan blijf ik gewoon heel erg doorgaan met het luisteren naar wat ik zelf goed vind

Om al mijn gezanik over muziek te verklaren: Voor mij is muziek zowat een eerste levensbehoefte en iemand hoeft mijn muzieksmaak niet volledig te delen (hoewel er vast wel wat van haar gading tussenzit) maar als ze alles wat ik luister niks vind, tja, dan kan het ook nooit wat worden. Zelfde als ze alléén maar top-40 meuk kent/wil horen.
pi_58832645
hoi
ik had gister een 2e date
pi_58832678
Heeft JamesBrownie ook een recept?

*Kwijl*
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:01:55 #15
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58832725
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Alleslijm het volgende:

*Kwijl*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:09:21 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832904
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:00 schreef Alleslijm het volgende:

*Kwijl*
Uit haar fotoboek:
quote:
Ingrediënten voor 15 kleine stukjes:
350 g pure chocolade, in stukjes gebroken
250 g ongezouten boter
50 g bloem
1 theelepel bakpoeder
3 middelgrote eieren, geklopt
250 g bruine basterdsuiker
175 g pecannoten, grof gehakt

Bereiding:

Verwarm de oven voor op 170°C, heteluchtoven 160°C.
Beboter een bakblik van 29 x 18½ cm en minstens 5 cm diep. Leg ingevet vetvrij papier op de bodem. Smelt de chocolade en de boter au-bain-marie. Haal het mengsel van de warmtebron als alles gesmolten en goed vermengd is en laat het iets afkoelen.
Zeef de bloem en het bakpoeder op een bord. Klop de eieren tot een dikke, romige substantie en klop er dan voorzichtig de suiker door met een elektrische mixer. Blijf kloppen tot het meringuemengsel heel dik en mousseachtig is geworden. Voeg dan geleidelijk het chocolademengsel toe, afgewisseld met de bloem. Roer als laatste de noten erdoor.
Doe de massa in het bakblik en bak de brownies 40 à 45 minuten tot de bovenkant gebarsten is en het midden stevig aanvoelt.
Laat de brownies afkoelen in het blik.
Snijd de brownies in het blik voordat je het blik omdraait op een planken draai ze met de goede zijde naar boven.
Dat dus
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:09:52 #17
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58832915
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoi
ik had gister een 2e date
Daar kom je niet zomaar mee weg natuurlijk. Vort, details!
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:11:39 #18
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58832954
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

ik ben ook nieuwsgierig
pi_58833007
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:

[..]

Haha. Kom ik zomaar binnen vallen na heel lang niet gepost te hebben
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:17:37 #20
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58833121
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha. Kom ik zomaar binnen vallen na heel lang niet gepost te hebben
Niet omheen lullen, posten die wilde verhalen!
pi_58833236
Ik had hier tijdje geleden wel vrij veel gepost,
weet niet of iemand dat nog weet.

Het ging ongeveer zo:
Twee weken geleden op zondag terrasje gepakt met wat vrienden, iedereen nam z'n aanhang mee. Heel gezellig, er was ook een jongen waar ik het goed mee kon vinden. Maar met iedereen een beetje gepraat, ik bleef het langst over met hem en een vriend. Ik moest beloven te smsen als ik veilig thuis was, ik zei: je mag ook gewoon m'n nummer vragen als je dat wil Hij: Mag ik je nummer

Na in eerste instantie alleen veel gesms van zijn kant (Ik dacht.. whaa ken je de pas-na-drie-dagen-terug-smsen-want-de-eerste-dag-is-te-snel-de-tweede-dag-is-zo-obvious-alsof-je-hebt-gewacht-tot-de-eerste-dag-voorbij-was-dus-sms-pas-de-derde-dag-terug-regel niet ?) Vroeg hij of ik iets met hem wou drinken, ik stelde vrijdag voor (waarom, geen idee meer, ik kan het vast nog wel ergens terug lezen) maar eigenlijk vind ik dates super spannend (had er nog nooit èèn gehad) en wist ik helemaal niet of hij echt wel zo leuk was omdat ik hem natuurlijk maar een avondje had gezien.

Pfoe. Zo typ ik wel weer de eerste date, even pauze
pi_58833673
Oké de eerste date.. We hadden om negen uur afgesproken, hij stelde voor om mij op te halen, maar ik dacht: straks is het een engerd, vind ik hem niet leuk, zit ik in die auto, moet ik wel als ik opeens niet meer durf. Hij vroeg dat donderdag avond, vroeg het vrijdag ochtend nog een keer, toen vrijdag middag nog twee smsjes van joehoeee leef je nog! Wil je nog afspreken? (Een tip: de aanhouder wint ) En toen zei ik maar dat ik waarschijnlijk al in de stad was en hem daar wel zou treffen

Natuurlijk was ik niet eerder in de stad, zelfs vijf a tien minuutjes te laat (foei ) en om 1 minuut over negen kreeg ik al een smsje of ik al in de stad was. Vanaf het begin was het ontzettend leuk, gezellig, ik liet af en toe bewust een stilte vallen omdat ik weet dat ik af en toe kan ratelen. Hij vulde deze snel op waarna ik de conclusie kon trekken dat hij ook niet van stiltes hield Rond een uurtje of elf werd ik in het toilet gebeld door een vriend, ik zei dat ik z'n spullen bij mij had maar geen tijd had gehad om ze langs te brengen. Hij vroeg waar ik was en zei dat hij daar ook heen zou gaan en mij waarschijnlijk nog wel zou zijn. en ook zo iets van: met een jongen? wie dan? o dat gaan we even lekker....

Op het moment dat ik terug kwam was er een beter tafeltje vrij gekomen, ik stelde voor daar te gaan zitten en nog geen minuut daarna kwam die vriend het café binnen en schoof aan met een vriendin van hem. Na tien minuutjes kwamen er nog drie vrienden van hem, deze schoven ook aan, nog even later kwamen er nog twee vrienden, die er ook bij kwamen zitten (de vrienden van het terrasje pakken van zondag) Ik dacht echt shit, ik zeg toch dat ik wat ben drinken met een jongen, waarom komen jullie er allemaal bij zitten, etc. O en ik had die date dus betaald waar hij heel veel moeite mee bleek te hebben Mijn vrienden kwamen er bij, vond het wel zo netjes dat hij er dan geen last van zou hebben ook al had ik ze niet uitgenodigd. Op dat moment dacht ik van. O we gaan wat drinken maar is het ook echt een date? Hoorde ik hem zeggen: O nee onze eerste date en zij heeft betaald tegen niemand zeggen En hij stond er op mij uit eten/naar cabaret te nemen de volgende keer

Uiteindelijk werd het nog wel gezellig - hij zij dat hij er geen moeite mee had - En zijn we met z'n alle nog naar een, hoe noem je dat, een danscafé gegaan waar ook zijn vrienden waren. Uiteindelijk ben ik/is hij tot drie uur gebleven. Wel een vrij lange date dus.

Zo meteen date twee
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:43:39 #23
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58833960
Het is een vervolgverhaal
pi_58833990
Ja weet je wel hoeveel tikwerk het is *graaft in geheugen*
dat twee duurt het langst want die heb ik nog nergens echt omschreven

kennen jullie de tweede date regel?
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:45:31 #25
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58834022
nee.
Niet gekust op de eerste date? of is er ook een regel die zegt dat dat niet mag?
pi_58834052
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:45 schreef JamesBrownie het volgende:
nee.
Niet gekust op de eerste date? of is er ook een regel die zegt dat dat niet mag?
Nee we hebben nog helemaal niet gezoend.. !!
pi_58834152
Ik type vaak raar en onlogisch, maar jij spant de kroon.

Maar die tt. Ik ga een change aanvragen
A little bit hateful
pi_58834174
De tweede date regel komt er op neer dat als je een jongen echt heel leuk vind en je wil weten of hij jou echt leuk vindt, dan kom je make up loos, met een brak hoofd in je oude kleding aanzetten. En als hij je dan nog leuk vindt, dan vindt hij je echt leuk
pi_58834202
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Liquidootje het volgende:
Ik type vaak raar en onlogisch, maar jij spant de kroon.

Maar die tt. Ik ga een change aanvragen
Typ ik raar en onlogisch Huh Ligt het dan niet aan jouw begrijpend lezen skills ?
pi_58834286
Wat belachelijke regels. Ik haat ze. Een lange tijd terug. Toen ik nog date.. had mijn date haar benen niet geschoren. Wegens de Bridget Jones theorie ofzo.

Als het nou stoppeltjes waren.. Ok. Maar dit waren gewoon fuzzy haartjes. Brrr
A little bit hateful
pi_58834316
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:52 schreef Liquidootje het volgende:
Wat belachelijke regels. Ik haat ze. Een lange tijd terug. Toen ik nog date.. had mijn date haar benen niet geschoren. Wegens de Bridget Jones theorie ofzo.

Als het nou stoppeltjes waren.. Ok. Maar dit waren gewoon fuzzy haartjes. Brrr
Ik vind het grappig dat ze bestaan
dat wil niet zeggen dat ik mij er aan hou..
pi_58834350
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Typ ik raar en onlogisch Huh Ligt het dan niet aan jouw begrijpend lezen skills ?
Ik zeg toch niet dat ik het niet begrijp
Maar zinnen met punten ipv met 5 komma's rekken helpen echt hoor.
A little bit hateful
pi_58834477
Nou, helaas. Beter dan dit wordt het niet!
pi_58834546

Maar do tell more. Wat doe je tot 3uur s morgens zonder te zoenen? Praten?
A little bit hateful
pi_58834592
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:00 schreef Liquidootje het volgende:

Maar do tell more. Wat doe je tot 3uur s morgens zonder te zoenen? Praten?
Ja, praten. En we drinken/dronken beide geen alcohol.
pi_58834977
Bestaat de single reeks nog of weer?
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:14:13 #37
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58835087
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
De tweede date regel komt er op neer dat als je een jongen echt heel leuk vind en je wil weten of hij jou echt leuk vindt, dan kom je make up loos, met een brak hoofd in je oude kleding aanzetten. En als hij je dan nog leuk vindt, dan vindt hij je echt leuk
ik zou er voor vallen.

Maar hoe is dat nou uitgepakt dan, toen jij op date#2 in je schilderkleren aan kwam zetten met je haar in de knoop?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58835113
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Bestaat de single reeks nog of weer?
vier maanden geleden toen ik voor het laatst posten bestond hij
en hij bestaat nu
ik heb geen idee
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:16:31 #39
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58835187
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

en hij bestaat nu
ik heb geen idee
kijk jij dan alleen in topics waar je zelf in post?
pi_58835291
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

en hij bestaat nu
ik heb geen idee
Ik kan me van een jaar of 3 a 4 geledn herinneren dat Mukie hier veel postte, maar toen is ie toch ooit dicht gegaanook?
pi_58835309
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

kijk jij dan alleen in topics waar je zelf in post?
Nou als ik een leuk topic tegenkom (zoals deze) dan post ik er in
dat ik even niet heb gepost is omdat ik hem dan uit het oog ben verloren
pi_58835343
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik kan me van een jaar of 3 a 4 geledn herinneren dat Mukie hier veel postte, maar toen is ie toch ooit dicht gegaanook?
Jaa klopt! Maar toen was deze (een half jaar geleden) weer geopend!
Maar ik ben er een paar maanden niet geweest dus ik weet niet of hij weer gesloten is geweest.
pi_58835357
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Je verliest het zo'n 3 a 4 jaar uit het oog en dan staat er weer eens sex in de tt en dan kom je meteen aanrennen?
A little bit hateful
pi_58835519
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Maar ik ben er een paar maanden niet geweest dus ik weet niet of hij weer gesloten is geweest.
Ok
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Je verliest het zo'n 3 a 4 jaar uit het oog en dan staat er weer eens sex in de tt en dan kom je meteen aanrennen?
Ik had vandaag via een datingsite een mail van STOEIPOES Maar das ene betaalde datingsite, als ik die mail wil lezen moet ik dokken dus een no go. Als je nog (echt) gratis datingsites (al dan niet met sex) weet, houd ik me aanbevolen. Maar ik kwam meer op de nr1 af dan op de sex, voor de verandering
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:26:40 #45
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58835640
Hee, maar hoe was je tweede date nou?
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:26:56 #46
94676 Garisson72
pi_58835657
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef Liquidootje het volgende:
Over muziek gesproken.

Ik wil mij zometeen op een sexdate website inschrijven. Iemand nog suggesties?
En dicht!
ik zie regelmatig reclames van AdultFriendFinder.com voorbijkomen. Uiteraard zelf geen ervaring mee heur.

en anders loopt er in KPD een zoekertjes-topic.
pi_58835760
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef Garisson72 het volgende:

en anders loopt er in KPD een zoekertjes-topic.
Zou die echt resultaat hebben voor een man? Kijk, als je als vrouw daar post heb je binnen een kwartier 20 PMs. Of als je knap bent 80. Of knap en jong 150. Maar als ik daar post denk ik dat ik alleen maar mezlef voor lul zet, en geen relevante reacties zal krijgen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:32:29 #48
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58835845
er zijn vast wel mannen die daar ook succes hebben...

zij het een stuk minder dan de vrouwen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:33:56 #49
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58835913
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:32 schreef JamesBrownie het volgende:
er zijn vast wel mannen die daar ook succes hebben...

zij het een stuk minder dan de vrouwen.
Homo's _!
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:35:18 #50
94676 Garisson72
pi_58835971
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef JamesBrownie het volgende:
Net als mijn boeken.
Ik had zoveel van Stephen King bv... En nu is de helft weg gewoon
ik heb ook heul veul Stephen King-boeken, waar ik eigenlijk behoorlijk op uitgekeken ben. Als je je verzameling weer wil aanvullen, ben ik eventueel wel bereid er voor een zacht prijsje afstand van te doen!
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:38:31 #51
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58836078
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik heb ook heul veul Stephen King-boeken, waar ik eigenlijk behoorlijk op uitgekeken ben. Als je je verzameling weer wil aanvullen, ben ik eventueel wel bereid er voor een zacht prijsje afstand van te doen!
Ik hoop binnenkort te gaan verhuizen, dus heb ik daar even een hoop geld voor nodig... maar ik zal je aanbod in mijn achterhoofd houden

Ik wil sowieso weer wat meer boeken gaan kopen, heb een tijdlang weinig gelezen en lees nu weer veel meer (ben nu ook bezig in Stephen King, Ogen van vuur)
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:46:45 #52
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58836449
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik hoop binnenkort te gaan verhuizen, dus heb ik daar even een hoop geld voor nodig... maar ik zal je aanbod in mijn achterhoofd houden

Ik wil sowieso weer wat meer boeken gaan kopen, heb een tijdlang weinig gelezen en lees nu weer veel meer (ben nu ook bezig in Stephen King, Ogen van vuur)
Ik leen veel, ik heb zelf ni zoveel boeken.

Nu ben ik net begonnen met "De Aanslag" van Mulisch.

Goed leesvoer voor de single:

"Een liefde in Parijs" van Remco Campert of "De Verleider" van Theo Kars.
pi_58836453
O ja tweede date Even energie verzamelen hoor

maar conclusie: ik weet niet of hij mij leuk vindt. ik weet niet of ik hem leuk vind. we hebben niet gezoend.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:49:11 #54
101353 mrbox
Miep miep
pi_58836560
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hey PF !

Ow ben jij er een van die stomme regels maar voor de rest wel leuk verhaal
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:50:53 #55
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58836637
* Lips doet niet aan stomme regels
Miauw
pi_58836665
* Tegan ook niet!
pi_58836717
* Alexxxxx ook niet
pi_58836782
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef mrbox het volgende:

[..]

Hey PF !

Ow ben jij er een van die stomme regels maar voor de rest wel leuk verhaal
Heyy

* Principessa.Farfalla ook niet!!!!!!!!!
pi_58836856
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Heyy

* Principessa.Farfalla ook niet!!!!!!!!!
Nou, je klinkt anders alsof je alle regeltjes volgt .
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:56:31 #60
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58836954
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Wat zij zegt!
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:56:36 #61
101353 mrbox
Miep miep
pi_58836958
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ja tweede date Even energie verzamelen hoor

maar conclusie: ik weet niet of hij mij leuk vindt. ik weet niet of ik hem leuk vind. we hebben niet gezoend.

Laatst bij mijn 2de date met me "projectje" (zoals dat nu hip heet heb ik mij laten vertellen) heb ik dus juist niet gezoend omdat ik haar juist leuk vond...
pi_58837030
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef mrbox het volgende:
heb ik dus juist niet gezoend omdat ik haar juist leuk vond...
Dit soort logica zal ik echt nooit snappen!
pi_58837187
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als ik het niet meer weet
dan denk ik aan de regels
en dan denk ik
o t valt allemaal mee of. nja. regels bieden houvast voor als je het echt niet meer weet
denk ik.
pi_58837240
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dit soort logica zal ik echt nooit snappen!
ik ook niet! zoen me! dan weet ik het
ook al geloof ik pas dat iemand mij echt echt echt leuk vind als we voor het altaar staan bij wijze van spreke !
pi_58837331
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef mrbox het volgende:

[..]

Laatst bij mijn 2de date met me "projectje" (zoals dat nu hip heet heb ik mij laten vertellen) heb ik dus juist niet gezoend omdat ik haar juist leuk vond...
wtf

kom toch gewoon voor je gevoel uit !
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:06:26 #66
94676 Garisson72
pi_58837513
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:

kom toch gewoon voor je gevoel uit !
idd. Maar misschien wil hij liever straks weer kunnen klagen dattie in de friendszone zit.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:07:29 #67
101353 mrbox
Miep miep
pi_58837563
@ hierboven

Soms werkt juist niet aan de verwachting voldoen erg goed
pi_58837567
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

idd. Maar misschien wil hij liever straks weer kunnen klagen dattie in de friendszone zit.
die zone is verschrikkelijk
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:07:54 #69
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58837581
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als ik het niet meer weet
dan denk ik aan de regels
en dan denk ik
o t valt allemaal mee of. nja. regels bieden houvast voor als je het echt niet meer weet
denk ik.
Ik heb maar 3 regels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58837638
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik ook niet! zoen me! dan weet ik het
ook al geloof ik pas dat iemand mij echt echt echt leuk vind als we voor het altaar staan bij wijze van spreke !
Ik ben ook extreem voorzichtig met me helemaal vertrouwd bij iemand te voelen, maar tot het altaar is ook wel extreem . Denk je echt dat tot nu toe niemand je echt echt echt leuk heeft gevonden? Ik neem maar aan dat je tot nu toe nog nooit getrouwd bent (geweest).
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:09:30 #71
94676 Garisson72
pi_58837658
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:07 schreef mrbox het volgende:
@ hierboven

Soms werkt juist niet aan de verwachting voldoen erg goed
we zullen zien.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:10:57 #72
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58837718
en bovendien is zoenen natuurlijk gewoon lekker, waarom wachten?
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:11:31 #73
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58837743
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Amen
Miauw
pi_58837769
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zoen vrijwel nooit puur omdat ik niet het initiatief durf te nemen
pi_58837825
Een goede zoen, er is bijna niets beter .
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:14:21 #76
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58837842
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:13 schreef Tegan het volgende:
Dat gaat enkel op wanneer er liefde bij komt kijken.
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:15:29 #77
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58837891
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:13 schreef Tegan het volgende:
idd
pi_58837931
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef Lips het volgende:

[..]

Dat is waar .
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:17:35 #79
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838003
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dat is waar .
Dat maakt het niet minder leuk om te doen! Er zijn alleen veel dingen beter dan zoenen zonder liefde!
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:18:01 #80
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58838030
Leuk verhaal, Principessa
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:18:27 #81
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58838055
quote:

[..]

O nou, ik kan ook wel heel erg genieten van een goede zoen als ik iemand lichamelijk heel aantrekkelijk vind en daarvoor hoef ik niet verliefd te zijn (of van iemand te houden)
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:19:48 #82
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838125
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

O nou, ik kan ook wel heel erg genieten van een goede zoen als ik iemand lichamelijk heel aantrekkelijk vind en daarvoor hoef ik niet verliefd te zijn (of van iemand te houden)
True, maar het ging er over dat er bijna niks beter is dan een zoen. Ik vind dat dat enkel opgaat als er liefde is.
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:20:39 #83
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838166
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef Elegy het volgende:
Leuk verhaal, Principessa
Hier stond net iets anders!!!!!
Vertel over jou 'score' uit KPD
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:21:47 #84
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58838220
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik leen veel, ik heb zelf ni zoveel boeken.

Nu ben ik net begonnen met "De Aanslag" van Mulisch.

Goed leesvoer voor de single:

"Een liefde in Parijs" van Remco Campert of "De Verleider" van Theo Kars.
Dit is een beter boek:

pi_58838231
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik niet. Ik geniet alleen enorm van een zoen als er gevoelens zijn. Anders is t een lust-zoen en dan heb ik een kut gevoel achteraf en een zoen die wel aardig was...
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:22:23 #86
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58838246
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Lips het volgende:

[..]

True, maar het ging er over dat er bijna niks beter is dan een zoen. Ik vind dat dat enkel opgaat als er liefde is.
Het is lang geleden dat ik iemand heb gezoend waar ik niet van hield (maar me alleen heel erg toe aangetrokken voelde) maar als ik het weer eens gedaan heb, zal ik laten weten wat ik ervan vond
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:22:27 #87
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58838256
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Lips het volgende:

[..]

Hier stond net iets anders!!!!!
Vertel over jou 'score' uit KPD
Huh, wat?
pi_58838285
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik zoen vrijwel nooit puur omdat ik niet het initiatief durf te nemen
Ik alleen als ik katsbezopen ben. En ik drink niet meer.
pi_58838315
quote:

[..]

Nietus

Goed zoenen is een combinatie van techniek en geilheid. Van een goeie zoen word je geil, niet verliefd!
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:24:38 #90
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58838363
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik niet. Ik geniet alleen enorm van een zoen als er gevoelens zijn. Anders is t een lust-zoen en dan heb ik een kut gevoel achteraf en een zoen die wel aardig was...
Ik moet wel 'gevoelens' (die krijg ik toch als ik me aangetrokken voel tot iemand, al kun je dat zeker geen liefde noemen.)voor iemand hebben, maar liefde? voor mij is wat betreft zoenen aantrekkingskracht het belangrijkste volgens mij.
pi_58838386
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik alleen als ik katsbezopen ben. En ik drink niet meer.
Dat zal bij mij ook schelen ja, ik drink vrijwel niet.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:26:32 #92
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838443
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:23 schreef MLI het volgende:

[..]

Nietus

Goed zoenen is een combinatie van techniek en geilheid. Van een goeie zoen word je geil, niet verliefd!
Nogmaals lezen blijft hier moeilijk het ging er over dat er niks beter is dan zoenen. Dat gaat in mijn ogen enkel op bij liefde.
Ik kan meer genieten van een knuffel van een goede vriend(in) waar ik veel om geef en het van nodig heb dan van een 'lust-zoen'.
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:27:44 #93
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838483
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Elegy het volgende:

[..]

Huh, wat?
Jij bent gewoon bang dat al die jochies nu meteen in kpd een mokkel proberen te scoren!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:28:01 #94
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58838507
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef Lips het volgende:

[..]

Nogmaals lezen blijft hier moeilijk het ging er over dat er niks beter is dan zoenen. Dat gaat in mijn ogen enkel op bij liefde.
Ik kan meer genieten van een knuffel van een goede vriend(in) waar ik veel om geef en het van nodig heb dan van een 'lust-zoen'.
Ik niet geloof ik
pi_58838510
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef Lips het volgende:
* Tegan eens is.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:29:18 #97
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838584
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:28 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik niet geloof ik
Jij bent raar
Miauw
pi_58838597
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Lips het volgende:
of ben je bang dat we er achter komen dat je toegang hebt tot kpd
Is dat iets om je voor te schamen dan?
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:30:21 #99
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838633
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

You tell me! Ik vind van niet.
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:30:26 #100
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58838637
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef Lips het volgende:

[..]

Jij bent raar
ook een beetje wellicht.
een goede zoen kan ook heel troostend zijn
pi_58838645
quote:

[..]

Ik kom er iig gewoon voor uit. Maar goed, KPD toegang zit bij de crewrechten ingebakken geloof ik, heb er iig niet om gevraagd
pi_58838662
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Jaja, ik weet het.

Dat is ook een mooi nummer.

Niet mijn favoriete trouwens, denk dat dat is: Like the way I do, van Melissa Etheridge, en dan de live versie
kom hier nooit en ben ook nie single, maar las t toevallig.

erg goed nummer idd
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:31:56 #103
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838702
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

ook een beetje wellicht.
Volgens mij ga ik hier ook vaak de mist in, de grens tussen lust en 'sort of' liefde...
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:32:57 #104
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838747
Cageon vindt motorrijden beter dan sex. Is motorrijden dan ook beter dan zoenen

kijk mij volledig ontopic blijven
Miauw
pi_58838796
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Lips het volgende:

[..]

You tell me! Ik vind van niet.
Ik vind ook van niet.
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

ook een beetje wellicht.
Ik heb liever een knuffel van een vriend(in) als troost in een stomme bui dan een zoen. Dat is voor mij echt alleen voorbehouden aan mensen waar ik gevoelens voor heb of waar ik van houd...
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik kom er iig gewoon voor uit. Maar goed, KPD toegang zit bij de crewrechten ingebakken geloof ik, heb er iig niet om gevraagd
Ik heb er wel om gevraagd, so what?
pi_58838814
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef Lips het volgende:

Daar ga je de fout in. Onwijs geile zoen > sex!
pi_58838826
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:34 schreef Tegan het volgende:
[..]

Ik heb er wel om gevraagd, so what?
Nah, niks. Als ik het niet had gekregen had ik er ook om gevraagd. heb er zlefs een heel mooi topic geopend
pi_58838849
Ik heb nog nooit gezoend ZONDER dat er sex van kwam
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:36:02 #109
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838855
Nou wordt ik nieuwsgierig Moet ook maar eens toegang vragen
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:36:36 #110
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58838880
Ik ben blij dat niet van al mijn zoenen sex kwam
SPOILER
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:37:11 #111
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58838910
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef Lips het volgende:

[..]

Volgens mij ga ik hier ook vaak de mist in, de grens tussen lust en 'sort of' liefde...
ik vond dat wel moeilijk. Maar ik wist het altijd wel en dat scheelt, dan neem je toch gemakkelijk(er) afstand.
Ik denk ook dat dat nu niet meer zo erg zal zijn, ook omdat ik er niet zo'n behoefte aan heb, ik vind het wel goed zo.

Ik houd gewoon van het lichamelijke dat sex/zoenen met zich meebrengt, een knuffel is fijn, maar anders.
pi_58838930
O ja, de tweede date gister dus!

Hij had twee dagen eerder al gezegd dat hij mij deze week sowieso wou zien, en een dag eerder gesmst dat hij zin had in een ijsje.. Ik zei dat ik niet kon maar de volgende dag wel zin had! Dus woensdag waren we een beetje heen en weer aan het smsen rond een uurtje of vijf, of ik nu toevallig zin had in een ijsje, ik was net thuis. Op dat moment belt een vriend: ik sta voor je deur, met m'n nieuwe auto, rondje doen? Dus ik ging daar uiteraard op in

Na nog geen 500 meter kregen we al pech, kwamen toevallig een vriend van hem tegen, die weer iemand kende die verstand had van auto's, die weer iemand kende die monteur was. Dus die jongens een beetje aanklooien met de auto, en ik snel naar huis om m'n tas te halen . Belde andere vrienden dat ze wat van me nodig hadden, reden toevallig langs en brachten me weer naar die eerste vriend met nieuwe auto. (Die kennen de date ook dus die zaten mij een beetje uit te horen.) Ik zei dus: ja ik ga een ijsje eten vandaag met hem.
En die vrienden die iets nodig hadden (dezelfde als van het terras zondag en die binnen kwamen vallen..) O WAAR! Dan komen we weer
Ik keek echt zo !!!! !!! Al heel snel: nee sorry, grapje (Ik nog steeds smsen met die date, die kon uiteindelijk pas na achten etc.)

De auto werd gemaakt en na een stukje rijden ging ie wéér stuk . Op dat moment waren we vlak bij de plek waar de auto geparkeerd moest worden. Dus wij wachten in die auto, op een gegeven moment kon ik het niet meer aan en ben ik in tien minuutjes naar z'n tweede auto gesprint om die op te halen en een sleepkabel te halen en zo de auto te verslepen. (We hadden pech echt in the middle of no where) Ik zo in die auto cruisen naar die auto met pech ik heb geen rijbewijs en uiteindelijk was er ondertussen een tweede monteur gekomen (ook een vriend) die kwam helpen etc.

Nou de auto was uiteindelijk versleept, het was kwart over negen. Mr. date zou nog wel wat van zich laten horen want acht uur redde hij niet.. Op dat moment smst hij: zal ik je anders ophalen? Dus ik, nou dat is prima, leuk! Belt m'n vader: Ja waar zitten jullie? O daar, nou daar rij ik net toevallig langs! Ik: papa, het is niet toevallig als je een uur geleden heb gebeld waar ik uit hing.. Dus ik dacht echt shit, wat moet ik nu weer als m'n vader opeens toevallig ook daar is, en die beste vriend, en nou ja allemaal mensen Het was in een nieuwe villa wijk met huizen 300 meter uit elkaar dus kon gelukkig de auto's al van meters ver zien aankomen..

Jullie snappen vast wel dat ik al sinds tussen de middag niet gegeten en gedronken had (= slechte adem ), er niet al te florissant uitzag op m'n slippertjes en in m'n disney t-shirt ( als je aan het leren bent etc kun je best lelijke kleding aandoen want ik dacht ik kan me heus nog wel verkleden in een leuk jurkje etc ) Nou ik zag dus mr date aan komen rijden (nou ja ik zag gewoon een auto en nam aan dat het wel mr date moest zijn want er kwam verder bijna niemand zo diep in het bos) Ik loop naar hem toe (toch nog wel 100 meter) en bel m'n vader ik zeg: de groenten!

Oja en nu nog de date zelf he
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:39:05 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58838992
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Lips het volgende:

[..]

Jij bent gewoon bang dat al die jochies nu meteen in kpd een mokkel proberen te scoren!
SPOILER
Ik doe niet moeilijk over mijn toegang tot KPD hoor Ga er gerust kijken als je me kan vinden
pi_58839019
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb nog nooit gezoend ZONDER dat er sex van kwam
Nooit jong geweest dat je alleen random meisjes zoende ieder feest ?
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef Lips het volgende:
Nou wordt ik nieuwsgierig Moet ook maar eens toegang vragen
Ik vind helemaal geen tof topic van Alexxxxx, dus ik weet het niet .
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:39:52 #115
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839022
Is er ook een samenvatting?
Miauw
pi_58839047
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Hij had twee dagen eerder al gezegd dat hij mij deze week sowieso wou zien, en een dag eerder gesmst dat hij zin had in een ijsje.. Ik zei dat ik niet kon maar de volgende dag wel zin had! Dus woensdag waren we een beetje heen en weer aan het smsen rond een uurtje of vijf, of ik nu toevallig zin had in een ijsje, ik was net thuis. Op dat moment belt een vriend: ik sta voor je deur, met m'n nieuwe auto, rondje doen? Dus ik ging daar uiteraard op in

Na nog geen 500 meter kregen we al pech, kwamen toevallig een vriend van hem tegen, die weer iemand kende die verstand had van auto's, die weer iemand kende die monteur was. Dus die jongens een beetje aanklooien met de auto, en ik snel naar huis om m'n tas te halen . Belde andere vrienden dat ze wat van me nodig hadden, reden toevallig langs en brachten me weer naar die eerste vriend met nieuwe auto. (Die kennen de date ook dus die zaten mij een beetje uit te horen.) Ik zei dus: ja ik ga een ijsje eten vandaag met hem.
En die vrienden die iets nodig hadden (dezelfde als van het terras zondag en die binnen kwamen vallen..) O WAAR! Dan komen we weer
Ik keek echt zo !!!! !!! Al heel snel: nee sorry, grapje (Ik nog steeds smsen met die date, die kon uiteindelijk pas na achten etc.)

De auto werd gemaakt en na een stukje rijden ging ie wéér stuk . Op dat moment waren we vlak bij de plek waar de auto geparkeerd moest worden. Dus wij wachten in die auto, op een gegeven moment kon ik het niet meer aan en ben ik in tien minuutjes naar z'n tweede auto gesprint om die op te halen en een sleepkabel te halen en zo de auto te verslepen. (We hadden pech echt in the middle of no where) Ik zo in die auto cruisen naar die auto met pech ik heb geen rijbewijs en uiteindelijk was er ondertussen een tweede monteur gekomen (ook een vriend) die kwam helpen etc.

Nou de auto was uiteindelijk versleept, het was kwart over negen. Mr. date zou nog wel wat van zich laten horen want acht uur redde hij niet.. Op dat moment smst hij: zal ik je anders ophalen? Dus ik, nou dat is prima, leuk! Belt m'n vader: Ja waar zitten jullie? O daar, nou daar rij ik net toevallig langs! Ik: papa, het is niet toevallig als je een uur geleden heb gebeld waar ik uit hing.. Dus ik dacht echt shit, wat moet ik nu weer als m'n vader opeens toevallig ook daar is, en die beste vriend, en nou ja allemaal mensen Het was in een nieuwe villa wijk met huizen 300 meter uit elkaar dus kon gelukkig de auto's al van meters ver zien aankomen..

Jullie snappen vast wel dat ik al sinds tussen de middag niet gegeten en gedronken had (= slechte adem ), er niet al te florissant uitzag op m'n slippertjes en in m'n disney t-shirt ( als je aan het leren bent etc kun je best lelijke kleding aandoen want ik dacht ik kan me heus nog wel verkleden in een leuk jurkje etc ) Nou ik zag dus mr date aan komen rijden (nou ja ik zag gewoon een auto en nam aan dat het wel mr date moest zijn want er kwam verder bijna niemand zo diep in het bos) Ik loop naar hem toe (toch nog wel 100 meter) en bel m'n vader ik zeg: de groenten!

mooi verhaal. Nu de rest idd
pi_58839051
quote:

[..]

kom dat vaker tegen... wat is KPD??
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:40:57 #118
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839074
Je beleetft wel hele avonturen
pi_58839075
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:50 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

En ik had je zo hoog zitten jongen.
Ja, ik ook.
pi_58839081
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Lips het volgende:
Is er ook een samenvatting?
Ja: Singles <nr1> Liquido en sexdatingsites
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:41:08 #121
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839082
* Fles martini is leeg
Miauw
pi_58839102
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:39 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nooit jong geweest dat je alleen random meisjes zoende ieder feest ?
[..]

Ik vind helemaal geen tof topic van Alexxxxx, dus ik weet het niet .
Neh, op mn 19e voor het eerst pas gezoend, en daarna 5 jaar bij die vrouw gebleven.

En t topic is al wat ouder geloof ik. zal wel net meer in de active topics staan.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:41:26 #123
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58839103
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:36 schreef Lips het volgende:
gezien mijn huidige alcoholpromilage kan ik nu beter uitloggen
Neen

Maar ik lees het morgen wel, ik ga naar bed want om kwart voor vijf gaat de wekker weer...

Trusten allemaal!
pi_58839106
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:32 schreef Lips het volgende:

ja en ja.
er komt niets in de buurt
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:41:44 #125
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839115
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja: Singles <nr1> Liquido en sexdatingsites
tnx!
Miauw
pi_58839119
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:31 schreef Lips het volgende:

[..]

herkenbaar
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_58839122
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:40 schreef m-niki het volgende:

[..]

kom dat vaker tegen... wat is KPD??
keiharde porno voor danny
zo keihard is het niet
een soort US maar dan van: laat hier je tietjes/voorbips etc zien.
pi_58839143
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

keiharde porno voor danny
zo keihard is het niet
een soort US maar dan van: laat hier je tietjes/voorbips etc zien.
ow...laat maar
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:42:20 #129
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839147
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Elegy het volgende:

[..]

Neen

Maar ik lees het morgen wel, ik ga naar bed want om kwart voor vijf gaat de wekker weer...

Trusten allemaal!
* Lips heeft morgen vrij

En gaat nu een fles witte martini zoeken want de rode is op
Miauw
pi_58839169
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ik snap niets van je verhaal .
pi_58839215
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef m-niki het volgende:

[..]

ow...laat maar
nah, staan ook fotos en filmpjes van niet fokkers tussen.
pi_58839248
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

o dan heb ik niet lang genoeg gekeken
pi_58839275
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Neh, op mn 19e voor het eerst pas gezoend, en daarna 5 jaar bij die vrouw gebleven.
Hm, dat kan idd ook. Ik heb eigenlijk alleen spijt van die tijd dusja .
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:45:31 #134
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839276
Verdomme in die fles witte martini zitten ook nog maar 3 slokken

OT: nog steeds single
Miauw
pi_58839294
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

o dan heb ik niet lang genoeg gekeken
Ik denk het ja
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:46:14 #136
101353 mrbox
Miep miep
pi_58839311
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:42 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik snap niets van je verhaal .
Idem hier
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:46:50 #137
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839348
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef Lips het volgende:
Verdomme in die fles witte martini zitten ook nog maar 3 slokken

OT: nog steeds single
jij had gehoopt tussen de rode en de witte martini iemand tegen te komen?
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:48:05 #138
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839434
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef mrbox het volgende:

[..]

Idem hier
Ik snap het wel

Ze was aan het leren, toen stond er ineens een vriend voor de deur met een auto die tot twee keer toe de brui eraan gaf en daarna wilden haar vrienden en haar vader zich met haar datebemoeien, maar dat wilde ze niet.

En nu komt dadelijk het verhaal van de date zelf
pi_58839468
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hm, het was niet om het 'van fokkers' gedeelte, maar ik kijk gewoon niet graag naar blote kutten en piemels..kweenie, vind er niks aan om er naar te kijken op m'n pc'tje alleen thuis... het heeft zoiets zieligs, slechte slechte slechte vervanging van de real thing
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:49:02 #140
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839481
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:46 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

jij had gehoopt tussen de rode en de witte martini iemand tegen te komen?
op de drempel naar de keuken

Ik geloof dat ik ook nog een volle fles rose martini heb
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:50:00 #141
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839529
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:49 schreef Lips het volgende:

[..]

op de drempel naar de keuken

Ik geloof dat ik ook nog een volle fles rose martini heb
Misschien kom je onderweg naar die fles iemand tegen
pi_58839542
Damn, moet morgen de hele dag werken, anders deed ik vrolijk mee met de fles rode wodka die ik nog heb staan.
pi_58839550
Oké de date zelf

Ik zag er "nog al zomers uit" en we gingen een ijsje eten bij de haven, ook al was het inmiddels al bijna tien uur Ik mocht moest zijn trui aan want hij vond dat ik het koud had in mn tshirtje We zijn daarna nog naar de stad gereden, in de auto ook hele gesprekken. Daar aangekomen op het terras gezeten, hele gesprekken gehad over echt van alles We houden beide van cabaret/kickboksen/zeilen maar ook over familie en echt van alles! Gewoon heel leuk en het voelde echt alsof ik hem al jaren kende - ik praat vrij gemakkelijk met mensen en hij eigenlijk ook dus echt stiltes waren er niet

En we zaten wel een klein beetje tegen elkaar aan, maar niet echt aanrakingen oid. Om een uurtje of een gingen we uiteindelijk weg (de tent ging dicht ) en zijn we nog shoarma gaan eten vlak bij waar we wonen. Was eigenlijk nog steeds leuk.. En toen heeft hij me naar huis gebracht na nog even voor m'n deur te hebben gepraat en heb hem (of hij mij) voor het eerst drie zoenen gegeven. Tot zo ver de date en het lichamelijke contact
pi_58839565
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap het wel

Ze was aan het leren, toen stond er ineens een vriend voor de deur met een auto die tot twee keer toe de brui eraan gaf en daarna wilden haar vrienden en haar vader zich met haar datebemoeien, maar dat wilde ze niet.

ik snapt het ook wel, maar het was eigenlijk totaal niet interessant
en..jeeeemig wat een intens contact met al die vrienden die maar bellen en plotseling opduiken midden in bossen en sms'en en ga maar door... ik zou d'r zelf knettergek van worden als ze zo in m'n nek zaten te hijgen...!
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:50:57 #145
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839580
*schenkt een borreltje in voor Tegan* (kleintje maar hoor)

James ook?
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:51:08 #146
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839586
Ik drink eigenlijk alleen als ik uitga of op bezoek ofzo.
In mijn eentje thuis drinken vind ik niks aan.
pi_58839613
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap het wel

m'n vrienden wilden weer de date verstoren zoals ze (onbewust) op de eerste date hadden gedaan
m'n vader wist niets van de date - maar was wel nieuwsgierig naar de auto
en op een gegeven moment dacht ik. Ik ga gewoon naar hem toe, ben aan niemand uitleg verschuldigd.
pi_58839622
Ik snap het verhaal ook hoor
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef m-niki het volgende:

[..]

hm, het was niet om het 'van fokkers' gedeelte, maar ik kijk gewoon niet graag naar blote kutten en piemels..kweenie, vind er niks aan om er naar te kijken op m'n pc'tje alleen thuis... het heeft zoiets zieligs, slechte slechte slechte vervanging van de real thing
Tsja, ach, elk z'n ding. Als je er geen behoefte aan hebt moet je het niet doen.
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Tegan het volgende:
Damn, moet morgen de hele dag werken, anders deed ik vrolijk mee met de fles rode wodka die ik nog heb staan.
Ik ga morgen een dagje naar Duitsland
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:52:29 #149
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839646
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Oké de date zelf

Ik zag er "nog al zomers uit" en we gingen een ijsje eten bij de haven, ook al was het inmiddels al bijna tien uur Ik mocht moest zijn trui aan want hij vond dat ik het koud had in mn tshirtje We zijn daarna nog naar de stad gereden, in de auto ook hele gesprekken. Daar aangekomen op het terras gezeten, hele gesprekken gehad over echt van alles We houden beide van cabaret/kickboksen/zeilen maar ook over familie en echt van alles! Gewoon heel leuk en het voelde echt alsof ik hem al jaren kende - ik praat vrij gemakkelijk met mensen en hij eigenlijk ook dus echt stiltes waren er niet

En we zaten wel een klein beetje tegen elkaar aan, maar niet echt aanrakingen oid. Om een uurtje of een gingen we uiteindelijk weg (de tent ging dicht ) en zijn we nog shoarma gaan eten vlak bij waar we wonen. Was eigenlijk nog steeds leuk.. En toen heeft hij me naar huis gebracht na nog even voor m'n deur te hebben gepraat en heb hem (of hij mij) voor het eerst drie zoenen gegeven. Tot zo ver de date en het lichamelijke contact
En nu? nog een date?
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:52:55 #150
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839669
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Dan kom je borrel hier maar halen! Ben je meteen op bezoek
Miauw
pi_58839693
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik snapt het ook wel, maar het was eigenlijk totaal niet interessant
en..jeeeemig wat een intens contact met al die vrienden die maar bellen en plotseling opduiken midden in bossen en sms'en en ga maar door... ik zou d'r zelf knettergek van worden als ze zo in m'n nek zaten te hijgen...!
Ik ben helemaal niet van het smsen/bellen eigenlijk,
vandaar dat deze dag anders dan anders was. Als het normaal was had ik er denk ik niets over geschreven
pi_58839757
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef m-niki het volgende:

[..]

Haha. Ik zag een foto van ...couple? Helemaal met slijm en zo. En ik dacht echt wow ziet het er zo uit in fel flitslicht
pi_58839771
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik normaal ook niet, maar heel af en toe kan het best leuk zijn.

Lekker Lips.

Mijn plannen voor morgenavond vallen half in het water, dus wellicht wordt morgen mijn wodka-fok-msn-avond.
pi_58839785
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]

Tsja, ach, elk z'n ding. Als je er geen behoefte aan hebt moet je het niet doen.

inderdaad en met zieligs bedoelde ik niet sneu/stom/whatever maar eerder: verdrietigs...

hetzelfde heb ik met msn-sex (...) zit ik daar op "...en ik stop m'n lul in je hete mondje" te tikken "jaaah en ik zuig er lekker aan" terwijl ik denk: oh ja joh?

nee ik kan dat niet hoor (wel uitgeprobeerd, maar het voelde gewoon stom!)
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:55:06 #155
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839790
Die rose martini blijkt overigens ook gewoon rode martini te zijn

Helaas geen lekkere vent tegengekomen op de drempel
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:55:14 #156
101353 mrbox
Miep miep
pi_58839802
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Lips het volgende:
*schenkt een borreltje in voor Tegan* (kleintje maar hoor)

James ook?
Waarom zoveel alcohol ? niet helemaal ?
pi_58839856
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Soms vraag ik mij af of ik dan zo onduidelijk schrijf,
of dat sommige mensen niet zo goed zijn in begrijpend lezen (no offence maar ik ben daar dan toevallig heel erg goed in en ik begrijp vaak de meeste mensen wel)
En hoe ik alles wat duidelijker kan omschrijven
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:56:23 #158
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839875
Alcohol en heeft niet veel met elkaar te maken

of toch wel....

Ik drink als ik me voel!

Maar ook als ik me niet maar voel!
Miauw
pi_58839908
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

En nu? nog een date?
Ja We gaan naar dinner/show idee van cabaret.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:57:08 #160
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839932
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef m-niki het volgende:

[..]

inderdaad en met zieligs bedoelde ik niet sneu/stom/whatever maar eerder: verdrietigs...

hetzelfde heb ik met msn-sex (...) zit ik daar op "...en ik stop m'n lul in je hete mondje" te tikken "jaaah en ik zuig er lekker aan" terwijl ik denk: oh ja joh?

Nee, we gaan wel een keer samen op stap, drinken we daar wat
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:57:10 #161
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839934
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

of dat sommige mensen niet zo goed zijn in begrijpend lezen (no offence maar ik ben daar dan toevallig heel erg goed in en ik begrijp vaak de meeste mensen wel)
NLP: de reactie die je ontvangt is de boodschap die je uitzendt!

oftewel: het ligt altijd aan jezelf
Miauw
pi_58839956
quote:

[..]

Ik vraag mij altijd af of de persoon aan de andere kant hartstikke serieus is of dat hij ook een beetje zo zit van. Sja, moet dat nou....
pi_58839960
quote:

[..]

het is wel te begrijpen, maar je schrijft heel onsamenhangend en volgens mij enorm impulsief..alles wat in je opkomt ofzo? de zinnen lopen gewoon niet lekker en er zitten geen punten in.. ik moet erg m'n best doen om m'n aandacht erbij te houden...
maar goed
pi_58839989
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben helemaal niet van het smsen/bellen eigenlijk,
Ik ben echt een extreem frequente sms'er, dus nu zonder krijg ik echt afkickverschijnselen .
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:58:06 #165
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839993
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:57 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik kan dat niet, msn sex beetje _!
quote:
Nee, we gaan wel een keer samen op stap, drinken we daar wat
gaan we zeker doen!
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:58:15 #166
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58840000
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja We gaan naar dinner/show idee van cabaret.
Das leuk, en dan hoef je niet de hele tijd te praten.

En ik moet onderhand naar bed. Hondje even buiten laten en mijn fiets achterom zetten en dan onder de wol.
pi_58840029
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha. Ik zag een foto van ...couple? Helemaal met slijm en zo. En ik dacht echt wow ziet het er zo uit in fel flitslicht
Die zijn ook wel heel erg
quote:

[..]

Dat heb ik in mn jonge jaren ( ) ook wel eens gedan ja, maar niet mijn ding. Net als SMS-sex ! Telefoonsex is dan WEL weer een oplossing als je ver bij je partner vandaan woont, maar t haalt het bij lange na niet bij het echte werk natuurlijk
pi_58840061
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:57 schreef Lips het volgende:

[..]

NLP: de reactie die je ontvangt is de boodschap die je uitzendt!

oftewel: het ligt altijd aan jezelf
NLP?

Kijk als ik 100% snap en de rest snapt mij voor 50%
dan wil ik mij uiteraard aanpassen zodat 100% mij snapt - dan kost het mij misschien meer moeite maar snapt 90% mij plus ik begrijp iedereen nog. Alleen moet ik uiteraard wel weten waarom het onduidelijk is. "Ik snap er niks van" is een beetje eh, vaag om er concreet iets mee te doen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:59:22 #169
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840066
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:58 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

En ik moet onderhand naar bed. Hondje even buiten laten en mijn fiets achterom zetten en dan onder de wol.
Wat voor hondje heb je?
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:59:56 #170
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840097
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

NLP?

Kijk als ik 100% snap en de rest snapt mij voor 50%
dan wil ik mij uiteraard aanpassen zodat 100% mij snapt - dan kost het mij misschien meer moeite maar snapt 90% mij plus ik begrijp iedereen nog. Alleen moet ik uiteraard wel weten waarom het onduidelijk is. "Ik snap er niks van" is een beetje eh, vaag om er concreet iets mee te doen.
Neuro Linguistisch Programmeren
Miauw
pi_58840162
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Die zijn ook wel heel erg
[..]

Dat heb ik in mn jonge jaren ( ) ook wel eens gedan ja, maar niet mijn ding. Net als SMS-sex ! Telefoonsex is dan WEL weer een oplossing als je ver bij je partner vandaan woont, maar t haalt het bij lange na niet bij het echte werk natuurlijk
- Hey lief met mij
- Heey
- BEN JE NU OOK GEIL!
- Ja echt heel erg
- MOOI want op dit moment ga ik met m'n handen *blablabla*

ik zie het niet helemaal voor me
pi_58840169
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

NLP?

neuro linguistisch programmeren --> o.a. over hoe je communicatie kunt interpreteren en vervolmaken

(ok, heel kort door de bocht, maar anders: google )
pi_58840182
quote:

[..]

Van die msn/sms/telefoon-sex heb ik nog nooit gedaan. Ik vind elkaar opgeilen via sms al best vreemd, dan tease ik je liever met mijn blikken oid.
quote:

[..]

Ik snapte wel wat er stond, maar je beschrijft het gewoon zo chaotisch. Het was fijner als je wat gestructureerder over de pre-date vertelde, want dan is het ook makkelijker om te begrijpen. Nu moeten we allemaal moeite doen .
pi_58840234
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef m-niki het volgende:

[..]

neuro linguistisch programmeren --> o.a. over hoe je communicatie kunt interpreteren en vervolmaken

(ok, heel kort door de bocht, maar anders: google )
Ja ik ga het zeker googelen!

Bij mij is het
"wat ik denk" "hoe ik het zeg" "hoe het overkomt" nooit helemaal in symbiose
En dat vind ik vervelend en wil ik graag wat aan doen
pi_58840253
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

- Hey lief met mij
- Heey
- BEN JE NU OOK GEIL!
- Ja echt heel erg
- MOOI want op dit moment ga ik met m'n handen *blablabla*

ik zie het niet helemaal voor me
euh, ik weet ook niet meer precies hoe het ging, we gingen na een paar maanden al samenwonen (das helemaal de beste oplossing natuurlijk ) maar ik weet wel dat t wel ok was. mits hands free set
pi_58840284
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Van die msn/sms/telefoon-sex heb ik nog nooit gedaan. Ik vind elkaar opgeilen via sms al best vreemd, dan teas ik je liever met mijn blikken oid.
[..]

Ik snapte wel wat er stond, maar je beschrijft het gewoon zo chaotisch. het was fijner als je wat gestructureerder over de pre-date vertelde, want dan is het ook makkelijker om te begrijpen, nu moeten we allemaal moeite doen .
Ik denk dat ik gewoon te veel, te snel wil vertellen.. Maar ik ga er op letten. Want het is uiteraard fijner (voor jullie, voor mij) als ik alles gewoon helder neerschrijf.
pi_58840328
Dit deel van singles bevalt mij wel
A little bit hateful
pi_58840332
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:58 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

zal nog moeilijk worden (voor beide)
pi_58840358
PF, lang verhaal voor zo een korte date.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:05:57 #180
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840369
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Liquidootje het volgende:
Dit deel van singles bevalt mij wel
Kan je omschijven wat je precies aan dit deel bevalt?

En als het antwoord ja is: wat is dat dan?
Miauw
pi_58840396
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:05 schreef dawg het volgende:
PF, lang verhaal voor zo een korte date.
De date duurde vier en een half uur
Sorry, ben soms een beetje lang van stof.
pi_58840403
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zal nog moeilijk worden (voor beide)
Ga hem nou maar zoenen. Wanneer is de date? Volgens de regels is date drie de sex-date he .
pi_58840417
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:05 schreef Lips het volgende:

[..]

Kan je omschijven wat je precies aan dit deel bevalt?

En als het antwoord ja is: wat is dat dan?
Ik ben ook benieuwd.
pi_58840445
Ja. Dat kan ik.

Ik sta in de TT
70% van de posters zijn op dit moment vrouwen.

+ we zijn er achter gekomen dat dawg gabber is geweest. Knowledge is power :

oh en kdp word besproken + elegy heeft succes gehad in de neukertjes zoek topic. Waarde volle informatie ook al weer!
A little bit hateful
pi_58840477
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ga hem nou maar zoenen. Wanneer is de date? Volgens de regels is date drie de sex-date he .
Ik ga hem echt niet zoenen hoor. Ik heb hem al drie zoenen op z'n wang gegeven ( ) en straks vind hij mij niet leuk en dan schrikt hij en dan valt hij en dan. En dan. En dan heeft ie een gat in z'n hoofd en moet ik naar de eerste hulp - zonder rijbewijs - dus krijg ik nog een boete van 300 euro ook! En omdat ik op dat moment ook nog aan het bellen ben vlieg ik uit de bocht en zijn we beide dood. Ja. Of het gaat anders. Dat kan natuurlijk ook.
pi_58840490
over dates gesproken... ik had via een datingsite gereageerd op een jongen die m'n profiel had gelezen en een hele grappige naam had, hij had er geen foto bij staan en normaal reageer ik dan niet, maar omdat de naam zo grappig was, dacht ik: ok, alleen om dat effe te laten weten (ik hou wel van goede humor).

Goed, hij reageert terug via een gevat berichtje (moest er echt om lachen) en ik schrijf wat terug (probeer ook gevat te zijn natuurlijk ) en ondertussen kwam hij op de chat en zag ik ook een foto (had hij er ondertussen op gezet) en ik dacht: WAAAAUW!! Hij was zó mijn type! (beetje Jake Gyllenhaal) en: da tkan toch niet waar zijn?!?!?!! Op een datingsite nog wel, zo'n leuke jongen (zal vast iets mis mee zijn )

Dus, we hebben twee uur lang gechat en tel.nummers uitgewisseld, omdat ie zei dat ie liever belde dan chatte. Ik kreeg daarna direct een SMS'je van dat het z'n chatrecord was en dat het wel heel leuk was geweest.
Week erop wat heen en weer gemaild en gesmst en op vrijdagavond kreeg ik een smsje met in de trant van: ik zit dit weekend toch thuis, ben je toevallig in de buurt voor strand/terrrasje?

Dus ik bel hem later op de avond om wat af te spreken, hebben we drie uur lang zitten kletsen over echt ALLES... we hadden zoveel gemeen we raakten niet uitgepraat, hij leek wel perfect ofzo!
De dag erop ik erheen, lekker op een terrasje gezeten en daar ook gegeten, zes uur lang en geen moment verveeld, maar ik voelde wel dat er nou niet echt een chemische klik van zijn kant kwam (of hoe leg je dat uit...geen romantische klik?). Ik was ook niet direct swept away, maar voelde wel heel goed en hij was idd erg mooi om te zien!!

Netjes om kwart voor elf de trein naar huis, drie zoenen en gezegd hoe leuk het was. Dag erop bleef het door m'n hoofd spoken: ik voelde niet echt iets van zijn kant... ik wil het toch zeker weten. Heb ik gesmst: ik ben erg onder de indruk van je, hoe zit dat met jou? Kreeg ik kwartier later terug: ik vond het supergezellig, echt goede gesprekken, maar ik denk dat ik dat als vriendschappelijk zie..

boehoe
pi_58840629
Maar is het nu wel een vriend van je ?
pi_58840634
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ja. Dat kan ik.

Ik sta in de TT

oh en kdp word besproken + elegy heeft succes gehad in de neukertjes zoek topic. Waarde volle informatie ook al weer!
Doe er je voordeel mee.
pi_58840669
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef m-niki het volgende:
over dates gesproken... ik had via een datingsite gereageerd op een jongen die m'n profiel had gelezen en een hele grappige naam had, hij had er geen foto bij staan en normaal reageer ik dan niet, maar omdat de naam zo grappig was, dacht ik: ok, alleen om dat effe te laten weten (ik hou wel van goede humor).

Goed, hij reageert terug via een gevat berichtje (moest er echt om lachen) en ik schrijf wat terug (probeer ook gevat te zijn natuurlijk ) en ondertussen kwam hij op de chat en zag ik ook een foto (had hij er ondertussen op gezet) en ik dacht: WAAAAUW!! Hij was zó mijn type! (beetje Jake Gyllenhaal) en: da tkan toch niet waar zijn?!?!?!! Op een datingsite nog wel, zo'n leuke jongen (zal vast iets mis mee zijn )

Dus, we hebben twee uur lang gechat en tel.nummers uitgewisseld, omdat ie zei dat ie liever belde dan chatte. Ik kreeg daarna direct een SMS'je van dat het z'n chatrecord was en dat het wel heel leuk was geweest.
Week erop wat heen en weer gemaild en gesmst en op vrijdagavond kreeg ik een smsje met in de trant van: ik zit dit weekend toch thuis, ben je toevallig in de buurt voor strand/terrrasje?

Dus ik bel hem later op de avond om wat af te spreken, hebben we drie uur lang zitten kletsen over echt ALLES... we hadden zoveel gemeen we raakten niet uitgepraat, hij leek wel perfect ofzo!
De dag erop ik erheen, lekker op een terrasje gezeten en daar ook gegeten, zes uur lang en geen moment verveeld, maar ik voelde wel dat er nou niet echt een chemische klik van zijn kant kwam (of hoe leg je dat uit...geen romantische klik?). Ik was ook niet direct swept away, maar voelde wel heel goed en hij was idd erg mooi om te zien!!

Netjes om kwart voor elf de trein naar huis, drie zoenen en gezegd hoe leuk het was. Dag erop bleef het door m'n hoofd spoken: ik voelde niet echt iets van zijn kant... ik wil het toch zeker weten. Heb ik gesmst: ik ben erg onder de indruk van je, hoe zit dat met jou? Kreeg ik kwartier later terug: ik vond het supergezellig, echt goede gesprekken, maar ik denk dat ik dat als vriendschappelijk zie..

boehoe
herkenbaar.
pi_58840680
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ga hem echt niet zoenen hoor. Ik heb hem al drie zoenen op z'n wang gegeven ( ) en straks vind hij mij niet leuk en dan schrikt hij en dan valt hij en dan. En dan. En dan heeft ie een gat in z'n hoofd en moet ik naar de eerste hulp - zonder rijbewijs - dus krijg ik nog een boete van 300 euro ook! En omdat ik op dat moment ook nog aan het bellen ben vlieg ik uit de bocht en zijn we beide dood. Ja. Of het gaat anders. Dat kan natuurlijk ook.
* Tegan mompelt iets over chaotisch zijn .
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef m-niki het volgende:

boehoe
Wat een anti-climax .
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:11:29 #191
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840686
quote:
Ja. Dat kan ik.

Ik sta in de TT

Hartelijk dank voor uw motivatie
Miauw
pi_58840753
Misschien is dit nu wel net zo een date. Maar mensen. Ik date nooit! Het warrige verslag van mijn eerste vriendje hebben jullie ook mee mogen lezen! Ik weet niet wat ik hier mee wil zeggen. alleen dat ik geen twee liter cola meer moet drinken en bergen suiker. Hyper!
pi_58840762
quote:
Dit is anders compleet nieuw voor mij hoor !
pi_58840822
Leintje, Elegy?
pi_58840907
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dit is anders compleet nieuw voor mij hoor !
Heel erg lang geleden.
pi_58840960
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar is het nu wel een vriend van je ?
nope...(ik denk niet dat dat werkt.. de één gewoon vriendschappelijk en de ander maar wachten tot ie haar eens leuk gaat vinden)

en ik had het nog nooit meegemaakt... het is bijna niet voor te stellen dat iemand die ik zo leuk vind op het eerste/tweede gezicht, mij niet ziet zitten om - waarschijnlijk - m'n uiterlijk.. da's niet arrogant bedoeld, maar meer van: ik ben in de war! (nee: was in de war eventjes, het is alweer gezakt)

en idd: anti-climax... dat vond ik dus ook
pi_58841036
eh...hier ging iets mis
pi_58841041
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef dawg het volgende:

[..]

Heel erg lang geleden.
Dit schreeuwt om een foto.
pi_58841096
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef m-niki het volgende:

[..]

nope...

en ik had het nog nooit meegemaakt... het is bijna niet voor te stellen dat iemand die ik zo leuk vindt op het eerste/tweede gezicht, mij niet ziet zitten om - waarschijnlijk - m'n uiterlijk.. da's niet arrogant bedoeld, maar meer van: ik ben in de war! (nee: was in de war eventjes, het is alweer gezakt)

en idd: anti-climax... dat vond ik dus ook
O had niet helemaal begrepen dat jij hem uiteindelijk wel leuk bleven vinden! Uiterlijk is overrated, en als hij daar op afknapte is hij je sowieso niet waard
pi_58841133
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Heb ik natuurlijk niet.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:18:28 #201
3038 Emel
realist
pi_58841139
TT aangepast: #65
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:18:30 #202
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58841142
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Again: what she sais!
Miauw
pi_58841232
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

O had niet helemaal begrepen dat jij hem uiteindelijk wel leuk bleven vinden! Uiterlijk is overrated, en als hij daar op afknapte is hij je sowieso niet waard
ik vind uiterlijk ook best belangrijk eigenlijk... ik vind het erg lastig om verliefd te worden als iemand er misschien niet lelijk uitziet, maar niet waar ik op val... nee dat zeg ik verkeerd: dat er geen aantrekkingskracht is.

hij wist al wel hoe ik eruit zag, maar misschien is hij juist niet zo van het uiterlijk of van daten met als doel uiteindelijk een relatie, maar vond ie me vanaf het begin wel niet aantrekkelijk genoeg en vond ie het gewoon leuk om af te spreken met iemand met wie het verder wel klikte!

ja, je weeeeet het niet
pi_58841251
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:18 schreef dawg het volgende:

[..]

Heb ik natuurlijk niet.
Ik weet het opgelost.
Jij post een foto van je gabbertijd.
Tegan post een foto van hoe ze nu is!
A little bit hateful
pi_58841286
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:18 schreef dawg het volgende:

[..]

Heb ik natuurlijk niet.
Bullshit!
pi_58841301
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:18 schreef Lips het volgende:

[..]

Again: what she sais!
Ik was niet kaal hoor. Dus dat maakt het al veel minder interessant. Als ik er al pica's van zou hebben.
pi_58841319
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:20 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Ik weet het opgelost.
Jij post een foto van je gabbertijd.
Tegan post een foto van hoe ze nu is!
Ok, dawg eerst!
pi_58841368
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik was niet kaal hoor. Dus dat maakt het al veel minder interessant. Als ik er al pica's van zou hebben.
Kale mannen .
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:23:09 #209
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58841383
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:21 schreef dawg het volgende:

[..]

_!
Miauw
pi_58841510
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:20 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik vind uiterlijk ook best belangrijk eigenlijk... ik vind het erg lastig om verliefd te worden als iemand er misschien niet lelijk uitziet, maar niet waar ik op val... nee dat zeg ik verkeerd: dat er geen aantrekkingskracht is.

hij wist al wel hoe ik eruit zag, maar misschien is hij juist niet zo van het uiterlijk of van daten met als doel uiteindelijk een relatie, maar vond ie me vanaf het begin wel niet aantrekkelijk genoeg en vond ie het gewoon leuk om af te spreken met iemand met wie het verder wel klikte!

ja, je weeeeet het niet
Je hebt natuurlijk knap en lelijk. Maar een volgens de norm niet zo knap persoon met een hele lieve glimlach kan ik honderd keer leuker vinden dan Brad Pitt om maar een voorbeeld te noemen. Zullen wel chemische reacties zijn
pi_58841565
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk knap en lelijk. Maar een volgens de norm niet zo knap persoon met een hele lieve glimlach kan ik honderd keer leuker vinden dan Brad Pitt om maar een voorbeeld te noemen. Zullen wel chemische reacties zijn
True, alleen Brad is niet leuk/knap .
pi_58841566
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ok, dawg eerst!
Come on dawg. One for the team dude.
Ik heb geen zin om naar de Loos in Tilburg te gaan om een potentieel lelijk wijf te aanschouwen.
A little bit hateful
pi_58841586
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
een potentieel lelijk wijf
.
pi_58841597
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:22 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ok, dawg eerst!
Nee.
Dames gaan voor.
pi_58841623
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:26 schreef Tegan het volgende:

[..]

True, alleen Brad is niet leuk/knap .
Ik vind hem ook niet leuk, wel knap net als George Clooney (maar die vind ik echt niet knap)
Maar ik denk dat 99% van de vrouwelijke bevolking het met ons oneens zal zijn!
pi_58841628
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef Lips het volgende:

[..]

_!
Ja, wat?!
pi_58841635
weet je wat. pm'en jullie mij maar en dan zal ik hier een gedetailleerde beschrijving plaatsen van de foto's.
Ongenuanceerd uiteraard.
A little bit hateful
pi_58841639
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef dawg het volgende:

[..]

Nee.
Dames gaan voor.
Jammer , echt jammer.
pi_58841654
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:20 schreef m-niki het volgende:

[..]

ja, je weeeeet het niet
Op je FoBo oordelend zie je er gewoon goed uit hoor?
pi_58841674
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik vind hem ook niet leuk, wel knap net als George Clooney (maar die vind ik echt niet knap)
Maar ik denk dat 99% van de vrouwelijke bevolking het met ons oneens zal zijn!
George is geweldig , maar Brad heb ik echt nooit leuk of knap gevonden.
pi_58841709
Wat zeggen jullie over brattie joh.

Zelfs onflatteus vind ik hem wel chill uit zien
A little bit hateful
pi_58841766
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:29 schreef Liquidootje het volgende:
Wat zeggen jullie over brattie joh.

Zelfs onflatteus vind ik hem wel chill uit zien
[ afbeelding ]
Ik vind hem zo standaard mooi boy. Angelina vind ik dan wel weer prachtig
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:31:31 #223
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58841797
Ik zou brad wel neuken!
Miauw
pi_58841837
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

iedereen zijn eigen smaak dan? Ik weet het ook niet... ik durf het ook niet te vragen (wat het dan was) omdat ik het stiekem niet leuk vind om te horen dat ik 'niet mooi genoeg was' ofzo... kinderachtig misschien, maar ik laat het liever zo... het is ook geen sollicitatiegesprek waar je wordt afgewezen en het wel handig is om te weten waarom zodat je dat mee kunt nemen voor een volgende keer (hoewel het soms wel een beetje zo voelt dat internet-daten)

m'goed... ik vind Brad Pitt ook niet leuk (Angelina Jolie dan weer wel, om naar te kijken, en ik val niet eens op vrouwen!)
pi_58841841
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja maar dat zei ze toch ook Oh ik met m'n mening ook altijd. Je wenkbrauwen maken je een beetje bedroefd. Maar ook wel uniek en apart.
pi_58841849
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:28 schreef Tegan het volgende:

[..]

Jammer , echt jammer.
<afgekeurd>

Nu jij.

[ Bericht 8% gewijzigd door dawg op 22-05-2008 23:41:54 ]
pi_58841877
Woojoo, ik kom er net achter dat ik allemaal FoBo-berichten heb die ik nog nooit heb gelezen. Ik krijg gewoon geen mailtjes meer . Klote. Al die potentiele dates die ik mis ben gelopen .
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef dawg het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu jij.
Dit telt niet als foto .

[ Bericht 32% gewijzigd door Tegan op 22-05-2008 23:39:13 ]
pi_58841906
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef m-niki het volgende:

[..]

iedereen zijn eigen smaak dan? Ik weet het ook niet... ik durf het ook niet te vragen (wat het dan was) omdat ik het stiekem niet leuk vind om te horen dat ik 'niet mooi genoeg was' ofzo... kinderachtig misschien, maar ik laat het liever zo... het is ook geen sollicitatiegesprek waar je wordt afgewezen en het wel handig is om te weten waarom zodat je dat mee kunt nemen voor een volgende keer (hoewel het soms wel een beetje zo voelt dat internet-daten)

m'goed... ik vind Brad Pitt ook niet leuk (Angelina Jolie dan weer wel, om naar te kijken, en ik val niet eens op vrouwen!)
ik kreeg na een (nou ja, een... heb er welgeteld 1 gehad ) one night stand preces te horen wat er allemaal niet mooi aan me was erg confronterend idd, dat wil je niet

Ik vind Angelina ook mooier dan Brad
pi_58841939
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef Tegan het volgende:
Woojoo, ik kom er net achter dat ik allemaal FoBo-berichten heb die ik nog nooit heb gelezen. Ik krijg gewoon geen mailtjes meer . Klote.
Ja naar is dat Heb ik ook telkens...
pi_58841946
idd m-niki. Ik zou je wel doen. Zondag is er nog wel plaats in mijn agenda. Zaterdag en vrijdag was al bezet, maar ik heb nog geen tijd door gesproken op vrijdag en geen bevestiging gekregen voor zaterdag.
A little bit hateful
pi_58841970
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef dawg het volgende:

[..]

Sweexwebcam pic van dawg als gabber

Nu jij.
QFT
quote:
Woojoo, ik kom er net achter dat ik allemaal FoBo-berichten heb die ik nog nooit heb gelezen. Ik krijg gewoon geen mailtjes meer . Klote. Al die potentiele dates die ik mis ben gelopen 0.
[..]

Dit telt niet als foto .
Jij...
A little bit hateful
pi_58841980
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja maar dat zei ze toch ook Oh ik met m'n mening ook altijd. Je wenkbrauwen maken je een beetje bedroefd. Maar ook wel uniek en apart.
ik durf ze niet drastisch te epileren omdat ik dan bang ben een vrouw-met-potloodstreepjes te worden dus ik houd ze gewoon wat bij van alle kanten.. blond en donkere wenkbrauwen is niet

en ik vind niet dat ik er goed uitzie, ook niet lelijk..ik ben gewoon tevreden.. en ik denk ook dat ik niet ieder zijn type ben en vind het wel jammer dat ik dan wel iemand helemaal leuk vind (uit gesprekken én uiterlijk) en dat het dan niet wederzijds is...

damn, genoeg hierover
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:36:34 #233
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58841989
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:34 schreef Liquidootje het volgende:
idd m-niki. Ik zou je wel doen. Zondag is er nog wel plaats in mijn agenda. Zaterdag en vrijdag was al bezet, maar ik heb nog geen tijd door gesproken op vrijdag en geen bevestiging gekregen voor zaterdag.
_!
Miauw
pi_58842004
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

QFT
WTF is QFT?
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:37:25 #235
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58842019
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef m-niki het volgende:
en ik vind niet dat ik er goed uitzie, ook niet lelijk..ik ben gewoon tevreden..
Miauw
pi_58842021
quote:
.
pi_58842048
quote:
sex met dieren is zooo ..eh... da's nooit in geweest. En sex met varkentjes dus al helemaal niet. (what were you thinking?)
pi_58842065
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik durf ze niet drastisch te epileren omdat ik dan bang ben een vrouw-met-potloodstreepjes te worden dus ik houd ze gewoon wat bij van alle kanten.. blond en donkere wenkbrauwen is niet

en ik vind niet dat ik er goed uitzie, ook niet lelijk..ik ben gewoon tevreden.. en ik denk ook dat ik niet ieder zijn type ben en vind het wel jammer dat ik dan wel iemand helemaal leuk vind (uit gesprekken én uiterlijk) en dat het dan niet wederzijds is...

damn, genoeg hierover
Heb je gelijk in, ik hou ook niet van die neppe wenkbrauwen. Dan maar wild en bossig dat is tenminste in op de catwalk Als je ieder z'n type was zou je een standaard doorsnee hoofd hebben
dat iedereen direct zou vergeten. Wil je ieders type zijn?

Een vriendin van mij heeft een opleiding schoonheidsspecialist afgerond
die stelde voor mijn donkere wenkbrauwen nog donkerder te verven zodat ik meer expressie krijg in mijn gezicht. Vind het al eng om naar de kapper te gaan
pi_58842071
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:36 schreef Lips het volgende:

[..]

_!
Wat zit je mij nu weer te pezu smiley'en
(maandag? ik woon wel nog thuis bij mijn moeder, maar ze werkt van 9 tot 15:00)
A little bit hateful
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:40:42 #240
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58842151
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:38 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Wat zit je mij nu weer te pezu smiley'en
Ik heb daar toestemming voor!
Miauw
pi_58842165
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:38 schreef m-niki het volgende:

[..]

sex met dieren is zooo ..eh... da's nooit in geweest. En sex met varkentjes dus al helemaal niet. (what were you thinking?)
Oh wacht. Jij bent nieuw.
Ik stel je die vraag over een week of twee nog eens.
A little bit hateful
pi_58842191
quote:
Woojoo, ik kom er net achter dat ik allemaal FoBo-berichten heb die ik nog nooit heb gelezen. Ik krijg gewoon geen mailtjes meer . Klote. Al die potentiele dates die ik mis ben gelopen .
[..]

Dit telt niet als foto .
Flauw hoor.
pi_58842413
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Heb je niet genoeg aan je sexdatingprofiel? Post eens trouwens. Ik ben wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:51:22 #244
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58842532
Oe, ja, posten!!!!
Miauw
pi_58842624
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:48 schreef dawg het volgende:

[..]

Heb je niet genoeg aan je sexdatingprofiel? Post eens trouwens. Ik ben wel benieuwd wat je ervan gemaakt hebt.
Ik heb er nog geen. Ik laat vrienden en kennissen al niet graag binnen, laat staan wulpse vrouwen.
A little bit hateful
pi_58842680
Zo iedereen weer is rustig en heb ik weer een serieuze onderwerp.

Ik ben nu <niet zo oud als mli maar ouder dan tegan>. Hoewel ik geen zin heb ik een vriendin of vrouw, wil ik wel een toffe pa zijn voor mijn minimaal 2 kinderen. Dus te oud beginnen zou rot zijn. Te vroeg beginnen neemt natuurlijk ook wel heel wat van je vrijheid weg.

Voor welke leeftijd hopen jullie ooit kinderen te krijgen?
En ben je daarvoor bereidt om te settlen met een niet love-of-your-life?

Voor de mensen die het zich misschien afvragen: Het sbs/talpa verhaal zal waarschijnlijk niet door gaan.
A little bit hateful
pi_58842687
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

ja maar ja maar jamaaaaaar over twee weken vind ik sex met varkentjes nog steeds niet een aantrekkelijk vooruitzicht, zelfs niet als ze cute zijn...

pi_58842762
Uhm... Ik denk als ik 29-35 ben?
pi_58842781
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:55 schreef Liquidootje het volgende:

Ik ben nu <niet zo oud als mli maar ouder dan tegan>. Hoewel ik geen zin heb ik een vriendin of vrouw, wil ik wel een toffe pa zijn voor mijn minimaal 2 kinderen. Dus te oud beginnen zou rot zijn. Te vroeg beginnen neemt natuurlijk ook wel heel wat van je vrijheid weg.

Voor de mensen die het zich misschien afvragen: Het sbs/talpa verhaal zal waarschijnlijk niet door gaan.
kinderen neem je niet, kinderen krijg je.
pi_58842790
Maar als je kinderen pas 5 zijn ben jij al een pruim van 40
A little bit hateful
pi_58842815
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

kinderen neem je niet, kinderen krijg je.
Dat is het juist. Tegenwoordig kun je ze nemen.
Als je dat zou willen natuurlijk.
A little bit hateful
pi_58842834
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Nou en? Mijn moeder was 35 toen ze mij kreeg...En ik heb de liefste en tofste moeder die er is
pi_58842854
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dat is het juist. Tegenwoordig kun je ze nemen.
Als je dat zou willen natuurlijk.
Als dat zo was geweest, had ik nu kinderen gehad.
pi_58842880
quote:
!
pi_58842949
Ok dan is het duidelijk dat jij niet settled voor de kinderwens.

Ik ken meiden tussen de 25-30 die niet bij de man van hun dromen zitten, maar ja de eierstokken rammelden.
A little bit hateful
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:01:43 #256
77330 m-niki
for real
pi_58842955
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm... Ik denk als ik 29-35 ben?
nee joh!!!

* m-niki valt in die categorie en gaat écht niet als broedmachien fungeren

had trouwens 'laatst' een scharrel/vriendje (neh het was wel serieus...vriendje dus) en die wilde erg graag kids, maar vooral om 'zijn genen door te geven' ...jah, hij kwam er tenminste openlijk voor uit... weet nog dat we in bed lagen te vozen en dat ie diep in m'n ogen keek en ik dacht: krijgen we nu de 'ik houd van je?' ofzo?
maar nee: "god! kun je je voorstellen hoe mooi onze kinderen zouden zijn?!"

dacht ik: gaat het goddomme weer over die kinderen...zal ik em nu maar vertellen dan dat ik kinderen eigenlijk helemaal niet zo zie zitten?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:03:39 #257
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58843017
Ik ga zo op bed, morgen lange dag.

Fijne dromen allemaal!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:05:18 #258
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58843062
Ik heb altijd gezegd dat ik graag kinderen zou krijgen op mijn 28e. Daarnaast zei ik altijd dat ik wel pas kinderen wil in een huisje-boompje-beestje situatie.
Gezien dat ik 27 ben en hier nog post denk ik dat er iets uit die wens lastiger wordt.
Miauw
pi_58843081
Ik wil geen kinderen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:06:37 #260
77330 m-niki
for real
pi_58843112
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zo op bed, morgen lange dag.

Fijne dromen allemaal!
mijn idee.. heb alleen de laatste week ernstig last van: ik wil niet gaan slapen!
heb morgen ook een lange lange dag (13 uur werken en in mijn vak is dat verdomd vermoeiend..oh hell, in elk vak is dat verdomd vermoeiend) dus ik ga mezelf zo echt dwingen in bed te stappen!
pi_58843113
Het spijt mij tegan. Halfbloedjes zijn verplicht om voort te planten.
Dat heb mij ook laten vertellen
A little bit hateful
pi_58843147
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef Lips het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik graag kinderen zou krijgen op mijn 28e. Daarnaast zei ik altijd dat ik wel pas kinderen wil in een huisje-boompje-beestje situatie.
Gezien dat ik 27 ben en hier nog post denk ik dat er iets uit die wens lastiger wordt.
En wat als je tegen de 40 loopt? Eerst beste man die het langer dan 1 maand volhoudt te grazen nemen?
A little bit hateful
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:09:49 #263
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58843211
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:07 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

En wat als je tegen de 40 loopt? Eerst beste man die het langer dan 1 maand volhoudt te grazen nemen?
Indien ik financieel de mogelijkheid heb zelfstandig kinderen op te voeden zou ik er dan voor kiezen om alleenstaande moeder te worden.
Maar gezien mijn spetterende persoonlijkheid en mijn gevoel voor zwartgallige humor ga ik er vanuit dat het voor mij is weggelegd een leuke partner te vinden.
Miauw
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:09:51 #264
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58843214
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef m-niki het volgende:

[..]

mijn idee.. heb alleen de laatste week ernstig last van: ik wil niet gaan slapen!
heb morgen ook een lange lange dag (13 uur werken en in mijn vak is dat verdomd vermoeiend..oh hell, in elk vak is dat verdomd vermoeiend) dus ik ga mezelf zo echt dwingen in bed te stappen!
Ik heb daar altijd ook last van Ben meer een nachtmens... Ik weet nog niet hoe lang ik morgen ga 'werken'. Zal ook wle iets van 13 a 14 uur worden
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:11:32 #265
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58843264
* Lips zegt trusten
Miauw
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:11:33 #266
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58843265
Maar goed, ik ga even een paar uur op bed liggen woelen, dan voel ik me morgenochtend iig minder schuldig als wanneer ik de hele nacht loop te fokken

vrijdag 23 mei 2008 @ 00:11:54 #267
77330 m-niki
for real
pi_58843285
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef Lips het volgende:
m'n beste vriendin had de wens ook om kinderen te krijgen, alleen niet met haar toenmalige vriendje als altijd-aanwezige-vader... dat ging uit, twee jaar later eindelijk nieuwe vriend, binnen acht maanden was ze zwanger...

nog erger: ex van me had een leuke dag tijdens een feest hier in de stad met een meisje dat ie daar was tegengekomen. Eind van de avond, maakt ie wat avances, maar laat ze hem weten 'al een vriend te hebben' (da's ook oneerlijk om dan de hele dag je welwillend op te stellen en dan 's avonds iemand zo te laten zitten) en hij was ladderzat en geil en er waren uiteindelijk nog een paar vriendinnen van d'r die wél wat van hem wilden. Heeft ie een one night stand gehad met een van hen, scheurt het condoom, zegt ie: shit shit shit maar ben je wel aan de pil?
zij: nope

...

morning-after pill wilde ze ook niet drie maanden later belde ze hem met het gelukkige nieuws dat ze zwanger was en of hij en zij wilden
uiteindelijk heeft ie het kind wel geaccepteerd als zoon (er is ook een dna test geweest en qua uiterlijk kun je het ook echt zien: twee druppels water) maar haar vond ie niet leuk (en al helemaal niet na zo'n streek)

achteraf bleek dat ze gewoon erg graag kinderen wilde en op zoek was naar een ideale spermadonor...
pi_58843306
quote:
40 is niet zo oud?
pi_58843334
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:01 schreef m-niki het volgende:

[..]

nee joh!!!

Nou ja, sowieso pas over 8 jaar... Later mag ook!
pi_58843350
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef m-niki het volgende:
nog erger: ex van me had een leuke dag tijdens een feest hier in de stad met een meisje dat ie daar was tegengekomen. Eind van de avond, maakt ie wat avances, maar laat ze hem weten 'al een vriend te hebben' (da's ook oneerlijk om dan de hele dag je welwillend op te stellen en dan 's avonds iemand zo te laten zitten) en hij was ladderzat en geil en er waren uiteindelijk nog een paar vriendinnen van d'r die wél wat van hem wilden. Heeft ie een one night stand gehad met een van hen, scheurt het condoom, zegt ie: shit shit shit maar ben je wel aan de pil?
zij: nope

...

morning-after pill wilde ze ook niet drie maanden later belde ze hem met het gelukkige nieuws dat ze zwanger was en of hij en zij wilden
uiteindelijk heeft ie het kind wel geaccepteerd als zoon (er is ook een dna test geweest en qua uiterlijk kun je het ook echt zien: twee druppels water) maar haar vond ie niet leuk (en al helemaal niet na zo'n streek)

achteraf bleek dat ze gewoon erg graag kinderen wilde en op zoek was naar een ideale spermadonor...
Jezus wat een mens is dat .
  vrijdag 23 mei 2008 @ 00:14:43 #271
77330 m-niki
for real
pi_58843352
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, ik ga even een paar uur op bed liggen woelen, dan voel ik me morgenochtend iig minder schuldig als wanneer ik de hele nacht loop te fokken

dat dus

trusten!!
pi_58843450
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef Liquidootje het volgende:
Het spijt mij tegan. Halfbloedjes zijn verplicht om voort te planten.
Dat heb mij ook laten vertellen
Jammer.

Ik wil alleen kinderen als het echt super voelt, en ik denk niet dat er iemand bestaat met wie ik dat kan voelen. Ik wil geen gescheiden gezin of alleenstaande moeder oid. Ik heb ook altijd mijn twijfels als mensen gaan trouwen omdat ze zwanger zijn.
pi_58844552
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Jezus wat een mens is dat .

zo ken ik er nog wel 1.. is al tig keer zwanger geweest van diverse kerels.. telkens een miskraam..
mijn god, die voelt echt d'r biologische klok afgaan als een raket

[ Bericht 0% gewijzigd door Netstorm op 23-05-2008 01:24:23 ]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 01:09:20 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58844789
speciaal voor liquidootje een tvp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_58844951
Gesus, dat ik niet allemaal lezen. Liquidootje kan zaterdag ook wel m-niki, hij heeft toch niet de ballen om naar Brussel te komen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 07:57:20 #276
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58846903
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef Lips het volgende:

[..]

Wat voor hondje heb je?
Een Engelse Bulldog die Edgar heet.

pi_58846913
Wha
Doet ie ook nog andere dingen dan slapen? Anders moet je toch eens gaan controleren
A little bit hateful
pi_58846960
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:18 schreef MLI het volgende:
Gesus, dat ik niet allemaal lezen. Liquidootje kan zaterdag ook wel m-niki, hij heeft toch niet de ballen om naar Brussel te komen.
Het is waar. Ik heb meer pik dan bal.
Het is alleen dat ik wacht tot de colombianen + spanjaarden geur weg is. Maar ja als elegy er ook nog eerst overheen gaat... Die maakt er ook altijd zo'n zooitje van.
A little bit hateful
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:08:47 #279
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58847006
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 01:18 schreef MLI het volgende:
Ik denk dat ze al afgeknipt zijn, dat doen ze toch altijd bij biggetjes?
Dan wordt de worst lekkerder..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:08:53 #280
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58847008
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:55 schreef Liquidootje het volgende:

Ik heb er al twee, das handig, want mijn evt toekomstige partner hoeft dan niet eens perse sex om kinderen te krijgen
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:09:17 #281
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58847015
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Het is alleen dat ik wacht tot de colombianen + spanjaarden geur weg is. Maar ja als elegy er ook nog eerst overheen gaat... Die maakt er ook altijd zo'n zooitje van.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:11:13 #282
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58847034
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:08 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb er al twee, das handig, want mijn evt toekomstige partner hoeft dan niet eens perse sex om kinderen te krijgen
Oh das wel handig dan kunnen we ook die hele zwangerschapsgym & ellende & bevalling & poepluiersfase gewoon skippen, daten?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:12:21 #283
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58847048
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 00:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Jammer.

Ik wil alleen kinderen als het echt super voelt, en ik denk niet dat er iemand bestaat met wie ik dat kan voelen. Ik wil geen gescheiden gezin of alleenstaande moeder oid. Ik heb ook altijd mijn twijfels als mensen gaan trouwen omdat ze zwanger zijn.
Dat wilde ik ook niet

Ik dacht dat we bij elkaar zouden blijven...
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:13:29 #284
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58847066
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 07:59 schreef Liquidootje het volgende:
Wha
Doet ie ook nog andere dingen dan slapen? Anders moet je toch eens gaan controleren
Ja hoor, hij is lief
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:14:38 #285
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58847077
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:11 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh das wel handig dan kunnen we ook die hele zwangerschapsgym & ellende & bevalling & poepluiersfase gewoon skippen, daten?
Dan wil ik eerst weten wat je verdient, wat voor auto je rijdt en hoe groot je tv is.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:15:35 #286
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58847086
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:12 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook niet

Ik dacht dat we bij elkaar zouden blijven...
Aaaaw kusje, je moet daar gewoon opkrassen, en snel ook.

Enne @Dawg; Ik wil nu een marginale uit-je-bol-pillenpica van jou in je dubbelzijdige aus mét Air-Max in de Energiehal zien!

Posten die handel!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:17:32 #287
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58847106
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:14 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Dan wil ik eerst weten wat je verdient, wat voor auto je rijdt en hoe groot je tv is.
1 dat wisselt, ik ben eigen baas
2 een renault bestelauto van 10 lentes jong
27 cm doorsnee

edit: maargoed ik heb andere kwaliteiten..

mzzl

[ Bericht 13% gewijzigd door kaasplankje op 23-05-2008 08:37:53 ]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:40:04 #288
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58847380
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:17 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

1 dat wisselt, ik ben eigen baas
2 een renault bestelauto van 10 lentes jong
27 cm doorsnee

edit: maargoed ik heb andere kwaliteiten..

mzzl

gelukkig interesseert me dat allemaal niks.

Ben blij dat je andere kwaliteiten hebt, wat die ook mogen zijn

(En wat doe je voor jezelf? )
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:40:28 #289
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58847389
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:04 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

!
Ohja, voor diegene die het vroeg: QFT staat voor "quoted for truth"

En M-niki lijkt op Heather Nova:

En allemachtig wat gaat dit topic hard!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:41:25 #290
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58847400
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:17 schreef kaasplankje het volgende:

27 cm doorsnee

Ik win, ik heb een beelddiagonaal van anderhalve meter

jaja, compensatiedrang en zulks...
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:45:37 #291
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_58847472
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:40 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

gelukkig interesseert me dat allemaal niks.

Ben blij dat je andere kwaliteiten hebt, wat die ook mogen zijn

(En wat doe je voor jezelf? )
Die vraag kan ik helaas niet hier beantwoorden aangezien ik op lokaal niveau een held ben en daarom mijn anonieme status hier op Fok in het gedrang kan komen.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:47:12 #292
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58847498
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:45 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Die vraag kan ik helaas niet hier beantwoorden aangezien ik op lokaal niveau een held ben en daarom mijn anonieme status hier op Fok in het gedrang kan komen.
Betrapt:

vrijdag 23 mei 2008 @ 09:04:11 #293
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58847745
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 08:45 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat plaatje hierboven is erg leuk

Ach ja... ik zoek wel iemand anders.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:18:31 #294
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58847976
Kan ik me hier nog vertonen na gisteren

Edgar Dies liev

Ik ga ff douchen want om 10.00 uur staat een vriendinnetje aan de deur!
Miauw
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:37:25 #295
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58848398
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:18 schreef Lips het volgende:
Kan ik me hier nog vertonen na gisteren

Edgar Dies liev

Ik ga ff douchen want om 10.00 uur staat een vriendinnetje aan de deur!
hijs heel lief. En lui, maar als ie dadelijk wat groter is, wordt ie vast een stuk drukker.
O, en hij is knap natuurlijk
pi_58848501
Bijna
A little bit hateful
pi_58848512
issie
A little bit hateful
pi_58848518
weer
A little bit hateful
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:42:25 #299
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58848520
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:41 schreef Liquidootje het volgende:
Bijna
bijna wat?

(wachten op een telefoontje is )
pi_58848526
helemaal vol. Maar ik wil geen lapo hebben
A little bit hateful
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:45:17 #301
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58848588
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')