Dat is het juist. Tegenwoordig kun je ze nemen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kinderen neem je niet, kinderen krijg je.
Nou en? Mijn moeder was 35 toen ze mij kreeg...En ik heb de liefste en tofste moeder die er isquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Maar als je kinderen pas 5 zijn ben jij al een pruim van 40
Als dat zo was geweest, had ik nu kinderen gehad.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is het juist. Tegenwoordig kun je ze nemen.
Als je dat zou willen natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
nee joh!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Uhm... Ik denk als ik 29-35 ben?
mijn idee.. heb alleen de laatste week ernstig last van: ik wil niet gaan slapen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga zo op bed, morgen lange dag.
Fijne dromen allemaal!![]()
En wat als je tegen de 40 loopt? Eerst beste man die het langer dan 1 maand volhoudt te grazen nemen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef Lips het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik graag kinderen zou krijgen op mijn 28e. Daarnaast zei ik altijd dat ik wel pas kinderen wil in een huisje-boompje-beestje situatie.
Gezien dat ik 27 ben en hier nog post denk ik dat er iets uit die wens lastiger wordt.
Indien ik financieel de mogelijkheid heb zelfstandig kinderen op te voeden zou ik er dan voor kiezen om alleenstaande moeder te worden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En wat als je tegen de 40 loopt? Eerst beste man die het langer dan 1 maand volhoudt te grazen nemen?
Ik heb daar altijd ook last vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef m-niki het volgende:
[..]
mijn idee.. heb alleen de laatste week ernstig last van: ik wil niet gaan slapen!
heb morgen ook een lange lange dag (13 uur werkenen in mijn vak is dat verdomd vermoeiend..oh hell, in elk vak is dat verdomd vermoeiend) dus ik ga mezelf zo echt dwingen in bed te stappen!
m'n beste vriendin had de wens ook om kinderen te krijgen, alleen niet met haar toenmalige vriendje als altijd-aanwezige-vader... dat ging uit, twee jaar later eindelijk nieuwe vriend, binnen acht maanden was ze zwanger...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:05 schreef Lips het volgende:
Ik heb altijd gezegd dat ik graag kinderen zou krijgen op mijn 28e. Daarnaast zei ik altijd dat ik wel pas kinderen wil in een huisje-boompje-beestje situatie.
Gezien dat ik 27 ben en hier nog post denk ik dat er iets uit die wens lastiger wordt.
40 is niet zo oud?quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Liquidootje het volgende:
Jezus wat een mens is datquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef m-niki het volgende:
nog erger: ex van me had een leuke dag tijdens een feest hier in de stad met een meisje dat ie daar was tegengekomen. Eind van de avond, maakt ie wat avances, maar laat ze hem weten 'al een vriend te hebben' (da's ook oneerlijk om dan de hele dag je welwillend op te stellen en dan 's avonds iemand zo te laten zitten) en hij was ladderzat en geil en er waren uiteindelijk nog een paar vriendinnen van d'r die wél wat van hem wilden. Heeft ie een one night stand gehad met een van hen, scheurt het condoom, zegt ie: shit shit shit maar ben je wel aan de pil?
zij: nope
...
morning-after pill wilde ze ook nietdrie maanden later belde ze hem met het gelukkige nieuws dat ze zwanger was en of hij en zij wilden
![]()
uiteindelijk heeft ie het kind wel geaccepteerd als zoon (er is ook een dna test geweest en qua uiterlijk kun je het ook echt zien: twee druppels water) maar haar vond ie niet leuk (en al helemaal niet na zo'n streek)
achteraf bleek dat ze gewoon erg graag kinderen wilde en op zoek was naar een ideale spermadonor...
dat dusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar goed, ik ga even een paar uur op bed liggen woelen, dan voel ik me morgenochtend iig minder schuldig als wanneer ik de hele nacht loop te fokken
Jammer.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:06 schreef Liquidootje het volgende:
Het spijt mij tegan. Halfbloedjes zijn verplicht om voort te planten.
Dat heb mij ook laten vertellen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |