Dat gaat enkel op wanneer er liefde bij komt kijken.quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Dat gaat enkel op wanneer er liefde bij komt kijken.
Dat maakt het niet minder leuk om te doen! Er zijn alleen veel dingen beter dan zoenen zonder liefde!quote:
O nou, ik kan ook wel heel erg genieten van een goede zoen als ik iemand lichamelijk heel aantrekkelijk vind en daarvoor hoef ik niet verliefd te zijn (of van iemand te houden)quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef Lips het volgende:
[..]
True, maar het ging er over dat er bijna niks beter is dan een zoen. Ik vind dat dat enkel opgaat als er liefde is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O nou, ik kan ook wel heel erg genieten van een goede zoen als ik iemand lichamelijk heel aantrekkelijk vind en daarvoor hoef ik niet verliefd te zijn (of van iemand te houden)
Hier stond net iets anders!!!!!quote:
Dit is een beter boek:quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik leen veel, ik heb zelf ni zoveel boeken.
Nu ben ik net begonnen met "De Aanslag" van Mulisch.
Goed leesvoer voor de single:
"Een liefde in Parijs" van Remco Campert of "De Verleider" van Theo Kars.
Ik niet. Ik geniet alleen enorm van een zoen als er gevoelens zijn. Anders is t een lust-zoen en dan heb ik een kut gevoel achteraf en een zoen die wel aardig was...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O nou, ik kan ook wel heel erg genieten van een goede zoen als ik iemand lichamelijk heel aantrekkelijk vind en daarvoor hoef ik niet verliefd te zijn (of van iemand te houden)
Het is lang geleden dat ik iemand heb gezoend waar ik niet van hield (maar me alleen heel erg toe aangetrokken voelde) maar als ik het weer eens gedaan heb, zal ik laten weten wat ik ervan vondquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:19 schreef Lips het volgende:
[..]
True, maar het ging er over dat er bijna niks beter is dan een zoen. Ik vind dat dat enkel opgaat als er liefde is.
Huh, wat?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Hier stond net iets anders!!!!!
Vertel over jou 'score' uit KPD
Ik alleen als ik katsbezopen ben. En ik drink niet meer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zoen vrijwel nooit puur omdat ik niet het initiatief durf te nemen![]()
Nietusquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik moet wel 'gevoelens' (die krijg ik toch als ik me aangetrokken voel tot iemand, al kun je dat zeker geen liefde noemen.)voor iemand hebben, maar liefde? voor mij is wat betreft zoenen aantrekkingskracht het belangrijkste volgens mij.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik niet. Ik geniet alleen enorm van een zoen als er gevoelens zijn. Anders is t een lust-zoen en dan heb ik een kut gevoel achteraf en een zoen die wel aardig was...
Dat zal bij mij ook schelen ja, ik drink vrijwel niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik alleen als ik katsbezopen ben. En ik drink niet meer.
Nogmaals lezen blijft hier moeilijk het ging er over dat er niks beter is dan zoenen. Dat gaat in mijn ogen enkel op bij liefde.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Nietus![]()
Goed zoenen is een combinatie van techniek en geilheid. Van een goeie zoen word je geil, niet verliefd!
Jij bent gewoon bang dat al die jochies nu meteen in kpd een mokkel proberen te scoren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Ik niet geloof ikquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef Lips het volgende:
[..]
Nogmaals lezen blijft hier moeilijk het ging er over dat er niks beter is dan zoenen. Dat gaat in mijn ogen enkel op bij liefde.
Ik kan meer genieten van een knuffel van een goede vriend(in) waar ik veel om geef en het van nodig heb dan van een 'lust-zoen'.
* Tegan eens is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef Lips het volgende:
Ik kan meer genieten van een knuffel van een goede vriend(in) waar ik veel om geef en het van nodig heb dan van een 'lust-zoen'.
Jij bent raarquote:
Is dat iets om je voor te schamen dan?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:27 schreef Lips het volgende:
of ben je bang dat we er achter komen dat je toegang hebt tot kpd
You tell me! Ik vind van niet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Is dat iets om je voor te schamen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |