Ik hoop binnenkort te gaan verhuizen, dus heb ik daar even een hoop geld voor nodig... maar ik zal je aanbod in mijn achterhoofd houdenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik heb ook heul veul Stephen King-boeken, waar ik eigenlijk behoorlijk op uitgekeken ben. Als je je verzameling weer wil aanvullen, ben ik eventueel wel bereid er voor een zacht prijsje afstand van te doen!
Ik leen veel, ik heb zelf ni zoveel boeken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:38 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop binnenkort te gaan verhuizen, dus heb ik daar even een hoop geld voor nodig... maar ik zal je aanbod in mijn achterhoofd houden
Ik wil sowieso weer wat meer boeken gaan kopen, heb een tijdlang weinig gelezen en lees nu weer veel meer (ben nu ook bezig in Stephen King, Ogen van vuur)
Hey PF !quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jaa klopt! Maar toen was deze (een half jaar geleden) weer geopend!
Maar ik ben er een paar maanden niet geweest dus ik weet niet of hij weer gesloten is geweest.
Heyyquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey PF !![]()
![]()
Ow ben jij er een van die stomme regelsmaar voor de rest wel leuk verhaal
Nou, je klinkt anders alsof je alle regeltjes volgtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Heyy
* Principessa.Farfalla ook niet!!!!!!!!!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, je klinkt anders alsof je alle regeltjes volgt.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O ja tweede dateEven energie verzamelen hoor
maar conclusie: ik weet niet of hij mij leuk vindt. ik weet niet of ik hem leuk vind. we hebben niet gezoend.
Dit soort logica zal ik echt nooit snappen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef mrbox het volgende:
heb ik dus juist niet gezoend omdat ik haar juist leuk vond...
Als ik het niet meer weetquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, je klinkt anders alsof je alle regeltjes volgt.
ik ook niet! zoen me! dan weet ik hetquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit soort logica zal ik echt nooit snappen!
wtfquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Laatst bij mijn 2de date met me "projectje" (zoals dat nu hip heet heb ik mij laten vertellen) heb ik dus juist niet gezoend omdat ik haar juist leuk vond...
idd. Maar misschien wil hij liever straks weer kunnen klagen dattie in de friendszone zit.quote:
die zone is verschrikkelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
idd. Maar misschien wil hij liever straks weer kunnen klagen dattie in de friendszone zit.
Ik heb maar 3 regels:quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als ik het niet meer weet
dan denk ik aan de regels
en dan denk ik
o t valt allemaal mee of. nja. regels bieden houvast voor als je het echt niet meer weet
denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook extreem voorzichtig met me helemaal vertrouwd bij iemand te voelen, maar tot het altaar is ook wel extreemquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik ook niet! zoen me! dan weet ik het
ook al geloof ik pas dat iemand mij echt echt echt leuk vind als we voor het altaar staan bij wijze van spreke!
we zullen zien.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:07 schreef mrbox het volgende:
@ hierboven![]()
Soms werkt juist niet aan de verwachting voldoen erg goed
Amenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:
en bovendien is zoenen natuurlijk gewoon lekker, waarom wachten?
Ik zoen vrijwel nooit puur omdat ik niet het initiatief durf te nemenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:10 schreef JamesBrownie het volgende:
en bovendien is zoenen natuurlijk gewoon lekker, waarom wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |