abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58839693
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef m-niki het volgende:

[..]

ik snapt het ook wel, maar het was eigenlijk totaal niet interessant
en..jeeeemig wat een intens contact met al die vrienden die maar bellen en plotseling opduiken midden in bossen en sms'en en ga maar door... ik zou d'r zelf knettergek van worden als ze zo in m'n nek zaten te hijgen...!
Ik ben helemaal niet van het smsen/bellen eigenlijk,
vandaar dat deze dag anders dan anders was. Als het normaal was had ik er denk ik niets over geschreven
pi_58839757
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef m-niki het volgende:

[..]

hm, het was niet om het 'van fokkers' gedeelte, maar ik kijk gewoon niet graag naar blote kutten en piemels..kweenie, vind er niks aan om er naar te kijken op m'n pc'tje alleen thuis... het heeft zoiets zieligs, slechte slechte slechte vervanging van de real thing
Haha. Ik zag een foto van ...couple? Helemaal met slijm en zo. En ik dacht echt wow ziet het er zo uit in fel flitslicht
pi_58839771
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen als ik uitga of op bezoek ofzo.
In mijn eentje thuis drinken vind ik niks aan.
Ik normaal ook niet, maar heel af en toe kan het best leuk zijn.

Lekker Lips.

Mijn plannen voor morgenavond vallen half in het water, dus wellicht wordt morgen mijn wodka-fok-msn-avond.
pi_58839785
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap het verhaal ook hoor
[..]

Tsja, ach, elk z'n ding. Als je er geen behoefte aan hebt moet je het niet doen.

inderdaad en met zieligs bedoelde ik niet sneu/stom/whatever maar eerder: verdrietigs...

hetzelfde heb ik met msn-sex (...) zit ik daar op "...en ik stop m'n lul in je hete mondje" te tikken "jaaah en ik zuig er lekker aan" terwijl ik denk: oh ja joh?

nee ik kan dat niet hoor (wel uitgeprobeerd, maar het voelde gewoon stom!)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:55:06 #155
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839790
Die rose martini blijkt overigens ook gewoon rode martini te zijn

Helaas geen lekkere vent tegengekomen op de drempel
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:55:14 #156
101353 mrbox
Miep miep
pi_58839802
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:50 schreef Lips het volgende:
*schenkt een borreltje in voor Tegan* (kleintje maar hoor)

James ook?
Waarom zoveel alcohol ? niet helemaal ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_58839856
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap het verhaal ook hoor
Soms vraag ik mij af of ik dan zo onduidelijk schrijf,
of dat sommige mensen niet zo goed zijn in begrijpend lezen (no offence maar ik ben daar dan toevallig heel erg goed in en ik begrijp vaak de meeste mensen wel)
En hoe ik alles wat duidelijker kan omschrijven
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:56:23 #158
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839875
Alcohol en heeft niet veel met elkaar te maken

of toch wel....

Ik drink als ik me voel!

Maar ook als ik me niet maar voel!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58839908
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

En nu? nog een date?
Ja We gaan naar dinner/show idee van cabaret.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:57:08 #160
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58839932
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef m-niki het volgende:

[..]

inderdaad en met zieligs bedoelde ik niet sneu/stom/whatever maar eerder: verdrietigs...

hetzelfde heb ik met msn-sex (...) zit ik daar op "...en ik stop m'n lul in je hete mondje" te tikken "jaaah en ik zuig er lekker aan" terwijl ik denk: oh ja joh?

Nee, we gaan wel een keer samen op stap, drinken we daar wat
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:57:10 #161
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839934
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

of dat sommige mensen niet zo goed zijn in begrijpend lezen (no offence maar ik ben daar dan toevallig heel erg goed in en ik begrijp vaak de meeste mensen wel)
NLP: de reactie die je ontvangt is de boodschap die je uitzendt!

oftewel: het ligt altijd aan jezelf
Miauw
pi_58839956
quote:

[..]

Ik vraag mij altijd af of de persoon aan de andere kant hartstikke serieus is of dat hij ook een beetje zo zit van. Sja, moet dat nou....
pi_58839960
quote:

[..]

het is wel te begrijpen, maar je schrijft heel onsamenhangend en volgens mij enorm impulsief..alles wat in je opkomt ofzo? de zinnen lopen gewoon niet lekker en er zitten geen punten in.. ik moet erg m'n best doen om m'n aandacht erbij te houden...
maar goed
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_58839989
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben helemaal niet van het smsen/bellen eigenlijk,
Ik ben echt een extreem frequente sms'er, dus nu zonder krijg ik echt afkickverschijnselen .
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:58:06 #165
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58839993
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:57 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Ik kan dat niet, msn sex beetje _!
quote:
Nee, we gaan wel een keer samen op stap, drinken we daar wat
gaan we zeker doen!
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:58:15 #166
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58840000
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja We gaan naar dinner/show idee van cabaret.
Das leuk, en dan hoef je niet de hele tijd te praten.

En ik moet onderhand naar bed. Hondje even buiten laten en mijn fiets achterom zetten en dan onder de wol.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_58840029
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Haha. Ik zag een foto van ...couple? Helemaal met slijm en zo. En ik dacht echt wow ziet het er zo uit in fel flitslicht
Die zijn ook wel heel erg
quote:

[..]

Dat heb ik in mn jonge jaren ( ) ook wel eens gedan ja, maar niet mijn ding. Net als SMS-sex ! Telefoonsex is dan WEL weer een oplossing als je ver bij je partner vandaan woont, maar t haalt het bij lange na niet bij het echte werk natuurlijk
pi_58840061
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:57 schreef Lips het volgende:

[..]

NLP: de reactie die je ontvangt is de boodschap die je uitzendt!

oftewel: het ligt altijd aan jezelf
NLP?

Kijk als ik 100% snap en de rest snapt mij voor 50%
dan wil ik mij uiteraard aanpassen zodat 100% mij snapt - dan kost het mij misschien meer moeite maar snapt 90% mij plus ik begrijp iedereen nog. Alleen moet ik uiteraard wel weten waarom het onduidelijk is. "Ik snap er niks van" is een beetje eh, vaag om er concreet iets mee te doen.
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:59:22 #169
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840066
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:58 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

En ik moet onderhand naar bed. Hondje even buiten laten en mijn fiets achterom zetten en dan onder de wol.
Wat voor hondje heb je?
Miauw
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:59:56 #170
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840097
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

NLP?

Kijk als ik 100% snap en de rest snapt mij voor 50%
dan wil ik mij uiteraard aanpassen zodat 100% mij snapt - dan kost het mij misschien meer moeite maar snapt 90% mij plus ik begrijp iedereen nog. Alleen moet ik uiteraard wel weten waarom het onduidelijk is. "Ik snap er niks van" is een beetje eh, vaag om er concreet iets mee te doen.
Neuro Linguistisch Programmeren
Miauw
pi_58840162
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Die zijn ook wel heel erg
[..]

Dat heb ik in mn jonge jaren ( ) ook wel eens gedan ja, maar niet mijn ding. Net als SMS-sex ! Telefoonsex is dan WEL weer een oplossing als je ver bij je partner vandaan woont, maar t haalt het bij lange na niet bij het echte werk natuurlijk
- Hey lief met mij
- Heey
- BEN JE NU OOK GEIL!
- Ja echt heel erg
- MOOI want op dit moment ga ik met m'n handen *blablabla*

ik zie het niet helemaal voor me
pi_58840169
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

NLP?

neuro linguistisch programmeren --> o.a. over hoe je communicatie kunt interpreteren en vervolmaken

(ok, heel kort door de bocht, maar anders: google )
pi_58840182
quote:

[..]

Van die msn/sms/telefoon-sex heb ik nog nooit gedaan. Ik vind elkaar opgeilen via sms al best vreemd, dan tease ik je liever met mijn blikken oid.
quote:

[..]

Ik snapte wel wat er stond, maar je beschrijft het gewoon zo chaotisch. Het was fijner als je wat gestructureerder over de pre-date vertelde, want dan is het ook makkelijker om te begrijpen. Nu moeten we allemaal moeite doen .
pi_58840234
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef m-niki het volgende:

[..]

neuro linguistisch programmeren --> o.a. over hoe je communicatie kunt interpreteren en vervolmaken

(ok, heel kort door de bocht, maar anders: google )
Ja ik ga het zeker googelen!

Bij mij is het
"wat ik denk" "hoe ik het zeg" "hoe het overkomt" nooit helemaal in symbiose
En dat vind ik vervelend en wil ik graag wat aan doen
pi_58840253
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

- Hey lief met mij
- Heey
- BEN JE NU OOK GEIL!
- Ja echt heel erg
- MOOI want op dit moment ga ik met m'n handen *blablabla*

ik zie het niet helemaal voor me
euh, ik weet ook niet meer precies hoe het ging, we gingen na een paar maanden al samenwonen (das helemaal de beste oplossing natuurlijk ) maar ik weet wel dat t wel ok was. mits hands free set
pi_58840284
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:01 schreef Tegan het volgende:

[..]

Van die msn/sms/telefoon-sex heb ik nog nooit gedaan. Ik vind elkaar opgeilen via sms al best vreemd, dan teas ik je liever met mijn blikken oid.
[..]

Ik snapte wel wat er stond, maar je beschrijft het gewoon zo chaotisch. het was fijner als je wat gestructureerder over de pre-date vertelde, want dan is het ook makkelijker om te begrijpen, nu moeten we allemaal moeite doen .
Ik denk dat ik gewoon te veel, te snel wil vertellen.. Maar ik ga er op letten. Want het is uiteraard fijner (voor jullie, voor mij) als ik alles gewoon helder neerschrijf.
pi_58840328
Dit deel van singles bevalt mij wel
A little bit hateful
pi_58840332
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:58 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

zal nog moeilijk worden (voor beide)
pi_58840358
PF, lang verhaal voor zo een korte date.
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:05:57 #180
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840369
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Liquidootje het volgende:
Dit deel van singles bevalt mij wel
Kan je omschijven wat je precies aan dit deel bevalt?

En als het antwoord ja is: wat is dat dan?
Miauw
pi_58840396
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:05 schreef dawg het volgende:
PF, lang verhaal voor zo een korte date.
De date duurde vier en een half uur
Sorry, ben soms een beetje lang van stof.
pi_58840403
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zal nog moeilijk worden (voor beide)
Ga hem nou maar zoenen. Wanneer is de date? Volgens de regels is date drie de sex-date he .
pi_58840417
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:05 schreef Lips het volgende:

[..]

Kan je omschijven wat je precies aan dit deel bevalt?

En als het antwoord ja is: wat is dat dan?
Ik ben ook benieuwd.
pi_58840445
Ja. Dat kan ik.

Ik sta in de TT
70% van de posters zijn op dit moment vrouwen.

+ we zijn er achter gekomen dat dawg gabber is geweest. Knowledge is power :

oh en kdp word besproken + elegy heeft succes gehad in de neukertjes zoek topic. Waarde volle informatie ook al weer!
A little bit hateful
pi_58840477
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ga hem nou maar zoenen. Wanneer is de date? Volgens de regels is date drie de sex-date he .
Ik ga hem echt niet zoenen hoor. Ik heb hem al drie zoenen op z'n wang gegeven ( ) en straks vind hij mij niet leuk en dan schrikt hij en dan valt hij en dan. En dan. En dan heeft ie een gat in z'n hoofd en moet ik naar de eerste hulp - zonder rijbewijs - dus krijg ik nog een boete van 300 euro ook! En omdat ik op dat moment ook nog aan het bellen ben vlieg ik uit de bocht en zijn we beide dood. Ja. Of het gaat anders. Dat kan natuurlijk ook.
pi_58840490
over dates gesproken... ik had via een datingsite gereageerd op een jongen die m'n profiel had gelezen en een hele grappige naam had, hij had er geen foto bij staan en normaal reageer ik dan niet, maar omdat de naam zo grappig was, dacht ik: ok, alleen om dat effe te laten weten (ik hou wel van goede humor).

Goed, hij reageert terug via een gevat berichtje (moest er echt om lachen) en ik schrijf wat terug (probeer ook gevat te zijn natuurlijk ) en ondertussen kwam hij op de chat en zag ik ook een foto (had hij er ondertussen op gezet) en ik dacht: WAAAAUW!! Hij was zó mijn type! (beetje Jake Gyllenhaal) en: da tkan toch niet waar zijn?!?!?!! Op een datingsite nog wel, zo'n leuke jongen (zal vast iets mis mee zijn )

Dus, we hebben twee uur lang gechat en tel.nummers uitgewisseld, omdat ie zei dat ie liever belde dan chatte. Ik kreeg daarna direct een SMS'je van dat het z'n chatrecord was en dat het wel heel leuk was geweest.
Week erop wat heen en weer gemaild en gesmst en op vrijdagavond kreeg ik een smsje met in de trant van: ik zit dit weekend toch thuis, ben je toevallig in de buurt voor strand/terrrasje?

Dus ik bel hem later op de avond om wat af te spreken, hebben we drie uur lang zitten kletsen over echt ALLES... we hadden zoveel gemeen we raakten niet uitgepraat, hij leek wel perfect ofzo!
De dag erop ik erheen, lekker op een terrasje gezeten en daar ook gegeten, zes uur lang en geen moment verveeld, maar ik voelde wel dat er nou niet echt een chemische klik van zijn kant kwam (of hoe leg je dat uit...geen romantische klik?). Ik was ook niet direct swept away, maar voelde wel heel goed en hij was idd erg mooi om te zien!!

Netjes om kwart voor elf de trein naar huis, drie zoenen en gezegd hoe leuk het was. Dag erop bleef het door m'n hoofd spoken: ik voelde niet echt iets van zijn kant... ik wil het toch zeker weten. Heb ik gesmst: ik ben erg onder de indruk van je, hoe zit dat met jou? Kreeg ik kwartier later terug: ik vond het supergezellig, echt goede gesprekken, maar ik denk dat ik dat als vriendschappelijk zie..

boehoe
pi_58840629
Maar is het nu wel een vriend van je ?
pi_58840634
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:08 schreef Liquidootje het volgende:
Ja. Dat kan ik.

Ik sta in de TT

oh en kdp word besproken + elegy heeft succes gehad in de neukertjes zoek topic. Waarde volle informatie ook al weer!
Doe er je voordeel mee.
pi_58840669
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef m-niki het volgende:
over dates gesproken... ik had via een datingsite gereageerd op een jongen die m'n profiel had gelezen en een hele grappige naam had, hij had er geen foto bij staan en normaal reageer ik dan niet, maar omdat de naam zo grappig was, dacht ik: ok, alleen om dat effe te laten weten (ik hou wel van goede humor).

Goed, hij reageert terug via een gevat berichtje (moest er echt om lachen) en ik schrijf wat terug (probeer ook gevat te zijn natuurlijk ) en ondertussen kwam hij op de chat en zag ik ook een foto (had hij er ondertussen op gezet) en ik dacht: WAAAAUW!! Hij was zó mijn type! (beetje Jake Gyllenhaal) en: da tkan toch niet waar zijn?!?!?!! Op een datingsite nog wel, zo'n leuke jongen (zal vast iets mis mee zijn )

Dus, we hebben twee uur lang gechat en tel.nummers uitgewisseld, omdat ie zei dat ie liever belde dan chatte. Ik kreeg daarna direct een SMS'je van dat het z'n chatrecord was en dat het wel heel leuk was geweest.
Week erop wat heen en weer gemaild en gesmst en op vrijdagavond kreeg ik een smsje met in de trant van: ik zit dit weekend toch thuis, ben je toevallig in de buurt voor strand/terrrasje?

Dus ik bel hem later op de avond om wat af te spreken, hebben we drie uur lang zitten kletsen over echt ALLES... we hadden zoveel gemeen we raakten niet uitgepraat, hij leek wel perfect ofzo!
De dag erop ik erheen, lekker op een terrasje gezeten en daar ook gegeten, zes uur lang en geen moment verveeld, maar ik voelde wel dat er nou niet echt een chemische klik van zijn kant kwam (of hoe leg je dat uit...geen romantische klik?). Ik was ook niet direct swept away, maar voelde wel heel goed en hij was idd erg mooi om te zien!!

Netjes om kwart voor elf de trein naar huis, drie zoenen en gezegd hoe leuk het was. Dag erop bleef het door m'n hoofd spoken: ik voelde niet echt iets van zijn kant... ik wil het toch zeker weten. Heb ik gesmst: ik ben erg onder de indruk van je, hoe zit dat met jou? Kreeg ik kwartier later terug: ik vond het supergezellig, echt goede gesprekken, maar ik denk dat ik dat als vriendschappelijk zie..

boehoe
herkenbaar.
pi_58840680
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ga hem echt niet zoenen hoor. Ik heb hem al drie zoenen op z'n wang gegeven ( ) en straks vind hij mij niet leuk en dan schrikt hij en dan valt hij en dan. En dan. En dan heeft ie een gat in z'n hoofd en moet ik naar de eerste hulp - zonder rijbewijs - dus krijg ik nog een boete van 300 euro ook! En omdat ik op dat moment ook nog aan het bellen ben vlieg ik uit de bocht en zijn we beide dood. Ja. Of het gaat anders. Dat kan natuurlijk ook.
* Tegan mompelt iets over chaotisch zijn .
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:09 schreef m-niki het volgende:

boehoe
Wat een anti-climax .
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:11:29 #191
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58840686
quote:
Ja. Dat kan ik.

Ik sta in de TT

Hartelijk dank voor uw motivatie
Miauw
pi_58840753
Misschien is dit nu wel net zo een date. Maar mensen. Ik date nooit! Het warrige verslag van mijn eerste vriendje hebben jullie ook mee mogen lezen! Ik weet niet wat ik hier mee wil zeggen. alleen dat ik geen twee liter cola meer moet drinken en bergen suiker. Hyper!
pi_58840762
quote:
Dit is anders compleet nieuw voor mij hoor !
pi_58840822
Leintje, Elegy?
pi_58840907
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:12 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dit is anders compleet nieuw voor mij hoor !
Heel erg lang geleden.
pi_58840960
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar is het nu wel een vriend van je ?
nope...(ik denk niet dat dat werkt.. de één gewoon vriendschappelijk en de ander maar wachten tot ie haar eens leuk gaat vinden)

en ik had het nog nooit meegemaakt... het is bijna niet voor te stellen dat iemand die ik zo leuk vind op het eerste/tweede gezicht, mij niet ziet zitten om - waarschijnlijk - m'n uiterlijk.. da's niet arrogant bedoeld, maar meer van: ik ben in de war! (nee: was in de war eventjes, het is alweer gezakt)

en idd: anti-climax... dat vond ik dus ook
pi_58841036
eh...hier ging iets mis
pi_58841041
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:14 schreef dawg het volgende:

[..]

Heel erg lang geleden.
Dit schreeuwt om een foto.
pi_58841096
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:15 schreef m-niki het volgende:

[..]

nope...

en ik had het nog nooit meegemaakt... het is bijna niet voor te stellen dat iemand die ik zo leuk vindt op het eerste/tweede gezicht, mij niet ziet zitten om - waarschijnlijk - m'n uiterlijk.. da's niet arrogant bedoeld, maar meer van: ik ben in de war! (nee: was in de war eventjes, het is alweer gezakt)

en idd: anti-climax... dat vond ik dus ook
O had niet helemaal begrepen dat jij hem uiteindelijk wel leuk bleven vinden! Uiterlijk is overrated, en als hij daar op afknapte is hij je sowieso niet waard
pi_58841133
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:16 schreef Tegan het volgende:

[..]

Dit schreeuwt om een foto.
Heb ik natuurlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')