Nou ja, geen idee om eerlijk te zijn, maar ik weet sowieso al dat jij veel beter bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:35 schreef Dark_Prince het volgende:
Zijn er zoveel mensen hier die meedoen met die wedstrijd dan? Als ik die post zie van SpankmasterC valt dat wel mee
Dit hele weekend gespeeld, heerlijke game. En tot mijn verbazing (of genoegen?quote:
Succes, ik heb hem nog steeds niet lolquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Oh, en ik heb Slayer gehaald op Hard. Nu Lou nog.
ben ik nog lang niet aan toe....heb echt problemen met het strummen van lange reeksen korte dezelfde noten achtereen...iemand een tipquote:
Dat lukt mij dus ook niet..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef super-muffin het volgende:
Alt strummen. Dus beneden - boven - beneden - boven.
Hyperspeed geprobeerd?quote:
dat werkt al helemaal niet bij mij, bovendien zit er geen alt-knop op die gitaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef super-muffin het volgende:
Alt strummen. Dus beneden - boven - beneden - boven.
Alt strummen betekent dat je die balk die je met je rechterhand bedient op en neer beweegt, in plaats van alleen naar beneden. Hierdoor kun je letterlijk twee keer zo snel spelen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:40 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
dat werkt al helemaal niet bij mij, bovendien zit er geen alt-knop op die gitaar
Volgens mij zoek je dan fout want ik zie allemaal dudes met gitaarquote:Op youtube zie ik ook alleen maar helden met keyboards en niet met gitaartjes....mss dat dat iets makkelijker speelt
Hier is er een die met easy al geen hero is hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 12:40 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
dat werkt al helemaal niet bij mij, bovendien zit er geen alt-knop op die gitaar
ik vind het bovendien wel vreemd dat er hier blijkbaar allemaal echte hero's zitten en heel weinig mensjes die het , zoals ik, best lastig hebben met nummers als one, raining blood en andere death-metal nummers op medium.
Op youtube zie ik ook alleen maar helden met keyboards en niet met gitaartjes....mss dat dat iets makkelijker speelt
Ik krijg Raining Blood op expert als enige nummer niet eens voor elkaar, dat Hard Rain stuk op ~35% krijg ik gewoon niet gedaan...hoe lang heb je geoefend op dat nummer en hoe lang speel je uberhaupt al guitar hero eigenlijk?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:18 schreef Dark_Prince het volgende:
Het nummer waar ik nu moeite mee heb is slayer op expert, dat is het enige nummer van mijn carreer dat ik nog niet 5 sterren heb
Ik ben begonnen begin maart, en ik zou zeggen dat ik nu een maand ofzo goed op expert kan spelen. Maand of anderhalf ofzo misschien, maar ik speel ook basgitaar dus ik denk dat dat wel enig verschil maakt.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:48 schreef SuperKnurft het volgende:
Voor de mensen die expert doen:
Hoelang heb je geoefend voordat je expert redelijk kon? (vanaf het begin dat je het spel voor de eerste keer in je handen had)
Het is best handig om in practice te kijken waar je moet wisselen van positie. Nummer een paar keer proberen, evt op lager tempo en oefenen op wisselen van positie waar dat nodig is, in de stukjes ruimte die je krijgt tussen de noten. Over het algemeen heb je die mogelijkheid wel. Story of my life is wel een aardig nummer om dat te oefenen vind ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:07 schreef Lijst13 het volgende:
....
Merk dat ik veel practice moet doen. Ik moet toch een beetje weten welke noten eraan komen. Als er een te grote blok noten snel in beeld komt kan ik dat niet ter plekke verwerken.
Daarnaast lukt het schuiven met de vingers nog niet goed. Iemand nog suggesties over begin positie en waneer al met je hand/pink naar orange gaan.
Ik ben ook nog bij lou op medium, al moet ik zeggen dat ik op het moment niet veel GH3 speel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Coiler het volgende:
Hier ook een TVP!
Ik ben nog steeds bij Lou op mediumAls het 1 keertje niet lukt, ga ik weer andere leuke nummers overnieuw doen om een betere score te krijgen.
Pending.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:50 schreef super-muffin het volgende:
Mijn Wii friendcode :
1375-6685-5022
Ik ben al wel al bijna klaar met Hard en ben al ver met expert, maar je mag me best toevoegen.Ik vind alleen spelen een beetje saai worden.
Misschien moeten we ff helpen ik heb 1.379.223quote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Spanky! Schiet is op met optellen!
Yeh, ik heb nu 6 FCs op expert maar het is zo frustrerend om het te doen, ik maak steeds van die domme fouten. Social Distortion bijvoorbeeld, een behoorlijk simpel nummer waar ik alles wel kan spelen maar ik krijg het maar niet achter elkaar. Het is ook zo'n fucking lang nummer, zeer irritant als je na 600 noten een ontzettend domme fout maakt. Moet nu nog 3 nummers op 5 stars voor de laatste tier op expert, Welcome to the Jungle, 3s & 7s en Before I Forget...het vergt alleen zo veel oefening nu, ik heb vaak geen zin om dat erin te steken. Ik vind het best als ik Through the Fire and Flames op expert kan, maar dat duurt ook nog wel een tijd vrees ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:46 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
@DeX090 ik speel sinds half december Guitar Hero 3, nooit eerder een guitar hero spel gespeeld of gitaar. Heb zo'n 27 FC's op Expert maar weet niet of ik nog wel veel beter word. Ben gewoon begonnen op easy, erg lang gespeeld(te lang waarschijnlijk) had niet verwacht dat het zo verslavend zou zijn.
Er zijn zoveel nummers waar ik -1 of -2 heb maar ik kan er niet tegen als ik op het eind alsnog een fout maakDenk dat ik GH3 maar even laat voor wat het is en wacht op Rock Band en daarna GH: Aerosmith.(al weet ik zeker dat ik vanavond gewoon weer GH3 gaat spelen
)
Volgens mij hebben ze tot nu toe voor elke versie van GH een nieuwe gitaar ontwikkeld en tot nu toe zijn ze allemaal compatible...kan me niet voorstellen dat ze zo dom zouden zijn om ze nu niet bruikbaar te maken, dat zou ze toch verkopen kosten van hun fanbase. Ik kijk er erg naar uit maar als ik de 2 guitars die ik nu heb niet kan gebruiken dan haak ik af.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef Blue Thunder het volgende:
TerugVindGitaar
Met gitaar is overigens best even wennen als je daarvoor maanden lang op keyboard hebt gespeeld.
Ik hoorde overigens ook dat ze voor GH4 een nieuwe gitaar hebben ontwikkeld. Betekend dit dat de oude niet meer gebruikt kan gaan worden?
Kan het zelf ook niet goed, het gaat te snel voor mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, een GH-topic!
Paar weken geleden heb ik GH3 voor de PS2 besteld, en gisteravond eindelijk One op hard uit kunnen spelen!
Heeft iemand nog bijzondere tips hoe dat tappen nou precies in z'n werk gaat? Het wil op een of andere manier maar niet lukken....
Dan kan je nog wel ffquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
December 2012 dan hé.
Je moet hem helemaal verslaan voor het einde van het liedje. Dus rood alleen is niet genoeg. Je merkt het vanzelf als het genoeg is, dan krijg je melding dat hebt gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:07 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een beetje problemen met die eerste battle..
Moet ik er voor zorgen dat hij in t rood komt te staan of zo?
Ik krijg de hele tijd aan het einde van het nummer 'nog wat dead'
Zoals Reneuh zei, je moet inderdaad gewoon zorgen dat hij het nummer niet haalt, op dezelfde manier als dat je normaal een nummer niet zou halen (niet alleen door em in het rode te krijgen maar ook weer uit het rode aan de voor hem verkeerde kant). Dit moet je alleen doen voor het einde want als je in die Death Drain vastkomt dan kan je sowieso opnieuw beginnen. Hij draint dan namelijk je rock meter net zolang tot jij klaar bent.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:07 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een beetje problemen met die eerste battle..
Moet ik er voor zorgen dat hij in t rood komt te staan of zo?
Ik krijg de hele tijd aan het einde van het nummer 'nog wat dead'
Die lui verspillen 3 starpowers vanaf 3:23...dan maakt de gitarist starpower vol, daarna pakken ze nog 3 combos zonder starpower aan te zetten, vind ik een beetje dom...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef Dark_Prince het volgende:
@Dex: laatste activatie moeten we alleen opdelen in 2x voor meer punten de eerste 2 activaties waren wel goed. Vanavond voor de 1m gaan?
Haha vind ik inderdaad een kutnummerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef Dark_Prince het volgende:
woei, 1ste geworden met het toernooiraar eigenlijk dat ze een GH:A toernooi organiseren en dan hoeven we niet eens Same old Song and Dance te doen
. Vond Spank vast een kut nummer whehe.
Ik heb hem half April gestuurd, nog niks gehoordquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:26 schreef theKiD het volgende:
Vandaag net de oude disc op de post gedaan.. hopelijk binnen een week een nieuwe terug
Dan moet je Encore weigeren, dan slaat hij gelijk op dat je The Who gehaald hebt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Reneuh het volgende:
Damn, het lijkt wel of mn progress op Expert niet wordt opgeslagen. Ik heb dus The Who gedaan en dan krijg je Paint it Black als encore. Paint it Black heb ik niet gehaald tot nu toe. Maar als ik GH3 weer opstart dat is ook The Who niet opgeslagenHeb ik nu al 2x gehad bij deze tier.
Da's een viral achievement. Oftewel je hebt iemand verslagen die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, en diegene is een van de makers van GH3.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef SuperKnurft het volgende:
Net een van de makers van guitar hero 3 verslagen online
Ah! ik dacht al, jammer, alleen anders was het ook wel een onmogelijke archievement bijnaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's een viral achievement. Oftewel je hebt iemand verslagen die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, en diegene is een van de makers van GH3.
Ik heb het maanden gedaan aangezien ik geen gitaar kon vinden... inmiddels heb ik er 2quote:Op zondag 1 juni 2008 12:27 schreef Serinde het volgende:
GH spelen met een toetsenbord? Wist helemaal niet dat dat kon![]()
gewoon inpluggen en spelen maar?
Heb al een tijd niet gespeeld, vind het niet altijd even leuk want ben er namelijk helemaal niet goed in![]()
Ik heb maar een paar nummers op hard uitgespeeld, ik probeer eerst alles in medium op 5 sterren te krijgen
Voor ik een gitaar had, deed ik het gewoon met de controllerquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik heb het maanden gedaan aangezien ik geen gitaar kon vinden... inmiddels heb ik er 2
Nice, op hard of expert?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:42 schreef Dark_Prince het volgende:
OMGmn hoogste note streak tot nu toe ^^
[ afbeelding ]
Kijk is rechtsbovenquote:Op zondag 1 juni 2008 17:11 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nice, op hard of expert?
Zit nu op de helft van hard, gaat lekker
kut, mis ik net een nootje op het laatst:quote:Op zondag 1 juni 2008 18:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Oke, als iemand deze kan verbeteren krijgt hij een koekje van mij
[ afbeelding ]
Het is zelfs op easy ^^
waar haal je die vandaan?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:42 schreef Dark_Prince het volgende:
OMGmn hoogste note streak tot nu toe ^^
[ afbeelding ]
Dan hou je je gitaar verkeerd vast. Je moet je hals met fretten wat lager houden. Je activeert de SP namelijk als je je hals omhoog doetquote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef Logitik het volgende:
Ik heb m op de 350, maar het activeren van Star power gebeurd bij mij automatisch. Hetzelfde geld in die battles.
Bij mij worden die speciale dingen automatisch geactiveerd, das toch helemaal niet de bedoeling?
Kweet tquote:Op maandag 2 juni 2008 10:58 schreef Zinton het volgende:
[..]
Dan hou je je gitaar verkeerd vast. Je moet je hals met fretten wat lager houden. Je activeert de SP namelijk als je je hals omhoog doet
Ik denk dat je teveel beweegt als je een knop indrukt, waardoor hij dat activeerd, ik vind het wel makkelijk altijd als het vanzelf gaat, in sommige solo's ben je zo geconcentreerd bezig dat je die star power bijna niet kunt activeren zonder wat te missen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:08 schreef Logitik het volgende:
[..]
Kweet tMaar zelfs als ik de hals laag hou, gaat ie allemaal dingen automatisch doen. En ik maar niet snappen waarom ik de eerste battle niet kan halen ;')
Nice, waar haal je die info weg?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
O M G
Chris heeft vannacht een -3 gehaald op TTFAF....
Alleen gemist in Herman's solo![]()
Die FC zal dus wel snel komen denk ik zo
www.scorehero.com/forumquote:
Ik denk dat die track packs, ook wel voor de pc ergens te downloaden zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
ah ok, nou ik heb pc dus vette pech![]()
nu ik filmpjes ervan gezien heb, is het best jammer denk ik
Scorehero.comquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef Reneuh het volgende:
Bleh, waarom zijn de stats van guitarhero.com zo brak? De totale score en de cash wordt helemaal niet geupdate. Staat al maanden op hetzelfde, terwijl mijn eigenlijke score al veel hoger moet zijn.
Feli..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Yay, nieuw persoonlijk record
[ afbeelding ]
Ik kom gewoon niet voorbij fast solo A.... Dat tappen heb ik nog niet helemaal onder de knie als het zó snel herhaald wordtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Feli..
Op hard..
Waarom niet expert jongeman?
Heb je stats net ff bekeken, wat een scores zegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Dark_Prince het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd wat je nu tap bij The Metal, op expert neem ik aan?
Ik kom ook niet voorbij FSA op expert zonder starpower, daarentegen haal ik wel altijd alle starpowers.
Waarom wil je zo nodig nummers op easy verbeteren?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:18 schreef Dark_Prince het volgende:
ghehe tnx, zit een beetje vast op expert(kan weinig scores zelf meer verbeteren) dus loop een beetje mn scores op easy/medium/hard te optimaliseren oftewel een goed starpower pad nemen en proberen te squeezen. Op Easy is het met een aantal nummers goed gelukt zie de 2e plaatsen.
edit: maak ik hier veel mensen kwaad mee?
[ afbeelding ]
Aerosmith mochten ze van mij ook wel overslaan. Natuurlijk hebben ze goeie nummers gemaakt, maar ik zit toch meer te wachten op GH Metallicaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef Reneuh het volgende:
Ik vind het persoonlijk jammer dat GH: Aerosmith is zoals ie zal zijnIk bedoel, ik zie het meer als een expansion, niet als een compleet nieuw spel waar je weer 60 euro voor moet neerleggen.
Sja je houdt van stats of niet he. En zoals ik al zei, op easy kan je goed leren squeezen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo nodig nummers op easy verbeteren?Ik heb sinds ik op hard begonnen ben, geen nummer meer op easy of medium gespeeld...
ik speel liever zittend eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:01 schreef Lijst13 het volgende:
Lol, hij zit er ook gewoon bij. Dat kan ik bij medium nog wel maar bij hard moet ik toch echt gaan staan met mijn gitaartje
Detonation is GH2, Decontrol zit in GH1quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:33 schreef Dark_Prince het volgende:
Toen ik begon op easy zat ik ook, aan het einde van easy ben ik gaan staan en toen ging alles opeens stukken beter en sinds expert ben ik weer gaan zitten
Als Jprez44 nu nog ff die One FC haalt hebben we alles gehad op expert gh3
dan zijn er nog 3 nummers, TTFAF hard, DwDtG Expert en Detonation(GH1) volgens mij
die 3722 streak!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme
Hier is de video btw (nee t is geen rickroll)
Zelf ben ik meer van de xbox360.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Sanne het volgende:
Ow vraagje. Ik overweeg toch maar een console aan te schaffen. De pc versie is en blijft een ondergeschoven kindje bij Guitar Hero. Ben nu alleen in dubio over welke console ik dan moet kopen. Ik heb natuurlijk nu al een XBox gitaar, dus het zou wel lekker handig zijn om een Xbox te kopen met een GH pack, dan heb ik meteen twee gitaartjes. Of zijn er redenen toch voor een PS of een Wii te kiezen?
Ik wil klaar zijn voor alles. Zowel rockband als GH4. Ik verheug me nu al op die drumpads.
Advies is welkom.
Zo'n gitaar voor Guitar Hero (laten) maken:quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is er een manier om de coop-liedjes toch in je eentje te kunnen doen?
Jao, in de quickplay.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is er een manier om de coop-liedjes toch in je eentje te kunnen doen?
Unlock all songs cheat, heb ik ook gedaan. Ook omdat ik geen co-op partner hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
maar dan moet ik ze dus eerst vrijgespeeld hebben. En ik heb geen 2 gitaren. Kutactie.
Gratis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dark_Prince het volgende:
lolz er is een nieuw DLC pack uit van Motorhead.
De volgende nummers zitten erbij: Stay Clean, (We Are) The Road Crew en Motorhead.
Weet niet of het wat is, er zijn zelfs nog geen youtube filmpjes van
Ja, had het kunnen wetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gratis dingen op Xbox live..
Bij Slayer heb ik puur gefocused op steeds 1 rijtje, dus niet ze allemaal raken. Als je dan ook nog Starpower gebruikt moet het op een gegeven moment wel lukken. Enneuh, geef mij maar 1000x liever slayer dan de battle op hardquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:19 schreef Lijst13 het volgende:
Zo eindelijk Slipknot op hard gehaald.
Nu alleen nog One en Slayer. (en battle Lou natuurlijk)
One gaat vrij goed. Klote dat het nummer zo lang is en pas op het einde het fout gaat.
Het stuk waar je heel snel 6 keer G en dan G, Y moet aanslaan.En dat dan een hele poos. Ik neem aan dat je hier voor op en neer moet gaan strummen?
En nu snap ik ook het geklaag van Mosh 1 bij Slayer.Dat was een mooi WTF momentje.
Ik heb m gisteren terug gehad, vorige week woensdag opgestuurd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:49 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nog steeds mijn game disc niet terug gekregen van Activision. Ik heb ook altijd pech met dit soort dingen
.
De mail heb ik dus noot gekregen, en ik wacht al vanaf half Aprilquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren terug gehad, vorige week woensdag opgestuurd.In de mail stond dat het tot 4 weken afhankelijk van de post kon gaan duren, maar duurde uiteindelijk 1 dag
Die coop-nummers zijn zo gaar trouwens, heb op een na allemaal 5 sterren gehaald, first-try.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:45 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Ja, had het kunnen weten![]()
@Henk:
ttfaf blijft een kut nummer, heb nu bijna alle songs op medium dik 5 sterren, maar dat nummer suckt nog steeds
Als je een ps3 koopt kunnen we een keertje co-op spelen, ik ben niet zo goed maar het is wel leukquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef Sanne het volgende:
Bedankt voor jullie console adviezen!
Ik ben er nog niet helemaal uit. Kijk nu het meest naar de PS3. Omdat het toch niet mijn bedoeling is er echt veel mee te gaan gamen maakt het niet uit dat er nog niet zoveel fantastische games voor zijn. Blu-ray is natuurlijk ook wel heel interessant, want dat heb ik nog niet in huis.
Mijn collega's vinden mij vooral een Wii mens.![]()
Ik hoop dat er gelijk met Aerosmith een leuk actiepakket voor de PS3 komt. Want ik heb geen enkele behoefte aan GTA of een FIFA game.
Vind Sabotage,Cities on flame with rock&roll, helicopter en Monsters anders best leuke nummersquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Die coop-nummers zijn zo gaar trouwens, heb op een na allemaal 5 sterren gehaald, first-try.
Dat ging bij mij via Venlo. Daar moest ie naar opgestuurd worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
De mail heb ik dus noot gekregen, en ik wacht al vanaf half April. Staat er niet toevallig een telefoonnummer of andere contactinformatie in jouw mail? Ik kan namelijk alleen support aanvragen bij de Amerikaanse afdeling van Activision, maar dat schiet nog niet erg op
.
Nou, je moet toch allebei hetzelfde kiezen? anders komt hij steeds weer terug bij die difficulty keuze?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Dark_Prince het volgende:
jah, snapte ook al niet waarom je expert nam
Ah ok, relaxt, doen we dat de volgende keer. :pquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:48 schreef Dark_Prince het volgende:
met co-op niet hoor, ik kan expert spelen en jij wat jij wilt medium/hard.
roflol! hahahaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:13 schreef Dark_Prince het volgende:
Dat je met Pro face off op Hard niet kan winnen oke, maar ga het dan niet met TtFaF op Expert proberen
Ik ben nu met hard bezig nu ik medium onder de knie heb, kan al wat nummers 100%, maar die oranje lukt opzich wel maar vaak ben ik dan alles kwijt :p.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:45 schreef Tackleberry het volgende:
Ben nu met Tier 3 bezig op medium, de pink begint het steeds beter te doen...
Nice, echt een moeilijk nummerquote:Op woensdag 11 juni 2008 17:44 schreef Dark_Prince het volgende:
Hebben de andere winnaars van de FOK! contest al bericht gekregen waar ze vrijdag moet zijn?
Edit: maar weer eens een pic.
[ afbeelding ]
Huh? Je hebt GH Aerosmith al?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
Had hem hier ook al pre-ordered en vandaag gespeeld
ho/po systeem is weer anders, lijkt nu weer op dat van GH2. Is dus weer even wennen.
Qua nummers moet je ervan houden, sommige nummers waren erg vet maar er zitten ook een paar kut nummers tussenAlleen de bonus nummers waren nog niet beschikbaar dus we weten nog niet of er een soort ttfaf bij zit.
Er zijn vandaag foto's gemaakt dus die zullen hier ook wel verschijnen
beetje Frets on Fire idee dusquote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Nope, je mag hem pas indrukken als hij echt onder in de balk is
@Renwan, vrijdag heb ik met 6 andere fokkers een preview gespeeld van GH:Aerosmith.
Geen idee, maar het is hetzelfde als GH2 ongeveerquote:
Gewoon even bellen met xbox support, dan wordt alles je uitgelegd.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef SuperKnurft het volgende:
Vanmorgen kreeg ik een rrod toen ik mijn xbox aan deed.![]()
Ga nu de arcade maar even volgende week halen, moet toch wat in de vakantie. Iemand enige idee hoe ik deze oude kan opsturen?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef Sanne het volgende:
De PS3 is binnen.
Ga nog een weekje Fifa spelen tot Aerosmith uitkomt.
Hard/Expert is er ook nog hequote:Op maandag 23 juni 2008 07:07 schreef Logitik het volgende:
Aerosmith uitgespeeld! Dit is overduidelijk makkelijker.. ik heb gister de medium career in 1 middag doorgelopen. Alles in 1x op 5 sterren gehaaldZaten zelfs een paar liedjes tussen die foutloos gingen.
Een stuk makkelijker dus
Dat hij alles pakt is wel logisch want dat komt door de grote time window van GH3, moet je voor de lol eens kijken hoe vroeg/laat je een noot kan aanslaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb er in ieder geval geen last van. Het beeld loopt ietsje achter (een paar milisecondes of zo), maar als ik op de maat speel, pakt hij alles.
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Eergister een ps3 gekocht, meteen maar GH3 erbij gekocht.
Is de PC-versie goed? Ik heb twee maanden geleden een hele snelle gamePC gekocht met gforce 8800gt videokaart. Maar ik durfde het niet aan om de PC versie te kopen (mede ook door de wat oudere gitaar die wordt bijgeleverd.)quote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!
Hier was Guitar Hero voor de PS3 uitverkocht, dus ik speel hem nu nog op de pc.
Maar de Aerosmith pack is gepreorderd, dus als het een beetje meezit kan ik dit w/e wel op de PS spelen.
Ik heb je gisteren toegevoegd. Ik ben Sanshine020.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]Veel plezier en voeg Derium toe aan je PSN vrienden, kunnen we een keer co-op spelen.
Ok ik zal je accepteren, ik wil trouwens het coldplay pack maar heb geen creditcardquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toegevoegd. Ik ben Sanshine020.
Voor GH3 of Aerosmith?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:06 schreef WRNL het volgende:
Mag ik iemand ook toevoegen voor co-op?
Want ik wil die achievements zo graag hebben
GH3 natuurlijk op de XBOX360quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:27 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Voor GH3 of Aerosmith?
Voor de xbox of playstation?
EDIT: ik zoek dus ook iemand om mee te co-oppen voor GH3 op de xbox, ik heb op SP zo goed als alles op 5 sterren op medium en ben net begonnen op hard..
Gamertag: WensMeester
Ik heb wel een creditcard. Ga dit weekend zeker de Def Leppard pack downen en die van Muse.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok ik zal je accepteren, ik wil trouwens het coldplay pack maar heb geen creditcard.
Je mag mij ook wel toevoegen, ben alleen nog niet zo goed (hard 4 sterren gemiddeld)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef WRNL het volgende:
[..]
GH3 natuurlijk op de XBOX360
Mijn nick is JeffreyW. Ik voeg je wel even toe.
Wat is je nick?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel toevoegen, ben alleen nog niet zo goed (hard 4 sterren gemiddeld)
Gewoon luisterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:54 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand nog waaraan ik de goede versie van Guitar Hero kan herkennen? De omgeruilde versie die ik terugkreeg zat namelijk nog gesealed in een doosje. Ik vrees er een beetje voor dat ik een versie uit de oude voorraad heb gekregen.
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:54 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eindelijk mijn gamedisc terug, nadat ik hem half april opgestuurd had voor de Wii-omruilactie.
Mijnes was in een week binnen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.
o ja, en ik had een gerucht opgevangen dat Metallica speciaal voor GH: Metallica nog wat covers gaat opnemen.
I know. Het probleem doet zich echter alleen voor met surround sound. Voorlopig speel ik nog in stereo, dus valt het probleem nog niet op. Ik heb hem wel omgeruild omdat er in de toekomst waarschijnlijk een surroundset aankomt. En dan wil ik er natuurlijk ten volste van kunnen genietenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gewoon luisterenMono is 1 kanaal en stereo/dts is meerdere kanalen
Dat valt.... op zeg maar. Als je dat al niet zou kunnen horen dan had je hem niet om hoeven ruilen
Vanaaf lekker GH party met 1,2 en 3Doen alsof ik het kan
Jup, meer dan twee maanden. Mijn opgestuurde disk is dan ook nooit aangekomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.
o ja, en ik had een gerucht opgevangen dat Metallica speciaal voor GH: Metallica nog wat covers gaat opnemen.
eens, ik vind m ook tegenvallen en te makkelijk en klote liedjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:43 schreef Lijst13 het volgende:
GH Aerosmith valt mij dus heel erg tegen.
In volgens mij 2,5 uur de career mode gehaald op medium
Maar ik had dus alle nummers tussen de 98 en 100%
Daarnaast zijn de nummers niet echt leuk. Je moet toch echt Aerosmith fan zijn. De 12 niet Aerosmith nummers zijn helaas ook saai. Dat Lenny nummer is gewoon 50 keer hetzelfde loopje. En in de Shop of zoals het nu heet Vault kun je alleen maar Aerosmith of Joe Perry project nummers vrijkopen.
Nee je kunt na mijn idee beter voor ¤20 of zo MS points kopen en gewoon nummers voor GH3 donwloaden.
Ik ben ondertussen gewoon weer verder gegaan met GH3 om slayer op hard te halen.
je bent neit de enigequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Sanne het volgende:
Ik kreeg net ineens een visioen dat mijn gitaar vandaag bij TNT met de brand vergaan is.![]()
Practice de solo tot je erbij neer valtquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word niet vrolijk van GH3....
Gisteren heb ik maar liefst 15-20 keer The Cult of Personality geprobeerd op expert, maar ik kom gewoon níet voorbij die solo
Starpower volledig opladen, pas activeren als de rockmeter wel heel erg richting rood gaat, en alsnog presteer ik het om het podium afgejouwd te worden
Wie o wie heeft er wat leuke tips voor mij?
http://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=19667&p_created=1199301638&p_sid=12A_lj7j&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDAsNDAmcF9wcm9kcz01MDUsNjI5JnBfY2F0cz0mcF9wdj0yLjYyOSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x&p_li=&p_topview=1quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Professional het volgende:
Mmm, over die omruilactie. Moet je dan eerst contact opnemen met Activision? En hoe weet je of je een oude versie hebt?
I stopped trying bij Lou op Hard, na ongeveer 80x had ik het wel gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit nu vast bij de battle met slash op hard. Straks nog maar eens proberen
Dan houd je je gitaar waarschijnlijk te scheef.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef Logitik het volgende:
Die gitaar van mij presteers het om die star power in te zetten wanneer die daar zelf zin in heeft!
Is mijn gitaar nu niet goed?
Ik heb zonder overdrijven, dat nummer deze week al 5-6 uur zitten practisen en spelen, maar ik kom er gewoon nog steeds niet voorbijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:26 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Practice de solo tot je erbij neer valt
Probeer de gitaar gewoon vast te houden zoals het hoort, in plaats van onderuitgezakt te gaan zitten...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef Logitik het volgende:
Die gitaar van mij presteers het om die star power in te zetten wanneer die daar zelf zin in heeft!
Ik heb twee guitars, en bij de ene heb ik hetzelfde probleem als je net beschreef...en bij de andere doet 'ie het helemaal niet, daar moet ik met select starpower aanzetten. Ook hapert m'n groene knop op een van de twee, das echt zwaar irritant.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef Logitik het volgende:
Vandaag bij Mediamarkt gehaald wel jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:57 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand vandaag wel zijn GH Aerosmith in ontvangst mogen nemen?
Cewl!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag bij Mediamarkt gehaald wel ja
Sweeeeeeet emoootion
Tja, ik heb bf vandaag binnengekregen, ik dacht daar zit aero ook wel bij, helaasquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Cewl!
Ik heb nu wat spijt van die pre-order. Hij is volgens mij nog niet eens verzonden. Terwijl ik hem morgen waarschijnlijk zo in de winkel had kunnen halen.
gelijk ook maar uitgespeeld op hardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Vandaag bij Mediamarkt gehaald wel ja
Sweeeeeeet emoootion
zoals?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
gelijk ook maar uitgespeeld op hardgoed trouwens dat op de 360 je nu de achievements voor easy en medium dan ook gelijk hebt. Werd wel eens tijd.
Vind het verder een flinke teleurstelling. Full-price game die aanvoelt als niets meer dan een kleine expansion. Er had zo veel meer gedaan kunnen worden met deze game
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik download net dat "i am murloc" nummer, speel 'm, en ineens wil m'n xbox geen score opslaan en geeft ie een foutmelding. terwijl ik net daarvoor m'n score van "stricken" verbeter, en dat slaat ie wel gewoon op. like, WTF?
Dat dus, terwijl ie m'n save wel goed laad en ik ook dingen kan downen van Live.quote:"overwrite failed. No storage device was selected or the in-use storage device is unavailable"
Alsof jij voor je spellen betaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:48 schreef RacerDKB het volgende:
GH Aerosmith zou ¤30 moeten zijn, te weinig bang voor je buck vind ik.
Te weinig nummers, niets vernieuwends.
niet GH3 klonen met minder nummers voor hetzelfde geldquote:
Dat probleem heb ik dus ook sinds ik dat nummer gedownload heb.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, terwijl ie m'n save wel goed laad en ik ook dingen kan downen van Live.
Da's geen oplossing, da's een work-a-round. Maar goed, ik kan zo idd weer gewoon scores opslaan.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:29 schreef SuzukiSwift het volgende:
Edit:
Heb er ook een oplossing voor gevonden. Je moet die track van de harde schijf verwijderen en dan werkt het weer goed.
Ik niet, ik kan 1 nummer op expert en dat is slow ridequote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb nu echt serieus hulp nodig hoor, anders gaat GH3 met console en al het raam nog eens uit...
Wie o wie heeft "The Cult of Personality" wel eens op expert uitgespeeld?
- Hoe lang ben je daarop aan het oefenen geweest?
- Op welke momenten gebruik je je starpower?
- Welke tips heb je nog meer voor mij om hem gewoon eens uit te spelen?
Dank!
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik heb nu echt serieus hulp nodig hoor, anders gaat GH3 met console en al het raam nog eens uit...
Dank!
Ik heb em gehaald op Expert.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |