Huh? Je hebt GH Aerosmith al?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 18:57 schreef Dark_Prince het volgende:
Had hem hier ook al pre-ordered en vandaag gespeeld
ho/po systeem is weer anders, lijkt nu weer op dat van GH2. Is dus weer even wennen.
Qua nummers moet je ervan houden, sommige nummers waren erg vet maar er zitten ook een paar kut nummers tussenAlleen de bonus nummers waren nog niet beschikbaar dus we weten nog niet of er een soort ttfaf bij zit.
Er zijn vandaag foto's gemaakt dus die zullen hier ook wel verschijnen
beetje Frets on Fire idee dusquote:Op zondag 15 juni 2008 12:42 schreef Dark_Prince het volgende:
Nope, je mag hem pas indrukken als hij echt onder in de balk is
@Renwan, vrijdag heb ik met 6 andere fokkers een preview gespeeld van GH:Aerosmith.
Geen idee, maar het is hetzelfde als GH2 ongeveerquote:
Gewoon even bellen met xbox support, dan wordt alles je uitgelegd.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:35 schreef SuperKnurft het volgende:
Vanmorgen kreeg ik een rrod toen ik mijn xbox aan deed.![]()
Ga nu de arcade maar even volgende week halen, moet toch wat in de vakantie. Iemand enige idee hoe ik deze oude kan opsturen?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:35 schreef Sanne het volgende:
De PS3 is binnen.
Ga nog een weekje Fifa spelen tot Aerosmith uitkomt.
Hard/Expert is er ook nog hequote:Op maandag 23 juni 2008 07:07 schreef Logitik het volgende:
Aerosmith uitgespeeld! Dit is overduidelijk makkelijker.. ik heb gister de medium career in 1 middag doorgelopen. Alles in 1x op 5 sterren gehaaldZaten zelfs een paar liedjes tussen die foutloos gingen.
Een stuk makkelijker dus
Dat hij alles pakt is wel logisch want dat komt door de grote time window van GH3, moet je voor de lol eens kijken hoe vroeg/laat je een noot kan aanslaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb er in ieder geval geen last van. Het beeld loopt ietsje achter (een paar milisecondes of zo), maar als ik op de maat speel, pakt hij alles.
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Eergister een ps3 gekocht, meteen maar GH3 erbij gekocht.
Is de PC-versie goed? Ik heb twee maanden geleden een hele snelle gamePC gekocht met gforce 8800gt videokaart. Maar ik durfde het niet aan om de PC versie te kopen (mede ook door de wat oudere gitaar die wordt bijgeleverd.)quote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!
Hier was Guitar Hero voor de PS3 uitverkocht, dus ik speel hem nu nog op de pc.
Maar de Aerosmith pack is gepreorderd, dus als het een beetje meezit kan ik dit w/e wel op de PS spelen.
Ik heb je gisteren toegevoegd. Ik ben Sanshine020.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]Veel plezier en voeg Derium toe aan je PSN vrienden, kunnen we een keer co-op spelen.
Ok ik zal je accepteren, ik wil trouwens het coldplay pack maar heb geen creditcardquote:Op dinsdag 24 juni 2008 07:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren toegevoegd. Ik ben Sanshine020.
Voor GH3 of Aerosmith?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:06 schreef WRNL het volgende:
Mag ik iemand ook toevoegen voor co-op?
Want ik wil die achievements zo graag hebben
GH3 natuurlijk op de XBOX360quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:27 schreef WensMeester het volgende:
[..]
Voor GH3 of Aerosmith?
Voor de xbox of playstation?
EDIT: ik zoek dus ook iemand om mee te co-oppen voor GH3 op de xbox, ik heb op SP zo goed als alles op 5 sterren op medium en ben net begonnen op hard..
Gamertag: WensMeester
Ik heb wel een creditcard. Ga dit weekend zeker de Def Leppard pack downen en die van Muse.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ok ik zal je accepteren, ik wil trouwens het coldplay pack maar heb geen creditcard.
Je mag mij ook wel toevoegen, ben alleen nog niet zo goed (hard 4 sterren gemiddeld)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef WRNL het volgende:
[..]
GH3 natuurlijk op de XBOX360
Mijn nick is JeffreyW. Ik voeg je wel even toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |