Hard/Expert is er ook nog hequote:Op maandag 23 juni 2008 07:07 schreef Logitik het volgende:
Aerosmith uitgespeeld! Dit is overduidelijk makkelijker.. ik heb gister de medium career in 1 middag doorgelopen. Alles in 1x op 5 sterren gehaaldZaten zelfs een paar liedjes tussen die foutloos gingen.
Een stuk makkelijker dus
Dat hij alles pakt is wel logisch want dat komt door de grote time window van GH3, moet je voor de lol eens kijken hoe vroeg/laat je een noot kan aanslaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb er in ieder geval geen last van. Het beeld loopt ietsje achter (een paar milisecondes of zo), maar als ik op de maat speel, pakt hij alles.
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!quote:Op maandag 23 juni 2008 16:55 schreef StupidByNature het volgende:
Eergister een ps3 gekocht, meteen maar GH3 erbij gekocht.
Is de PC-versie goed? Ik heb twee maanden geleden een hele snelle gamePC gekocht met gforce 8800gt videokaart. Maar ik durfde het niet aan om de PC versie te kopen (mede ook door de wat oudere gitaar die wordt bijgeleverd.)quote:Op maandag 23 juni 2008 20:02 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wij zijn op dezelfde dag aan de PS3 geraakt!
Hier was Guitar Hero voor de PS3 uitverkocht, dus ik speel hem nu nog op de pc.
Maar de Aerosmith pack is gepreorderd, dus als het een beetje meezit kan ik dit w/e wel op de PS spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |