Wat is je nick?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Je mag mij ook wel toevoegen, ben alleen nog niet zo goed (hard 4 sterren gemiddeld)
Gewoon luisterenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:54 schreef Lexie het volgende:
Weet iemand nog waaraan ik de goede versie van Guitar Hero kan herkennen? De omgeruilde versie die ik terugkreeg zat namelijk nog gesealed in een doosje. Ik vrees er een beetje voor dat ik een versie uit de oude voorraad heb gekregen.
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:54 schreef Lexie het volgende:
Ik heb eindelijk mijn gamedisc terug, nadat ik hem half april opgestuurd had voor de Wii-omruilactie.
Mijnes was in een week binnen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.
o ja, en ik had een gerucht opgevangen dat Metallica speciaal voor GH: Metallica nog wat covers gaat opnemen.
I know. Het probleem doet zich echter alleen voor met surround sound. Voorlopig speel ik nog in stereo, dus valt het probleem nog niet op. Ik heb hem wel omgeruild omdat er in de toekomst waarschijnlijk een surroundset aankomt. En dan wil ik er natuurlijk ten volste van kunnen genietenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Gewoon luisterenMono is 1 kanaal en stereo/dts is meerdere kanalen
Dat valt.... op zeg maar. Als je dat al niet zou kunnen horen dan had je hem niet om hoeven ruilen
Vanaaf lekker GH party met 1,2 en 3Doen alsof ik het kan
Jup, meer dan twee maanden. Mijn opgestuurde disk is dan ook nooit aangekomenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dus het heeft 2 maanden geduurd? Damn.
o ja, en ik had een gerucht opgevangen dat Metallica speciaal voor GH: Metallica nog wat covers gaat opnemen.
eens, ik vind m ook tegenvallen en te makkelijk en klote liedjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:43 schreef Lijst13 het volgende:
GH Aerosmith valt mij dus heel erg tegen.
In volgens mij 2,5 uur de career mode gehaald op medium
Maar ik had dus alle nummers tussen de 98 en 100%
Daarnaast zijn de nummers niet echt leuk. Je moet toch echt Aerosmith fan zijn. De 12 niet Aerosmith nummers zijn helaas ook saai. Dat Lenny nummer is gewoon 50 keer hetzelfde loopje. En in de Shop of zoals het nu heet Vault kun je alleen maar Aerosmith of Joe Perry project nummers vrijkopen.
Nee je kunt na mijn idee beter voor ¤20 of zo MS points kopen en gewoon nummers voor GH3 donwloaden.
Ik ben ondertussen gewoon weer verder gegaan met GH3 om slayer op hard te halen.
je bent neit de enigequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:18 schreef Sanne het volgende:
Ik kreeg net ineens een visioen dat mijn gitaar vandaag bij TNT met de brand vergaan is.![]()
Practice de solo tot je erbij neer valtquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik word niet vrolijk van GH3....
Gisteren heb ik maar liefst 15-20 keer The Cult of Personality geprobeerd op expert, maar ik kom gewoon níet voorbij die solo
Starpower volledig opladen, pas activeren als de rockmeter wel heel erg richting rood gaat, en alsnog presteer ik het om het podium afgejouwd te worden
Wie o wie heeft er wat leuke tips voor mij?
http://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=19667&p_created=1199301638&p_sid=12A_lj7j&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NDAsNDAmcF9wcm9kcz01MDUsNjI5JnBfY2F0cz0mcF9wdj0yLjYyOSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x&p_li=&p_topview=1quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:32 schreef Professional het volgende:
Mmm, over die omruilactie. Moet je dan eerst contact opnemen met Activision? En hoe weet je of je een oude versie hebt?
I stopped trying bij Lou op Hard, na ongeveer 80x had ik het wel gehadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:25 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit nu vast bij de battle met slash op hard. Straks nog maar eens proberen
Dan houd je je gitaar waarschijnlijk te scheef.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:55 schreef Logitik het volgende:
Die gitaar van mij presteers het om die star power in te zetten wanneer die daar zelf zin in heeft!
Is mijn gitaar nu niet goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |