kut, mis ik net een nootje op het laatst:quote:Op zondag 1 juni 2008 18:01 schreef Dark_Prince het volgende:
Oke, als iemand deze kan verbeteren krijgt hij een koekje van mij
[ afbeelding ]
Het is zelfs op easy ^^
waar haal je die vandaan?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:42 schreef Dark_Prince het volgende:
OMGmn hoogste note streak tot nu toe ^^
[ afbeelding ]
Dan hou je je gitaar verkeerd vast. Je moet je hals met fretten wat lager houden. Je activeert de SP namelijk als je je hals omhoog doetquote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef Logitik het volgende:
Ik heb m op de 350, maar het activeren van Star power gebeurd bij mij automatisch. Hetzelfde geld in die battles.
Bij mij worden die speciale dingen automatisch geactiveerd, das toch helemaal niet de bedoeling?
Kweet tquote:Op maandag 2 juni 2008 10:58 schreef Zinton het volgende:
[..]
Dan hou je je gitaar verkeerd vast. Je moet je hals met fretten wat lager houden. Je activeert de SP namelijk als je je hals omhoog doet
Ik denk dat je teveel beweegt als je een knop indrukt, waardoor hij dat activeerd, ik vind het wel makkelijk altijd als het vanzelf gaat, in sommige solo's ben je zo geconcentreerd bezig dat je die star power bijna niet kunt activeren zonder wat te missen.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:08 schreef Logitik het volgende:
[..]
Kweet tMaar zelfs als ik de hals laag hou, gaat ie allemaal dingen automatisch doen. En ik maar niet snappen waarom ik de eerste battle niet kan halen ;')
Nice, waar haal je die info weg?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
O M G
Chris heeft vannacht een -3 gehaald op TTFAF....
Alleen gemist in Herman's solo![]()
Die FC zal dus wel snel komen denk ik zo
www.scorehero.com/forumquote:
Ik denk dat die track packs, ook wel voor de pc ergens te downloaden zijnquote:Op zondag 1 juni 2008 22:14 schreef Blue Thunder het volgende:
ah ok, nou ik heb pc dus vette pech![]()
nu ik filmpjes ervan gezien heb, is het best jammer denk ik
Scorehero.comquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef Reneuh het volgende:
Bleh, waarom zijn de stats van guitarhero.com zo brak? De totale score en de cash wordt helemaal niet geupdate. Staat al maanden op hetzelfde, terwijl mijn eigenlijke score al veel hoger moet zijn.
Feli..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Yay, nieuw persoonlijk record
[ afbeelding ]
Ik kom gewoon niet voorbij fast solo A.... Dat tappen heb ik nog niet helemaal onder de knie als het zó snel herhaald wordtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Feli..
Op hard..
Waarom niet expert jongeman?
Heb je stats net ff bekeken, wat een scores zegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:29 schreef Dark_Prince het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd wat je nu tap bij The Metal, op expert neem ik aan?
Ik kom ook niet voorbij FSA op expert zonder starpower, daarentegen haal ik wel altijd alle starpowers.
Waarom wil je zo nodig nummers op easy verbeteren?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:18 schreef Dark_Prince het volgende:
ghehe tnx, zit een beetje vast op expert(kan weinig scores zelf meer verbeteren) dus loop een beetje mn scores op easy/medium/hard te optimaliseren oftewel een goed starpower pad nemen en proberen te squeezen. Op Easy is het met een aantal nummers goed gelukt zie de 2e plaatsen.
edit: maak ik hier veel mensen kwaad mee?
[ afbeelding ]
Aerosmith mochten ze van mij ook wel overslaan. Natuurlijk hebben ze goeie nummers gemaakt, maar ik zit toch meer te wachten op GH Metallicaquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:24 schreef Reneuh het volgende:
Ik vind het persoonlijk jammer dat GH: Aerosmith is zoals ie zal zijnIk bedoel, ik zie het meer als een expansion, niet als een compleet nieuw spel waar je weer 60 euro voor moet neerleggen.
Sja je houdt van stats of niet he. En zoals ik al zei, op easy kan je goed leren squeezen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 03:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Waarom wil je zo nodig nummers op easy verbeteren?Ik heb sinds ik op hard begonnen ben, geen nummer meer op easy of medium gespeeld...
ik speel liever zittend eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:01 schreef Lijst13 het volgende:
Lol, hij zit er ook gewoon bij. Dat kan ik bij medium nog wel maar bij hard moet ik toch echt gaan staan met mijn gitaartje
Detonation is GH2, Decontrol zit in GH1quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:33 schreef Dark_Prince het volgende:
Toen ik begon op easy zat ik ook, aan het einde van easy ben ik gaan staan en toen ging alles opeens stukken beter en sinds expert ben ik weer gaan zitten
Als Jprez44 nu nog ff die One FC haalt hebben we alles gehad op expert gh3
dan zijn er nog 3 nummers, TTFAF hard, DwDtG Expert en Detonation(GH1) volgens mij
die 3722 streak!!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme
Hier is de video btw (nee t is geen rickroll)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |