Zelf ben ik meer van de xbox360.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef Sanne het volgende:
Ow vraagje. Ik overweeg toch maar een console aan te schaffen. De pc versie is en blijft een ondergeschoven kindje bij Guitar Hero. Ben nu alleen in dubio over welke console ik dan moet kopen. Ik heb natuurlijk nu al een XBox gitaar, dus het zou wel lekker handig zijn om een Xbox te kopen met een GH pack, dan heb ik meteen twee gitaartjes. Of zijn er redenen toch voor een PS of een Wii te kiezen?
Ik wil klaar zijn voor alles. Zowel rockband als GH4. Ik verheug me nu al op die drumpads.
Advies is welkom.
Zo'n gitaar voor Guitar Hero (laten) maken:quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is er een manier om de coop-liedjes toch in je eentje te kunnen doen?
Jao, in de quickplay.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Is er een manier om de coop-liedjes toch in je eentje te kunnen doen?
Unlock all songs cheat, heb ik ook gedaan. Ook omdat ik geen co-op partner hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
maar dan moet ik ze dus eerst vrijgespeeld hebben. En ik heb geen 2 gitaren. Kutactie.
Gratis?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef Dark_Prince het volgende:
lolz er is een nieuw DLC pack uit van Motorhead.
De volgende nummers zitten erbij: Stay Clean, (We Are) The Road Crew en Motorhead.
Weet niet of het wat is, er zijn zelfs nog geen youtube filmpjes van
Ja, had het kunnen wetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
gratis dingen op Xbox live..
Bij Slayer heb ik puur gefocused op steeds 1 rijtje, dus niet ze allemaal raken. Als je dan ook nog Starpower gebruikt moet het op een gegeven moment wel lukken. Enneuh, geef mij maar 1000x liever slayer dan de battle op hardquote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:19 schreef Lijst13 het volgende:
Zo eindelijk Slipknot op hard gehaald.
Nu alleen nog One en Slayer. (en battle Lou natuurlijk)
One gaat vrij goed. Klote dat het nummer zo lang is en pas op het einde het fout gaat.
Het stuk waar je heel snel 6 keer G en dan G, Y moet aanslaan.En dat dan een hele poos. Ik neem aan dat je hier voor op en neer moet gaan strummen?
En nu snap ik ook het geklaag van Mosh 1 bij Slayer.Dat was een mooi WTF momentje.
Ik heb m gisteren terug gehad, vorige week woensdag opgestuurd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:49 schreef Lexie het volgende:
Ik heb nog steeds mijn game disc niet terug gekregen van Activision. Ik heb ook altijd pech met dit soort dingen
.
De mail heb ik dus noot gekregen, en ik wacht al vanaf half Aprilquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb m gisteren terug gehad, vorige week woensdag opgestuurd.In de mail stond dat het tot 4 weken afhankelijk van de post kon gaan duren, maar duurde uiteindelijk 1 dag
Die coop-nummers zijn zo gaar trouwens, heb op een na allemaal 5 sterren gehaald, first-try.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:45 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Ja, had het kunnen weten![]()
@Henk:
ttfaf blijft een kut nummer, heb nu bijna alle songs op medium dik 5 sterren, maar dat nummer suckt nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |