Nou ja, geen idee om eerlijk te zijn, maar ik weet sowieso al dat jij veel beter bentquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:35 schreef Dark_Prince het volgende:
Zijn er zoveel mensen hier die meedoen met die wedstrijd dan? Als ik die post zie van SpankmasterC valt dat wel mee
Dit hele weekend gespeeld, heerlijke game. En tot mijn verbazing (of genoegen?quote:
Succes, ik heb hem nog steeds niet lolquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef super-muffin het volgende:
Oh, en ik heb Slayer gehaald op Hard. Nu Lou nog.
ben ik nog lang niet aan toe....heb echt problemen met het strummen van lange reeksen korte dezelfde noten achtereen...iemand een tipquote:
Dat lukt mij dus ook niet..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef super-muffin het volgende:
Alt strummen. Dus beneden - boven - beneden - boven.
Hyperspeed geprobeerd?quote:
dat werkt al helemaal niet bij mij, bovendien zit er geen alt-knop op die gitaarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef super-muffin het volgende:
Alt strummen. Dus beneden - boven - beneden - boven.
Alt strummen betekent dat je die balk die je met je rechterhand bedient op en neer beweegt, in plaats van alleen naar beneden. Hierdoor kun je letterlijk twee keer zo snel spelen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:40 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
dat werkt al helemaal niet bij mij, bovendien zit er geen alt-knop op die gitaar
Volgens mij zoek je dan fout want ik zie allemaal dudes met gitaarquote:Op youtube zie ik ook alleen maar helden met keyboards en niet met gitaartjes....mss dat dat iets makkelijker speelt
Hier is er een die met easy al geen hero is hoor..quote:Op zondag 25 mei 2008 12:40 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
dat werkt al helemaal niet bij mij, bovendien zit er geen alt-knop op die gitaar
ik vind het bovendien wel vreemd dat er hier blijkbaar allemaal echte hero's zitten en heel weinig mensjes die het , zoals ik, best lastig hebben met nummers als one, raining blood en andere death-metal nummers op medium.
Op youtube zie ik ook alleen maar helden met keyboards en niet met gitaartjes....mss dat dat iets makkelijker speelt
Ik krijg Raining Blood op expert als enige nummer niet eens voor elkaar, dat Hard Rain stuk op ~35% krijg ik gewoon niet gedaan...hoe lang heb je geoefend op dat nummer en hoe lang speel je uberhaupt al guitar hero eigenlijk?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:18 schreef Dark_Prince het volgende:
Het nummer waar ik nu moeite mee heb is slayer op expert, dat is het enige nummer van mijn carreer dat ik nog niet 5 sterren heb
Ik ben begonnen begin maart, en ik zou zeggen dat ik nu een maand ofzo goed op expert kan spelen. Maand of anderhalf ofzo misschien, maar ik speel ook basgitaar dus ik denk dat dat wel enig verschil maakt.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:48 schreef SuperKnurft het volgende:
Voor de mensen die expert doen:
Hoelang heb je geoefend voordat je expert redelijk kon? (vanaf het begin dat je het spel voor de eerste keer in je handen had)
Het is best handig om in practice te kijken waar je moet wisselen van positie. Nummer een paar keer proberen, evt op lager tempo en oefenen op wisselen van positie waar dat nodig is, in de stukjes ruimte die je krijgt tussen de noten. Over het algemeen heb je die mogelijkheid wel. Story of my life is wel een aardig nummer om dat te oefenen vind ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:07 schreef Lijst13 het volgende:
....
Merk dat ik veel practice moet doen. Ik moet toch een beetje weten welke noten eraan komen. Als er een te grote blok noten snel in beeld komt kan ik dat niet ter plekke verwerken.
Daarnaast lukt het schuiven met de vingers nog niet goed. Iemand nog suggesties over begin positie en waneer al met je hand/pink naar orange gaan.
Ik ben ook nog bij lou op medium, al moet ik zeggen dat ik op het moment niet veel GH3 speel.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:22 schreef Coiler het volgende:
Hier ook een TVP!
Ik ben nog steeds bij Lou op mediumAls het 1 keertje niet lukt, ga ik weer andere leuke nummers overnieuw doen om een betere score te krijgen.
Pending.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:50 schreef super-muffin het volgende:
Mijn Wii friendcode :
1375-6685-5022
Ik ben al wel al bijna klaar met Hard en ben al ver met expert, maar je mag me best toevoegen.Ik vind alleen spelen een beetje saai worden.
Misschien moeten we ff helpen ik heb 1.379.223quote:Op zondag 25 mei 2008 17:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Spanky! Schiet is op met optellen!
Yeh, ik heb nu 6 FCs op expert maar het is zo frustrerend om het te doen, ik maak steeds van die domme fouten. Social Distortion bijvoorbeeld, een behoorlijk simpel nummer waar ik alles wel kan spelen maar ik krijg het maar niet achter elkaar. Het is ook zo'n fucking lang nummer, zeer irritant als je na 600 noten een ontzettend domme fout maakt. Moet nu nog 3 nummers op 5 stars voor de laatste tier op expert, Welcome to the Jungle, 3s & 7s en Before I Forget...het vergt alleen zo veel oefening nu, ik heb vaak geen zin om dat erin te steken. Ik vind het best als ik Through the Fire and Flames op expert kan, maar dat duurt ook nog wel een tijd vrees ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:46 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
@DeX090 ik speel sinds half december Guitar Hero 3, nooit eerder een guitar hero spel gespeeld of gitaar. Heb zo'n 27 FC's op Expert maar weet niet of ik nog wel veel beter word. Ben gewoon begonnen op easy, erg lang gespeeld(te lang waarschijnlijk) had niet verwacht dat het zo verslavend zou zijn.
Er zijn zoveel nummers waar ik -1 of -2 heb maar ik kan er niet tegen als ik op het eind alsnog een fout maakDenk dat ik GH3 maar even laat voor wat het is en wacht op Rock Band en daarna GH: Aerosmith.(al weet ik zeker dat ik vanavond gewoon weer GH3 gaat spelen
)
Volgens mij hebben ze tot nu toe voor elke versie van GH een nieuwe gitaar ontwikkeld en tot nu toe zijn ze allemaal compatible...kan me niet voorstellen dat ze zo dom zouden zijn om ze nu niet bruikbaar te maken, dat zou ze toch verkopen kosten van hun fanbase. Ik kijk er erg naar uit maar als ik de 2 guitars die ik nu heb niet kan gebruiken dan haak ik af.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:20 schreef Blue Thunder het volgende:
TerugVindGitaar
Met gitaar is overigens best even wennen als je daarvoor maanden lang op keyboard hebt gespeeld.
Ik hoorde overigens ook dat ze voor GH4 een nieuwe gitaar hebben ontwikkeld. Betekend dit dat de oude niet meer gebruikt kan gaan worden?
Kan het zelf ook niet goed, het gaat te snel voor mijquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:03 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, een GH-topic!
Paar weken geleden heb ik GH3 voor de PS2 besteld, en gisteravond eindelijk One op hard uit kunnen spelen!
Heeft iemand nog bijzondere tips hoe dat tappen nou precies in z'n werk gaat? Het wil op een of andere manier maar niet lukken....
Dan kan je nog wel ffquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
December 2012 dan hé.
Je moet hem helemaal verslaan voor het einde van het liedje. Dus rood alleen is niet genoeg. Je merkt het vanzelf als het genoeg is, dan krijg je melding dat hebt gewonnen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:07 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een beetje problemen met die eerste battle..
Moet ik er voor zorgen dat hij in t rood komt te staan of zo?
Ik krijg de hele tijd aan het einde van het nummer 'nog wat dead'
Zoals Reneuh zei, je moet inderdaad gewoon zorgen dat hij het nummer niet haalt, op dezelfde manier als dat je normaal een nummer niet zou halen (niet alleen door em in het rode te krijgen maar ook weer uit het rode aan de voor hem verkeerde kant). Dit moet je alleen doen voor het einde want als je in die Death Drain vastkomt dan kan je sowieso opnieuw beginnen. Hij draint dan namelijk je rock meter net zolang tot jij klaar bent.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:07 schreef Logitik het volgende:
Ik heb een beetje problemen met die eerste battle..
Moet ik er voor zorgen dat hij in t rood komt te staan of zo?
Ik krijg de hele tijd aan het einde van het nummer 'nog wat dead'
Die lui verspillen 3 starpowers vanaf 3:23...dan maakt de gitarist starpower vol, daarna pakken ze nog 3 combos zonder starpower aan te zetten, vind ik een beetje dom...quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef Dark_Prince het volgende:
@Dex: laatste activatie moeten we alleen opdelen in 2x voor meer punten de eerste 2 activaties waren wel goed. Vanavond voor de 1m gaan?
Haha vind ik inderdaad een kutnummerquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:59 schreef Dark_Prince het volgende:
woei, 1ste geworden met het toernooiraar eigenlijk dat ze een GH:A toernooi organiseren en dan hoeven we niet eens Same old Song and Dance te doen
. Vond Spank vast een kut nummer whehe.
Ik heb hem half April gestuurd, nog niks gehoordquote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:26 schreef theKiD het volgende:
Vandaag net de oude disc op de post gedaan.. hopelijk binnen een week een nieuwe terug
Dan moet je Encore weigeren, dan slaat hij gelijk op dat je The Who gehaald hebt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:24 schreef Reneuh het volgende:
Damn, het lijkt wel of mn progress op Expert niet wordt opgeslagen. Ik heb dus The Who gedaan en dan krijg je Paint it Black als encore. Paint it Black heb ik niet gehaald tot nu toe. Maar als ik GH3 weer opstart dat is ook The Who niet opgeslagenHeb ik nu al 2x gehad bij deze tier.
Da's een viral achievement. Oftewel je hebt iemand verslagen die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, en diegene is een van de makers van GH3.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:21 schreef SuperKnurft het volgende:
Net een van de makers van guitar hero 3 verslagen online
Ah! ik dacht al, jammer, alleen anders was het ook wel een onmogelijke archievement bijnaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Da's een viral achievement. Oftewel je hebt iemand verslagen die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, die iemand verslagen heeft, en diegene is een van de makers van GH3.
Ik heb het maanden gedaan aangezien ik geen gitaar kon vinden... inmiddels heb ik er 2quote:Op zondag 1 juni 2008 12:27 schreef Serinde het volgende:
GH spelen met een toetsenbord? Wist helemaal niet dat dat kon![]()
gewoon inpluggen en spelen maar?
Heb al een tijd niet gespeeld, vind het niet altijd even leuk want ben er namelijk helemaal niet goed in![]()
Ik heb maar een paar nummers op hard uitgespeeld, ik probeer eerst alles in medium op 5 sterren te krijgen
Voor ik een gitaar had, deed ik het gewoon met de controllerquote:Op zondag 1 juni 2008 12:56 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik heb het maanden gedaan aangezien ik geen gitaar kon vinden... inmiddels heb ik er 2
Nice, op hard of expert?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:42 schreef Dark_Prince het volgende:
OMGmn hoogste note streak tot nu toe ^^
[ afbeelding ]
Kijk is rechtsbovenquote:Op zondag 1 juni 2008 17:11 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Nice, op hard of expert?
Zit nu op de helft van hard, gaat lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |