Wikipedia:quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef TheFrankey het volgende:
hier ook ziggo geen last. Zeur niet... trouwens je vergeet ook multikabel op te noemen.... en misschien nog wel meer.
quote:Ziggo is een Nederlandse kabelaanbieder, die ontstaan is door een fusie tussen de aanbieders Casema, @Home en Multikabel.
quote:Nu is casema, multikabel en @Home samen gegaan enzo, en nu heet het Ziggo
Slappe wannabe-diepzinnige mix van Ben en Orange.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik haat die kutreclames van Ziggo.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Geen enkele last hier. Had je maar geen Casema moeten hebben.
IK OOK!!!!!..quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb het helemaal gehad! Ik heb jaren lang Casema gehad, ik had nooit problemen, per jaar mischien mischien 2x een modemreboot moeten doen.
Nu is casema, multikabel en @Home samen gegaan enzo, en nu heet het Ziggo![]()
![]()
Vanaf het moment dat dat is gebeurd heb ik elke dag problemen![]()
![]()
Elke keer wanneer ik moe van me werk thuis kom, moet ik eerst me modem rebooten, daarna me router, en daarna weer me modem om weer internetverbinding te krijgen![]()
![]()
Ziggo![]()
![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:24 schreef Hijacking het volgende:
Ik vind die autistische reclame´s kk irritant
Jij gaat het zo druk krijgen alleen al van de fokkersquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef Koewam het volgende:
Hey jongens, ik werk vor de ziggo klantenservice, en als je een storing hebt, geef dat dan even door. Wellicht is er sprake van een blokstoring en kunnen we het verhelpen.
En wat betreft dit:
ziggo
casema
alleen de naam is gewijzigd hoor. we hebben niet opeens nieuwe computers of personeel.
KUS
Ziggo is een oude seniele man die de hele dag een beetje foto's maakt van gare hondjes en mensen die op een schip aan het golfen zijn. Dan kan je verwachten dat hij geen tijd heeft voor je mailtjes of telefoontjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:08 schreef Biogarde het volgende:
Stuurde ze een dag of 4 geleden een mail. Geen antwoord.
Ik bellen -->> 14 minuten in de wacht. Hufters zijn het.
je kunt ook direct communiceren met Ziggo zelf, ipv hier je gal te spuienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef Dengaman het volgende:
Mag je meteen dat gezeik oplossen met de mail !
Wij @home klanten krijgen ineens mailtjes die we vesturen aan Hotmail terug met de melding dat de ip adressen van de mailserver op de spam lijst staan van Hotmail en dat we de tyfus kunnen krijgen...
Dus regel dat eerst effe, dan zou ik een reboot van een modem nog op de koop toe nemen... (geen last van trouwens)
Dat werkt nu wel, zie http://www.ziggo.nl/wijzigingen#416quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:13 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit is de klap op de vuurpijl...
Ik heb zojuist een XS4ALL lijntje aangevraagd, en wilde dus meteen dat Ziggo afzeggen, nu dacht ik dat te kunnen doen via http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Aangezien ik ook gebruik maak van andere diensten van Ziggo, moest ik dus naar dat linkje Wijzigingen Waar ik dood leuk op een 404 stuit![]()
Ziggo
Tja, welk bedrijf nou niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:08 schreef Biogarde het volgende:
Stuurde ze een dag of 4 geleden een mail. Geen antwoord.
Ik bellen -->> 14 minuten in de wacht. Hufters zijn het.
De ANWB.quote:
Wat is dat nu voor een bull ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jullie weten niet hoe blij ik ben eindelijk van dat @homo verlost te zijn. Wat een kloteclub...
- hun supernetten waar ook .255 adressen in uitgedeeld worden en je dus de helft van de websites niet meer kan bezoeken omdat die geen broadcast adressen accepteren
Kortom: kk @home
Dan exclude je die 255 toch!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor een bull ?
Vrijwel elke kabelprovider deelt .255 uit.
Weet je wat voor een operatie het zou worden als je op elke CMTS een
hele rij van /24 moest gaan plakken ?
Dan wordt je gek ....
Gewoon hup ../19 erop..
Huh..dat gaat echt tegen alles in wat ik ooit heb geleerd :Squote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan exclude je die 255 toch!
Weet je hoeveel gezeik ik heb gehad met bezoeken van volkomen legale websites? En hoe irritant het is dat je niet meer kan internetbankieren omdat de postbank site geen 255 adressen accepteert?
Heel topic aan gewijd. Ik heb een ander IP adres uit dezelfde range als vast in mijn router moeten instellen om die sites wel normaal te kunnen bezoeken
VLSM = Variable lenght subnet masking is een standaard die zorgt dat je grotere subnets dan een class C kan gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen idee wie wat met VSLM doet. Maar hoe lastig kan het nou zijn om een 255 adres te excluden uit een scope? Dat geef je gewoon aan in de range van uit te delen adressen.
Verder gaat het niet om een router, maar om het feit dat bepaalde websites (zoals b.v. de postbank) geen IP adressen toelaat die op 255 eindigen. Kan je als @home wel doen alsof je dat niet weet, maar een 255 heeft in veel gevallen te maken met een broadcast adres. En daarom blokkeren sommige websites dat.
Ik heb dat vier of vijf keer aangegeven bij de "help"desk van @home, maar die weten dus helemaal niet wat een broadcast adres isHet enige advies dat je daar krijgt is dat je je modem maar een uurtje uit moet zetten (ik heb hem hele nachten uit gehad, ik bleef hetzelfde adres houden).
Kortom: @home is kut, ik ben heel gelukkig met de concurrent en ik zeg het tegen iedereen die het wil horen.
Ah, een soort supernet dus.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:55 schreef helldeskr het volgende:
VLSM = Variable lenght subnet masking is een standaard die zorgt dat je grotere subnets dan een class C kan gebruiken.
Nee, want dan zou ik helemaal niet kunnen internetten. Ik kon alleen bepaalde sites niet benaderen omdat deze geen 255 adressen toelaten (ik zeg het voor de derde keer ftw)quote:Dit ligt dus niet aan het feit dat je een x.x.x.255 ip hebt , maar dat het subnet mask op de router fout staat.
Dat dus.quote:Het zijn dus inderdaad prutsers bij @Home..daar heb je gelijk in.
Nee. Om de reden die ik zei. Hoe ik dat weet? Omdat me precies dat bevestigd werd door een dame die opzegklanten nabelde. Ik schetste het probleem en zij gaf meteen aan dat het lag aan het feit dat ik dan een 255 adres had.quote:.maar om een andere reden dan jij denkt![]()
En ik ben al meer dan 7 jaar senior support medewerker/systeembeheerder geweest, waarbij ik de nodige statussen en certificeringen heb gehaald. Zonder afbreuk te doen aan jouw kennis, denk ik dat ik ook heel wat van netwerken, routers, dhcp scopes en de hele meuk af weet.quote:De reden waarom ik dit weet ?
Ik ben jarenlang IP engineer geweest bij UPC..en toen wij overgingen van /24 naar /23 of hoger kreeg ik wekelijks paniekerige Helpdesk agents aan de lijn die de klant vertelden dat ze een " ongeldig ip adres" hadden
Nee, maar als ik het probleem schets zonder de achterliggende techniek te vertellen en zij me dan inderdaad dan spontaan weet te vertellen dat ik dan een 255 adres heb, is het een bekend probleem.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef helldeskr het volgende:
Jij denkt dat die callcenter muts verstand heeft van ip routing![]()
De postbank is er zo eentje.quote:Magoed... hier zullen we het wel niet overeens worden.
Bij " mij" werken we al jaren met /23 en groter en werkt ook het .255 adres prima.
IK kan met niet herinneren dat ik ooit klachten heb gehad over websites die niet te bereiken zijn door een .255 adres.
Mijn vader (ook @home, geen 255 adres) kan wel www.postbank.nl benaderen. Ik kan met 255 adres geen www.postbank.nl benaderen. Als ik een ander IP adres uit dezelfde range in mijn router instel, kan ik ineens wel op de site van de postbank.quote:Wel sites die niet te bereiken waren maar dan stond er vaak iets fout in onze routingstabellen.
Scope niet goed toegevoegd in de OSPF tabel ofzo ....
Die Mijn Ziggo ligt er bij mij al dagen uit. Elke keer foutmeldingen inderdaad, of : Klantnummer: nummertje 0quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:13 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit is de klap op de vuurpijl...
Ik heb zojuist een XS4ALL lijntje aangevraagd, en wilde dus meteen dat Ziggo afzeggen, nu dacht ik dat te kunnen doen via http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Aangezien ik ook gebruik maak van andere diensten van Ziggo, moest ik dus naar dat linkje Wijzigingen Waar ik dood leuk op een 404 stuit![]()
Ziggo
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 1970-01-01 00:04:30 7-Information Trying to register through CMTS... 1970-01-01 00:04:30 7-Information SYNCHRONIZED - 250000000 Hz , ucd 5 1970-01-01 00:04:29 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:04:29 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:04:28 5-Warning SYNC: US Gain in cache is invalid: 0.00 1970-01-01 00:04:28 7-Information Starting Ranging On Channel 5 1970-01-01 00:04:27 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:04:27 3-Critical R02.0 No Ranging Response received - T3 time-out 1970-01-01 00:04:26 5-Warning SYNC: US Gain in cache is invalid: 0.00 1970-01-01 00:04:25 7-Information Starting Ranging On Channel 2 1970-01-01 00:04:25 7-Information Scanning Upstream 6 (mode 8) in Current Downstream frequency 250000000Hz 1970-01-01 00:04:25 7-Information Trying to synchronize ... 1970-01-01 00:04:25 5-Warning DHCP - FAILED 1970-01-01 00:04:25 3-Critical D01.0 DHCP FAILED - Discover sent, no offer received 1970-01-01 00:04:25 5-Warning DHCP: (DISCOVER) waitChkReXmitMsg FAILED 1970-01-01 00:03:09 7-Information Trying to register through CMTS... |
Ja, kinderwagens aan de kant, schoenen op zij, in een onmogelijke hoek de meterkast open, stekkers lostrekken (want dat modem was zelfs regelmatig op 192.168.100.1 niet bereikbaar), stekkers er weer in, in een onmogelijk hoek controleren of de juiste lampjes weer aangaan..... heel naar allemaal.quote:
Inderdaad érg naar. Het is trouwens verboden om te weten dat je daar moet inloggen met -edit- . Streng verboden, zelfs.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, kinderwagens aan de kant, schoenen op zij, in een onmogelijke hoek de meterkast open, stekkers lostrekken (want dat modem was zelfs regelmatig op 192.168.100.1 niet bereikbaar), stekkers er weer in, in een onmogelijk hoek controleren of de juiste lampjes weer aangaan..... heel naar allemaal.
"Correct" is over het algemeen érg goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:24 schreef Laertes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dan wél goed is?
Dank.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
"Correct" is over het algemeen érg goed.
Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.
Dat was dezelfde vraag die ik mij stelde. Aan de andere kant, hoe verklaar je dan dat binnen 1 dag 2500 mensen klagen bij de Consumentenbond over Ziggo, en dan vooral over niet of zeer traag werkend internet? Toch wel een hoop hikkende modems zo ineens.......quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:04 schreef helldeskr het volgende:
Is TS nu echt zo dom om te denken dat wanneer een bedrijf zijn naam veranderd dat dan ook ineens het gehele netwerk veranderd wordt ?
Sjeezz....
Alles blijft precies hetzelfde... het netwerk..de hardware..de servers.....alleen er komt een andere naam op de rekening.
Tuurlijk..jouw modem gaat ineens hikken omdat een of ander reclame buro een filmpje heeft gemaakt..lutser
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Slappe wannabe-diepzinnige mix van Ben en Orange.
Come on zeg, het gaat maar om fokking internet en tv.
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dus.
Weinig verheffend en diepzinnig of wel?
Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.
Antwoord dan ook op mijn gecorrigeerde vraag! Dakduif!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
3 keer radenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerken.
Gokje... morgen nog steeds geen internet
quote:Op zondag 15 juni 2008 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, je hebt internet, anders kon je dat niet posten.
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
(thank god for UMTS van KPN).
flatfee en de baas betaaltquote:Op zondag 15 juni 2008 08:44 schreef Isegrim het volgende:
Dat wordt een dure grap dan, of niet?Of heb je onbeperkt of zoiets?
als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug beltquote:Op zondag 15 juni 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Mobiel gebeld (betaalt de baas ook) weer door die keuze menu's heen... 'Op dit moment is er een storing in uw regio.
Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
Klopt, gisteren ook ruim 10 minuten gehangen. Maar ja, kan nu wel blijven hangen maar dan zegt die gozer waarschijnlijk precies hetzelfde 'we hebben een storing en proberen het zo snel mogelijk op te lossen'quote:Op zondag 15 juni 2008 09:27 schreef wise het volgende:
[..]
als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug belt
langer dan 10min my ass. Ik had nog gebeld tijdens de ek wedstrijd van Nederland. Kreeg nog steeds dat bericht![]()
Same here, al 24 uur gekut, zit nu op het open netwerk van de buren. Ook Ziggo maar dat werkt blijkbaar wel. Zo nog maar eens wat apparaten resetten. WEER. Ik ga die troep echt opzeggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag alweer de hele dag geen telefonie en geen internet (thank god for UMTS van KPN). Ziggo.nl meldt nu dat de internetstoring sinds vanavond 19:48 is opgelost. Gek genoeg krijgt mijn modem al anderhalf uur geen DHCP blijkbaar.
Ook niet naar een reboot
[ code verwijderd ]
Ik heb dat modem echt al 50 keer geresetquote:Op zondag 15 juni 2008 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here, al 24 uur gekut, zit nu op het open netwerk van de buren. Ook Ziggo maar dat werkt blijkbaar wel. Zo nog maar eens wat apparaten resetten. WEER. Ik ga die troep echt opzeggen.
XS4all. De enige echt goeie wmb. En nu een gratis Wii, als die actie nog geldt.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
Hoe moet je daar als Ziggo-klant ooit opkomen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:57 schreef Roi het volgende:
De consumentenbond heeft zelfs een speciale site voor Ziggo klachten!
Te duur.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
XS4all. De enige echt goeie wmb. En nu een gratis Wii, als die actie nog geldt.
Ik had ooit wirehub in mijn 56K tijd. Een jaar of 2. Nooit problemen.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
Ik kan het gewoon echt niet missen, mn geld is al op genoeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is het waard, geloof me. Alle waar is naar z'n geld.
Dan eet je maar wat minder.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon echt niet missen, mn geld is al op genoeg.
Ik ben er nog niet zo gek lang geleden geweestquote:Op zondag 15 juni 2008 10:10 schreef Q. het volgende:
Hun hoofdkantoor zit in Utrecht, op Lage Weide. Wie heeft er nog wat bakstenen over en gaat er mee?
Goed mikken dus.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet zo gek lang geleden geweestKleine kutraampjes.
Vanmorgen héél vroeg, werkte het even. Een minuut of 10, toen stopte 'ie er weer mee.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
Hoe vroeg dan? Gisterenavond om 20:48 had het weer moeten werken. Tot 0:10 werkte het hier in ieder geval niet, en om 7:30 ook nog niet.quote:Op zondag 15 juni 2008 10:43 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Vanmorgen héél vroeg, werkte het even. Een minuut of 10, toen stopte 'ie er weer mee.
Ja, rond een uur of 6. Toen was ik ongewenst wakker en heb ik snel even de tussenstand van de 24H van Le Mans kunnen kijken. Maar dat was ook alles.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe vroeg dan? Gisterenavond om 20:48 had het weer moeten werken. Tot 0:10 werkte het hier in ieder geval niet, en om 7:30 ook nog niet.
Idd, ook kun je als oud @home abonnee niets doen op de site omdat je abo nog niet is overgezet. Maar op de @home zite werkt ook niets meerquote:Op zondag 15 juni 2008 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Op de Ziggo website wordt nog steeds niet gemeld over die storing. Lekker handig, zo blijft die helpdesk wel overbelast.
Ik word echt helemaal krank van die vuile kankerlijers van Ziggo.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag alweer de hele dag geen telefonie en geen internet (thank god for UMTS van KPN). Ziggo.nl meldt nu dat de internetstoring sinds vanavond 19:48 is opgelost. Gek genoeg krijgt mijn modem al anderhalf uur geen DHCP blijkbaar.
Ook niet naar een reboot
[ code verwijderd ]
Ja, dat vond ik ook al raar... precies op de minuut na!quote:Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef Cosworth het volgende:
Groepsstoring
van zondag 15 juni 14.29 uur tot zondag 15 juni 22.29 uur
Er is een Internetstoring in uw gebied
Ze weten nu al hoe laat ze klaar zijn met het verhelpen van het probleem...
InterNl.net erg tevreden overquote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
quote:Op zondag 15 juni 2008 15:27 schreef pberends het volgende:
Ze hebben sinds gister een nieuw logo geintroduceerd....
[ afbeelding ]
Oh, maar dat weet ik ook al. Morgenochtend om een uurtje of 10. Het hele weekend zijn er problemen en de echte techneuten hebben weekend. De oproepkrachtjes kunnen het niet oplossen en ziggo heeft waarschijnlijk een kutregeling voor weekend diensten waardoor het verhelpen duurt totdat de echte knappe koppen weer aan het werk gaan.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:55 schreef Cosworth het volgende:
Groepsstoring
van zondag 15 juni 14.29 uur tot zondag 15 juni 22.29 uur
Er is een Internetstoring in uw gebied
Ze weten nu al hoe laat ze klaar zijn met het verhelpen van het probleem...
wat een smerige streken misschien kun je beter de baas uit zijn bed bellenquote:Op zondag 15 juni 2008 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oh, maar dat weet ik ook al. Morgenochtend om een uurtje of 10. Het hele weekend zijn er problemen en de echte techneuten hebben weekend. De oproepkrachtjes kunnen het niet oplossen en ziggo heeft waarschijnlijk een kutregeling voor weekend diensten waardoor het verhelpen duurt totdat de echte knappe koppen weer aan het werk gaan.
ow en 22:29 is natuurlijk ook niet random gekozen. 22:00 gaat de helpdesk dicht, half uurtje om de queue leeg te werken. Klootjesvolk wacht netjes tot half 11 voordat ze gaan controleren... hee nog steeds geen internet verbinding.... Hee, helpdesk is dicht....
http://internet.telfort.nl/shop/internet-20mb.htmlquote:Op zondag 15 juni 2008 10:00 schreef Q. het volgende:
Ik ga ADSL nemen want ik heb er geen vertrouwen in dat dit ooit goed gaat komen. Suggesties?
Goh. Hebben ze Jomanda ontslagen?quote:
Ach ook bij telfort zijn er klachtenquote:Op zondag 15 juni 2008 10:33 schreef Q. het volgende:
Telfort aangevraagd.
Hier meer uitleg...quote:Kabelbedrijf Ziggo kampt met telefonie- en internetstoringen
Door Dimitri Reijerman, zondag 15 juni 2008 18:32, views: 14.382
Kabelbedrijf Ziggo heeft dit weekeinde te kampen gehad met diverse storingen. Hierdoor ondervonden klanten problemen met zowel hun telefonie- als internetverbinding.
In totaal zouden ongeveer driehonderdduizend klanten in het westen van het land zijn getroffen. Een aantal Ziggo-abonnees in Utrecht en omgeving zouden zondagavond nog steeds geen werkende verbinding hebben. Een woordvoerder laat echter weten dat de verbindingsproblemen in de loop van de avond zouden zijn verholpen.
De storingen op het kabelnetwerk van Ziggo begonnen zaterdag nadat een apparaat die het telefonieverkeer regelt defect raakte. Na de herstelwerkzaamheden moest de apparatuur opnieuw worden opgestart en aan klanten een nieuw ip-adres uitgegeven worden. In Utrecht en omgeving ging dit echter niet goed, zo meldt Trouw.
De storing komt voor Ziggo op een uiterst slecht moment. De kabelaar heeft toegezegd om deze week met de Consumentenbond om tafel te gaan zitten, nadat een klachtenregen neerdaalde bij een speciaal meldpunt. Grief nummer één in de klachten-top-tien: 'problemen met de internetverbinding'.
'Een weekje'quote:Op zondag 15 juni 2008 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik werk bij ziggo
Trouwens, al 8 jaar internet bij @home, een x 1 weekje offline geweest, verder nooit iets gehad.
En nee das geen verkooppraatje alsof ik daar meer door verdien
Hey, berends..let jij eens een beetje op je woorden....quote:Op zondag 15 juni 2008 13:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal krank van die vuile kankerlijers van Ziggo.
Ik had sinds gister rond het middaguur geen internet en telefonie meer, en nu doet alleen internet het alleen weer. Gister de halve fucking dag zonder internet en telefoon gezeten. Halve dag bezig geweest met resetten van de kankerzooi, enzovoorts. En ze zeggen inderdaad doodleuk dat het gister om 8 uur al opgelost was, mooi niet dus, vuile gore kankerlijers.
Uitlokken op een forum is ook nergens goed voor. Stuur de man een PM of ga bij 'm op de koffie.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Hey, berends..let jij eens een beetje op je woorden....
Anders kom ik ff je tanden deruit tremmen.
Je mag best boos zijn..maar dat gekanker de hele tijd wordt ik wel zo godsgruwelijk zat...
Nergens voor nodig...
Je zal vast gelijk hebben..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uitlokken op een forum is ook nergens goed voor. Stuur de man een PM of ga bij 'm op de koffie.
Wat verwacht je van een mod dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben..
Maar van een mod verwacht ik beter...
Bier en tieten!quote:
Het geval was wel dat dat 6 jaar geleden gebeurd is hequote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
'Een weekje'
Ik had serieus een aantal moorden gepleegd
7 stuivers, best schappelijkquote:Op maandag 16 juni 2008 00:00 schreef helldeskr het volgende:
Das een goed begin...
Maar ff on-topic..ik verwacht van een mod dat hij/zij zich realiseerd dat alles wat er geschreven wordt impact heeft op mensen.
Ik als " ex-kankerlijer" vind dat ik het recht heb om mensen hier op aan te spreken.
Mensen die dergelijke taal IRL bezigen bij mij in de buurt krijgen voor 7 stuivers....
en dit is het laatste wat ik hier over zeg..laat hem maar eens gaan nadenken wat hij eigenlijk roept en waarom...
Als je 24 uur zonder internet zit ga je vanzelf kankeren.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Hey, berends..let jij eens een beetje op je woorden....
Anders kom ik ff je tanden deruit tremmen.
Je mag best boos zijn..maar dat gekanker de hele tijd wordt ik wel zo godsgruwelijk zat...
Nergens voor nodig...
Hier gaat het npg steeds traag.quote:Op maandag 16 juni 2008 06:45 schreef Q. het volgende:
EINDELIJK werkt het weer fatsoenlijk, jezus hey! Blij dat ik inmiddels ADSL heb aangevraagd, dit zal vast niet de laatste keer zijn geweest.
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je 24 uur 2 uur zonder internet zit ga je vanzelf kankeren.
Misschien moet je eens verdiepen op welke manier er gescholden wordt in verschillende landen. In Nederland worden ziektes gebruikt omdat het gewoon lekker bekt. In het Engels doen ze dat niet omdat Cancer voor geen meter bekt.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:00 schreef helldeskr het volgende:
Das een goed begin...
Maar ff on-topic..ik verwacht van een mod dat hij/zij zich realiseerd dat alles wat er geschreven wordt impact heeft op mensen.
Ik als " ex-kankerlijer" vind dat ik het recht heb om mensen hier op aan te spreken.
Mensen die dergelijke taal IRL bezigen bij mij in de buurt krijgen voor 7 stuivers....
en dit is het laatste wat ik hier over zeg..laat hem maar eens gaan nadenken wat hij eigenlijk roept en waarom...
Voormalig casema netwerk ... tjaquote:Op maandag 16 juni 2008 09:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier gaat het npg steeds traag.
[ link | afbeelding ]
toch nog...quote:Op maandag 16 juni 2008 09:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moet je eens verdiepen op welke manier er gescholden wordt in verschillende landen. In Nederland worden ziektes gebruikt omdat het gewoon lekker bekt. In het Engels doen ze dat niet omdat Cancer voor geen meter bekt.
Dat is echt te grof, dan komt de Bond Tegen het Vloeken in actie.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Overigens heb ik een alternatief voor je ..
Vieze vuile gore Ziggolijer !..
Geniet maar lekker van je Ziggo...
Hoop dat je de Ziggo krijgt ...!
Of je bedenkt dat dit maar internet is en dat ik in het echt nooit met kanker scheldquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef helldeskr het volgende:
[..]
toch nog...
Mischien moet jij je eens verdiepen in wat voor effect je op mensen hebt, als je dat soort dingen roept.
En kom nu asjeblieft niet aan met het het aloude " iedereen doet het dus dan is het goed..."
Of ben je zo'n autist dat je er werkelijk schijt aan hebt ?
Overigens heb ik een alternatief voor je ..
Vieze vuile gore Ziggolijer !..
Geniet maar lekker van je Ziggo...
Hoop dat je de Ziggo krijgt ...!
![]()
http://life.tweakers.net/(...)hten-over-ziggo.htmlquote:Consumentenbond ontvangt bijna 15.000 klachten over Ziggo
Door Wilbert de Vries, maandag 16 juni 2008 11:19, views: 12.253
De Consumentenbond is overstelpt met klachten van voormalige abonnees van Casema, Multikabel en @Home na de overgang naar Ziggo. In een week tijd ontving de bond bijna 15.000 klachten.
Nadat de Consumentenbond vorige week maandag bekendmaakte een meldpunt te openen om de klachten omtrent Ziggo te inventariseren, kwamen er binnen een dag al 2500 meldingen binnen. Eind vorige week stond de teller al op 10.000, aldus een zegsman van de Consumentenbond tegenover Tweakers.net.
Uitgerekend afgelopen weekeinde kampte Ziggo met een grote storing in zijn netwerk, waardoor ongeveer 300.000 klanten problemen kregen met hun telefonie- en internetverbinding. Als gevolg hiervan is het aantal klachten dat bij de bond is binnengekomen in enkele dagen nog fors gestegen. De bond ontving alleen al in het weekeinde nog bijna vijfduizend meldingen, waardoor het eindtotaal op 14.664 komt.
De Consumentenbond gaat de klachten analyseren om het resultaat dinsdagmiddag met Ziggo te bespreken. Uit een tussentijdse inventarisatie bleek eerder al dat verreweg de meeste klachten betrekking hebben op de internetverbinding, gevolgd door de gebrekkige bereikbaarheid van de klantenservice.
Overigens weet Het Financieele Dagblad maandag te melden dat Ziggo overweegt naar de beurs te gaan. Financieel directeur Walter Blom zou dit eind vorige week op een bijeenkomst van accountant Deloitte in Amsterdam hebben gezegd.
Ik snap 'm totaal nietquote:
Een soort bromfiets dacht ikquote:Op maandag 16 juni 2008 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap 'm totaal niet.
Wat is sparta-met?
Ik ben autistisch, en je hebt mij zojuist ernstig beledigdquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef helldeskr het volgende:
[..]
toch nog...
Mischien moet jij je eens verdiepen in wat voor effect je op mensen hebt, als je dat soort dingen roept.
En kom nu asjeblieft niet aan met het het aloude " iedereen doet het dus dan is het goed..."
Of ben je zo'n autist dat je er werkelijk schijt aan hebt ?
Overigens heb ik een alternatief voor je ..
Vieze vuile gore Ziggolijer !..
Geniet maar lekker van je Ziggo...
Hoop dat je de Ziggo krijgt ...!
![]()
oh jaaaaaaaaaaa... ik zat aan een voetbalclub te denkenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een soort bromfiets dacht ik
edit:
[ afbeelding ]
zon ding, fiets met klein motortje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |