abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:09:15 #51
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_59008200
xms
pi_59008437
Mijn postcode kan die xms pagina niet vinden..en de bijbehorende steden informatie pagina bestaat niet..nee echt..dat straalt vertrouwen uit ..
Ik blijf wel lekker bij UPC..gaat al 10 jaar goed
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:52:21 #53
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59009190
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef helldeskr het volgende:

[..]

Wat is dat nu voor een bull ?
Vrijwel elke kabelprovider deelt .255 uit.
Weet je wat voor een operatie het zou worden als je op elke CMTS een
hele rij van /24 moest gaan plakken ?
Dan wordt je gek ....
Gewoon hup ../19 erop..
Dan exclude je die 255 toch!

Weet je hoeveel gezeik ik heb gehad met bezoeken van volkomen legale websites? En hoe irritant het is dat je niet meer kan internetbankieren omdat de postbank site geen 255 adressen accepteert?

Heel topic aan gewijd. Ik heb een ander IP adres uit dezelfde range als vast in mijn router moeten instellen om die sites wel normaal te kunnen bezoeken
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:54:42 #54
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59009233
En ondanks af en toe moeten wijzigen van dat adres heeft dat goed gewerkt voor de periode die ik nog had te gaan voordat ik ADSL kreeg. Kk @home.

Klacht: Talpa
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59011188
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:52 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan exclude je die 255 toch!

Weet je hoeveel gezeik ik heb gehad met bezoeken van volkomen legale websites? En hoe irritant het is dat je niet meer kan internetbankieren omdat de postbank site geen 255 adressen accepteert?

Heel topic aan gewijd. Ik heb een ander IP adres uit dezelfde range als vast in mijn router moeten instellen om die sites wel normaal te kunnen bezoeken
Huh..dat gaat echt tegen alles in wat ik ooit heb geleerd :S
Gebruiken ze geen VLSM met IP-subnet zero dan ?
Volgens alle RFC's ( RFC 1812 om precies te zijn ) moeten .255 gewoon geacepteerd worden..
Anders zou je nooit grotere subnetten dan /24 kunnen gebruiken...
en de 255 excluden..ja dat kan maar das lastig...

Kun je me dit eens grondig uitleggen..want dit volg ik echt niet...
Tenzij er iets heel grondig mis zit in de routers moet het geen enkel probleem opleveren.

[ Bericht 1% gewijzigd door helldeskr op 30-05-2008 13:33:32 ]
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 15:36:11 #56
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59014048
Geen idee wie wat met VSLM doet. Maar hoe lastig kan het nou zijn om een 255 adres te excluden uit een scope? Dat geef je gewoon aan in de range van uit te delen adressen.

Verder gaat het niet om een router, maar om het feit dat bepaalde websites (zoals b.v. de postbank) geen IP adressen toelaat die op 255 eindigen. Kan je als @home wel doen alsof je dat niet weet, maar een 255 heeft in veel gevallen te maken met een broadcast adres. En daarom blokkeren sommige websites dat.

Ik heb dat vier of vijf keer aangegeven bij de "help"desk van @home, maar die weten dus helemaal niet wat een broadcast adres is Het enige advies dat je daar krijgt is dat je je modem maar een uurtje uit moet zetten (ik heb hem hele nachten uit gehad, ik bleef hetzelfde adres houden).

Kortom: @home is kut, ik ben heel gelukkig met de concurrent en ik zeg het tegen iedereen die het wil horen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59014493
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Geen idee wie wat met VSLM doet. Maar hoe lastig kan het nou zijn om een 255 adres te excluden uit een scope? Dat geef je gewoon aan in de range van uit te delen adressen.

Verder gaat het niet om een router, maar om het feit dat bepaalde websites (zoals b.v. de postbank) geen IP adressen toelaat die op 255 eindigen. Kan je als @home wel doen alsof je dat niet weet, maar een 255 heeft in veel gevallen te maken met een broadcast adres. En daarom blokkeren sommige websites dat.

Ik heb dat vier of vijf keer aangegeven bij de "help"desk van @home, maar die weten dus helemaal niet wat een broadcast adres is Het enige advies dat je daar krijgt is dat je je modem maar een uurtje uit moet zetten (ik heb hem hele nachten uit gehad, ik bleef hetzelfde adres houden).

Kortom: @home is kut, ik ben heel gelukkig met de concurrent en ik zeg het tegen iedereen die het wil horen.
VLSM = Variable lenght subnet masking is een standaard die zorgt dat je grotere subnets dan een class C kan gebruiken.
Voorbeeld
82.168.15.0 /24
cLass C 82.168.15.0 tm 82.168.15.255 subnet 255.255.255.0
253 ip adressen te gebruiken ... 1 = network 255= broadcast
eigenlijk is het 256 ( immers je rekend in octets ) maar dat laat er men er voor het gemak buiten )
82.168.15.0 /23
82.168.15.0 tm 82.168.16.255 subnet 255.255.254.0
1024-2 = 1022 ip adressen te gebruiken
82.168.15.255 is gewoon in gebruik immers 82.168.16.255 is het broadcast IP.
Dit kan alleen fout gaan als in in de CMTS/router een fout subnetmask staat gedefinieerd.
En dan heb ik het niet over jouw routertje maar de router van de provider.
Als de DHCP jouw een ip geeft uit een scope met subnet /23 maar op de router staat een /24 dan krijg je inderdaad gekke dingen.
Dit ligt dus niet aan het feit dat je een x.x.x.255 ip hebt , maar dat het subnet mask op de router fout staat.

Het zijn dus inderdaad prutsers bij @Home..daar heb je gelijk in.
.maar om een andere reden dan jij denkt

De reden waarom ik dit weet ?
Ik ben jarenlang IP engineer geweest bij UPC..en toen wij overgingen van /24 naar /23 of hoger kreeg ik wekelijks paniekerige Helpdesk agents aan de lijn die de klant vertelden dat ze een " ongeldig ip adres" hadden

[ Bericht 1% gewijzigd door helldeskr op 30-05-2008 16:05:35 ]
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:26:16 #58
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59015097
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 15:55 schreef helldeskr het volgende:
VLSM = Variable lenght subnet masking is een standaard die zorgt dat je grotere subnets dan een class C kan gebruiken.
Ah, een soort supernet dus.
quote:
Dit ligt dus niet aan het feit dat je een x.x.x.255 ip hebt , maar dat het subnet mask op de router fout staat.
Nee, want dan zou ik helemaal niet kunnen internetten. Ik kon alleen bepaalde sites niet benaderen omdat deze geen 255 adressen toelaten (ik zeg het voor de derde keer ftw)
quote:
Het zijn dus inderdaad prutsers bij @Home..daar heb je gelijk in.
Dat dus.
quote:
.maar om een andere reden dan jij denkt
Nee. Om de reden die ik zei. Hoe ik dat weet? Omdat me precies dat bevestigd werd door een dame die opzegklanten nabelde. Ik schetste het probleem en zij gaf meteen aan dat het lag aan het feit dat ik dan een 255 adres had.
quote:
De reden waarom ik dit weet ?
Ik ben jarenlang IP engineer geweest bij UPC..en toen wij overgingen van /24 naar /23 of hoger kreeg ik wekelijks paniekerige Helpdesk agents aan de lijn die de klant vertelden dat ze een " ongeldig ip adres" hadden
En ik ben al meer dan 7 jaar senior support medewerker/systeembeheerder geweest, waarbij ik de nodige statussen en certificeringen heb gehaald. Zonder afbreuk te doen aan jouw kennis, denk ik dat ik ook heel wat van netwerken, routers, dhcp scopes en de hele meuk af weet.

inmiddels doe ik er nog maar weinig mee omdat ik nu teamleider tweedelijns servicedesk ben.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59015244
Jij denkt dat die callcenter muts verstand heeft van ip routing

Magoed... hier zullen we het wel niet overeens worden.
Bij " mij" werken we al jaren met /23 en groter en werkt ook het .255 adres prima.
IK kan met niet herinneren dat ik ooit klachten heb gehad over websites die niet te bereiken zijn door een .255 adres.
Wel sites die niet te bereiken waren maar dan stond er vaak iets fout in onze routingstabellen.
Scope niet goed toegevoegd in de OSPF tabel ofzo ....
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:22:04 #60
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59016306
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 16:33 schreef helldeskr het volgende:
Jij denkt dat die callcenter muts verstand heeft van ip routing
Nee, maar als ik het probleem schets zonder de achterliggende techniek te vertellen en zij me dan inderdaad dan spontaan weet te vertellen dat ik dan een 255 adres heb, is het een bekend probleem.
quote:
Magoed... hier zullen we het wel niet overeens worden.
Bij " mij" werken we al jaren met /23 en groter en werkt ook het .255 adres prima.
IK kan met niet herinneren dat ik ooit klachten heb gehad over websites die niet te bereiken zijn door een .255 adres.
De postbank is er zo eentje.
quote:
Wel sites die niet te bereiken waren maar dan stond er vaak iets fout in onze routingstabellen.
Scope niet goed toegevoegd in de OSPF tabel ofzo ....
Mijn vader (ook @home, geen 255 adres) kan wel www.postbank.nl benaderen. Ik kan met 255 adres geen www.postbank.nl benaderen. Als ik een ander IP adres uit dezelfde range in mijn router instel, kan ik ineens wel op de site van de postbank.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59016779
Wel grappig dat werkelijk het enige dat ik kan vinden over dit fenomeen jouw andere Fok topic is

Als dit werkelijk een issue zou zijn dan zou 1 op de 1022 klanten van @Home daar last van hebben.
En het percentage dat Postbank gebruikt is best groot.
Dus dat zou toch wel KASSA! waardig zijn .
Ik denk nog steeds dat het toeval is
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_59017217
Vage shizzle. Ik zit ook ineens met het erg irritante fenomeen dat ik iedere keer als ik mijn laptop aanzet geen verbinding met internet heb. Moet dus telkens modem + router resetten en dan gaat het weer goed. In de @home tijd nooit problemen gehad. Terechte klacht dus, de cholera voor Ziggo.
pi_59388416
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:13 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit is de klap op de vuurpijl...

Ik heb zojuist een XS4ALL lijntje aangevraagd, en wilde dus meteen dat Ziggo afzeggen, nu dacht ik dat te kunnen doen via http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Aangezien ik ook gebruik maak van andere diensten van Ziggo, moest ik dus naar dat linkje Wijzigingen Waar ik dood leuk op een 404 stuit

Ziggo
Die Mijn Ziggo ligt er bij mij al dagen uit. Elke keer foutmeldingen inderdaad, of : Klantnummer: nummertje 0

wtf?
pi_59388844
Ziggo!
Je kan veel over ze zeggen maar ze zorgen wel goed voor hun werknemers!
Mag ook wel want de werkdruk bij de klantenservice/ technische helpdesk is enorm hoog.
pi_59389258
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:55 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

De ANWB.
bel in het hoogseizoen maar eens naar het Steunpunt bij Lyon
pi_59390058
De mensen die klagen over te lage snelheid, traagheid, en uitvallendheid:

Leg de schuld bij fusiekandidaat @home.. ik heb @home en er is een reden waarom ik er weg wil
pi_59390239
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus posuere.
Fusce vulputate dolor id augue. Maecenas sapien metus, consectetuer quis,
commodo eget, vehicula sed, elit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 21:10:29 #68
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59394474
Vandaag alweer de hele dag geen telefonie en geen internet (thank god for UMTS van KPN). Ziggo.nl meldt nu dat de internetstoring sinds vanavond 19:48 is opgelost. Gek genoeg krijgt mijn modem al anderhalf uur geen DHCP blijkbaar.

Ook niet naar een reboot
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Time     Priority     Code     Message
1970-01-01 00:04:30   7-Information      Trying to register through CMTS...
1970-01-01 00:04:30   7-Information      SYNCHRONIZED - 250000000 Hz , ucd 5
1970-01-01 00:04:29   3-Critical   R02.0   No Ranging Response received - T3 time-out
1970-01-01 00:04:29   3-Critical   R02.0   No Ranging Response received - T3 time-out
1970-01-01 00:04:28   5-Warning      SYNC: US Gain in cache is invalid: 0.00
1970-01-01 00:04:28   7-Information      Starting Ranging On Channel 5
1970-01-01 00:04:27   3-Critical   R02.0   No Ranging Response received - T3 time-out
1970-01-01 00:04:27   3-Critical   R02.0   No Ranging Response received - T3 time-out
1970-01-01 00:04:26   5-Warning      SYNC: US Gain in cache is invalid: 0.00
1970-01-01 00:04:25   7-Information      Starting Ranging On Channel 2
1970-01-01 00:04:25   7-Information      Scanning Upstream 6 (mode 8) in Current Downstream frequency 250000000Hz
1970-01-01 00:04:25   7-Information      Trying to synchronize ...
1970-01-01 00:04:25   5-Warning      DHCP - FAILED
1970-01-01 00:04:25   3-Critical   D01.0   DHCP FAILED - Discover sent, no offer received
1970-01-01 00:04:25   5-Warning      DHCP: (DISCOVER) waitChkReXmitMsg FAILED
1970-01-01 00:03:09   7-Information      Trying to register through CMTS...
pi_59394524
quote:
[b]Op zaterdag 14 juni 2008 21:10
Ook niet naar een reboot
Naar? .
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 21:14:50 #70
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59394572
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:12 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Naar? .
Ja, kinderwagens aan de kant, schoenen op zij, in een onmogelijke hoek de meterkast open, stekkers lostrekken (want dat modem was zelfs regelmatig op 192.168.100.1 niet bereikbaar), stekkers er weer in, in een onmogelijk hoek controleren of de juiste lampjes weer aangaan..... heel naar allemaal.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:20:16 #71
37248 BertV
Klei indiaan
pi_59394746
hm, ik begin Casema achteraf te waarderen.
Nooit problemen, altijd de beloofde snelheid.

Op het moment dat het labeltje "Ziggo" er aan hangt problemen met het maken van de verbinding en de snelheid.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:24:33 #72
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59394860
Kan iemand mij vertellen wat dan wél goed is?
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59395168
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, kinderwagens aan de kant, schoenen op zij, in een onmogelijke hoek de meterkast open, stekkers lostrekken (want dat modem was zelfs regelmatig op 192.168.100.1 niet bereikbaar), stekkers er weer in, in een onmogelijk hoek controleren of de juiste lampjes weer aangaan..... heel naar allemaal.
Inderdaad érg naar. Het is trouwens verboden om te weten dat je daar moet inloggen met -edit- . Streng verboden, zelfs.
pi_59395185
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:24 schreef Laertes het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat dan wél goed is?
"Correct" is over het algemeen érg goed.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 21:41:04 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59395281
Ah, de helpdesk was ook onbereikbaar, maar ook die storing is opgelost volgens ziggo.nl. Als ik me eindelijk door 16 keuze menu's heen heb gewerkt krijg ik na doorschakelen de ingesprektoon

Samenvattend, ziggo meldt dat alle problemen met televisie, telefonie, internet EN de bereikbaarheid van hun helpdesk zijn opgelost. Tot op heden heb ik alleen analoge tv en telefonie. De rest ligt ondertussen 10 uur down.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 21:43:36 #76
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59395328
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:37 schreef veldmuis het volgende:

[..]

"Correct" is over het algemeen érg goed.
Dank.

En qua provider van internet, digitale televisie e.d?
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 22:10:14 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59395942
Nou ik heb iemand aan de lijn gehad. Er was vandaag een 'ziggo brede storing' en nu 'gaan alle modems tegelijk opnieuw aanmelden' en daardoor 'heb je nog steeds geen internet en .alt st..ds de telef..n uit... HALLO!?!!'

Het is me dus een raadsel waarom er staat dat de problemen zijn opgelost
pi_59395984
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 22:27:27 #79
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59396412
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.
pi_59396538
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Zal wel alleen de casema footprint zijn met het probleem. Die hadden namelijk een DHCP issue na de fusie.
Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.
pi_59397016
De consumentenbond heeft zelfs een speciale site voor Ziggo klachten !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_59397258
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 11:04 schreef helldeskr het volgende:
Is TS nu echt zo dom om te denken dat wanneer een bedrijf zijn naam veranderd dat dan ook ineens het gehele netwerk veranderd wordt ?
Sjeezz....
Alles blijft precies hetzelfde... het netwerk..de hardware..de servers.....alleen er komt een andere naam op de rekening.
Tuurlijk..jouw modem gaat ineens hikken omdat een of ander reclame buro een filmpje heeft gemaakt..lutser
Dat was dezelfde vraag die ik mij stelde. Aan de andere kant, hoe verklaar je dan dat binnen 1 dag 2500 mensen klagen bij de Consumentenbond over Ziggo, en dan vooral over niet of zeer traag werkend internet? Toch wel een hoop hikkende modems zo ineens.......

Ik heb hier trouwens (ex-Casema) geen probleem. M´n internet doet het nog steeds het grootste deel van de tijd, soms doet hij het niet, maar dan is het opnieuw opstarten van mijn computer afdoende. Modem resetten heb ik pas 1x hoeven doen het afgelopen jaar. Maar wellicht heb ik gewoon mazzel.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_59397297
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Slappe wannabe-diepzinnige mix van Ben en Orange.

Come on zeg, het gaat maar om fokking internet en tv.

[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
dus.

Weinig verheffend en diepzinnig of wel?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 juni 2008 @ 23:18:04 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59397429
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:33 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Geen idee wat een footprint is, maar ik had vroegah ook Casema.
Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerken .

Gokje... morgen nog steeds geen internet
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:27:42 #85
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59397622
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Typisch dat het hier dan probleemloos werkt tot nu toe.
Antwoord dan ook op mijn gecorrigeerde vraag! Dakduif!
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59399142
Hier (Utrecht) ook alleen maar ellende sinds Casema Ziggo is geworden. Om de haverklap geen verbinding danwel slechte ontvangst. Vanmorgen en een gedeelte van de middag geen internet en telefonie vanwege een storing, paar dagen geleden en tijdens de start van het EK hetzelfde gezeik. Ik heb nooit problemen ondervonden met Casema, maar dit is echt van de gekken. En als je dan al eens belt naar de klantenservice moet je een half uur wachten, 10x je postcode intoetsen en als je langer dan 10 minuten in de wacht staat wordt soms automatisch de verbinding verbroken. Het zou me niks verbazen als dat kankerziggo er morgen ook weer de halve dag uitligt door een onverklaarbare storing. Alleen als ik die reclame al zie met die wannabe Forrest Gump word ik agressief, want tot nu toe hebben ze niks waargemaakt waar ze zo graag mee adverteren.
  zondag 15 juni 2008 @ 00:47:20 #87
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59399187
kut servicelijn indd. Maar wel lekker 0,10 cent per minuut rekenen he
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_59399245
binnen 3 weken 2 dagen storing! Goed bezig die gasten!

Wij gaan in ieder geval over... nu alleen nog een betere aanbieder zoeken... Telfort?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 08:28:14 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401072
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dan was het een bullshit verhaal van die helpdesk medewerker. Ik had hem natuurlijk ook om 22:05 aan de lijn terwijl ze om 22:00 sluiten. Dus waarschijnlijk wilde hij snel zijn queue afwerken .

Gokje... morgen nog steeds geen internet
3 keer raden
pi_59401100
Nou, je hebt internet, anders kon je dat niet posten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 08:42:24 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401103
quote:
Op zondag 15 juni 2008 08:41 schreef Isegrim het volgende:
Nou, je hebt internet, anders kon je dat niet posten.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
(thank god for UMTS van KPN).
pi_59401107
Dat wordt een dure grap dan, of niet? Of heb je onbeperkt of zoiets?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:01:51 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401145
quote:
Op zondag 15 juni 2008 08:44 schreef Isegrim het volgende:
Dat wordt een dure grap dan, of niet? Of heb je onbeperkt of zoiets?
flatfee en de baas betaalt
pi_59401151
Dat scheelt.

Ik denk dat Ziggo in elk geval maar eens die debiel pretentieuze reclames van de buis moet halen tot ze de chaos hebben opgeruimd. Het ene topic na het andere over Ziggo verschijnt in KLB...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:07:04 #95
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401164
Ah telefonie is er ook weer mee gekapt
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:08:58 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401171
Mobiel gebeld (betaalt de baas ook ) weer door die keuze menu's heen... 'Op dit moment is er een storing in uw regio.

Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:27:01 #97
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_59401286
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Mobiel gebeld (betaalt de baas ook ) weer door die keuze menu's heen... 'Op dit moment is er een storing in uw regio.

Vreemd dat het tussendoor zogezegd gewerkt zou moeten hebben.
als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug belt


langer dan 10min my ass. Ik had nog gebeld tijdens de ek wedstrijd van Nederland. Kreeg nog steeds dat bericht
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juni 2008 @ 09:33:18 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59401322
quote:
Op zondag 15 juni 2008 09:27 schreef wise het volgende:

[..]

als je na die melding nog even aan de lijn blijft, krijg je te horen dat de wachttijd meer dan 10min, en dat het beter is als je op een later moment terug belt


langer dan 10min my ass. Ik had nog gebeld tijdens de ek wedstrijd van Nederland. Kreeg nog steeds dat bericht
Klopt, gisteren ook ruim 10 minuten gehangen. Maar ja, kan nu wel blijven hangen maar dan zegt die gozer waarschijnlijk precies hetzelfde 'we hebben een storing en proberen het zo snel mogelijk op te lossen'
pi_59401391
Godver, als ik over 2 dagen in Nederland ben hoop ik maar dat internet werkt

Las ik nou ergens dat je een nieuw modem moet installeren en zo? Ik had @home.
Cool story, Hansel.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:52:45 #100
141482 Q.
JurassiQ
pi_59401439
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag alweer de hele dag geen telefonie en geen internet (thank god for UMTS van KPN). Ziggo.nl meldt nu dat de internetstoring sinds vanavond 19:48 is opgelost. Gek genoeg krijgt mijn modem al anderhalf uur geen DHCP blijkbaar.

Ook niet naar een reboot
[ code verwijderd ]
Same here, al 24 uur gekut, zit nu op het open netwerk van de buren. Ook Ziggo maar dat werkt blijkbaar wel. Zo nog maar eens wat apparaten resetten. WEER. Ik ga die troep echt opzeggen.
For great justice!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')