Wikipedia:quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef TheFrankey het volgende:
hier ook ziggo geen last. Zeur niet... trouwens je vergeet ook multikabel op te noemen.... en misschien nog wel meer.
quote:Ziggo is een Nederlandse kabelaanbieder, die ontstaan is door een fusie tussen de aanbieders Casema, @Home en Multikabel.
quote:Nu is casema, multikabel en @Home samen gegaan enzo, en nu heet het Ziggo
Slappe wannabe-diepzinnige mix van Ben en Orange.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik haat die kutreclames van Ziggo.
Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Geen enkele last hier. Had je maar geen Casema moeten hebben.
IK OOK!!!!!..quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb het helemaal gehad! Ik heb jaren lang Casema gehad, ik had nooit problemen, per jaar mischien mischien 2x een modemreboot moeten doen.
Nu is casema, multikabel en @Home samen gegaan enzo, en nu heet het Ziggo![]()
![]()
Vanaf het moment dat dat is gebeurd heb ik elke dag problemen![]()
![]()
Elke keer wanneer ik moe van me werk thuis kom, moet ik eerst me modem rebooten, daarna me router, en daarna weer me modem om weer internetverbinding te krijgen![]()
![]()
Ziggo![]()
![]()
Eensch!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:24 schreef Hijacking het volgende:
Ik vind die autistische reclame´s kk irritant
Jij gaat het zo druk krijgen alleen al van de fokkersquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef Koewam het volgende:
Hey jongens, ik werk vor de ziggo klantenservice, en als je een storing hebt, geef dat dan even door. Wellicht is er sprake van een blokstoring en kunnen we het verhelpen.
En wat betreft dit:
ziggo
casema
alleen de naam is gewijzigd hoor. we hebben niet opeens nieuwe computers of personeel.
KUS
Ziggo is een oude seniele man die de hele dag een beetje foto's maakt van gare hondjes en mensen die op een schip aan het golfen zijn. Dan kan je verwachten dat hij geen tijd heeft voor je mailtjes of telefoontjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:08 schreef Biogarde het volgende:
Stuurde ze een dag of 4 geleden een mail. Geen antwoord.
Ik bellen -->> 14 minuten in de wacht. Hufters zijn het.
je kunt ook direct communiceren met Ziggo zelf, ipv hier je gal te spuienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef Dengaman het volgende:
Mag je meteen dat gezeik oplossen met de mail !
Wij @home klanten krijgen ineens mailtjes die we vesturen aan Hotmail terug met de melding dat de ip adressen van de mailserver op de spam lijst staan van Hotmail en dat we de tyfus kunnen krijgen...
Dus regel dat eerst effe, dan zou ik een reboot van een modem nog op de koop toe nemen... (geen last van trouwens)
Dat werkt nu wel, zie http://www.ziggo.nl/wijzigingen#416quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:13 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit is de klap op de vuurpijl...
Ik heb zojuist een XS4ALL lijntje aangevraagd, en wilde dus meteen dat Ziggo afzeggen, nu dacht ik dat te kunnen doen via http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Aangezien ik ook gebruik maak van andere diensten van Ziggo, moest ik dus naar dat linkje Wijzigingen Waar ik dood leuk op een 404 stuit![]()
Ziggo
Tja, welk bedrijf nou niet?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:08 schreef Biogarde het volgende:
Stuurde ze een dag of 4 geleden een mail. Geen antwoord.
Ik bellen -->> 14 minuten in de wacht. Hufters zijn het.
De ANWB.quote:
Wat is dat nu voor een bull ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jullie weten niet hoe blij ik ben eindelijk van dat @homo verlost te zijn. Wat een kloteclub...
- hun supernetten waar ook .255 adressen in uitgedeeld worden en je dus de helft van de websites niet meer kan bezoeken omdat die geen broadcast adressen accepteren
Kortom: kk @home
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |