abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58828882
Ik heb het helemaal gehad! Ik heb jaren lang Casema gehad, ik had nooit problemen, per jaar mischien mischien 2x een modemreboot moeten doen.

Nu is casema, multikabel en @Home samen gegaan enzo, en nu heet het Ziggo
Vanaf het moment dat dat is gebeurd heb ik elke dag problemen
Elke keer wanneer ik moe van me werk thuis kom, moet ik eerst me modem rebooten, daarna me router, en daarna weer me modem om weer internetverbinding te krijgen

Ziggo
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:20:57 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_58828897
Tijdklok?
pi_58828908
Ik vond die reclames al zo pretentieus.
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:25:24 #4
40973 FooLsKi
Bennie Wijs
pi_58829009
Ik dacht al dat mijn modem z'n beste tijd had gehad, maar er zijn dus meerderen met ditzelfde probleem... Matig...
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd!
pi_58829040
hier ook ziggo geen last. Zeur niet... trouwens je vergeet ook multikabel op te noemen.... en misschien nog wel meer.
pi_58829084
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef TheFrankey het volgende:
hier ook ziggo geen last. Zeur niet... trouwens je vergeet ook multikabel op te noemen.... en misschien nog wel meer.
Wikipedia:
quote:
Ziggo is een Nederlandse kabelaanbieder, die ontstaan is door een fusie tussen de aanbieders Casema, @Home en Multikabel.


Mn tekst:
quote:
Nu is casema, multikabel en @Home samen gegaan enzo, en nu heet het Ziggo
pi_58829102
I-net gaat gelukkig nog goed.. alleen TV kapt er regelmatig mee (niet dat er wat op te zien is)
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_58829351
Ziggo is kut, ik kreeg een kaartje thuis dat ze gingen voor duidelijk taal en begrijpelijk Nederlands enz... Maar ik heb nog nooit zulke vage advertenties in de kranten zien staan als die voor Ziggo
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:42:17 #9
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_58829418
Ik haat die kutreclames van Ziggo.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:48:56 #10
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58829568
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik haat die kutreclames van Ziggo.
Slappe wannabe-diepzinnige mix van Ben en Orange.

Come on zeg, het gaat maar om fokking internet en tv.


en

dus.

Weinig verheffend en diepzinnig of wel?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:56:42 #11
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58829741
idd kankerreclame van die kut ziggo. totaal niet grappig. zit ben of orange hierachter met hun kutmarketingbureau?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58829872
Het was eerst ook allemaal dezelfde shit, maar met andere naam.

*flext zn campusverbinding.
pi_58834372
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:28 schreef RicoRabbit het volgende:

[..]

Wikipedia:
[..]



Mn tekst:
[..]
Jonge... je hebt je tekst aangepast. Hou je moeder voor de gek.

En wat een taal trouwens....
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:03:06 #14
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_58834639
Mn tv kapt er nu ook regelmatig mee jah, baggerzooi Casema FTW
pi_58834845
Ja. Ziggo moet weg, alleen al om de naam.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_58835069
Ik heb nog geen tv gekeken sinds dat Ziggo gedoe. Dit weekend maar ff doen dus.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 mei 2008 @ 21:14:44 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58835106
Ik heb géén bericht gekregen van Casema over de wijzigingen. Ik heb wél 10Mbps lagere snelheid terwijl de abonnementskosten gelijk blijven.

Ik hoop dat een en ander snel recht getrokken wordt, tot die tijd... ziggo
pi_58837128
Geen enkele last hier. Had je maar geen Casema moeten hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 22 mei 2008 @ 22:00:54 #19
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58837219
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 21:59 schreef elfzesendertig het volgende:
Geen enkele last hier. Had je maar geen Casema moeten hebben.
Ja dat zal het zijn
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:53:18 #20
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_58839688
Tot nog toe geen last gehad (was eerst @Home) maar ja wat niet is kan nog komen... En tv heb ik ook niet gekeken nog sinds dat Ziggo gedoe.

M.
Hallon!
  donderdag 22 mei 2008 @ 23:22:05 #21
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_58841323
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik heb het helemaal gehad! Ik heb jaren lang Casema gehad, ik had nooit problemen, per jaar mischien mischien 2x een modemreboot moeten doen.

Nu is casema, multikabel en @Home samen gegaan enzo, en nu heet het Ziggo
Vanaf het moment dat dat is gebeurd heb ik elke dag problemen
Elke keer wanneer ik moe van me werk thuis kom, moet ik eerst me modem rebooten, daarna me router, en daarna weer me modem om weer internetverbinding te krijgen

Ziggo
IK OOK!!!!!..

GODV^%*^%*^%_(*%##$# ^%(*&*^%#MME!!1!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_58841827
Hey jongens, ik werk vor de ziggo klantenservice, en als je een storing hebt, geef dat dan even door. Wellicht is er sprake van een blokstoring en kunnen we het verhelpen.

En wat betreft dit:
ziggo
casema

alleen de naam is gewijzigd hoor. we hebben niet opeens nieuwe computers of personeel.
KUS
pi_58858571
Mag je meteen dat gezeik oplossen met de mail !

Wij @home klanten krijgen ineens mailtjes die we vesturen aan Hotmail terug met de melding dat de ip adressen van de mailserver op de spam lijst staan van Hotmail en dat we de tyfus kunnen krijgen...

Dus regel dat eerst effe, dan zou ik een reboot van een modem nog op de koop toe nemen... (geen last van trouwens)
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_58858721
heb jaren @home gehad.nooit een probleem mee gehad. nu met de overgang nog steeds de topper die het altijd al geweest is. sinds 1998 al bij @home.nog nooit een enkel probleem. 2 dagen zonder internet gezetten door onderhoud aan kabels buiten. verder altijd prima.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  vrijdag 23 mei 2008 @ 16:12:01 #25
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_58859398
nog geen problemen hier. (heb casema)

van mij mogen ze de prijzen flink naar beneden gooien.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  vrijdag 23 mei 2008 @ 16:24:11 #26
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_58859752
Ik vind die autistische reclame´s kk irritant
happen naar de baas
pi_58860073
Ik snap echt geen hol van die reclames in de krant.
Vaag dagboekverhaal
  vrijdag 23 mei 2008 @ 17:18:47 #28
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_58861048
Je moet ook op je werk internetten.
En thuis ga je maar eten koken, stofzuigen, de was doen, etc.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 23:40:41 #29
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_58869542
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 16:24 schreef Hijacking het volgende:
Ik vind die autistische reclame´s kk irritant
Eensch!

Ze zijn te debiel voor woorden!

Irritante ouwe kankertjappie!
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:07:42 #30
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58871031
Ze hebben vorige week mijn tv signaal afgesloten, geen idee waarom.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:22:35 #31
170712 Tuinboon
Vers uit de groentetuin
pi_58871236
Dat ziggo is schraal inderdaad. Mijn internet heeft er gister en eergister 2 dagen uitgelegen!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 01:27:25 #32
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_58871304
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef Koewam het volgende:
Hey jongens, ik werk vor de ziggo klantenservice, en als je een storing hebt, geef dat dan even door. Wellicht is er sprake van een blokstoring en kunnen we het verhelpen.

En wat betreft dit:
ziggo
casema

alleen de naam is gewijzigd hoor. we hebben niet opeens nieuwe computers of personeel.
KUS
Jij gaat het zo druk krijgen alleen al van de fokkers
Mare wrom pleuren ze snachts digitaal down??
Ik heb thankgod nog analoog beeld maar toch he?
Thanks
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 24 mei 2008 @ 02:45:17 #33
204633 Fred2
Kritisch
pi_58872125
My Ziggo is over the ocean, my Ziggo is over the sea,
My Ziggo is over the ocean,don't bring back my Ziggo to me.

Don't brihing, don't brihing, don't bring back my Ziggo to mehe,
Don't brihing, don't brihing, don't bring back my Ziggo to me!
So we just called him Fred too
pi_58872245
LOL p0wned enzo, ik niet.

  zaterdag 24 mei 2008 @ 03:52:25 #35
204633 Fred2
Kritisch
pi_58872512
Tis nu wel duidelijk waar Ziggo zijn geld aan uitgeeft:



En ja, je bent een Nederlands bedrijf, dus laat je je filmpjes vooral NIET in Nederland maken:



(Ja, er staat een Nederlandse bushalte, maar das dan ook wel het enige, als je goed kijkt zijn de kentekens op de auto;s namelijk wit en ik zou niet weten waar bussen rijden met plastic stoeltjes (en dan ook nog eens geel/wit van buiten zijn))
So we just called him Fred too
  zaterdag 24 mei 2008 @ 04:08:08 #36
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_58872547
Stuurde ze een dag of 4 geleden een mail. Geen antwoord.

Ik bellen -->> 14 minuten in de wacht. Hufters zijn het.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:48:45 #37
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_58875650
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 04:08 schreef Biogarde het volgende:
Stuurde ze een dag of 4 geleden een mail. Geen antwoord.

Ik bellen -->> 14 minuten in de wacht. Hufters zijn het.
Ziggo is een oude seniele man die de hele dag een beetje foto's maakt van gare hondjes en mensen die op een schip aan het golfen zijn. Dan kan je verwachten dat hij geen tijd heeft voor je mailtjes of telefoontjes
It's about being boss, not being the boss...
pi_58875854
Ik dacht dat dat bedrijf Sicko heette. "Hallo, ik ben Sicko. U kent me nog niet." Ja en dat wil ik zo houden ook!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:19:27 #39
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58876099
welke randdebiel is in hemelsnaam op die naam gekomen?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58876227
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef Dengaman het volgende:
Mag je meteen dat gezeik oplossen met de mail !

Wij @home klanten krijgen ineens mailtjes die we vesturen aan Hotmail terug met de melding dat de ip adressen van de mailserver op de spam lijst staan van Hotmail en dat we de tyfus kunnen krijgen...

Dus regel dat eerst effe, dan zou ik een reboot van een modem nog op de koop toe nemen... (geen last van trouwens)
je kunt ook direct communiceren met Ziggo zelf, ipv hier je gal te spuien

Dat hotmailprobleem is geen probleem wat wordt veroorzaakt door Ziggo, maar door microsoft. veel Voormalig @Home gebruikers staan op een blacklist van hotmail, het punt is nu dat hotmail Home van de blacklist af moet halen, en daar gaat schijnbaar veel tijd overheen. Reboot van je modem zal hier geen enkel effect op hebben. Maar als je het toch wilt:

meneer, kunt u uw modem even loskoppelen van de stroom, en over 10 seconden weer insteken? Oh? u belt met telefonie? Dan geef ik u een referentienummer, kunt u even terugbellen als het niet werkt.
pi_58999174
Dit is de klap op de vuurpijl...

Ik heb zojuist een XS4ALL lijntje aangevraagd, en wilde dus meteen dat Ziggo afzeggen, nu dacht ik dat te kunnen doen via http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Aangezien ik ook gebruik maak van andere diensten van Ziggo, moest ik dus naar dat linkje Wijzigingen Waar ik dood leuk op een 404 stuit

Ziggo
pi_58999287
Zolang ze maar Ned 1,2,3 HD aan me geven voordat het EK begint, anders volgen er klappen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:19:10 #43
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59003600
Jullie weten niet hoe blij ik ben eindelijk van dat @homo verlost te zijn. Wat een kloteclub...

- met hun kk verplichte computernamen
- hun supernetten waar ook .255 adressen in uitgedeeld worden en je dus de helft van de websites niet meer kan bezoeken omdat die geen broadcast adressen accepteren
- ebola helpdesk

Kortom: kk @home
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:22:05 #44
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59003635
O ja, voor ik het vergeet: ze hadden ziggo beter sicko kunnen noemen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 01:25:53 #45
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59003674
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:13 schreef RicoRabbit het volgende:
Dit is de klap op de vuurpijl...

Ik heb zojuist een XS4ALL lijntje aangevraagd, en wilde dus meteen dat Ziggo afzeggen, nu dacht ik dat te kunnen doen via http://www.ziggo.nl/klantenservice/opzeggen
Aangezien ik ook gebruik maak van andere diensten van Ziggo, moest ik dus naar dat linkje Wijzigingen Waar ik dood leuk op een 404 stuit

Ziggo
Dat werkt nu wel, zie http://www.ziggo.nl/wijzigingen#416
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:19:11 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_59004043
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 04:08 schreef Biogarde het volgende:
Stuurde ze een dag of 4 geleden een mail. Geen antwoord.

Ik bellen -->> 14 minuten in de wacht. Hufters zijn het.
Tja, welk bedrijf nou niet?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:55:34 #47
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59007901
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:19 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Tja, welk bedrijf nou niet?
De ANWB.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59008085
Zelfde probleem hier! En bij Casema ging het inderdaad een stuk beter....De laatste 4 dagen heb ik 4 keer de boel moeten rebooten
pi_59008090
Is TS nu echt zo dom om te denken dat wanneer een bedrijf zijn naam veranderd dat dan ook ineens het gehele netwerk veranderd wordt ?
Sjeezz....
Alles blijft precies hetzelfde... het netwerk..de hardware..de servers.....alleen er komt een andere naam op de rekening.
Tuurlijk..jouw modem gaat ineens hikken omdat een of ander reclame buro een filmpje heeft gemaakt..lutser
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_59008169
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 01:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jullie weten niet hoe blij ik ben eindelijk van dat @homo verlost te zijn. Wat een kloteclub...


- hun supernetten waar ook .255 adressen in uitgedeeld worden en je dus de helft van de websites niet meer kan bezoeken omdat die geen broadcast adressen accepteren

Kortom: kk @home
Wat is dat nu voor een bull ?
Vrijwel elke kabelprovider deelt .255 uit.
Weet je wat voor een operatie het zou worden als je op elke CMTS een
hele rij van /24 moest gaan plakken ?
Dan wordt je gek ....
Gewoon hup ../19 erop..
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')