Je zal vast gelijk hebben..quote:Op zondag 15 juni 2008 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uitlokken op een forum is ook nergens goed voor. Stuur de man een PM of ga bij 'm op de koffie.
Wat verwacht je van een mod dan?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:56 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Je zal vast gelijk hebben..
Maar van een mod verwacht ik beter...
Bier en tieten!quote:
Het geval was wel dat dat 6 jaar geleden gebeurd is hequote:Op zondag 15 juni 2008 23:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
'Een weekje'
Ik had serieus een aantal moorden gepleegd
7 stuivers, best schappelijkquote:Op maandag 16 juni 2008 00:00 schreef helldeskr het volgende:
Das een goed begin...
Maar ff on-topic..ik verwacht van een mod dat hij/zij zich realiseerd dat alles wat er geschreven wordt impact heeft op mensen.
Ik als " ex-kankerlijer" vind dat ik het recht heb om mensen hier op aan te spreken.
Mensen die dergelijke taal IRL bezigen bij mij in de buurt krijgen voor 7 stuivers....
en dit is het laatste wat ik hier over zeg..laat hem maar eens gaan nadenken wat hij eigenlijk roept en waarom...
Als je 24 uur zonder internet zit ga je vanzelf kankeren.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:49 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Hey, berends..let jij eens een beetje op je woorden....
Anders kom ik ff je tanden deruit tremmen.
Je mag best boos zijn..maar dat gekanker de hele tijd wordt ik wel zo godsgruwelijk zat...
Nergens voor nodig...
Hier gaat het npg steeds traag.quote:Op maandag 16 juni 2008 06:45 schreef Q. het volgende:
EINDELIJK werkt het weer fatsoenlijk, jezus hey! Blij dat ik inmiddels ADSL heb aangevraagd, dit zal vast niet de laatste keer zijn geweest.
quote:Op maandag 16 juni 2008 08:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Als je 24 uur 2 uur zonder internet zit ga je vanzelf kankeren.
Misschien moet je eens verdiepen op welke manier er gescholden wordt in verschillende landen. In Nederland worden ziektes gebruikt omdat het gewoon lekker bekt. In het Engels doen ze dat niet omdat Cancer voor geen meter bekt.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:00 schreef helldeskr het volgende:
Das een goed begin...
Maar ff on-topic..ik verwacht van een mod dat hij/zij zich realiseerd dat alles wat er geschreven wordt impact heeft op mensen.
Ik als " ex-kankerlijer" vind dat ik het recht heb om mensen hier op aan te spreken.
Mensen die dergelijke taal IRL bezigen bij mij in de buurt krijgen voor 7 stuivers....
en dit is het laatste wat ik hier over zeg..laat hem maar eens gaan nadenken wat hij eigenlijk roept en waarom...
Voormalig casema netwerk ... tjaquote:Op maandag 16 juni 2008 09:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier gaat het npg steeds traag.
[ link | afbeelding ]
toch nog...quote:Op maandag 16 juni 2008 09:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien moet je eens verdiepen op welke manier er gescholden wordt in verschillende landen. In Nederland worden ziektes gebruikt omdat het gewoon lekker bekt. In het Engels doen ze dat niet omdat Cancer voor geen meter bekt.
Dat is echt te grof, dan komt de Bond Tegen het Vloeken in actie.quote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Overigens heb ik een alternatief voor je ..
Vieze vuile gore Ziggolijer !..
Geniet maar lekker van je Ziggo...
Hoop dat je de Ziggo krijgt ...!
Of je bedenkt dat dit maar internet is en dat ik in het echt nooit met kanker scheldquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef helldeskr het volgende:
[..]
toch nog...
Mischien moet jij je eens verdiepen in wat voor effect je op mensen hebt, als je dat soort dingen roept.
En kom nu asjeblieft niet aan met het het aloude " iedereen doet het dus dan is het goed..."
Of ben je zo'n autist dat je er werkelijk schijt aan hebt ?
![]()
http://life.tweakers.net/(...)hten-over-ziggo.htmlquote:Consumentenbond ontvangt bijna 15.000 klachten over Ziggo
Door Wilbert de Vries, maandag 16 juni 2008 11:19, views: 12.253
De Consumentenbond is overstelpt met klachten van voormalige abonnees van Casema, Multikabel en @Home na de overgang naar Ziggo. In een week tijd ontving de bond bijna 15.000 klachten.
Nadat de Consumentenbond vorige week maandag bekendmaakte een meldpunt te openen om de klachten omtrent Ziggo te inventariseren, kwamen er binnen een dag al 2500 meldingen binnen. Eind vorige week stond de teller al op 10.000, aldus een zegsman van de Consumentenbond tegenover Tweakers.net.
Uitgerekend afgelopen weekeinde kampte Ziggo met een grote storing in zijn netwerk, waardoor ongeveer 300.000 klanten problemen kregen met hun telefonie- en internetverbinding. Als gevolg hiervan is het aantal klachten dat bij de bond is binnengekomen in enkele dagen nog fors gestegen. De bond ontving alleen al in het weekeinde nog bijna vijfduizend meldingen, waardoor het eindtotaal op 14.664 komt.
De Consumentenbond gaat de klachten analyseren om het resultaat dinsdagmiddag met Ziggo te bespreken. Uit een tussentijdse inventarisatie bleek eerder al dat verreweg de meeste klachten betrekking hebben op de internetverbinding, gevolgd door de gebrekkige bereikbaarheid van de klantenservice.
Overigens weet Het Financieele Dagblad maandag te melden dat Ziggo overweegt naar de beurs te gaan. Financieel directeur Walter Blom zou dit eind vorige week op een bijeenkomst van accountant Deloitte in Amsterdam hebben gezegd.
Ik snap 'm totaal nietquote:
Een soort bromfiets dacht ikquote:Op maandag 16 juni 2008 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap 'm totaal niet.
Wat is sparta-met?
Ik ben autistisch, en je hebt mij zojuist ernstig beledigdquote:Op maandag 16 juni 2008 10:57 schreef helldeskr het volgende:
[..]
toch nog...
Mischien moet jij je eens verdiepen in wat voor effect je op mensen hebt, als je dat soort dingen roept.
En kom nu asjeblieft niet aan met het het aloude " iedereen doet het dus dan is het goed..."
Of ben je zo'n autist dat je er werkelijk schijt aan hebt ?
![]()
oh jaaaaaaaaaaa... ik zat aan een voetbalclub te denkenquote:Op maandag 16 juni 2008 16:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een soort bromfiets dacht ik
edit:
[ afbeelding ]
zon ding, fiets met klein motortje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |