abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58822563
Deel 108

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

26 mei Mammamia (07-2007) NOD
31 mei Huuphuup NOD
13 juni Ik80 NOD
30 juni Happyme28 (07-2007) NOD
30 juni Mikoxx NOD
07 juli Vicky (12-2007) NOD

Again (05-2007)
Koningin (01-2008)
Vlindur (01-2008)
Dee-Dee (01-2008) NOD
Beessie-Jen (12-2007) NOD
hellennelleh (07-2007) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

De laatste posts:
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:43 schreef Reinhilde het volgende:
huuphuup, wanneer ging jij nou testen?
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef huuphuup het volgende:
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachten dus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:50 schreef huuphuup het volgende:
how, haha, die was niet zo heftig bedoelt ziet er wel heul dramatisch uit.

maar goed, doordat voor mijn gevoel die hele cyclus een beetje in de war zit ga ik maar gewoon dan testen, lijkt me dat er dan het meest kans is op resultaat. Maar het wachten valt me zo erg tegen
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Ok, volgende week pas dus. Voordat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik me overigens hetzelfde als jij je nu voelt, zo ontzettend vreselijk moe, niet normaal. Dus...

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 31-05-2008 19:16:45 ]
pi_58822590
En? nog geen nieuws? nog geen nieuwe -duidelijkere- streepjes?
pi_58822713
Huuphuup, ik heb je in het lijstje gezet op 31 mei, wil je in het lijstje, en is 31 mei goed of wil je liever 1 juni?
pi_58823151
reinhilde, lijstje is prima, en 31 mei is ook prima, ik denk dat ik me toch niet in kan houden om tot de eerste te wachten ;-)

enneh, wat je zei over dat je je precies zo voelde, zo moe enzo... that's not helping! haha, nouja, afwachten maar, maar het voelt zo raar allemaal, ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken met allemaal dingen die ik ineens 'voel' enzo, maar zoiets als dat moe zijn dat maak ik mezelf toch echt niet wijs, ik stort echt in rond 4 uur. pfff

vriendlief weet nog van niets, dat helpt ook niet echt, ik wil hem niet bezorgd maken want de tentamens vinden plaats komende week en als hij die haalt dan studeert hij af in augustus. Wel belangrijk dus

*zucht*

(liedje van bert&ernie sinterklaas) wachten duurt laaang laaang laaaang
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:51:04 #5
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58823687
Ik mag uit het lijstje!
oude bekende ;)
pi_58823946
ben benieuwd huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58824103
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:02 schreef Vicky het volgende:
ben benieuwd huup
anders ik wel

en ik zie dat wij dezelfde smaak in namen hebben haha
Amber staat al een jaar of wat met stip op 1 voor ons
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58824798
't blijft spannend hier!!
pi_58824889
Spannend hoor Huup!
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:45:22 #10
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58825023
Spannend hoor Huub!!

Ik heb geen nieuws , de test van internet was echt negatief...geen vaag streepje te bekennen helaas op deze.
Heb nog een kruidvat test liggen voor morgen....ik hou mijn hoop maar op die haha!
pi_58825069
Oooh Fruppel....

wat is het weer vreselijk spannend!
pi_58825165
spannend fruppel!

ik hou mn vingers gekruisd voor je~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58826367
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef Fruppel het volgende:
Spannend hoor Huub!!

Ik heb geen nieuws , de test van internet was echt negatief...geen vaag streepje te bekennen helaas op deze.
Heb nog een kruidvat test liggen voor morgen....ik hou mijn hoop maar op die haha!
Balen Frup!

Hier nog een week wachten.. voel weer van alles maar zal wel weer vals zijn... arrrgghhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58828792
Spannend dames!

Hoop zo dat er weer een paar doorgaan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:26:03 #15
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58829021
Ik vind het ook wel spannend maar bovedien erg verwarrend eigenlijk!
Hoe kunnen 2 (!!) verschillende merken testen nou een vaag streepje geven en een andere helemaal NIETS. Word er gek van en ga gewoon voorlopig niet meer testen haha!
pi_58830950
Terugvindzwangerschapstestje
pi_58833195
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het ook wel spannend maar bovedien erg verwarrend eigenlijk!
Hoe kunnen 2 (!!) verschillende merken testen nou een vaag streepje geven en een andere helemaal NIETS. Word er gek van en ga gewoon voorlopig niet meer testen haha!
tja.. ik herken het wel hoor... helaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:23:32 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58835492
Fruppel, welke tests heb je van internet besteld dan?
Ik heb hier namelijk meerdere verhalen gelezen over onbetrouwbare goedkope tests...

Ik ga gewoon duimen voor een positieve kruidvat-test morgen hoor!
pi_58837217
pfff, ik kom weer even klagen hier

zonet een uurtje of twee zo'n naar misselijk gevoel gehad, zeg maar het gevoel alsof ik moest overgeven, alleen het wilde niet doorzetten. niet leuk.
maar nu is het net weer helemaal weggetrokken, heel vaag. Wel enorm pijn in mn hoofd nu.

Ik hoop maar dat er iets uit die test komt over een week, anders weet ik ook niet waar het aan ligt.
zul je zien, is ie negatief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58837416
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
pfff, ik kom weer even klagen hier

zonet een uurtje of twee zo'n naar misselijk gevoel gehad, zeg maar het gevoel alsof ik moest overgeven, alleen het wilde niet doorzetten. niet leuk.
maar nu is het net weer helemaal weggetrokken, heel vaag. Wel enorm pijn in mn hoofd nu.

Ik hoop maar dat er iets uit die test komt over een week, anders weet ik ook niet waar het aan ligt.
zul je zien, is ie negatief
Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58837661
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?
haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog? dan komt mn vermoeidheid en die vlagen misselijkheid toch ergens anders vandaan. My imagination? of iets anders? ik weet het niet, mijn hoofd slaat gewoon een beetje op hol van de onzekerheid.

Maar in short: ik zou het zeker leuk vinden als het zo is, hoewel het niet echt een handig tijdstip is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:26:06 #22
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58838429
Hier nog steeds allemaal verschijnselen, maar helaas net een negatieve test gehad. NOD is in principe pas morgen en als ik uitga van mijn langste cyclus zou het ook pas maandag kunnen zijn.

Ik voel me echt zwanger, heb ongeveer alle symptomen (moet alleen gelukkig nog niet overgeven ) maar helaas nog geen positief nieuws. Na het weeken nog maar eens proberen als de nog niet zijn gearriveerd..

'K heb overigens zo'n test van de Apothekers gedaan, maar wat een vervelende test is dat. Het testdeel is veel kleiner dan het controle deel, echt zo'n petiterig klein rondje. Daar kun je amper iets op zien.

Naja... ben nu een beetje depri
pi_58838635
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds allemaal verschijnselen, maar helaas net een negatieve test gehad. NOD is in principe pas morgen en als ik uitga van mijn langste cyclus zou het ook pas maandag kunnen zijn.

Ik voel me echt zwanger, heb ongeveer alle symptomen (moet alleen gelukkig nog niet overgeven ) maar helaas nog geen positief nieuws. Na het weeken nog maar eens proberen als de nog niet zijn gearriveerd..

'K heb overigens zo'n test van de Apothekers gedaan, maar wat een vervelende test is dat. Het testdeel is veel kleiner dan het controle deel, echt zo'n petiterig klein rondje. Daar kun je amper iets op zien.

Naja... ben nu een beetje depri
ah wat vervelend
succes met wachten tot na het weekend~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58838888
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog? dan komt mn vermoeidheid en die vlagen misselijkheid toch ergens anders vandaan. My imagination? of iets anders? ik weet het niet, mijn hoofd slaat gewoon een beetje op hol van de onzekerheid.

Maar in short: ik zou het zeker leuk vinden als het zo is, hoewel het niet echt een handig tijdstip is
ok, duidelijk
Spannend hoor, ben erg benieuwd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:20:43 #25
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848021
Happy wat jammer nou....hopelijk heb je later toch nog een positieve test in handen.

Meiden ik begin stiekem toch meer te geloven dat ik mss wel zwanger ben....ik heb vanmorgen weer getest met het vertrouwde Kruidvat testje, en er kwam erg snel een tweede streepje...maaaar hij blijft weer redelijk licht!
Liet het meteen aan mijn vriend zien en ook hij zal pas meer overtuigd zijn als het een duidelijker streepje geworden is.
Straks ga ik maar nieuwe testen halen en als ik morgen niet ongesteld ben weer testen.

Dat streepje komt er natuurlijk niet zomaar maar ik merk dat ik het niet kan en durf te geloven als het zo licht is omdat ik de vorige keer ook niet (meer) zwanger bleek te zijn.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:21:44 #26
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848044
Oww ik had een foto geprobeerd te maken maar had teveel haast vanmorgen en de foto is zo vaag dat je niets ziet.
Zowiezo wilde het niet echt lukken om hem er goed op te krijgen!
pi_58848257
Fruppel wat goed~!
een streepje is een streepje, maar ik kan me voorstellen dat je niet rustig zit voor je een dikke vette tweede streep ziet. Succes dan morgen, dat het maar een mooie dikke mag worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:33:59 #28
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848315
ben er helemaal hyperig van (en mijn vriendje ook haha) maar ik zit inderdaad niet lekker tot ik een duidelijke streep heb!

BE ik weet niet meer via welke site ik die testjes besteld heb (ben een vergiet!!) maar ze stonden wel goed aangeschreven....maar ik twijfel er nu wel een beetje over!
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 09:38:43 #29
5428 crew  miss_sly
pi_58848441
Fruppel, wat spannend Ik ga mee met de rest: een streep is een streep, maar kan me voorstellen dat je graag een hele dikke vette streep ziet! Misschien kun je anders de clearblue digitale test kopen. Wat duurder, maar dan krijg je 'zwanger' of 'niet zwanger' te zien, dus geen ruimte voor twijfel als je zwanger bent
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 mei 2008 @ 09:40:00 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58848475
En een beetje zwanger zijn bestaat niet Ook niet als het streepje maar dunnetjes is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58848601
Fruppel!!! Je bent gewoon zwanger!!!! Maar ik ga je pas feliciteren als je er zelf in gelooft
pi_58848607
Oeh Fruppel, je weet wat ze zeggen: een streep is een streep. Ik hoop het zo voor je.
Als ik terug kom van mijn vakantie verwacht ik hier een dikke streep. Misschien kun je de huisarts bellen, dan kan die een bloedtest doen, die is wat zekerder!

Wij gaan morgen een weekje op vakantie en daar gaan we hopelijk een kindje maken
pi_58848655
Mag ik jou anders al als eerste feliciteren, fruppel? Een streep is een streep en laat ons nu eerlijk zijn: drie strepen zijn zeker één streep hé Ik vind het heerlijk voor jou meid
pi_58848689
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Fruppel het volgende:
Liet het meteen aan mijn vriend zien en ook hij zal pas meer overtuigd zijn als het een duidelijker streepje geworden is.
hihi dat was ook de reactie van mijn vriend toen ik een test met een 2e streepje had
mischien kun je beter zo'n digitaal ding halen waar gewoon zwanger of niet zwanger op staat

maare alvast een heeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd
zou t zo enorm tof voor je vinden!!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:51:08 #35
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848735
Jullie zijn zo lief!
Ik ga inderdaad de digitale test halen voor morgen, maar ben zo bang dat die dan weer zegt dat ik niet zwanger ben en dat de Kruidvat test het dus fout had of dat ik ineens over een paar dagen toch weer een bloeding krijg (hoezo onzeker typje )
Een licht streepje betekend toch dan dat er niet heel veel hcg aangemaakt word en die digitale testen hebben toch meer hcg nodig voordat ze aangeven dat je zwanger bent of heb ik me dat aan laten praten?

Queenie heel erg veel plezier op vakantie, geniet ervan en bak maar een mooi kindje daar!
Waar ga je eigenlijk heen en hoelang?

Mss kan ik je morgen nog optijd meer laten weten en anders lees je het na je vakantie wel!

Jullie mogen me niet feliciteren hoor haha eerst wil ik echt een goede test in handen hebben!
pi_58848766
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:

Queenie heel erg veel plezier op vakantie, geniet ervan en bak maar een mooi kindje daar!
Waar ga je eigenlijk heen en hoelang?

Mss kan ik je morgen nog optijd meer laten weten en anders lees je het na je vakantie wel!
We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!
Denk dat ik het morgenvroeg niet meer haal, maar ik lees zeker terug!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 mei 2008 @ 09:53:17 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58848787
Predictor heeft veel Hcg nodig, Clear Blue over het algemeen niet. Ook de digiversie niet... Meid je bent gewoon zwanger hoor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:53:38 #38
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848795
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef Koningin het volgende:

[..]

We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!
Denk dat ik het morgenvroeg niet meer haal, maar ik lees zeker terug!
Wat lekker! Daar wil ik ook nog wel een keer heen. lijkt me erg mooi!
Geniet ervan, je hebt het verdiend!
pi_58848842
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:

Jullie mogen me niet feliciteren hoor haha eerst wil ik echt een goede test in handen hebben!
Maar je hebt er al drie in jouw hand gehad

(nee ik begrijp jou wel, maar ik blijf overtuigd van het goede nieuws )
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:10:36 #40
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58849214
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar je hebt er al drie in jouw hand gehad

(nee ik begrijp jou wel, maar ik blijf overtuigd van het goede nieuws )
Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker

Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
pi_58849321
Mijn streepjes testding was ook redelijk vaag...voor mijn gevoel tenminste, maar de digitale test gaf toch direct de tekst Zwanger
pi_58849416
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker

Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
Denk je? Je kan ons toch niet nog meer in spanning houden?

Maar ik begrijp de angst hoor Ik heb er gewoon zo'n goed gevoel bij
pi_58849474
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik weg
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:21:22 #44
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58849498
Het is ook dat ik op internet veel gelezen heb over valse streepjes op een kruidvat test...dat maakt ook dat ik niet helemaal 100% durf te hopen dat het zo is!

Sorry Leonieke haha ik hou mezelf net zo in spanning natuurlijk, enerzijds wil ik meteen testen als ik moet plassen maar ben op mijn werk en ik zou het wel heel erg fijn vinden als mijn vriend er ook bij is...of ik nou positief of negatief test!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:22:30 #45
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58849526
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik weg
pi_58849584
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Fruppel het volgende:
Het is ook dat ik op internet veel gelezen heb over valse streepjes op een kruidvat test...dat maakt ook dat ik niet helemaal 100% durf te hopen dat het zo is!

Sorry Leonieke haha ik hou mezelf net zo in spanning natuurlijk, enerzijds wil ik meteen testen als ik moet plassen maar ben op mijn werk en ik zou het wel heel erg fijn vinden als mijn vriend er ook bij is...of ik nou positief of negatief test!
Ah nee, tuurlijk heb je er het liefst jouw vriend bij
(is wel een voordeel voor mij later, zelfs op mijn werk loopt mijn man hier rond maar dan nog zou ik het waarschijnlijk niet op het werk durven doen, wat de uitslag ook zou zijn)

Neem zeker alle tijd die je zelf nodig hebt. En een paar dagen wachten zal misschien direct een duidelijke test geven
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:29:31 #47
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58849676
Ahh Fruppel, ik hoop het zooooooo!! Dit klinkt erg goed hoor! Het zou wel heel leuk zijn als we allebei doorkunnen. Maar ik snap je helemaal hoor ,dat je het nog niet geloofd.

Ik denk dat ik het ook pas echt geloof bij een 20 weken echo

Hier nog steeds dezelfde klachten en nog geen

Ik blijf iig dit topic vandaag op mijn werk in de gaten houden
pi_58850310
Oeh, de spanning is hier echt heftig!
Sorry Fruppel, ik dacht dat je thuis was...
Happy, jij gaat hopelijk ook weg uit dit topic deze maand.
pi_58850434
Fruppel, wat superspannend allemaal! Ik hoop heel hard dat je positief plast straks
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:13:20 #50
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58850921
Ik heb getest en de test zeg dat ik ZWANGER ben
Ik kan het niet geloven, echt niet en mijn vriend ook niet...denk dat ik het pas geloof over een heleboel extra testjes en tot ik een echo gehad heb!
Heb ook helemaal geen klachten verder dus dat maakt het moeilijker te geloven! Maar 1 ding is zeker, mijn gevoel zat goed deze keer!

Ik ben echt onwijs hyper en ik moet zoveel doen hahaha!
pi_58850959
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb getest en de test zeg dat ik ZWANGER ben
Ik kan het niet geloven, echt niet en mijn vriend ook niet...denk dat ik het pas geloof over een heleboel extra testjes en tot ik een echo gehad heb!
Heb ook helemaal geen klachten verder dus dat maakt het moeilijker te geloven! Maar 1 ding is zeker, mijn gevoel zat goed deze keer!

Ik ben echt onwijs hyper en ik moet zoveel doen hahaha!
Wieeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaa
Wat super Fruppel, gefeliciteerd!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 11:16:46 #52
5428 crew  miss_sly
pi_58851013
Ow Frupseltje, wat geweldig
Van harte gefeliciteerd Ben zo blij voor jullie
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:17:55 #53
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58851047
Jeetje zit met bibberhanden achter mijn PC, moet contracten maken maar kan me helemaal niet concentreren!
Kan het echt niet geloven!
pi_58851066
Jaaaaaa Fruppel
Wat super geweldig

vergeet alles wat je vandaag moet doen want dat komt er toch niet meer van hihihi
lekker hypere

ik ben super blij voor je
pi_58851069
Fruppel, wat geweldig voor jullie! Gefeliciteerd.
pi_58851123
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Eindelijk!!!

* Vlindur zoent fruppel en vriend GEFELICITEERD!!!!!!
pi_58851125
Fruppel! Gefeliciteerd
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_58851193
Gefeliciteerd!
Variety is the spice of life
pi_58851303
Fruppel, ik ben zooooo blij voor je!!!!!!!!!!!
(en ook een beetje voor mezelf, hahaha, gezellig in Z&G en in de buurt )

Van harte gefeliciteerd!!!!

en ook voor je vriend van harte, uiteraard!!! Zijn vissies hebben het maar mooi gedaan!

vrijdag 23 mei 2008 @ 11:28:07 #60
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58851353
Juttertje straks kunnen we samen zwanger door de buurt waggelen haha!

Ik wacht nog even met me melden in Z&G hoor, eerst nog een paar testjes onder plassen en het meer gaan geloven
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:37:22 #61
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58851586
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik wist het !!!

Onwijs gefeliciteerd Fruppel! Eindelijk en mooi binnen het jaar!!! Ik ben zo blij voor je!
pi_58851784
Fruppel wat gaaf!!!
Ik weet nog dat je hier zat toen ik net zwanger was en eindelijk voor jouw ben je nu zwanger!!
Weet je wat het leuke is.....vandaag precies 1 jaar terug kwam ik erachter dat ik zwanger was
pi_58851887
Fruuuuuppellllllll Yeah
Wat goed zeg! GEFELICITEERD! Oh, ik ben blij voor je, wat ongelooflijk dat het gewoon gelukt is!

Nu kan ik met een gerust hart op vakantie
Geniet ervan!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:50:27 #64
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58851965
Fruppel!! . . . .

niks mis met Kruidvattesten hoor!

Gefeliciteerd! En wees nog maar even blij dat je geen klachten hebt, die krijg je vanzelf! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:52:25 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58852029
Jeej!! Fruppel, van harte gefeliciteerd!!

Krijgen we nog zo'n mooie plus te zien?

Geniet ervan! Het is een hele bijzondere tijd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:57:05 #66
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58852197
vanavond zal ik een foto plaatsen, nu kan het helaas niet omdat ik op mn werk zit!
  † In Memoriam † vrijdag 23 mei 2008 @ 11:57:47 #67
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_58852220
Fruppel en man, gefeliciteerd
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_58852442
gefeliciteerd fruppel!!!!

van harte, en geniet even van het hypergevoel, werken lukt waarschijnlijk toch nauwelijks meer

*knuffel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58852536
Hee, wat goed Fruppel, gefeliciteerd
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:15:02 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_58852647
Aaah, er is een kleine fruppel onderweg!
Gefeliciteerd!

En nu ik hier toch ben, wachtff ook van harte met je plus! beide een goede zwangerschap gewenst.
En natuurlijk voor de rest ook hopelijk gauw tweede streepjes!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:20:57 #71
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58852806
Fruppel, van harte gefeliciteerd
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:36:38 #72
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58853255
JIHAAA! Gefeliciteerd Fruppel!
Het is raar hoor die eerste weken, je weet dat jezwanger bent maar als je verder weinig kwaaltjes hebt lijkt alles zo gewoon. Ik heb mij voorgenomen om volgende week gewoon de verloskundige te bellen, wie weet kan ik al een afspraak maken
oude bekende ;)
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:43:48 #73
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58853428
Ik belde de huisarts net maar die zijn pas maandag weer bereikbaar! Helaas helaas!
Ik wil ook wel eerder haha!

Heb net nog een test gedaan haha en ook die zei zwanger dus het zal wel echt zo zijn
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:01:51 #74
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_58853882
Fruppel, ik zag je nieuwtje staan in het Update-topic. Gefeliciteerd

wachtff, jij ook gefeliciteerd met je streepje Ik ben ook wel erg benieuwd wie je bent!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:02:29 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_58853894
Fruppel!!

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:02:50 #76
24188 Belana
kloon van belana
pi_58853902
van harte fruppel!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:03:19 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_58853915
ow en wachtff ook nog gefeli!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:08:16 #78
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58853999
fruppel van harte na lang wachten eindelijk je streepje
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:09:29 #79
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58854031
Ik vind het echt zo leuk dat alle nu een keer voor mij zijn haha!
Het is echt onwerkelijk!
pi_58854062
hee hartstikke gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren!
Een fijne zwangerschap gewenst!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:19:54 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58854330
Fruppel!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid!
Echt helemaal super!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:39:01 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58854870
Fruppel hier ook nog een keer van harte gefeliciteerd en wat mooi he dat al die voor jou zijn.....
Make love, not war ☮
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:52:35 #83
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58855287
Whiiieeehoooeeee! Gefeliciteerd Fruppel, super!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58856007
Fruppel wat een schitterend nieuws! Proficiat!!
pi_58856321
Yessssss Fruppel !!!
Fake it till you make it...
pi_58856398
ook even speciaal voor jou dan !
gefeliciteerd !
pi_58856631
Fruppel Gefeliciteerd
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:35:07 #88
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58856636
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef Fruppel het volgende:
Dank jullie wel het lijkt wel of mijn blaas reageert op mijn test ik moet om de haverklap plassen en ik ben wel blij dat ik nu weet dat de vlagen van misselijkheid echt ergens door komen en dat het niet komt doordat ik zo graag zwanger wilde zijn!

Diaan, ik had inderdaad gister nog een negatieve test haha!
Even een quote uit het Z&G... dit geeft de burger moed
pi_58857836
Jaaaa, gefeliciteerd Fruppel!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:29:50 #90
105850 Fuente
mamamuts
pi_58858194
Fruppel, helemaal super!!!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 23 mei 2008 @ 17:37:30 #91
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_58861380
Wow, 2 streepjes, beide van harten!
Hier is mijn ongi weg, alleen wil lief liever nog 1 maand wachten. Anders komen we zo in de knoei met oplevering van het huis die wss 4e kwartaal zal zijn van dit jaar. bah ik wil niet meer wachten
pi_58861876
jippie fruppel, wat een heerlijk nieuws! gefeliciteerd!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:58:30 #93
100412 mefke79
komt goed!
pi_58863070
Joehoe Fruppel, volg me toch nog heel snel naar Z&G. Gefeliciteerd! En Happyme, nou jij ook nog he! Ik duim voor je! (tjee een echte streepjesregen is het de laatste weken, grappig, de een na de ander volgt me, leuk, leuk, leuk)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:13:05 #94
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58863387
Fruppel Jullie lange wachten eindelijk beloond!
pi_58864856
Fruppel wat goed!!

Gefeliciteerd meid!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:31:53 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58865139
Fruppel Wat Goed! Gefeliciteerd
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:39:21 #97
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58865285
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe Fruppel, volg me toch nog heel snel naar Z&G. Gefeliciteerd! En Happyme, nou jij ook nog he! Ik duim voor je! (tjee een echte streepjesregen is het de laatste weken, grappig, de een na de ander volgt me, leuk, leuk, leuk)
Ik hoop het zo Nog steeds geen of iets wat daar op lijkt. Klachten lijken iets minder te worden, maar weg is het echt nog niet.

We gaan morgenochtend lekker een weekend naar de boot en als het nou nog weg is, ga ik maandagochtend weer testen.

Fijn weekend allemaal!
pi_58866561
Oh lieve Fruppie wat ben ik blij voor je meis!! Ben er zelfs een beetje stil van!
Het is je zó gegund!! Joepieeeeeeeeeeeeee

Gefeliciteerd schatteke! Ook aan M! SMAK!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:29:10 #99
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58873870
Again lieverd ! Ik hoop zo dat je me snel achterna komt!
Ik zal jullie allemaal nog veel volgen hoor meiden!

En happy, hoe is het nou bij jou??

En dan hierbij nog de beloofde foto:

pi_58874372
Fruppel GEFELICITEERD meid hadden we het allemaal goed!!!

Wat super voor jullie!!!!
pi_58874850
Fruppel!!! Wat geweldig!!!

Vriendje vertelde het al gisteravond, toen ik in bed lag, wat een super nieuws!!!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 16:36:18 #102
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58878985
Reinhilde wat leuk dat je vriendje het je kwam vertellen!

Het besef is er niet helemaal nog hoor, heb steeds het idee gewoon ongesteld te worden vanwege de krampjes in mijn buik zo nu en dan.
Ben ongelovelijk moe...dat was ik eigenlijk al een week maar nu snap ik waardoor het komt
Dat zal wel gaan wennen denk ik haha!].
pi_58882374
Fruppel wat goed! gefeliciteeeeeeerd! Het is jullie echt gegund!!
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  zaterdag 24 mei 2008 @ 23:29:24 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58888702
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:36 schreef Fruppel het volgende:
Reinhilde wat leuk dat je vriendje het je kwam vertellen!

Het besef is er niet helemaal nog hoor, heb steeds het idee gewoon ongesteld te worden vanwege de krampjes in mijn buik zo nu en dan.
Ben ongelovelijk moe...dat was ik eigenlijk al een week maar nu snap ik waardoor het komt
Dat zal wel gaan wennen denk ik haha!].
Zo herkenbaar! IK heb idd in het begin ook steeds het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden, maar juist dat gekke gevoel zonder doorbreken was voor mij een reden om te testen, dus daar heb ik me toen maar aan vast gehouden, dat het juist een van de tekenen was dat ik echt wel zwanger was.
  zondag 25 mei 2008 @ 20:49:11 #105
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58905821
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 10:29 schreef Fruppel het volgende:
En happy, hoe is het nou bij jou??

En dan hierbij nog de beloofde foto:
[ afbeelding ]

Wow.. mooie foto!! Spannend hè!

Hier ziet het er ook goed uit Ik juich nog niet te hard, maar nog steeds niet ongesteld. Zaterdagochtend kreeg ik zowat een zware depressie omdat ik wat bloed zag. Maar het was echt heel weinig en lichtroze, wat ik normaal nooit heb als ik ongi wordt. Dan is het bruin. Denk dat het innestelingsbloed is geweest nu zo achteraf, want ben het hele weekend strondmisselijk, heb krampjes in mijn buik en heb net als jij, steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden (inmiddels al 5 dagen ofzo) zonder dat er wat gebeurd en ontzettend moe.

Maar ik ga morgenochtend testen met ochtendurine, dan weet ik het zeker. Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd dan dus ik heb hele goeie hoop
pi_58906390
Ik duim voor je happyme!
  zondag 25 mei 2008 @ 21:21:49 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58906439
happy wat spannend~!

hier ben ik ernstig aan het twijfelen of ik mezelf niet aanstel de symptomen zijn er nog wel maar iets minder heftig... ach, afwachten maar, zit niets anders op.

*ik duim alvast voor je voor morgenochtend!*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 mei 2008 @ 22:31:28 #108
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58908033
Happy ik hoop het zo voor je! Ik duim voor je meis!

Huup natuurlijk stel je je niet aan, je lichaam kan rare dingen doen hoor!

BE het is ook zo gek inderdaad om wel krampjes te hebben maar niet ongesteld te zijn! Het zijn ook andere krampjes dan voorheen.
Vind het erg bijzonder allemaal!

Ik duim voor jullie meiden!
  zondag 25 mei 2008 @ 22:35:38 #109
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58908121
fruppel~!

je bent uitgerekend op mijn verjaardag

hihi
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 25 mei 2008 @ 22:40:32 #110
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58908240
Een goede dag dus!! Het is de dag die de banner aangaf, mogelijk dat er nog iets aangepast word maar ja dat zal ik pas over een aantal weken weten!
Hoop dat je snel volgt huup!
  zondag 25 mei 2008 @ 22:45:52 #111
114177 Diaan73
pi_58908362
Spannend HappyMe en heel veel succes met testen morgenvroeg!!
Make love, not war ☮
pi_58912132
En, getest
  maandag 26 mei 2008 @ 07:27:47 #113
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58912138
Helaas..... ik had er echt een goed gevoel over, maar helaas de test was negatief en ik had ook wat bloed dus mijn ongi zal vandaag wel doorbreken. Mijn lichaam heeft me deze keer wel heel erg op het verkeerde been gebracht want ik was er echt van overtuigd.

Maar goed, ik ben er erg verdrietig om, maar weet ook dat ik er niets aan kan veranderen en gewoon moet afwachten en hopen op de volgende kans.

Mijn NOD mag naar 30 juni en we hopen dat het dan wel raak is.
  maandag 26 mei 2008 @ 07:34:39 #114
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58912162
He, wat jammer, happyme. Succes met de volgende kans idd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_58912212
He wat balen, Happy
pi_58912462
Lieve Happy even een dikke knuffel van mij tussen al de andere twee streepjes.. Komop meis wij komen er ook wel!!
Ons kindje is gewoon niet 'klaar' (gaat een heel mooi lief geweldig kindje worden namelijk, die krijg je niet zomaar )
Sterkte meis en we gaan er weer voor!
  maandag 26 mei 2008 @ 08:37:19 #117
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58912512
Happy wat onwijs jammer
pi_58912649
Happy wat jammer
  maandag 26 mei 2008 @ 08:56:30 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58912655
Happyme, wat balen joh!
pi_58912717
Fruppel van harte

Happyme wat jammer!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 26 mei 2008 @ 09:03:56 #121
114177 Diaan73
pi_58912723
HappyMe wat balen zeg... het zag er allemaal zo goed uit. dikke knuffel
Make love, not war ☮
  maandag 26 mei 2008 @ 10:52:04 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58914546
Hè happyme, wat balen het leek inderdaad of alles erop wees. bleh.
Trakteer jezelf op iets wat je leuk vind, om de aandacht een beetje af te leiden. *knuffel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58914786
Oh Happy wat jammer..
pi_58914943
Jammer happyme
  maandag 26 mei 2008 @ 12:29:31 #125
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58916699
Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik heb het flink druk op mijn werk, dus dat leidt de aandacht gelukkig een beetje af. Mijn ongi zet ook nog niet echt door, maar het is wel onmiskenbaar ongi-bloed.

Ik moet er de komende maand maar meer afstand van nemen want anders ga ik me er te druk om maken en dan zien we het wel.

Hopen dat de andere meiden meer geluk hebben dan ik deze maand. Dikke kus
pi_58921859
Happy,

Mammamia, hoe gaat het met jou? Vandaag NOD?! Spannend!
pi_58923628
Balen Happy!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58927170
balen happyme op naar de volgende maand hoe moeilijk dat ook is .

Meiden zou ik ook op de lijst mogen ??
pi_58934819
Nou Frups, ik kon dit weekend bijna niet op internet (en gisteren ook niet) en zat me de hele tijd af te vragen hoe het met je was en nu ben je gewoonweg ongelofelijk hard ZWANGER! Ik heb toch een paar traantjes moeten wegpinken, wat zal dat dan bij jou wel niet geweest zijn!? Ik vind het zo ongelofelijk geweldig voor je meid!!! Een hele, hele dikke proficiat, mama in spé!!!
  woensdag 28 mei 2008 @ 16:46:01 #130
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_58967297
Hoi... nieuw hier!
Ik weet niet goed wat ik moet doen... zit in mijn eerste ronde, dag 31. Weet dus niet hoe mijn cyclus is.. maar tijfel of ik al kan testen en hoe betrouwbaar het dan is? (als t evt negatief is, is er dan geen kans dat ik te vroeg heb getest???) Kan ik beter nog een paar dagen wachten???

Lastig hoor! Liefs Mikoxx
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:23:17 #131
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58968115
Welkom mikoxx! Het is altijd afwachten hoe je cyclus op gang komt na het stoppen met de pil/spiraal. Testen kan, maar een negatieve test kan inderdaad betekenen dat je te vroeg bent. (Vals positief testen kan niet overigens )

Heb je zelf het idee dat je misschien zwanger bent? Weet je nog ongeveer hoe lang je cyclus was voor je begon met de pil oid?

Hier redelijk ongesteld, maar net als de vorige maand zonder echte doorbraak bloeding, het blijft allemaal vies/oud bloed. Ik snap er niets van .... zucht.... ik was altijd zo mooi gewoon ongesteld.
  woensdag 28 mei 2008 @ 17:28:42 #132
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_58968229
Hoi!
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus toen was, heb 10 jaar de pil geslikt....
Ik heb wel wat 'verschijnselen' idd (pijnlijke borsten!), maar mss zit dat ook wel tussen de oren.... Ik durf gewoon niet te hopen en het zou wel heeeeeeeeeel toevallig zijn als het meteen raak is he?
Ik wil natuurlijk graag testen, maar ik wil er ook zeker van zijn dat die uitslag de juiste is, logisch ook lijkt me.

Balen voor jou Happyme, dat de zijn gearriveerd...... Duim ook voor jou!

Liefs, Mikoxx
pi_58968277
Happy, misschien naar de dokter gaan? Voor een doorverwijzing?

mikoxx, welkom! Ik kan je er niet mee helpen, mijn cyclus is een zooitje. Maar testen kan geen kwaad toch?
  donderdag 29 mei 2008 @ 07:15:33 #134
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58980055
Vlindur, die heb ik al maar helaas is er pas 17 juli plek... dus we moeten nog even rustig afwachten. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Ik heb wel tegen mezelf gezegd dat ik het een beetje los moet laten (maar zeggen is 1 en doen is wat anders ) want je leest ook wel dat het psychisch kan worden, dat je dingen gaat voelen of dat er zaken veranderen door stress enzo.

Maar goed, het is lekker druk op het werk en we hebben veel leuke dingen gepland dus dat is een goed afleiding.

@Again... hoe is het met jou?

En Vicky? Jij zit ook rond je NOD toch? Spannend!
pi_58980776
Happy, exuses, je had dit al eens verteld. Ja, dan is het idd afwachten. Kun je niet ergens anders terecht? Ik zou gek worden! Succes er mee!

Ik vraag me idd ook waar Beessie-Jen, hellennelleh, Mammamia, Vicky, Huuphuup, Again, Koningin en Dee-Dee zijn en hoe het met ze gaat!

En zou een modje misschien alle namen kunnnen ordenen (ze staan door elkaar) en de nieuwe dames er bij kunnen zetten?

Alvast bedankt.
pi_58980831
Ja dames, ik ben ook benieuwd! En ook nog steeds naar Mammamia, waar ben je?
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:50:35 #137
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58981763
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Nou Frups, ik kon dit weekend bijna niet op internet (en gisteren ook niet) en zat me de hele tijd af te vragen hoe het met je was en nu ben je gewoonweg ongelofelijk hard ZWANGER! Ik heb toch een paar traantjes moeten wegpinken, wat zal dat dan bij jou wel niet geweest zijn!? Ik vind het zo ongelofelijk geweldig voor je meid!!! Een hele, hele dikke proficiat, mama in spé!!!
Liza ik lees net je onwijs lieve berichtje pas!
Heel erg bedankt meis
pi_58981821
ik ben er ik ben er

welkom micoxx (ben alweer vergeten hoe k et moest schrijven *korte termijngeheugen )
Ik heb ook geen idee hoe dat zit met je cyclus, op zich kan een testje geen kwaad, maar het kan ook geen kwaad om nog een paar daagjes af te wachten, de test zal er alleen maar duidelijker op worden.

Hier alles prima, nauwelijks verschijnselen meer, weinig eetlust, klein beetje gespannen borsten (soort lichte spierpijn?) en ook zo'n zelfde soort lichte spierpijn in mn onderbuik bij mn schaambeen daar in de buurt zeg maar. En dooodmoe, maar dat kan ook door de tentamens komen

Anyhow, de menstruatie had gister moeten komen maar is er nog niet, ik wacht met testen tot zaterdag of zondag (als ik het volhou).

Hoe is het met de rest?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58982593
Ik ben er ook nog hoor.. wel beetje op de achtergrond.
Nod is ergens komend weekend denk ik. Ik heb weer overal last van, maar ik durf er netis over te zeggen. Heb wel steeds steken in mijn onderbuik maar ook in mijn darmen. Vanmorgen naar de HA geweest en een geirriteerde dikke darm... Verder ook misselijk en zere borsten... nou ja, we wachten maar af he..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58982812
Spannend Vicky en Huup!
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:42:28 #141
62233 Jelief
ikke lief!
pi_58982936
huuphuup over jou twijfel ik niet meer.
En Vicky, het klinkt toch wel een beetje hoopgevend. Ik hoop dat je je snel in Z&G kan melden hoor! (leuk, ook de tweede bijna even oud )
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_58983268
Spannend Vicky, ik duim voor je!
pi_58985585
Dat klinkt toch wel een klein beetje hoopgevend hoor Vicky!
Wel vervelend van je dikke darm. Heb je er veel last van? :S

ik borrel haha, soms zo hard dat ik er zelf van schrik, rare darmen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58993240
Huup, mijn lief zegt vanaf het begin (hij luistert elke avond naar mijn buik ) dat het enorm hard borrelt daar binnen. Dus.... volgens mij ben je echt wel hardstikke zwanger!!!
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:01:34 #145
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_58993324
Hallo dames!
Vanmorgen toch maar getest: negatief. Prompt staan vanmiddag de rode duiveltjes op de stoep! Lekker dan! Op naar de volgende ronde dus...
Ik dacht dat mijn NOD dus op 25 mei was, maar nu heb ik dus een cyclus van 32 gehad. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Ik lees hier dat jullie allemaal van die 'kwaaltjes' hebben waardoor je gaat denken: zou het dan misschien toch zo zijn????
Meiden, veel succes allemaal! Ik houd jullie ook in de gaten!
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:07:09 #146
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58993438
Jammer mikoxx, maar nu heb je tenminste wel het idee dat je cyclus netjes op gang komt. Als kan het aantal dagen de volgende keer best nog wat afwijken door het ontpillen.

@Reinhilde, ik wil niet pessimistisch zijn voor huuphuup natuurlijk, maar bij mij rommelde het daarbinnen ook als een gek vorige week, maar helaas was het geen zwangerschap maar gewoon wat rommelende darmen door een andere onbekende oorzaak. Wel lief van je lief dat hij elke avond naar je buik luistert!
  donderdag 29 mei 2008 @ 18:21:45 #147
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_58993743
Vicky en Huub, duim voor jullie hoor!
pi_58993972
@happy en reinhilde; haha, ja, ik weet het, al die kwaaltjes, het lijkt allemaal zo op een zwangerschap, maar het kunnen ook duizend-en-een andere dingen zijn. Zo prettig dat het zo vaag gehouden wordt allemaal *zucht*

Mijn lief ligt s avonds soms met zn hoofd op mn buik bij het tv kijken en hij zei laatst dat ie niet lekker lag omdat ie de tv niet goed meer kon volgen beetje jammer hihi

@mikoxx; jammer meid! maar nu kun je inderdaad weer met een beetje meer zekerheid van je cyclus uitgaan.

Ik ga weer even verder borrelen en leren voor mn tentamen. Hopen dat ik morgen niemand stoor tijdens het tentamen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58995206
en dan morgen testen? of zaterdag?
pi_58995255
je maakt het echt spannend Huup!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 29 mei 2008 @ 19:41:28 #151
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58995378
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 08:51 schreef Vlindur het volgende:

En zou een modje misschien alle namen kunnnen ordenen (ze staan door elkaar) en de nieuwe dames er bij kunnen zetten?

Ik wil best het lijstje updaten maar alle data die hier zijn geroepen zijn er al in verwerkt. Gewoon even je data doorgeven en dan plaatsen we je erbij.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58995640
Lois, als je toch bezig bent, ik zag dat ik de linkjes een beetje slordig heb gedaan, kan je er een paar enters tussen knallen?
  Jubileum moderator donderdag 29 mei 2008 @ 19:59:19 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58995817
*beng*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58996161
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:32 schreef Reinhilde het volgende:
en dan morgen testen? of zaterdag?
Nee zaterdagochtend. Dan ben ik als het goed is (hopelijk ) drie dagen over tijd, dan zou het wel moeten kunnen denk ik.

Ik ben zo benieuwd zeg... en stiekem, ondanks dat een kindje nu niet echt handig is en dit erg onverwacht is ben ik toch best bang dat de test straks negatief is ik ben raar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:31:19 #155
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_58996619
@ huub: Joh, je bent niet raar, je wilt gewoon graag en volgens mij willen wij dat allemaal! haha!
Ik heb wel eens horen zeggen dat het juist gebeurt als je het niet verwacht....

Ik weet nu idd mijn 1e cyclus en er is geen man overboord hoor, al vind het natuurlijk wel jammer. Het is (nog maar) de eerste ronde, zo bekijk ik t maar gewoon. Positief blijven denken. Al vind ik een maand nu al lang duren hoor!
pi_58998692
Lois, er zijn 2 lijsten.

1 met de datums van NOD en 1 van niet. Die van niet is omdat er mensen zijn die het niet weten of niet willen dat het er zo zwart op wit komt te staan. Die van mij weet ik gewoon niet, Dus zou je dat ajb netjes willen maken?

Want ze staan nu dus wat door elkaar. Bedankt!
pi_58999507
Hai meiden..
Spannend voor een aantal meiden! Ik duim hoor!

Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:36:45 #158
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59003112
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..

Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 08:47:39 #159
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59005545
quote:
Hai meiden..

ahw meid toch

wat jammer dat het zo begint tegen te staan. Hopelijk is het dan volgende maand raak~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:03:30 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59005741
quote:
Kop op meid!! Verwen je zelf lekker met een leuk cadeautje (heb ik ook gedaan en het helpt echt Het gaat echt lukken!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 09:54:10 #161
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59006540
quote:
Hai meiden..

Lievie, om je even een hart onder de riem te steken...wij hebben het ook niet op de vermeende goede dagen gedaan maar toch is het gelukt om zwanger te worden!
Ik gun het jullie ook zo ontzettend erg en hoop echt dat je me snel achterna komt in Z&G!

DIkke Kus
pi_59007076
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:59 schreef Lois het volgende:
*beng*
Thanks
pi_59007187
Een extra kus voor Again
pi_59007461
Thanks meiden!
Gister zijn we samen naar de efteling geweest, dat was wel fijn om even samen wat leuks te doen. Al die kinderen om ons heen die niks anders deden dan schreeuwen haha. We zeiden tegen elkaar; oh joh dan wachten we toch effe een paar jaartjes? (als grapje uiteraard!)

Het komt wel goed hoor.. Maar heb er na zoveel teleurstellingen en zo lang wachten gewoon een hard hoofd in dat het OOIT nog gaat gebeuren. Het voelt zo ver weg. Mijn geduld is al helemaal op, en nu gaat de zin weg.. Dus vandaar toch even pauze.

Jullie lieve reacties doen me goed!
pi_59007540
Again, when you least expect it... ik duim gewoon rustig door
pi_59008604
Hoi meiden,

Ik ben nieuw hier en zie dat dit forum wel iets voor mij is. In het kort mijn verhaal.....

Vorig jaar september zwanger geraakt, helaas in december curretage gehad. Nu weer volop aan de bak! Zit nu op poging 5 en gisteren getest met Matcare Ultra (kan 6 dagen voor NOD). Ik zat overigens op 5 voor NOD. Eerst dacht ik niks te zien, maar toen ik het in het licht hield en de test een beetje heen en weer bewoog zag ik een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht, vaag en ienieminie streepje??? Ik dacht eigenlijk dat ik mezelf weer eens voor de gek aan het houden was (je weet wat je elke maand kunt voelen, zonder zwanger te zijn he ). Gewacht tot manlief thuis was (30 minuten na de test) en die zag ook een heel vaag streepje. Het was ietsiepietsie duidelijker geworden, maar dat had ik bij mijn vorige positieve test ook (heeft misschien met het opdrogen te maken ofzo??).

Mijn vraag aan jullie....heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?

Alvast bedankt!
pi_59009058
Ik ahd ook met de Matcare Ultra een heel licht streepje paar dagen voor NOD. En dat streepje is nu behoorlijk aan 't stampen in mijn buik .

Again hier wordt ook hard voor jou geduimd!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 11:49:14 #168
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59009143
Welkom hier!!

Ik heb 2x met de Matcare Plus getest en die gaf geen tweede streepje aan! Terwijl ik wel degelijk zwanger ben!
Ik hoop dat de test voor jou een duidelijkere uitlsag geeft!!
pi_59009431
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef Reinhilde het volgende:
Again, when you least expect it... ik duim gewoon rustig door
T kan écht niet hoor! Of het moet onbevlekt ontvangen worden
Welkom vaamrile! Ik duim voor je!
pi_59009713
Bedankt voor jullie snelle reactie's en lieve woorden!
Vooral jouw reactie, OooLizaooO, zet me aan het denken..... Zou het dan toch? Ik hoop het zo. Ik merk al wel de hele week dat mijn beide borsten een stuk gevoeliger zijn en ik heb steeds dat hongergevoel dat je misselijk maakt, maar ik ben de afgelopen maanden al vaker voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam dus.... Alleen de pijn in borsten heb ik nog niet gehad (wel bij mijn vorige zwangerschap, maar dat begon pas later).

Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik eerst niet met een forum wilde meedoen, omdat ik dacht dat ik er dan nog meer mee bezig zou zijn, maar het voelt goed om mijn verhaal en spanning kwijt te kunnen.

Bedankt!
pi_59011230
Als je 5 dagen voor je NOD test ben je er zowiezo al veel mee bezig dan doet mee schrijven op een forum het ook niet
Maar hopen dat je volgende week gewoon een duidelijke test hebt!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_59011579
MeNicole, ik zag dat jij had gepost en ik dacht... zou ze dan echt.... ja... maar nee.
pi_59011945
Nou MeNicole, daar zeg je me wat he, hihihi. Ja ik ben er al heeeeel veel mee bezig. Gelukkig raak ik niet telkens in een grote dip als het rode duiveltje opduikt, maar leuk is anders. Zoals zo velen op dit forum, wil ik zoooooooooooo graag .

Liefs Vaam
pi_59012062
Trouwens...niet om het helemaal goed te praten , maar ik heb zo vroeg getest omdat ik van het weekend eigenlijk zou gaan duiken en dat mag niet als je zwanger bent. Ga het nu ook zeker niet doen! Ik ga maar eens voor mezelf duimen dat ik een hele dikke vette 2de streep krijg bij mijn volgende test .

Liefs Vaam
pi_59012166
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
MeNicole, ik zag dat jij had gepost en ik dacht... zou ze dan echt.... ja... maar nee.
Haha ik wacht niet op een tweede streepje dus als het zo is dan meld ik me een topic verder
Liefde
pi_59012258
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef MeNicole het volgende:

Haha ik wacht niet op een tweede streepje dus als het zo is dan meld ik me een topic verder
Nou, tot zo dan
pi_59012461
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 14:18 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Nou, tot zo dan

Als je december/januari onder zo ziet, dan tot zo
Liefde
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:01:32 #178
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59015810
@ Again, kan me goed voorstellen dat je hoofd er op een gegeven moment helemaal niet meer naar staat! Mag ik vragen in welke ronde jullie zitten? Wat goed dat jullie ondank dat toch tijd voor elkaar vrij maken, heel belangrijk! Je hebt er ook helemaal niets aan als dit je je relatie kost natuurlijk!!!!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 17:02:53 #179
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59015838
Het lijkt wel of ik meer last heb van de dan toen ik de pil nog gebruikte, hebben jullie dat ook?? Meer buikpijn, krampen en moe moe moe
pi_59016025
Dat kan absoluut! Als je aan de pil bent heb je geen echte menstruatie maar een onttrekkingsbloeding. Nu doorloop je weer de hele cylclus: opbouwen van baarmoederslijmvlies, eisprong, afbraak van baarmoederslijmvlies --> menstruatie. Ik heb zelf helemaal geen last van pijn als ik aan de pil ben maar zonder de pil wel.
pi_59016092
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:02 schreef mikoxx het volgende:
Het lijkt wel of ik meer last heb van de dan toen ik de pil nog gebruikte, hebben jullie dat ook?? Meer buikpijn, krampen en moe moe moe
Ik heb ook duidelijk meer last van mijn menstuatie zonder de pil dan met. Maar wat Jore schrijft
pi_59016112
het ziet er naar uit dat ik weer ongesteld ga worden. had net roze slijm ...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59016150
pi_59017046
tja het is niet anders. heb er zwaar de tering in maar ja... ff janken en volgende maand weer een poging. het zal zo wel door gaan zetten, heb buikpijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:04:47 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59017096
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 18:00 schreef Vicky het volgende:
tja het is niet anders. heb er zwaar de tering in maar ja... ff janken en volgende maand weer een poging. het zal zo wel door gaan zetten, heb buikpijn

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 mei 2008 @ 18:18:29 #186
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59017355
@ Vicky, nou balen zeg, maar flink duimen voor volgende maand dan. Lullig is het eigenlijk, heb je eerst al de domper dat je bloed/rood ziet, krijg je er vervolgens nog menstruatiekwaaltjes bij Als je nou zwanger bent, dan zijn die kwaaltjes vervelend maar ach je bent zwanger. Met menstruatiepijnen worden we gewoon dubbel gestraft

Ik heb ook sinds ik gestopt ben met de pil veel heftigere menstruatie en ook langer.
pi_59020268
Oh Vicky wat k*t....
pi_59020396
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 17:02 schreef mikoxx het volgende:
@ Again, kan me goed voorstellen dat je hoofd er op een gegeven moment helemaal niet meer naar staat! Mag ik vragen in welke ronde jullie zitten? Wat goed dat jullie ondank dat toch tijd voor elkaar vrij maken, heel belangrijk! Je hebt er ook helemaal niets aan als dit je je relatie kost natuurlijk!!!!
In de 14e ofzo? Ik weet het niet eens precies meer.. Ik ben nu 1,5 jaar van de pil af..

Vicky wat jammer Sterkte ermee weer!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 00:44:22 #189
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59025539
hallo allemaal

ik ben nieuw hier... heb hier al vaker beetje meegelezen, maar nooit gepost
ik ben vorig jaar december gestopt met de pil.
en ik zit in de 2e ronde.. dit houdt voor mij in, dat ik voor de 2e keer een poging heb gedaan om zwanger te raken, wat ik overigens doe met een donor.

eerder lukte het niet, want ik had nog geen positieve ovulatietesten.
de afgelopen 2 maanden dus wel en vandaag had ik ongi moeten worden, maar de hele dag ga ik al met spanning elke keer naar het toilet, maar het komt niet.
ik heb zelfs ook al getest, maar die was helaas negatief...

ik weet dat ik er vanuit moet gaan dat ik dan dus niet zwanger ben, maar ik wil het zo graag... en ik word gek van alle gedachten die in mijn koppie rondgaan.

daarom dacht ik dat ik toch maar eens ging posten hier, wellicht vind ik hier enige steun.
No more games, no more drama...
pi_59027705
Angel-Eyez : Succes ! Ik denk dat heel veel mensen weten dat je lichaam je heel erg in de maling kan nemen hoor. Daar heb ik en anderen regelmatig last van, harde confrontatie/
pi_59027743
Hallo, ik ben nieuw hier in dit topic
Ik kom mee wachten op een eerste kindje, eigenlijk pas per 9 juni, maar ik ben volgende week paar daagjes heerlijk op vakantie,dan ben ik er niet, dus kom me alvast melden.

Per dan start ik ook meteen met ''Etos Multi zwanger worden'' pillen, iemand hier ervaring mee?
Ik lees op een ander forum dat het echt helpt met je cyclus regelmatiger te maken en dat mensen er eerder ongesteld van raken, en opvallend veel mensen erg snel zwanger zijn.
Zit ook foliumzuur al in, en ach, baat het niet...

[ Bericht 2% gewijzigd door DustinHenderson op 31-05-2008 18:46:32 ]
  zaterdag 31 mei 2008 @ 09:23:18 #192
141023 ik80
pi_59027771
Mijn NOD mag op 13 juni, ik weet nog niet of deze maand al actief bezig gaan, maar dat merken we dan wel.
pi_59028130
Goedemorgen dames,

Vanmorgen wederom een Matcare Ultra gebruikt, 3 a 4 dagen voor mijn NOD.

En........................tweede streeptje was nu een stuk duidelijker....heel licht roze, maar duidelijk zichtbaar (hoef hem dit keer niet heen en weer in het zonlicht te houden).

Ben nog niet helemaal in de hiephiep hoerastemming, want het kan nog steeds niet doorzetten. Maar heb wel een lichtelijke yeah!
pi_59028166
@angel-eyez: Wat een spanning he! Ik hoop en duim voor je hor!
@poppejans: Welkom, ook ik ben nieuw hier!
pi_59028229
Vaamrile je bent gewoon zwanger hoor! Gefeliciteerd!

Angel-eyez en Poppejans welkom en succes!
pi_59028282
Dank je wel Again..ik wil het ook echt geloven, maar heb in december een curretage gehad en wil echt wat meer zekerheid. Maar positief denken toch!!! Dat ga ik ook zeker doen. Ik hou jullie op de hoogte en in de gaten;).
  zaterdag 31 mei 2008 @ 10:53:11 #197
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59028401
Vaamrille ik denk dat je gewoon zwanger bent hoor

Poppejans, welkom end at je maar weer snel weg mag zijn!!
Ik heb ook die multi zwanger van de Etos gebruikt en dat is goed bevallen en nadat ik het was gaan gebruiken was ik binnen 2 maanden zwanger.
Of het ermee te maken heeft kan ik je natuurlijk niet met zekerheid zeggen maar het zal absoluut zijn bijdrage geleverd hebben!

Succes meiden dat er maar veel streepje bij mogen komen!!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 10:57:54 #198
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59028444
Vaamrile! gefeliciteerd

Poppejans (dat je maar snel weer door mag schuiven meid~! )

En Angel-eyez jij ook welkom en dat je ook maar snel een tweede streep mag ontdekken.

Hier vanmorgen getest, maar helaas negatief
maar... menstruatie is ook in geen velden of wegen te bekennen (3 dagen overtijd nu)
Ik begrijp er niets van. Maar hou jullie op de hoogte!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_59028454
Sanne noteert:
-Multi zwanger worden van de Etos kopen
pi_59028463
Huup wat jammer!! Die menstruatie is maar een gemeen loeder vind ik.. Met recht worden ze de duivels genoemd.. Stom spelletje dat ze altijd maar met ons spelen!
Hopelijk snel duidelijkheid voor je!
pi_59028477
Dankjulliewel voor het welkom heten hier!

vaamrile, ik had jou even gemist, maar je bent ook zo pijlsnel waarschijnlijk alweer weg hier, gefeliciteerd hoor! Een streep=een streep!
Kan me voorstellen dat het nu nog wel even heel erg spannend is de komende weken.
pi_59028512
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 10:58 schreef Again het volgende:
Sanne noteert:
Dat dacht ik net precies hetzelfde
Maar ik moet nog wachten, dus ik kom even voor veel streepjes de komende tijd!

* Syrena sluipt weer weg
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_59028621
Ik gebruik ze al een maand of 3 maar bij mij willen ze gewoon neit helpen....
Ik snap er echt neits van, dacht toch echt dat ik gister ongi zou worden maar het blijft bij wat rozig/rood en bruin slijm, maar niet veel... Stom lijf.

Poppejans, welkom

Vaam.. spannend hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:24:40 #204
61183 leonieke
Dan toch?
pi_59029453
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:17 schreef Poppejans het volgende:
Ik kom mee wachten op een eerste kindje, eigenlijk pas per 9 juni, maar ik ben volgende week paar daagjes heerlijk op vakantie,dan ben ik er niet, dus kom me alvast melden.

Per dan start ik ook meteen met ''Etos Multi zwanger worden'' pillen, iemand hier ervaring mee?
Ik lees op een ander forum dat het echt helpt met je cyclus regelmatiger te maken en dat mensen er eerder ongesteld van raken, en opvallend veel mensen erg snel zwanger zijn.

Mag ik in het onderste lijstje, dat we gestart zijn per 06-2008
Kijk eens aan!
Veel succes en hopelijk kan je snel doorschuiven naar Z&G
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:01:45 #205
94046 PM-girl
pi_59030032
Poppejans, wat leuk!
*
pi_59032470
He Huup wat stom
pi_59032704
Hallo dames,
ik ben weer terug van vakantie! Heerlijk genoten!
Al die koppels met kleine kindjes hebben het er niet makkelijker op gemaakt, zo schattig om te zien.
We zitten nog in de klusperiode hier, dus dat gaan we nog even doorzetten!!

Happy, wat jammer voor je meid, het zag er zo goed uit.
Alle nieuwe meiden, welkom hier.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 16:58:51 #208
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59033649
bedankt allemaal voor het warme welkom

fijn om te merken dat ik niet de enige ben met een lichaam die niet betrouwbaar is hihi..
en heerlijk dat ik even mijn hart kan luchten
ben vandaag nog steeds niet ongi geworden, dus het blijft spannend...
ik lees dat huuphuup ook al 3 dagen over tijd is en nog steeds een negatieve test, ik ben voor je aan het duimen hoor!!

gelukkig heb ik vanavond wat afleiding, want ik vier vanavond mijn verjaardag voor familie en vrienden, dat scheelt weer

nou ik wilde jullie even bedanken voor het welkom heten... en wens jullie allemaal geluk en succes... dat de tweede streep maar snel tevoorschijn komt
pi_59034707
@poppejans: Ik blijf in ieder geval nog even plakken tot midden deze week hor en ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat lopen.

Iedereen veel succes, ik duim voor jullie!
pi_59034795
@huuphuup: Toch vreemd dat je nog steeds niet ongi bent, maar wel overtijd?? Heb je wel een regelmatige cyclus? Misschien kun je ook een matcare ultra gebruiken, deze pikken het HCG veel sneller op. Sommige mensen testen pas later positief. Het is maar een tip.... Ik hoop voor je dat het toch stiekem raak is en zo niet dan hopelijk wel snel .

Liefs Vaam
pi_59035473
Ah huup, wat jammer! Weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebt?
Wat een stomme dingen kan je lichaam toch soms uithalen he...
pi_59035561
Nou de ongi is doorgebroken hier

Wil een van de mods mijn nod op " rond 7 juli" zetten?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:02:39 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59035862
@ Again: Jeetje da's al best een hele tijd idd. Ik hoop dat het je lukt om toch positief te blijven en te blijven hopen!! Laat de moed niet zakken hoor!!

@ Vicky: Balen
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:05:18 #214
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59035896
Oh en mijn nod mag op 30 juni. Wat duurt dat nog laaaaaaaang zeg!!!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:13:26 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59036022
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 09:17 schreef Poppejans het volgende:

Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb ze ook geslikt, maar het duurde toch mooi wel 14 maanden...

Vicky, balen joh, ik ga je datum aanpassen...
pi_59036420
Oh, maar ik ben ook wel realistisch hoor! Alleen komende maanden nog wel helemaal happy en hieperdepieperblij geloof ik
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:52:48 #217
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59036779
Vicky wat onwijs balen zeg!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:01:57 #218
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59038023
@ poppejans / vaamrile; ik heb geen idee of ik te snel heb getest of niet, er zat iets niet helemaal goed met mn pil, en ik ben uitgegaan van mn laatste pil + twee dagen waarna ik normaal ongesteld moet worden. Maar nu is er nog steeds niets. Negatieve test, maar ook geen menstruatie en zelfs geen onttrekkingsbloeding. Dus ik wacht geduldig af, mocht er niets komen dan waag ik volgende week nog een testje, voor de zekerheid, en zo niet dan niet. I guess het zal wel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:02:15 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59038028
En houden zo ook hoor Poppejans!
pi_59039057
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 10:58 schreef Again het volgende:
Sanne noteert:

Carla noteert:

Nieuwe dames: Welkom!!

Ik ben *weer* ongesteld. *Vloekerdevloek*

Denk dat ik nu toch maar es naar een gyn wil.. Word er schijtziek van.
pi_59039975
multi zwanger worden, dat klinkt wel meteen of je voor een meerling gaat!

alle lang (en kort) wachtenden: succes gewenst!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 23:20:20 #222
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59040189
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Carla noteert:

Nieuwe dames: Welkom!!

Ik ben *weer* ongesteld. *Vloekerdevloek*

Denk dat ik nu toch maar es naar een gyn wil.. Word er schijtziek van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_59040589
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef bixister het volgende:
multi zwanger worden, dat klinkt wel meteen of je voor een meerling gaat!

Zou ik ook genoegen mee nemen haha

Ik heb de pillen gekocht, wat een joekels om heel door te slikken!
  zondag 1 juni 2008 @ 08:51:27 #224
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59043790
waah poppejans!!

heel veel succes gewenst de komende tijd en plezier natuurlijk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 1 juni 2008 @ 15:53:31 #225
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59049910
Hier ook weer terug van een weekendje op de boot.

Welkom nieuwe meiden! Door al die streepjes was ik al bang dat ik hier straks in mijn eentje zit te wachten

@Vlindur: balen ! misschien een goed idee om eens te kijken of je wat onderzoeken kan laten doen bij de gyn. Baat het niet dan schaadt het niet toch?

@huuphuup: spannend joh! vervelend dat het zo onzeker is hè. ik had dat ook, als die test negatief is, kom dan ook maar op met die duivels.

@vaamrile: een kleine gefeliciteerd vast! dat ziet er erg goed uit!

@Koningin; dank je! heb me er inmiddels overheen gezet en gaan vol goede moed weer voor de volgende kans.

Duivels zijn hier nu eindelijk zo goed als weg. Sinds 2 maanden heb ik ineens een hele andere ongesteldheid dan daarvoor. Hij duurt ook ineens 2 dagen langer. Hoelang duurt het normaal gesproken om te ontpillen?? 10 maanden lijkt me niet toch?

Oh, en ik ga denk ook maar even die 'multi zwanger pillen' halen
  zondag 1 juni 2008 @ 16:46:48 #226
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59050923
Vicky:dikke kus!
nieuwe dames welkom en snel weer weg hier!
Poppejans
  zondag 1 juni 2008 @ 17:00:20 #227
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59051189
hello dames, fijn weekend tot dusver? Ik doe lekker helemaal niets, heeeerlijk

Maarreehh, nog steeds geen menstruatie te bekennen hier, zelfs geen pijn in mn onderrug (wat k normaal áltijd heb). Ik begrijp er niets van Heb met mezelf afgesproken dat k over een paar daagjes weer mag testen woensdag of donderdag ofzo als er dan nog niets is. Blegh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_59054197
Ik heb een ''Etos Multi Zwanger'' rage veroorzaakt hahaha. Ze zitten trouwens in omhoogstaande roze doosjes, kosten je 7 euro nogwat voor 1 maand (60 pillen zitten erin, 2 per dag moet je innemen).

huuphuup, wat raarrr toch zeg, anders naar de huisarts ofzo, maar inderdaad eerst dan nog maar eens testen. Ik blijf toch nog duimen voor je hoor, misschien was het toch echt net nog te vroeg geweest met testen?!
pi_59054240
Oja misschien nog even een hele stomme vraag, maar ik laat dus 9 juni de Implanon verwijderen en dan ben je vaak na zo'n aantal weken wel weer ongesteld neem ik aan, maar kan je in theorie al zo snel zwanger raken dat je niet eens meer 1x ongesteld wordt?
Of MOET je sowieso even 1x ongesteldheid afwachten en daarna ervoor gaan?
  zondag 1 juni 2008 @ 20:13:57 #230
141023 ik80
pi_59054624
Ik persoonlijk zou eerst een paar cyclussen afwachten, dan weet je hoelang je cyclus ed. In de praktijk kan je meteen zwanger raken ja, dus het is aan jullie of je het veilig doet of er meteen voor gaat.
pi_59054841
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:52 schreef Poppejans het volgende:
Oja misschien nog even een hele stomme vraag, maar ik laat dus 9 juni de Implanon verwijderen en dan ben je vaak na zo'n aantal weken wel weer ongesteld neem ik aan, maar kan je in theorie al zo snel zwanger raken dat je niet eens meer 1x ongesteld wordt?
In theorie kan dat ja.. Je zou niet de eerste zijn. Daarom; lekker vrijen wanneer je wilt, ondertussen afwachten hoe je cyclus loopt en dan gaan rekenen! Succes
  zondag 1 juni 2008 @ 20:27:01 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59054891
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:52 schreef Poppejans het volgende:
Vk's en artsen hebben graag dat je die ene keer afwacht zodat, als je zwanger raakt, men daaraan kan refereren voor de uitgerekende datum, maar er is in principe niks op tegen.

Zo leuk, je enthousiasme! Ik ben benieuwd en hoop voor je dat je cyclus snel weer aanwezig en op orde is.
pi_59055085
Vicky en Vlindur
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_59055090
Ik snap dat cyclussen afwachten nooit zo goed, elke maand dat je eerder zwanger kan worden is er toch een? Er zijn al maar zo weinig dagen in de maand dat er echt kans is en voor de termijnbepaling is het ook geen ramp want je zal toch waarschijnlijk een echo krijgen die de termijn heel nauwkeurig kan laten zien.

Succes Poppejans, hopelijk gaat het snel lukken!
pi_59055203
Bedankt voor jullie antwoorden, ik dacht dat het misschien niet kon omdat er dan nog ''zooi'' in je lichaam zit, maar lees nu ook op andere sites dat je eigenlijk meteen weer vruchtbaar bent.

Zal volgende week ook nog eens navragen bij huisarts wanneer dan ongeveer weer ongesteldheid terug moet komen, ben benieuwd, al ruim 8 jaren aan anticonceptie geweest dus ook al zo lang niet meer op natuurlijke manier ongesteld geweest.(voordat ik wat gebruikte was het echt heeel erg hevig en 7 dagen lang ) maar toen was ik nog wel erg jong.

edit: dankje Owlet, en ik denk er precies zo over als jij!
Wist dus niet zeker of het proberen al meteen ''kon''
pi_59055247
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:42 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden, ik dacht dat het misschien niet kon omdat er dan nog ''zooi'' in je lichaam zit, maar lees nu ook op andere sites dat je eigenlijk meteen weer vruchtbaar bent.

Zal volgende week ook nog eens navragen bij huisarts wanneer dan ongeveer weer ongesteldheid terug moet komen, ben benieuwd, al ruim 8 jaren aan anticonceptie geweest dus ook al zo lang niet meer op natuurlijke manier ongesteld geweest.(voordat ik wat gebruikte was het echt heeel erg hevig en 7 dagen lang ) maar toen was ik nog wel erg jong.

edit: dankje Owlet, en ik denk er precies zo over als jij!
Wist dus niet zeker of het proberen al meteen ''kon''
Bij Amber was ik meteen de 1e keer na de pil zwanger.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59055290
Het kan natuurlijk wel dat je minder of helemaal niet vruchtbaar bent voor een tijdje. Maar zolang er nog tig mensen zwanger worden na één keer pil vergeten kan het natuurlijk ook dat je gewoon meteen zwanger raakt.
Voor de combi kindje + troep hoef je het ook niet te laten want tegen de tijd dat er uitwisseling tussen jou en het kind komt is al die troep echt wel weg.
Voor zover je al van troep kan spreken natuurlijk, volgens mij zijn hormonen na een niet al te lange tijd gewoon uitgewerkt.
pi_59055328
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

Bij Amber was ik meteen de 1e keer na de pil zwanger.
Ronja heeft nog aardig wat pillen voor haar kiezen gekregen voor ik wist dat ik zwanger was
pi_59056201
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Vk's en artsen hebben graag dat je die ene keer afwacht zodat, als je zwanger raakt, men daaraan kan refereren voor de uitgerekende datum, maar er is in principe niks op tegen.

Zo leuk, je enthousiasme! Ik ben benieuwd en hoop voor je dat je cyclus snel weer aanwezig en op orde is.
Dat advies ( ff wachten op cyclus enzo ) gaf mijn huisarts ook...ik dacht : "Ja doeiiiiiiiii", ,mooi niet
Resultaat is nu aan het logeren bij opa en oma....
  zondag 1 juni 2008 @ 23:26:40 #240
100412 mefke79
komt goed!
pi_59059000
Dat van die ene cyclus wachten schijnt er ook mee te maken te hebben dat je een verhoogde kans hebt op een tweeling...Succes meiden! Komt goed, komt goed!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_59074470
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 22:05 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Carla noteert:

*check.
  maandag 2 juni 2008 @ 18:56:09 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59075472
Die reactie van mefke precies onder die van K_P!

Het zou voor mij geen reden zijn om te wachten overigens.
pi_59075659
Vanmorgen getest en dikke streep!!! Morgen verloskundige bellen voor vroege echo. Ben zo ontzettend blij! Aan alle andere dames.....HEEL VEEL SUCCES TOEGEWENST! (ik stuur jullie wat hcg via mijn gedachten:))

Liefs Vaam
  maandag 2 juni 2008 @ 19:05:39 #244
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59075689
@ huup, jeetje dat wachten duurt nu zeker erg lang voor je! Wat spannend!!!
@ Vicky: jammer! bahbah

Volgens mij adviseren ze om je eerste cyclus af te wachten zodat het makkelijker te berekenen is wanneer je uitgerekend bent. Maar wij zijn ook meteen voor t echie gegaan hoor. Ik zit nu in mijn eerste ongesteldheid, we kunnen dus bijna beginnen aan rond nr. 2. Spannend!
  maandag 2 juni 2008 @ 19:06:52 #245
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59075713
@ vaamrile: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geweldig zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stuur idd maar flink wat hcg deze kant op.
pi_59076080
Bedankt Mikoxx!
  maandag 2 juni 2008 @ 19:26:47 #247
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59076104
Gefeliciteerd Vaamrile !! Kom maar op met die HCG
pi_59076223
@happyme28: Ik 'straal' de hcg wel even over...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:51:18 #249
94046 PM-girl
pi_59089039
Gefeliciteerd Vaamrile!
*
pi_59090343
Hee Huup, hoe is het nu? Ben je al ongesteld geworden?
pi_59090731
Gefeliciteerd Vaam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:52:14 #252
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59094070
@ huup, Hoe staat het ermee??
pi_59094621
Aan alle meiden: Bedankt voor jullie felicitatie's ik hoop dat jullie snel volgen!!

Liefs Vaam
pi_59094644
Ben trouwens ook erg benieuwd naar Huubhuub?? Weet je al iets meer??
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:12:06 #255
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59095882
@ Vaamrile/mikoxx/reinhilde

Hello dames, wat een interesse ineens haha (edit: verkeerde smiley )
Helaas ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik begrijp er niets meer van, helemaal niet aangezien de testjes toch echt negatief waren. Mn lichaam heeft me wel eens eerder voor de gek gehouden maar dan werd ik altijd na een paar dagen tóch nog ongesteld. Inmiddels ben ik morgen alweer een week overtijd. Pfff, vermoeiend!

Ik denk dat als er deze week nog niets doorzet dat ik dan van het weekend er weer een testje tegenaan gooi. Just to be sure. Ik heb verder niet echt heel erg last van kwaaltjes. Een klein beetje gespannen borsten, weinig eetlust en ben ook nog wel moe. Maarja, de andere kant is, als je weinig eet wordt je vanzelf wel moe dus sja, waar het aan ligt...

*zucht*

ik hou jullie op de hoogte!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:18:12 #256
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_59096002
@ huup, jeetje wat maak jij het spannend zeg! Ik duim voor je hoor! Ik kan pas tegen t weekend t forum weer checken, dus spannend!!!
pi_59098977
@huuphuup: tjonge jonge....heb je al een extra gevoelige test gebruikt?? En is je cyclus wel telkens ongeveer hetzelfde dan?? In ieder geval ga ik duimen voor jouw positieve test . Hou ons op de hoogte!

Liefs Vaam
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:43:47 #258
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59099722
Nee ik heb die kruidvat tests gebruikt met zo'n pipetje? (na eerst drie pipetjes in de wc te hebben laten vallen... ) maar goed, ik heb nog 1 zo'n test over, dus die gebruik ik van het weekend.
Hoe mijn cyclus is heb ik geen idee van, ik slik(te) namelijk de pil.
Ik was ongesteld geweest/had een onttrekkingsbloeding gehad in week 1 van de 'cyclus' zeg maar, en toen werd ik toen ik mijn eerste pil innam ineens best ziek, buikgriep enzo. Toen heb ik er niet bij nagedacht maar nu denk ik dat het best kan dat ik er toen een paar 'gemist' heb door de buikgriep, dat je ze wel inneemt maar ze er ook weer uhm, uit werkt so to say. Maar goed, aan het einde van die week toen ik weer een beetje beter was hebben mijn vriend en ik wel sex gehad, zo rond de 12e dag en de 14e dag van de 'cylcus' zeg maar. Ik heb mn pil overigens gewoon doorgenomen. Na de 14e dag van de cyclus werd ik ineens ongesteld. Niet een klein beetje bloed verlies maar echt ongesteld zoals ik me dat herinnerde, met pijn/kramp en flink wat bloedverlies en stolseltjes enzo. Dit hield ongeveer een week aan. Hierna kreeg ik ineens last van mn borsten en misselijk gevoel en erg moe etc. Toen ging er een lichtje branden maarja, toen was het dus afwachten tot de laatste pil, waarbij na 2 of 3 dagen normaal een soort menstruatie/onttrekkingsbloeding komt. Nouja, ik ben nu een week verder en er is nog steeds niet. Morgen moet ik weer met mn pil verder, en ik weet niet hoe of wat.

Normaal gesproken zou ik denken van ach, de onttrekingsbloeding slaat een maandje over, want schijnbaar kan dat, en dat lijkt ook het meest logische, maar achteraf, die hele situatie met dat ziek zijn, die sex op de goeie dagen, dat een week ongesteld zijn enz enz. Het zit me allemaal niet lekker.

Nouja, dat was het hele verhaal, stond ook al wel in het vorige topic hihi.
Maar goed, mocht het zo zijn dan is het kindje ondanks dat het niet ideaal is nu, van harte welkom. Is het niet zo, dan is het ook goed, dan gaan mijn vriend en ik er sowieso in januari voor (dat was de deal al )

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:45:57 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59099798
misschien het vermelden waard overigens dat dit wel eens eerder gebeurd is, en ik toen met 5 wk 6 dgn een miskraam heb gehad. (net na de echo...). Mijn vriend en ik weten in elk geval dat het qua vruchtbaarheid wel goed zit. Toen slikte ik ook de pil en ben ik er 1 vergeten. Dat is ruim anderhalf jaar geleden nu.
Dus misschien verklaard dat wel een beetje waarom ik het wel als een 'waarschijnlijkheid' zie zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:33:39 #260
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59101232
Maar als je tussendoor een flinke bloeding hebt gehad, dan is zwangerschap toch redelijk onwaarschijnlijk? Of begrijp ik het nou verkeerd. Zou het niet zo zijn dat je lichaam gewoon wat van slag is door het slikken en missen van pillen?

Ik zou gewoon testen voor je met de pil begint en als die negatief is, gewoon weer met de pil beginnen anders blijf je denk ik schipperen. Als je wel zwanger bent, zou je na 1 week overtijd toch wel een minimale hoeveelheid HCG in je urine moeten hebben toch?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:47:12 #261
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59103538
vaamrile gefelciteerd.

ik ben hier paar dagen terug nieuw gekomen in dit topic, maar niet veel gepost..sorry
vind het toch wel lastig...zo onzeker... je bent er zo mee bezig
inmiddels zit ik op 5 dagen overtijd... en heb vanmiddag toch weer een test gekocht... vanavond alle moed verzamelt om de test ook te doen.... als ik heel goed kijk, dan zie ik een heel licht tweede streepje
hopelijk kan ik aan het eind van de week een goed zichtbaar tweede streep testen... dus vooralsnog nog steeds die spanning.

voor mijn gevoel ben ik echt wel zwanger... steeds moe en vandaag zo'n ijzerachtige smaak in mijn mond, wat ik vaker gelezen heb...
maar ik wil zo graag met beide voetjes op de grond blijven... om teveel teleurstelling te voorkomen.

nou dan zijn jullie weer op de hoogte van deze nieuwe dame hier...

ik lees wel elke dag hier en leef ontzettend met iedereen mee.. ik duim voor jullie!!!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:28:58 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_59104842
Streep is streep wordt altijd gezegd.

En een streep = zwanger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59110021
@angel-Eyez: Vijf dagen overtijd en lichte streep....een voorzichtig gefeliciteerd. Misschien zijn je HCG-waarden nog niet zo hoog. Probeer anders een gevoeligere test, via internet of apotheek te verkrijgen.

Ik duim voor je!!
Liefs Vaam
pi_59110199
Vaamrille gefeliciteerd !!!
Angel-eyez Ik zeg ook een streep is een streep dus gefeliciteeerd !!!

morgen is mijn NOD heb nog geen buikpijn gevoeld geen rugpijn niks.
Werd vanmorgen overdoderd door stank van mijn rozen die nog niet eens zijn uitgebloeid niemand ruikt het behalve ik ach ja we wachten nog een paar daagjes af.
pi_59110313
He Huup, je lichaam maakt het je wel lastig. Laat je het nog even weten als je iets weet?
pi_59112664
@2h2h: Bedankt! Voor jou zo te zien ook spannend zeg . Ik hoop het voor je!

@huuphuup: als ik het goed begrijp (zo niet dan sorry) ben je bang dat je een MK hebt gehad? Aangezien je midden in je cyclus een bloeding kreeg met stolseltjes.... en zoals happyme28 al zei betekend een hevige bloeding meestal niet zwanger. Zie ook dat je er sowieso in januari mee wilt gaan beginnen. Hoe het ook zit, ik wens je veel succes toe!!

Liefs Vaam
pi_59112882
ik kon niet wachten heb een test gedaan heeeel licht streepje moest hem zoeken. een digitalen test gedaan en er stond ZWANGER !!!!!
pi_59113006
Gefeliciteerd 2h2h!

Alle wachtenden: succes!
pi_59113040
Van harte 2h2h! wat super voor je
Ook voor Vaamrile nog een vette gefeliciteerd met je zwangerschap
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:45:11 #270
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59113281

gefeli 2h2~!!

@vaam

nee een mk kan die bloeding niet geweest zijn aangezien het vlak voor of vlak na mn ei moet zijn geweest (als die er was.) Maar met het miskraam verhaal bedoelde ik meer aan te geven dat ik me een beetje zorgen maakte dat ik best eens zwanger zou kunnen zijn omdat ik eerder heel snel en onverwacht zwanger ben geraakt nadat ik 1 pilletje vergeten was, terwijl dat normaal niet zo heel erg veel risico met zich meebrengt. Schijnbaar zijn de hormonen van de pil in mijn lichaam erg snel uitgewerkt? (mijn vriend gooit het er overigens graag op dat hij turbo-zaad heeft.. mannen )

Maar goed, inmiddels ben ik weer wat gerust gesteld en ik denk dat mn pil/cyclus gewoon raar heeft gedaan. Maar ik laat het zeker nog even weten hoe het allemaal gaat hoor!
*(en anders zien jullie me -hopelijk- in januari terug )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_59113539
Lekkere doorstroom hier! Hoop dat alle nieuwe (en oude) snel zwanger zijn!

2h2h gefeliciteerd meid!
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:59:26 #272
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59113602
@2h2h: Gefeliciteerd!! Mooi dat de digitale test ondanks het hele lichte streepje toch ZWANGER zei
pi_59113816
@2h2h: kijk...dat is een snelle reactie . Van harte gefeliciteerd meid!! Geniet ervan!
@XXXkarinXXX dank je wel.. Jou nog niet eerder gehoord..vertel?? (ben niks nieuwsgierig hor hihihi)
@huuphuup: Sorry, dan had ik het idd verkeerd begrepen. Dacht namelijk dat je op dag 14 het bloed had verloren en daarvoor je ovulatie had gehad. En tja, de cyclus...bij de een regelmatig en bij de ander geen touw aan vast te knopen. En mannen he .....al moet ik zeggen dat het wel klinkt naar superzaad aangezien je maar 1 x de pil vergeten was hihihi. Ik hoop in ieder geval voor je dat je je snel kunt melden zodra jullie er klaar voor zijn.

Liefs Vaam
pi_59114182
Zo zeg. Kijk je even niet en gelijk 2 zwanger!

2h2h en vaamrile Gefeliciteerd!!
pi_59114367
Wat een streepjesregen! Gefeliciteerd allemaal!
Aan alle (nog) niet zwangeren: heel veel succes, met de positieve vibe die hier hangt kan het niet lang meer duren!!!
pi_59116702
@OooLizaooO: hopelijk ga je gelijk krijgen en wordt het een waren stortbui
pi_59117907
Gefeliciteerd allebei
pi_59127290
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef vaamrile het volgende:

@XXXkarinXXX dank je wel.. Jou nog niet eerder gehoord..vertel?? (ben niks nieuwsgierig hor hihihi)

Liefs Vaam
Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forum
Ik zag het toevallig staan en dacht: laat ik je eens feliciteren

Ik kom over een tijdje hier wel weer meeposten, we wachten nog heel ffies af. Wij hebben al een dochtertje van 15 maand, en we willen wel graag een tweede. De vorige keer is het heel snel gegaan, en nu ga ik er niet meteen vanuit dat dat nu ook weer het geval is, maar je moet het ook niet uitsluiten. Daarom wachten we nog even af, omdat dat qua tijdsplanning wat beter past zeg maar...
pi_59140602
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forum
Ik zag het toevallig staan en dacht: laat ik je eens feliciteren

Ik kom over een tijdje hier wel weer meeposten, we wachten nog heel ffies af. Wij hebben al een dochtertje van 15 maand, en we willen wel graag een tweede. De vorige keer is het heel snel gegaan, en nu ga ik er niet meteen vanuit dat dat nu ook weer het geval is, maar je moet het ook niet uitsluiten. Daarom wachten we nog even af, omdat dat qua tijdsplanning wat beter past zeg maar...
Nou, gevaarlijk wil ik nou ook weer niet zeggen hor . Dus je hebt al een scheetje van 15 maanden? Ik heb zo'n voorgevoel dat de 2e ook snel gaat lukken hihi.

Alvast veel plezier..... en hopelijk tot snel ziens dan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:42:01 #280
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59155561
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Again het volgende:
Lekkere doorstroom hier! Hoop dat alle nieuwe (en oude) snel zwanger zijn!

2h2h gefeliciteerd meid!
Hoe is het nu met jou dan? er inmiddels al? Voel je je al beter?

@Vlinder, is de cyclus al wat op orde heb je het gevoel?

Hier alles rustig. Klusweek is volgende week en ovulatie zou op of rond onze 1e trouwdag moeten vallen, hopenlijk krijgen we een mooi cadeau 9 maanden later Nu lekker allemaal leuke dingen aan het doen en van het weekend reunietje met een aantal studievriendinnen die ik al een aantal jaren niet meer gezien heb, dus daar heb ik veel zin in.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:27:33 #281
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59164362
goedemorgen dames,

ik moet even wat delen, ook al zit ik op mijn werk.

vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)

heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld

we blijven duimen, hopen en positief denken
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:32:29 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59164462
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,

vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)

heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_59165100
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,

Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.

die tweede test kan gewoon vals negatief zijn omdat je nog maar weining hormonen hebt aangemaakt.
Ik zou een clearbleu digitale test halen heb ik ook gedaan na mijn ini mini licht streepje die je moest zoeken
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:56:17 #284
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59168095
dank je huuphuup... die kon ik wel even gebruiken

2h2h gefeliciteerd nog allereerst, dat had ik nog niet gedaan...
en ja ik zag die gisteren niet in de winkel liggen, dus had nu een gewone cb gekocht waar een plusje op moet verschijnen.
misschien ga ik vanavond of morgen nog voor die digitale kijken dan.
sowieso heb ik vanmorgen meteen de huisarts gebeld, ik mag maandag bij de assistente langskomen met ochtendurine, niet dat ik daar nou zoveel meer van verwacht....

frustrerend is het, dat je er zo goed als zeker van bent dat je zwanger bent, je eigenlijk zoveel vertrouwen in je lichaam hebt en dan toch dat het bewijs van zo'n test zo doorslaggevend werkt op je emotie.

ben blij met jullie, want ik heb niemand thuis zitten waar ik even kwijt kan hoe ik me voel....
je leest zoveel verschillende verhalen... ik weet dat ik een late eisprong heb... maar wil mezelf ook niet zwanger praten als het niet zo is...

nou meiden bedankt in elk geval voor julie reactie!!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:01:46 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59168289
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:00 schreef 2h2h het volgende:

[..]

Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.

die tweede test kan gewoon vals negatief zijn omdat je nog maar weining hormonen hebt aangemaakt.
Ik zou een clearbleu digitale test halen heb ik ook gedaan na mijn ini mini licht streepje die je moest zoeken
Te weinig hormonen lijkt mij persoonlijk eigenlijk sterk. HCG verdubbelt elke 2-3 dagen dus als er dinsdag een licht streepje was, zou die nu donkerder moeten zijn. Althans... als het dezelfde test is.

Maar goed, het kan ook nog zo zijn dat deze test gewoon niet zo heel goed werkte.

Die digitale is idd wel heel duidelijk, maar ik vond dat 'niet zwanger' er zo heel naar staan, dat heb ik nooit meer gedurfd, behalve dan nadat ik al tig andere positieve testen in mijn handen had en het echt niet anders meer kon.
  Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 13:05:11 #286
5428 crew  miss_sly
pi_59169964
Angel-Eyez, ik wil je niet ontmoedigen, hoor, maar ik denk dat iedereen hier in het topic wel weet hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden. Hoe zeker zullen er veel meiden al geweest dat ze zwanger waren, om vervolgens toch ongesteld te worden.

Wat BE zegt, HCG neemt zo snel toe in 4 dgen, dat het eigenlijk toch wel vet positief zou moeten zijn. Maar ook inderdaad kan het zijn dat de tes tniet goed was.
pi_59177249
Mijn huisarts heeft mij de vorige zwangerschap vertelt dat testen nog wel eens vals negatief konden aangeven maar nooit vals positief vandaar dat ik ook denk dat het aan de test ligt.
Maar gelukkig mag je maandag naar de assistent die kijken dat natuurlijk heel anders na en dan heb je gewoon zeker een antwoord zonder twijfels !!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:06:53 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59177332
Ben ik weer.
De huisarts doet net zo'n urinetest als iedereen thuis doet. Dus echt heel veel verschil zal dat niet maken. De reden dat ze maandag mag komen is waarschijnlijk omdat de hcg, als het er is, dan weer een paar dagen de kans heeft om zich te vermeerderen zodat een test dan zeker weten positief zou moeten zijn als het zo is.

De enige 'andere' test die een huisarts kan doen is een bloedtest, maar die uitslag krijg je niet meteen.

Uiteraard hoop ik wel gewoon keihard mee dat het lichte streepje van de test van dinsdag idd een licht streepje was wat maandag gewoon donker is!
pi_59177384
BE, geen reden voor , je hebt gewoon gelijk.

En ik wil niet doemdenken, maar het kan ook zijn dat er een vroege miskraam is geweest.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:39:03 #290
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59180774
hm bedankt voor al jullie reacties... heel erg lief.

wat Reinhilde zegt gaat ook door mijn hoofd, maar goed dat zal ik nooit zeker weten natuurlijk.
maar goed als er geen zwangerschap is, dan wil graag ongesteld worden... want dan kunnen we weer opnieuw beginnen... want deze cyclus is dan behoorlijk goed in de war.

ik zei ook al tegen de assistente van de huisarts dat ik aanneem dat zij hetzelfde zullen testen als ikzelf, maar goed ze zei dat ik dan eventueel met de huisarts kan bespreken hoe en wat.

maar goed dit is de eerste keer dat ik overtijd ben, dus sja... ik hoor zoveel verhalen... twijfels alom dus.

ik merk wel dat ik ergens hoop heb dat het toch nog kan, vanwege een late eisprong... waar je je hoop al niet op kan vestigen..

nou meiden, ik hou jullie op de hoogte hoor... nogmaals bedankt... jullie houden me goed met de voetjes op de grond in elk geval
pi_59182379
Ik was verleden week bij de huisarts en toen heb ik nog even gepraat over het zwanger worden en dat ik een positieve test had en daarna toch ongesteld werd.
Volgens de huisarts kan het zijn dat een vrouw even zwanger is en dan toch ongesteld wordt, dat kan de reden zijn voor een positieve test en daarna ee negatieve.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59183229
Bright eyes het klopt inderdaad dat de test die een huisarts doet hetzelfde is alleen is het zo dat een thuis test weleens vals negatief kan aangeven bij de huisarts heb je meer zekerheid.
pi_59183263
2h2h en vaamrile van harte gefeliciteeeerd!
Wauw er is nog steeds een streepjesregen bezig
Ik hoop dat nog veel meer hier erop kunnen meeliften

Heerlijke vakantie gehad, elke dag strand en gebubbeld in bubbelbad die we in huisje hadden.
Ik ga maandag vol goede moed naar de dokter om Implanon eruit te laten halen! Dan eindelijk ECHT meedoen hier
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:00:21 #294
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59186474
Spannend Poppejans! Maandag gaat het echte wachten beginnen en mag je ook in het lijstje ! En nu maar hopen op een snelle 2e streep en dat je zo weer vertrokken bent

Fijn weekend allemaal!
pi_59202356
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Poppejans! Maandag gaat het echte wachten beginnen en mag je ook in het lijstje ! En nu maar hopen op een snelle 2e streep en dat je zo weer vertrokken bent

Fijn weekend allemaal!
Nee, jij bent eerst aan de beurt vind ik hoor! Helaas dat het zo niet werkt, maar ik gun het jou echt eerder.
Hmm stil hier, ik kom weer even positief doen hier hoor, ben nog helemaal
Heb vandaag een maansteen gekocht, gezuiverd met water en hangt nu aan ketting, maandag meteen na de doktersafspraak beginnen met de Etos Pillen, ik ben er klaar voor
Is het al maandag???
pi_59202767
Ik ga ook de Etospillen zoeken.. De volgende ronde is hier weer ingegaan! En deze keer gaat het lukken! Mark my words

Spannend Poppejans de laatste daagjes aftellen
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:12:08 #297
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59202925
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef 2h2h het volgende:
Bright eyes het klopt inderdaad dat de test die een huisarts doet hetzelfde is alleen is het zo dat een thuis test weleens vals negatief kan aangeven bij de huisarts heb je meer zekerheid.
waarom dan? Als hij dezelfde testen gebruikt heb je toch niet ineens meer zekerheid?

succes allen
pi_59205543
nee niet dezelfde testen hij test het anders weet niet precies hoe jeetje ben geen HA.
Vraag het anders even na aan je HA.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:48:45 #299
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59205691
Het is dus niet dezelfde test. Ik bedoelde het niet kwaad, ik snapte je alleen niet zo.
pi_59206336
Nou voor zover ik weet gebruikt een huisarts gewoon een test waarmee het hcg-gehalte in de urine getest wordt en dat is echt hetzelfde als een thuistest. Alleen zit er bij een thuistest vaak een mooi plasticje omheen.
Er is geen andere manier om een zwangerschap aan te tonen op de bloedtest na en daar heb je niet meteen de uitslag van.

En aangezien er geen test is die minder HCG nodig heeft om positief te testen dan de huistestjes die je bij de drogist kan kopen heeft het geen enkel voordeel om bij de huisarts te testen behalve dat het je misschien een zekerder gevoel geeft.

Sterker nog, de testjes die je nu zo veel bij online winkels kan kopen (van die losse stripjes) zijn dezelfde testjes die verkocht worden bij medische groothandels. Veel mensen hebben nou niet de meest positieve ervaringen met die testjes.
  zondag 8 juni 2008 @ 22:42:56 #301
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59233397
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:48 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, jij bent eerst aan de beurt vind ik hoor! Helaas dat het zo niet werkt, maar ik gun het jou echt eerder.
Hmm stil hier, ik kom weer even positief doen hier hoor, ben nog helemaal
Heb vandaag een maansteen gekocht, gezuiverd met water en hangt nu aan ketting, maandag meteen na de doktersafspraak beginnen met de Etos Pillen, ik ben er klaar voor
Is het al maandag???
Dank je maar inderdaad zo werkt het helaas niet.... de klusdagen komen er weer aan. Hoop toch stiekem dat het deze maand gaat lukken. Laatste keer voor onze eerste afspraak bij de gyn. Heb ook de laaste maanden steeds tegen mijn (vermoedelijke) eisprong steeds steken in mijn buik. Daar word ik nogal onzeker van. Je leest van die beangstigende verhalen. Op zich zal ik blij zijn als de gyn een echo maakt, dan weet ik maar hoe het zit, positief danwel negatief.

@Again; lekker om je weer zo positief te horen!! Laten we afspreken dat ze deze ronde allebei uit dit topic vertrekken ok??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')