quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:43 schreef Reinhilde het volgende:
huuphuup, wanneer ging jij nou testen?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef huuphuup het volgende:
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachtendus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:50 schreef huuphuup het volgende:
how, haha, diewas niet zo heftig bedoelt
ziet er wel heul dramatisch uit.
maar goed, doordat voor mijn gevoel die hele cyclus een beetje in de war zit ga ik maar gewoon dan testen, lijkt me dat er dan het meest kans is op resultaat. Maar het wachten valt me zo erg tegen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ok, volgende week pas dus. Voordat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik me overigens hetzelfde als jij je nu voelt, zo ontzettend vreselijk moe, niet normaal. Dus...
anders ik welquote:
Balen Frup!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef Fruppel het volgende:
Spannend hoor Huub!!
Ik heb geen nieuws , de test van internet was echt negatief...geen vaag streepje te bekennen helaas op deze.
Heb nog een kruidvat test liggen voor morgen....ik hou mijn hoop maar op die haha!
tja.. ik herken het wel hoor... helaasquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het ook wel spannend maar bovedien erg verwarrend eigenlijk!
Hoe kunnen 2 (!!) verschillende merken testen nou een vaag streepje geven en een andere helemaal NIETS. Word er gek van en ga gewoon voorlopig niet meer testen haha!
Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
pfff, ik kom weer even klagen hier![]()
zonet een uurtje of twee zo'n naar misselijk gevoel gehad, zeg maar het gevoel alsof ik moest overgeven, alleen het wilde niet doorzetten.niet leuk.
maar nu is het net weer helemaal weggetrokken, heel vaag. Wel enorm pijn in mn hoofd nu.
Ik hoop maar dat er iets uit die test komt over een week, anders weet ik ook niet waar het aan ligt.
zul je zien, is ie negatief
haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?
ah wat vervelendquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds allemaal verschijnselen, maar helaas net een negatieve test gehad. NOD is in principe pas morgen en als ik uitga van mijn langste cyclus zou het ook pas maandag kunnen zijn.
Ik voel me echt zwanger, heb ongeveer alle symptomen (moet alleen gelukkig nog niet overgeven) maar helaas nog geen positief nieuws. Na het weeken nog maar eens proberen als de
nog niet zijn gearriveerd..
'K heb overigens zo'n test van de Apothekers gedaan, maar wat een vervelende test is dat. Het testdeel is veel kleiner dan het controle deel, echt zo'n petiterig klein rondje. Daar kun je amper iets op zien.
Naja... ben nu een beetje depri
ok, duidelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog?dan komt mn vermoeidheid en die vlagen misselijkheid toch ergens anders vandaan. My imagination? of iets anders? ik weet het niet, mijn hoofd slaat gewoon een beetje op hol van de onzekerheid.
Maar in short: ik zou het zeker leuk vinden als het zo is, hoewel het niet echt een handig tijdstip is
hihi dat was ook de reactie van mijn vriend toen ik een test met een 2e streepje hadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Fruppel het volgende:
Liet het meteen aan mijn vriend zien en ook hij zal pas meer overtuigd zijn als het een duidelijker streepje geworden is.
We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:
Queenie heel erg veel plezier op vakantie, geniet ervan en bak maar een mooi kindje daar!
Waar ga je eigenlijk heen en hoelang?
Mss kan ik je morgen nog optijd meer laten wetenen anders lees je het na je vakantie wel!
Wat lekker! Daar wil ik ook nog wel een keer heen. lijkt me erg mooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!
Denk dat ik het morgenvroeg niet meer haal, maar ik lees zeker terug!
Maar je hebt er al drie in jouw hand gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:
Jullie mogen me niet feliciteren hoor hahaeerst wil ik echt een goede test in handen hebben!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je hebt er al drie in jouw hand gehad
(nee ik begrijp jou wel, maar ik blijf overtuigd van het goede nieuws)
Denk je? Je kan ons toch niet nog meer in spanning houden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker
![]()
Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik wegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker
![]()
Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik weg
Ah nee, tuurlijk heb je er het liefst jouw vriend bijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Fruppel het volgende:
Het is ook dat ik op internet veel gelezen heb over valse streepjes op een kruidvat test...dat maakt ook dat ik niet helemaal 100% durf te hopen dat het zo is!
Sorry Leonieke haha ik hou mezelf net zo in spanning natuurlijk, enerzijds wil ik meteen testen als ik moet plassen maar ben op mijn werk en ik zou het wel heel erg fijn vinden als mijn vriend er ook bij is...of ik nou positief of negatief test!
Wieeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:13 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb getest en de test zeg dat ik ZWANGER ben![]()
![]()
Ik kan het niet geloven, echt niet en mijn vriend ook niet...denk dat ik het pas geloof over een heleboel extra testjes en tot ik een echo gehad heb!
Heb ook helemaal geen klachten verder dus dat maakt het moeilijker te geloven! Maar 1 ding is zeker, mijn gevoel zat goed deze keer!
Ik ben echt onwijs hyper en ik moet zoveel doen hahaha!
Even een quote uit het Z&G... dit geeft de burger moedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef Fruppel het volgende:
Dank jullie welhet lijkt wel of mijn blaas reageert op mijn test
ik moet om de haverklap plassen en ik ben wel blij dat ik nu weet dat de vlagen van misselijkheid echt ergens door komen en dat het niet komt doordat ik zo graag zwanger wilde zijn!
Diaan, ik had inderdaad gister nog een negatieve test haha!
Ik hoop het zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe Fruppel, volg me toch nog heel snel naar Z&G. Gefeliciteerd! En Happyme, nou jij ook nog he! Ik duim voor je! (tjee een echte streepjesregen is het de laatste weken, grappig, de een na de ander volgt me, leuk, leuk, leuk)
Zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:36 schreef Fruppel het volgende:
Reinhilde wat leuk dat je vriendje het je kwam vertellen!
Het besef is er niet helemaal nog hoor, heb steeds het idee gewoon ongesteld te worden vanwege de krampjes in mijn buik zo nu en dan.
Ben ongelovelijk moe...dat was ik eigenlijk al een week maar nu snap ik waardoor het komt
Dat zal wel gaan wennen denk ik haha!].
Wow.. mooie foto!! Spannend hè!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:29 schreef Fruppel het volgende:
En happy, hoe is het nou bij jou??
En dan hierbij nog de beloofde foto:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Nou Frups, ik kon dit weekend bijna niet op internet (en gisteren ook niet) en zat me de hele tijd af te vragen hoe het met je was en nu ben je gewoonweg ongelofelijk hard ZWANGER! Ik heb toch een paar traantjes moeten wegpinken, wat zal dat dan bij jou wel niet geweest zijn!? Ik vind het zo ongelofelijk geweldig voor je meid!!! Een hele, hele dikke proficiat, mama in spé!!!
Ik wil best het lijstje updaten maar alle data die hier zijn geroepen zijn er al in verwerkt. Gewoon even je data doorgeven en dan plaatsen we je erbij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:51 schreef Vlindur het volgende:
En zou een modje misschien alle namen kunnnen ordenen (ze staan door elkaar) en de nieuwe dames er bij kunnen zetten?
Nee zaterdagochtend. Dan ben ik als het goed is (hopelijkquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Spannend voor een aantal meiden! Ik duim hoor!
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
ahw meid tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Lievie, om je even een hart onder de riem te steken...wij hebben het ook niet op de vermeende goede dagen gedaan maar toch is het gelukt om zwanger te worden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
T kan écht niet hoor! Of het moet onbevlekt ontvangen wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef Reinhilde het volgende:
Again, when you least expect it... ik duim gewoon rustig door
Haha ik wacht niet op een tweede streepje dus als het zo is dan meld ik me een topic verderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
MeNicole, ik zag dat jij had gepost en ik dacht... zou ze dan echt.... ja... maar nee.
Nou, tot zo danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef MeNicole het volgende:
Haha ik wacht niet op een tweede streepje dus als het zo is dan meld ik me een topic verder
quote:
Ik heb ook duidelijk meer last van mijn menstuatie zonder de pil dan met. Maar wat Jore schrijftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:02 schreef mikoxx het volgende:
Het lijkt wel of ik meer last heb van dedan toen ik de pil nog gebruikte, hebben jullie dat ook?? Meer buikpijn, krampen en moe moe moe
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:00 schreef Vicky het volgende:
tja het is niet anders. heb er zwaar de tering in maar ja... ff janken en volgende maand weer een poging. het zal zo wel door gaan zetten, heb buikpijn
In de 14e ofzo? Ik weet het niet eens precies meer.. Ik ben nu 1,5 jaar van de pil af..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:02 schreef mikoxx het volgende:
@ Again, kan me goed voorstellen dat je hoofd er op een gegeven moment helemaal niet meer naar staat! Mag ik vragen in welke ronde jullie zitten? Wat goed dat jullie ondank dat toch tijd voor elkaar vrij maken, heel belangrijk! Je hebt er ook helemaal niets aan als dit je je relatie kost natuurlijk!!!!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:58 schreef Again het volgende:
Sanne noteert:
-Multi zwanger worden van de Etos kopen
Kijk eens aan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:17 schreef Poppejans het volgende:Hallo, ik ben nieuw hier in dit topic
![]()
![]()
Ik kom mee wachten op een eerste kindje, eigenlijk pas per 9 juni, maar ik ben volgende week paar daagjes heerlijk op vakantie,dan ben ik er niet, dus kom me alvast melden.
Per dan start ik ook meteen met ''Etos Multi zwanger worden'' pillen, iemand hier ervaring mee?
Ik lees op een ander forum dat het echt helpt met je cyclus regelmatiger te maken en dat mensen er eerder ongesteld van raken, en opvallend veel mensen erg snel zwanger zijn.
Zit ook foliumzuur al in, en ach, baat het niet...
Mag ik in het onderste lijstje, dat we gestart zijn per 06-2008
Niet om je te ontmoedigen, maar ik heb ze ook geslikt, maar het duurde toch mooi wel 14 maanden...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:17 schreef Poppejans het volgende:Hallo, ik ben nieuw hier in dit topic
![]()
![]()
Ik kom mee wachten op een eerste kindje, eigenlijk pas per 9 juni, maar ik ben volgende week paar daagjes heerlijk op vakantie,dan ben ik er niet, dus kom me alvast melden.
Per dan start ik ook meteen met ''Etos Multi zwanger worden'' pillen, iemand hier ervaring mee?
Ik lees op een ander forum dat het echt helpt met je cyclus regelmatiger te maken en dat mensen er eerder ongesteld van raken, en opvallend veel mensen erg snel zwanger zijn.
Zit ook foliumzuur al in, en ach, baat het niet...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:58 schreef Again het volgende:
Sanne noteert:
-Multi zwanger worden van de Etos kopen
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Carla noteert:
-Multi zwanger worden van de Etos kopen![]()
Nieuwe dames: Welkom!!
Ik ben *weer* ongesteld. *Vloekerdevloek*
Denk dat ik nu toch maar es naar een gyn wil.. Word er schijtziek van.
Zou ik ook genoegen mee nemenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef bixister het volgende:
multi zwanger worden, dat klinkt wel meteen of je voor een meerling gaat!![]()
In theorie kan dat ja.. Je zou niet de eerste zijn. Daarom; lekker vrijen wanneer je wilt, ondertussen afwachten hoe je cyclus loopt en dan gaan rekenen! Succesquote:Op zondag 1 juni 2008 19:52 schreef Poppejans het volgende:
Oja misschien nog even een hele stomme vraag, maar ik laat dus 9 juni de Implanon verwijderen en dan ben je vaak na zo'n aantal weken wel weer ongesteld neem ik aan, maar kan je in theorie al zo snel zwanger raken dat je niet eens meer 1x ongesteld wordt?
Of MOET je sowieso even 1x ongesteldheid afwachten en daarna ervoor gaan?
Vk's en artsen hebben graag dat je die ene keer afwacht zodat, als je zwanger raakt, men daaraan kan refereren voor de uitgerekende datum, maar er is in principe niks op tegen.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:52 schreef Poppejans het volgende:
Oja misschien nog even een hele stomme vraag, maar ik laat dus 9 juni de Implanon verwijderen en dan ben je vaak na zo'n aantal weken wel weer ongesteld neem ik aan, maar kan je in theorie al zo snel zwanger raken dat je niet eens meer 1x ongesteld wordt?
Of MOET je sowieso even 1x ongesteldheid afwachten en daarna ervoor gaan?
Bij Amber was ik meteen de 1e keer na de pil zwanger.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:42 schreef Poppejans het volgende:
Bedankt voor jullie antwoorden, ik dacht dat het misschien niet kon omdat er dan nog ''zooi'' in je lichaam zit, maar lees nu ook op andere sites dat je eigenlijk meteen weer vruchtbaar bent.
Zal volgende week ook nog eens navragen bij huisarts wanneer dan ongeveer weer ongesteldheid terug moet komen, ben benieuwd, al ruim 8 jaren aan anticonceptie geweest dus ook al zo lang niet meer op natuurlijke manier ongesteld geweest.(voordat ik wat gebruikte was het echt heeel erg hevig en 7 dagen lang) maar toen was ik nog wel erg jong.
edit: dankje Owlet, en ik denk er precies zo over als jij!
Wist dus niet zeker of het proberen al meteen ''kon''
Ronja heeft nog aardig wat pillen voor haar kiezen gekregen voor ik wist dat ik zwanger wasquote:Op zondag 1 juni 2008 20:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij Amber was ik meteen de 1e keer na de pil zwanger.
Dat advies ( ff wachten op cyclus enzo ) gaf mijn huisarts ook...ik dacht : "Ja doeiiiiiiiii",quote:Op zondag 1 juni 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vk's en artsen hebben graag dat je die ene keer afwacht zodat, als je zwanger raakt, men daaraan kan refereren voor de uitgerekende datum, maar er is in principe niks op tegen.
Zo leuk, je enthousiasme!Ik ben benieuwd en hoop voor je dat je cyclus snel weer aanwezig en op orde is.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:05 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Carla noteert:
-Multi zwanger worden van de Etos kopen![]()
Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forumquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef vaamrile het volgende:
@XXXkarinXXX dank je wel.. Jou nog niet eerder gehoord..vertel?? (ben niks nieuwsgierig hor hihihi)
Liefs Vaam
Nou, gevaarlijk wil ik nou ook weer niet zeggen horquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forum![]()
Ik zag het toevallig staan en dacht: laat ik je eens feliciteren![]()
Ik kom over een tijdje hier wel weer meeposten, we wachten nog heel ffies af. Wij hebben al een dochtertje van 15 maand, en we willen wel graag een tweede. De vorige keer is het heel snel gegaan, en nu ga ik er niet meteen vanuit dat dat nu ook weer het geval is, maar je moet het ook niet uitsluiten. Daarom wachten we nog even af, omdat dat qua tijdsplanning wat beter past zeg maar...
Hoe is het nu met jou dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Again het volgende:
Lekkere doorstroom hier! Hoop dat alle nieuwe (en oude) snel zwanger zijn!
2h2h gefeliciteerd meid!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,
ik moet even wat delen, ook al zit ik op mijn werk.
vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)
heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld![]()
we blijven duimen, hopen en positief denken
Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,
ik moet even wat delen, ook al zit ik op mijn werk.
vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)
heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld![]()
we blijven duimen, hopen en positief denken
Te weinig hormonen lijkt mij persoonlijk eigenlijk sterk. HCG verdubbelt elke 2-3 dagen dus als er dinsdag een licht streepje was, zou die nu donkerder moeten zijn. Althans... als het dezelfde test is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:00 schreef 2h2h het volgende:
[..]
Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.
die tweede test kan gewoon vals negatief zijn omdat je nog maar weining hormonen hebt aangemaakt.
Ik zou een clearbleu digitale test halen heb ik ook gedaan na mijn ini mini licht streepje die je moest zoeken
Nee, jij bent eerst aan de beurt vind ik hoor! Helaas dat het zo niet werkt, maar ik gun het jou echt eerder.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Poppejans! Maandag gaat het echte wachten beginnen en mag je ook in het lijstje ! En nu maar hopen op een snelle 2e streep en dat je zo weer vertrokken bent
Fijn weekend allemaal!
waarom dan? Als hij dezelfde testen gebruikt heb je toch niet ineens meer zekerheid?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef 2h2h het volgende:
Bright eyes het klopt inderdaad dat de test die een huisarts doet hetzelfde is alleen is het zo dat een thuis test weleens vals negatief kan aangeven bij de huisarts heb je meer zekerheid.
Dank jequote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:48 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, jij bent eerst aan de beurt vind ik hoor! Helaas dat het zo niet werkt, maar ik gun het jou echt eerder.
Hmm stil hier, ik kom weer even positief doen hier hoor, ben nog helemaal![]()
Heb vandaag een maansteen gekocht, gezuiverd met water en hangt nu aan ketting, maandag meteen na de doktersafspraak beginnen met de Etos Pillen, ik ben er klaar voor![]()
![]()
Is het al maandag???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |