abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58822563
Deel 108

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

26 mei Mammamia (07-2007) NOD
31 mei Huuphuup NOD
13 juni Ik80 NOD
30 juni Happyme28 (07-2007) NOD
30 juni Mikoxx NOD
07 juli Vicky (12-2007) NOD

Again (05-2007)
Koningin (01-2008)
Vlindur (01-2008)
Dee-Dee (01-2008) NOD
Beessie-Jen (12-2007) NOD
hellennelleh (07-2007) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie

De laatste posts:
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:43 schreef Reinhilde het volgende:
huuphuup, wanneer ging jij nou testen?
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef huuphuup het volgende:
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachten dus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:50 schreef huuphuup het volgende:
how, haha, die was niet zo heftig bedoelt ziet er wel heul dramatisch uit.

maar goed, doordat voor mijn gevoel die hele cyclus een beetje in de war zit ga ik maar gewoon dan testen, lijkt me dat er dan het meest kans is op resultaat. Maar het wachten valt me zo erg tegen
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Ok, volgende week pas dus. Voordat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik me overigens hetzelfde als jij je nu voelt, zo ontzettend vreselijk moe, niet normaal. Dus...

[ Bericht 48% gewijzigd door BE op 31-05-2008 19:16:45 ]
pi_58822590
En? nog geen nieuws? nog geen nieuwe -duidelijkere- streepjes?
pi_58822713
Huuphuup, ik heb je in het lijstje gezet op 31 mei, wil je in het lijstje, en is 31 mei goed of wil je liever 1 juni?
pi_58823151
reinhilde, lijstje is prima, en 31 mei is ook prima, ik denk dat ik me toch niet in kan houden om tot de eerste te wachten ;-)

enneh, wat je zei over dat je je precies zo voelde, zo moe enzo... that's not helping! haha, nouja, afwachten maar, maar het voelt zo raar allemaal, ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken met allemaal dingen die ik ineens 'voel' enzo, maar zoiets als dat moe zijn dat maak ik mezelf toch echt niet wijs, ik stort echt in rond 4 uur. pfff

vriendlief weet nog van niets, dat helpt ook niet echt, ik wil hem niet bezorgd maken want de tentamens vinden plaats komende week en als hij die haalt dan studeert hij af in augustus. Wel belangrijk dus

*zucht*

(liedje van bert&ernie sinterklaas) wachten duurt laaang laaang laaaang
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:51:04 #5
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58823687
Ik mag uit het lijstje!
oude bekende ;)
pi_58823946
ben benieuwd huup
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58824103
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:02 schreef Vicky het volgende:
ben benieuwd huup
anders ik wel

en ik zie dat wij dezelfde smaak in namen hebben haha
Amber staat al een jaar of wat met stip op 1 voor ons
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58824798
't blijft spannend hier!!
pi_58824889
Spannend hoor Huup!
  donderdag 22 mei 2008 @ 14:45:22 #10
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58825023
Spannend hoor Huub!!

Ik heb geen nieuws , de test van internet was echt negatief...geen vaag streepje te bekennen helaas op deze.
Heb nog een kruidvat test liggen voor morgen....ik hou mijn hoop maar op die haha!
pi_58825069
Oooh Fruppel....

wat is het weer vreselijk spannend!
pi_58825165
spannend fruppel!

ik hou mn vingers gekruisd voor je~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58826367
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef Fruppel het volgende:
Spannend hoor Huub!!

Ik heb geen nieuws , de test van internet was echt negatief...geen vaag streepje te bekennen helaas op deze.
Heb nog een kruidvat test liggen voor morgen....ik hou mijn hoop maar op die haha!
Balen Frup!

Hier nog een week wachten.. voel weer van alles maar zal wel weer vals zijn... arrrgghhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58828792
Spannend dames!

Hoop zo dat er weer een paar doorgaan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 22 mei 2008 @ 17:26:03 #15
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58829021
Ik vind het ook wel spannend maar bovedien erg verwarrend eigenlijk!
Hoe kunnen 2 (!!) verschillende merken testen nou een vaag streepje geven en een andere helemaal NIETS. Word er gek van en ga gewoon voorlopig niet meer testen haha!
pi_58830950
Terugvindzwangerschapstestje
pi_58833195
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het ook wel spannend maar bovedien erg verwarrend eigenlijk!
Hoe kunnen 2 (!!) verschillende merken testen nou een vaag streepje geven en een andere helemaal NIETS. Word er gek van en ga gewoon voorlopig niet meer testen haha!
tja.. ik herken het wel hoor... helaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 22 mei 2008 @ 21:23:32 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58835492
Fruppel, welke tests heb je van internet besteld dan?
Ik heb hier namelijk meerdere verhalen gelezen over onbetrouwbare goedkope tests...

Ik ga gewoon duimen voor een positieve kruidvat-test morgen hoor!
pi_58837217
pfff, ik kom weer even klagen hier

zonet een uurtje of twee zo'n naar misselijk gevoel gehad, zeg maar het gevoel alsof ik moest overgeven, alleen het wilde niet doorzetten. niet leuk.
maar nu is het net weer helemaal weggetrokken, heel vaag. Wel enorm pijn in mn hoofd nu.

Ik hoop maar dat er iets uit die test komt over een week, anders weet ik ook niet waar het aan ligt.
zul je zien, is ie negatief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58837416
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
pfff, ik kom weer even klagen hier

zonet een uurtje of twee zo'n naar misselijk gevoel gehad, zeg maar het gevoel alsof ik moest overgeven, alleen het wilde niet doorzetten. niet leuk.
maar nu is het net weer helemaal weggetrokken, heel vaag. Wel enorm pijn in mn hoofd nu.

Ik hoop maar dat er iets uit die test komt over een week, anders weet ik ook niet waar het aan ligt.
zul je zien, is ie negatief
Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58837661
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?
haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog? dan komt mn vermoeidheid en die vlagen misselijkheid toch ergens anders vandaan. My imagination? of iets anders? ik weet het niet, mijn hoofd slaat gewoon een beetje op hol van de onzekerheid.

Maar in short: ik zou het zeker leuk vinden als het zo is, hoewel het niet echt een handig tijdstip is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 mei 2008 @ 22:26:06 #22
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58838429
Hier nog steeds allemaal verschijnselen, maar helaas net een negatieve test gehad. NOD is in principe pas morgen en als ik uitga van mijn langste cyclus zou het ook pas maandag kunnen zijn.

Ik voel me echt zwanger, heb ongeveer alle symptomen (moet alleen gelukkig nog niet overgeven ) maar helaas nog geen positief nieuws. Na het weeken nog maar eens proberen als de nog niet zijn gearriveerd..

'K heb overigens zo'n test van de Apothekers gedaan, maar wat een vervelende test is dat. Het testdeel is veel kleiner dan het controle deel, echt zo'n petiterig klein rondje. Daar kun je amper iets op zien.

Naja... ben nu een beetje depri
pi_58838635
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds allemaal verschijnselen, maar helaas net een negatieve test gehad. NOD is in principe pas morgen en als ik uitga van mijn langste cyclus zou het ook pas maandag kunnen zijn.

Ik voel me echt zwanger, heb ongeveer alle symptomen (moet alleen gelukkig nog niet overgeven ) maar helaas nog geen positief nieuws. Na het weeken nog maar eens proberen als de nog niet zijn gearriveerd..

'K heb overigens zo'n test van de Apothekers gedaan, maar wat een vervelende test is dat. Het testdeel is veel kleiner dan het controle deel, echt zo'n petiterig klein rondje. Daar kun je amper iets op zien.

Naja... ben nu een beetje depri
ah wat vervelend
succes met wachten tot na het weekend~!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58838888
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog? dan komt mn vermoeidheid en die vlagen misselijkheid toch ergens anders vandaan. My imagination? of iets anders? ik weet het niet, mijn hoofd slaat gewoon een beetje op hol van de onzekerheid.

Maar in short: ik zou het zeker leuk vinden als het zo is, hoewel het niet echt een handig tijdstip is
ok, duidelijk
Spannend hoor, ben erg benieuwd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:20:43 #25
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848021
Happy wat jammer nou....hopelijk heb je later toch nog een positieve test in handen.

Meiden ik begin stiekem toch meer te geloven dat ik mss wel zwanger ben....ik heb vanmorgen weer getest met het vertrouwde Kruidvat testje, en er kwam erg snel een tweede streepje...maaaar hij blijft weer redelijk licht!
Liet het meteen aan mijn vriend zien en ook hij zal pas meer overtuigd zijn als het een duidelijker streepje geworden is.
Straks ga ik maar nieuwe testen halen en als ik morgen niet ongesteld ben weer testen.

Dat streepje komt er natuurlijk niet zomaar maar ik merk dat ik het niet kan en durf te geloven als het zo licht is omdat ik de vorige keer ook niet (meer) zwanger bleek te zijn.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:21:44 #26
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848044
Oww ik had een foto geprobeerd te maken maar had teveel haast vanmorgen en de foto is zo vaag dat je niets ziet.
Zowiezo wilde het niet echt lukken om hem er goed op te krijgen!
pi_58848257
Fruppel wat goed~!
een streepje is een streepje, maar ik kan me voorstellen dat je niet rustig zit voor je een dikke vette tweede streep ziet. Succes dan morgen, dat het maar een mooie dikke mag worden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:33:59 #28
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848315
ben er helemaal hyperig van (en mijn vriendje ook haha) maar ik zit inderdaad niet lekker tot ik een duidelijke streep heb!

BE ik weet niet meer via welke site ik die testjes besteld heb (ben een vergiet!!) maar ze stonden wel goed aangeschreven....maar ik twijfel er nu wel een beetje over!
  Moderator vrijdag 23 mei 2008 @ 09:38:43 #29
5428 crew  miss_sly
pi_58848441
Fruppel, wat spannend Ik ga mee met de rest: een streep is een streep, maar kan me voorstellen dat je graag een hele dikke vette streep ziet! Misschien kun je anders de clearblue digitale test kopen. Wat duurder, maar dan krijg je 'zwanger' of 'niet zwanger' te zien, dus geen ruimte voor twijfel als je zwanger bent
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 mei 2008 @ 09:40:00 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58848475
En een beetje zwanger zijn bestaat niet Ook niet als het streepje maar dunnetjes is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_58848601
Fruppel!!! Je bent gewoon zwanger!!!! Maar ik ga je pas feliciteren als je er zelf in gelooft
pi_58848607
Oeh Fruppel, je weet wat ze zeggen: een streep is een streep. Ik hoop het zo voor je.
Als ik terug kom van mijn vakantie verwacht ik hier een dikke streep. Misschien kun je de huisarts bellen, dan kan die een bloedtest doen, die is wat zekerder!

Wij gaan morgen een weekje op vakantie en daar gaan we hopelijk een kindje maken
pi_58848655
Mag ik jou anders al als eerste feliciteren, fruppel? Een streep is een streep en laat ons nu eerlijk zijn: drie strepen zijn zeker één streep hé Ik vind het heerlijk voor jou meid
pi_58848689
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Fruppel het volgende:
Liet het meteen aan mijn vriend zien en ook hij zal pas meer overtuigd zijn als het een duidelijker streepje geworden is.
hihi dat was ook de reactie van mijn vriend toen ik een test met een 2e streepje had
mischien kun je beter zo'n digitaal ding halen waar gewoon zwanger of niet zwanger op staat

maare alvast een heeeeeeel voorzichtig gefeliciteerd
zou t zo enorm tof voor je vinden!!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:51:08 #35
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848735
Jullie zijn zo lief!
Ik ga inderdaad de digitale test halen voor morgen, maar ben zo bang dat die dan weer zegt dat ik niet zwanger ben en dat de Kruidvat test het dus fout had of dat ik ineens over een paar dagen toch weer een bloeding krijg (hoezo onzeker typje )
Een licht streepje betekend toch dan dat er niet heel veel hcg aangemaakt word en die digitale testen hebben toch meer hcg nodig voordat ze aangeven dat je zwanger bent of heb ik me dat aan laten praten?

Queenie heel erg veel plezier op vakantie, geniet ervan en bak maar een mooi kindje daar!
Waar ga je eigenlijk heen en hoelang?

Mss kan ik je morgen nog optijd meer laten weten en anders lees je het na je vakantie wel!

Jullie mogen me niet feliciteren hoor haha eerst wil ik echt een goede test in handen hebben!
pi_58848766
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:

Queenie heel erg veel plezier op vakantie, geniet ervan en bak maar een mooi kindje daar!
Waar ga je eigenlijk heen en hoelang?

Mss kan ik je morgen nog optijd meer laten weten en anders lees je het na je vakantie wel!
We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!
Denk dat ik het morgenvroeg niet meer haal, maar ik lees zeker terug!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 mei 2008 @ 09:53:17 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_58848787
Predictor heeft veel Hcg nodig, Clear Blue over het algemeen niet. Ook de digiversie niet... Meid je bent gewoon zwanger hoor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 09:53:38 #38
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58848795
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef Koningin het volgende:

[..]

We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!
Denk dat ik het morgenvroeg niet meer haal, maar ik lees zeker terug!
Wat lekker! Daar wil ik ook nog wel een keer heen. lijkt me erg mooi!
Geniet ervan, je hebt het verdiend!
pi_58848842
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:

Jullie mogen me niet feliciteren hoor haha eerst wil ik echt een goede test in handen hebben!
Maar je hebt er al drie in jouw hand gehad

(nee ik begrijp jou wel, maar ik blijf overtuigd van het goede nieuws )
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:10:36 #40
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58849214
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef leonieke het volgende:

[..]

Maar je hebt er al drie in jouw hand gehad

(nee ik begrijp jou wel, maar ik blijf overtuigd van het goede nieuws )
Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker

Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
pi_58849321
Mijn streepjes testding was ook redelijk vaag...voor mijn gevoel tenminste, maar de digitale test gaf toch direct de tekst Zwanger
pi_58849416
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker

Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
Denk je? Je kan ons toch niet nog meer in spanning houden?

Maar ik begrijp de angst hoor Ik heb er gewoon zo'n goed gevoel bij
pi_58849474
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik weg
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:21:22 #44
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58849498
Het is ook dat ik op internet veel gelezen heb over valse streepjes op een kruidvat test...dat maakt ook dat ik niet helemaal 100% durf te hopen dat het zo is!

Sorry Leonieke haha ik hou mezelf net zo in spanning natuurlijk, enerzijds wil ik meteen testen als ik moet plassen maar ben op mijn werk en ik zou het wel heel erg fijn vinden als mijn vriend er ook bij is...of ik nou positief of negatief test!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:22:30 #45
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58849526
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik weg
pi_58849584
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Fruppel het volgende:
Het is ook dat ik op internet veel gelezen heb over valse streepjes op een kruidvat test...dat maakt ook dat ik niet helemaal 100% durf te hopen dat het zo is!

Sorry Leonieke haha ik hou mezelf net zo in spanning natuurlijk, enerzijds wil ik meteen testen als ik moet plassen maar ben op mijn werk en ik zou het wel heel erg fijn vinden als mijn vriend er ook bij is...of ik nou positief of negatief test!
Ah nee, tuurlijk heb je er het liefst jouw vriend bij
(is wel een voordeel voor mij later, zelfs op mijn werk loopt mijn man hier rond maar dan nog zou ik het waarschijnlijk niet op het werk durven doen, wat de uitslag ook zou zijn)

Neem zeker alle tijd die je zelf nodig hebt. En een paar dagen wachten zal misschien direct een duidelijke test geven
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:29:31 #47
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58849676
Ahh Fruppel, ik hoop het zooooooo!! Dit klinkt erg goed hoor! Het zou wel heel leuk zijn als we allebei doorkunnen. Maar ik snap je helemaal hoor ,dat je het nog niet geloofd.

Ik denk dat ik het ook pas echt geloof bij een 20 weken echo

Hier nog steeds dezelfde klachten en nog geen

Ik blijf iig dit topic vandaag op mijn werk in de gaten houden
pi_58850310
Oeh, de spanning is hier echt heftig!
Sorry Fruppel, ik dacht dat je thuis was...
Happy, jij gaat hopelijk ook weg uit dit topic deze maand.
pi_58850434
Fruppel, wat superspannend allemaal! Ik hoop heel hard dat je positief plast straks
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:13:20 #50
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58850921
Ik heb getest en de test zeg dat ik ZWANGER ben
Ik kan het niet geloven, echt niet en mijn vriend ook niet...denk dat ik het pas geloof over een heleboel extra testjes en tot ik een echo gehad heb!
Heb ook helemaal geen klachten verder dus dat maakt het moeilijker te geloven! Maar 1 ding is zeker, mijn gevoel zat goed deze keer!

Ik ben echt onwijs hyper en ik moet zoveel doen hahaha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')