quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:43 schreef Reinhilde het volgende:
huuphuup, wanneer ging jij nou testen?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef huuphuup het volgende:
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachtendus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:50 schreef huuphuup het volgende:
how, haha, diewas niet zo heftig bedoelt
ziet er wel heul dramatisch uit.
maar goed, doordat voor mijn gevoel die hele cyclus een beetje in de war zit ga ik maar gewoon dan testen, lijkt me dat er dan het meest kans is op resultaat. Maar het wachten valt me zo erg tegen
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Ok, volgende week pas dus. Voordat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik me overigens hetzelfde als jij je nu voelt, zo ontzettend vreselijk moe, niet normaal. Dus...
anders ik welquote:
Balen Frup!quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:45 schreef Fruppel het volgende:
Spannend hoor Huub!!
Ik heb geen nieuws , de test van internet was echt negatief...geen vaag streepje te bekennen helaas op deze.
Heb nog een kruidvat test liggen voor morgen....ik hou mijn hoop maar op die haha!
tja.. ik herken het wel hoor... helaasquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het ook wel spannend maar bovedien erg verwarrend eigenlijk!
Hoe kunnen 2 (!!) verschillende merken testen nou een vaag streepje geven en een andere helemaal NIETS. Word er gek van en ga gewoon voorlopig niet meer testen haha!
Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:00 schreef huuphuup het volgende:
pfff, ik kom weer even klagen hier![]()
zonet een uurtje of twee zo'n naar misselijk gevoel gehad, zeg maar het gevoel alsof ik moest overgeven, alleen het wilde niet doorzetten.niet leuk.
maar nu is het net weer helemaal weggetrokken, heel vaag. Wel enorm pijn in mn hoofd nu.
Ik hoop maar dat er iets uit die test komt over een week, anders weet ik ook niet waar het aan ligt.
zul je zien, is ie negatief
haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat ik zo door je verhalen heen lees is dat je het stiekem wel hoopt, toch?
ah wat vervelendquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:26 schreef happyme28 het volgende:
Hier nog steeds allemaal verschijnselen, maar helaas net een negatieve test gehad. NOD is in principe pas morgen en als ik uitga van mijn langste cyclus zou het ook pas maandag kunnen zijn.
Ik voel me echt zwanger, heb ongeveer alle symptomen (moet alleen gelukkig nog niet overgeven) maar helaas nog geen positief nieuws. Na het weeken nog maar eens proberen als de
nog niet zijn gearriveerd..
'K heb overigens zo'n test van de Apothekers gedaan, maar wat een vervelende test is dat. Het testdeel is veel kleiner dan het controle deel, echt zo'n petiterig klein rondje. Daar kun je amper iets op zien.
Naja... ben nu een beetje depri
ok, duidelijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
haha, tsja, ik weet niet. Hopen is een groot woord, maar als het zo is dan is het zo en dan is het kindje van harte welkom. Maar ik ben ook verstandig genoeg om te beseffen dat dit niet perse de juiste tijd is ervoor enzo. Het is denk ik niet zozeer dat ik het hoop, maar meer dat ik steeds meer denk dat het zo is; maar wat dan als blijkt dat het niet zo is. Volg je me nog?dan komt mn vermoeidheid en die vlagen misselijkheid toch ergens anders vandaan. My imagination? of iets anders? ik weet het niet, mijn hoofd slaat gewoon een beetje op hol van de onzekerheid.
Maar in short: ik zou het zeker leuk vinden als het zo is, hoewel het niet echt een handig tijdstip is
hihi dat was ook de reactie van mijn vriend toen ik een test met een 2e streepje hadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:20 schreef Fruppel het volgende:
Liet het meteen aan mijn vriend zien en ook hij zal pas meer overtuigd zijn als het een duidelijker streepje geworden is.
We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:
Queenie heel erg veel plezier op vakantie, geniet ervan en bak maar een mooi kindje daar!
Waar ga je eigenlijk heen en hoelang?
Mss kan ik je morgen nog optijd meer laten wetenen anders lees je het na je vakantie wel!
Wat lekker! Daar wil ik ook nog wel een keer heen. lijkt me erg mooi!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:52 schreef Koningin het volgende:
[..]
We gaan een weekje naar Tunesië, effe relaxen!
Denk dat ik het morgenvroeg niet meer haal, maar ik lees zeker terug!
Maar je hebt er al drie in jouw hand gehadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:51 schreef Fruppel het volgende:
Jullie mogen me niet feliciteren hoor hahaeerst wil ik echt een goede test in handen hebben!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je hebt er al drie in jouw hand gehad
(nee ik begrijp jou wel, maar ik blijf overtuigd van het goede nieuws)
Denk je? Je kan ons toch niet nog meer in spanning houden?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker
![]()
Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik wegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:10 schreef Fruppel het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook wel zo ja, maar het is de angst die overheerst. Het moet echt duidelijker
![]()
Heb net wel meteen de digitale test van CB gehaald, als ik moet plassen straks denk ik dat ik me er maar aan ga wagen, er zitten er toch 3 in
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wel voor 12 uur plassen, want dan ben ik weg
Ah nee, tuurlijk heb je er het liefst jouw vriend bijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:21 schreef Fruppel het volgende:
Het is ook dat ik op internet veel gelezen heb over valse streepjes op een kruidvat test...dat maakt ook dat ik niet helemaal 100% durf te hopen dat het zo is!
Sorry Leonieke haha ik hou mezelf net zo in spanning natuurlijk, enerzijds wil ik meteen testen als ik moet plassen maar ben op mijn werk en ik zou het wel heel erg fijn vinden als mijn vriend er ook bij is...of ik nou positief of negatief test!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |