Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forumquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef vaamrile het volgende:
@XXXkarinXXX dank je wel.. Jou nog niet eerder gehoord..vertel?? (ben niks nieuwsgierig hor hihihi)
Liefs Vaam
Nou, gevaarlijk wil ik nou ook weer niet zeggen horquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forum![]()
Ik zag het toevallig staan en dacht: laat ik je eens feliciteren![]()
Ik kom over een tijdje hier wel weer meeposten, we wachten nog heel ffies af. Wij hebben al een dochtertje van 15 maand, en we willen wel graag een tweede. De vorige keer is het heel snel gegaan, en nu ga ik er niet meteen vanuit dat dat nu ook weer het geval is, maar je moet het ook niet uitsluiten. Daarom wachten we nog even af, omdat dat qua tijdsplanning wat beter past zeg maar...
Hoe is het nu met jou dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Again het volgende:
Lekkere doorstroom hier! Hoop dat alle nieuwe (en oude) snel zwanger zijn!
2h2h gefeliciteerd meid!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,
ik moet even wat delen, ook al zit ik op mijn werk.
vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)
heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld![]()
we blijven duimen, hopen en positief denken
Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,
ik moet even wat delen, ook al zit ik op mijn werk.
vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)
heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld![]()
we blijven duimen, hopen en positief denken
Te weinig hormonen lijkt mij persoonlijk eigenlijk sterk. HCG verdubbelt elke 2-3 dagen dus als er dinsdag een licht streepje was, zou die nu donkerder moeten zijn. Althans... als het dezelfde test is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:00 schreef 2h2h het volgende:
[..]
Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.
die tweede test kan gewoon vals negatief zijn omdat je nog maar weining hormonen hebt aangemaakt.
Ik zou een clearbleu digitale test halen heb ik ook gedaan na mijn ini mini licht streepje die je moest zoeken
Nee, jij bent eerst aan de beurt vind ik hoor! Helaas dat het zo niet werkt, maar ik gun het jou echt eerder.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Poppejans! Maandag gaat het echte wachten beginnen en mag je ook in het lijstje ! En nu maar hopen op een snelle 2e streep en dat je zo weer vertrokken bent
Fijn weekend allemaal!
waarom dan? Als hij dezelfde testen gebruikt heb je toch niet ineens meer zekerheid?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef 2h2h het volgende:
Bright eyes het klopt inderdaad dat de test die een huisarts doet hetzelfde is alleen is het zo dat een thuis test weleens vals negatief kan aangeven bij de huisarts heb je meer zekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |