abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59116702
@OooLizaooO: hopelijk ga je gelijk krijgen en wordt het een waren stortbui
pi_59117907
Gefeliciteerd allebei
pi_59127290
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:07 schreef vaamrile het volgende:

@XXXkarinXXX dank je wel.. Jou nog niet eerder gehoord..vertel?? (ben niks nieuwsgierig hor hihihi)

Liefs Vaam
Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forum
Ik zag het toevallig staan en dacht: laat ik je eens feliciteren

Ik kom over een tijdje hier wel weer meeposten, we wachten nog heel ffies af. Wij hebben al een dochtertje van 15 maand, en we willen wel graag een tweede. De vorige keer is het heel snel gegaan, en nu ga ik er niet meteen vanuit dat dat nu ook weer het geval is, maar je moet het ook niet uitsluiten. Daarom wachten we nog even af, omdat dat qua tijdsplanning wat beter past zeg maar...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59140602
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Oei ja gevaarlijk is dat he, posten in dit forum
Ik zag het toevallig staan en dacht: laat ik je eens feliciteren

Ik kom over een tijdje hier wel weer meeposten, we wachten nog heel ffies af. Wij hebben al een dochtertje van 15 maand, en we willen wel graag een tweede. De vorige keer is het heel snel gegaan, en nu ga ik er niet meteen vanuit dat dat nu ook weer het geval is, maar je moet het ook niet uitsluiten. Daarom wachten we nog even af, omdat dat qua tijdsplanning wat beter past zeg maar...
Nou, gevaarlijk wil ik nou ook weer niet zeggen hor . Dus je hebt al een scheetje van 15 maanden? Ik heb zo'n voorgevoel dat de 2e ook snel gaat lukken hihi.

Alvast veel plezier..... en hopelijk tot snel ziens dan!
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:42:01 #280
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59155561
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Again het volgende:
Lekkere doorstroom hier! Hoop dat alle nieuwe (en oude) snel zwanger zijn!

2h2h gefeliciteerd meid!
Hoe is het nu met jou dan? er inmiddels al? Voel je je al beter?

@Vlinder, is de cyclus al wat op orde heb je het gevoel?

Hier alles rustig. Klusweek is volgende week en ovulatie zou op of rond onze 1e trouwdag moeten vallen, hopenlijk krijgen we een mooi cadeau 9 maanden later Nu lekker allemaal leuke dingen aan het doen en van het weekend reunietje met een aantal studievriendinnen die ik al een aantal jaren niet meer gezien heb, dus daar heb ik veel zin in.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:27:33 #281
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59164362
goedemorgen dames,

ik moet even wat delen, ook al zit ik op mijn werk.

vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)

heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld

we blijven duimen, hopen en positief denken
No more games, no more drama...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:32:29 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_59164462
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,

vanmorgen hoopte ik een vette positief te testen, maar helaas zelfs negatief... (na dat lichte streepje van dinsdag)

heb meteen de huisartst gebeld, daar mag ik maandagochtend komen testen.... vind het nu wel beetje vervelend al die onzekerheid.... maar goed mijn geduld wordt goed op de proef gesteld

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_59165100
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
goedemorgen dames,

Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.

die tweede test kan gewoon vals negatief zijn omdat je nog maar weining hormonen hebt aangemaakt.
Ik zou een clearbleu digitale test halen heb ik ook gedaan na mijn ini mini licht streepje die je moest zoeken
  vrijdag 6 juni 2008 @ 11:56:17 #284
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59168095
dank je huuphuup... die kon ik wel even gebruiken

2h2h gefeliciteerd nog allereerst, dat had ik nog niet gedaan...
en ja ik zag die gisteren niet in de winkel liggen, dus had nu een gewone cb gekocht waar een plusje op moet verschijnen.
misschien ga ik vanavond of morgen nog voor die digitale kijken dan.
sowieso heb ik vanmorgen meteen de huisarts gebeld, ik mag maandag bij de assistente langskomen met ochtendurine, niet dat ik daar nou zoveel meer van verwacht....

frustrerend is het, dat je er zo goed als zeker van bent dat je zwanger bent, je eigenlijk zoveel vertrouwen in je lichaam hebt en dan toch dat het bewijs van zo'n test zo doorslaggevend werkt op je emotie.

ben blij met jullie, want ik heb niemand thuis zitten waar ik even kwijt kan hoe ik me voel....
je leest zoveel verschillende verhalen... ik weet dat ik een late eisprong heb... maar wil mezelf ook niet zwanger praten als het niet zo is...

nou meiden bedankt in elk geval voor julie reactie!!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:01:46 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59168289
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:00 schreef 2h2h het volgende:

[..]

Heb je eens geprobeerd een digitale test te halen van clear bleu die zijn wat gevoeliger en die geeft zwanger o niet zwanger aan dus geen getwijfel over streepjes.

die tweede test kan gewoon vals negatief zijn omdat je nog maar weining hormonen hebt aangemaakt.
Ik zou een clearbleu digitale test halen heb ik ook gedaan na mijn ini mini licht streepje die je moest zoeken
Te weinig hormonen lijkt mij persoonlijk eigenlijk sterk. HCG verdubbelt elke 2-3 dagen dus als er dinsdag een licht streepje was, zou die nu donkerder moeten zijn. Althans... als het dezelfde test is.

Maar goed, het kan ook nog zo zijn dat deze test gewoon niet zo heel goed werkte.

Die digitale is idd wel heel duidelijk, maar ik vond dat 'niet zwanger' er zo heel naar staan, dat heb ik nooit meer gedurfd, behalve dan nadat ik al tig andere positieve testen in mijn handen had en het echt niet anders meer kon.
  Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 13:05:11 #286
5428 crew  miss_sly
pi_59169964
Angel-Eyez, ik wil je niet ontmoedigen, hoor, maar ik denk dat iedereen hier in het topic wel weet hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden. Hoe zeker zullen er veel meiden al geweest dat ze zwanger waren, om vervolgens toch ongesteld te worden.

Wat BE zegt, HCG neemt zo snel toe in 4 dgen, dat het eigenlijk toch wel vet positief zou moeten zijn. Maar ook inderdaad kan het zijn dat de tes tniet goed was.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59177249
Mijn huisarts heeft mij de vorige zwangerschap vertelt dat testen nog wel eens vals negatief konden aangeven maar nooit vals positief vandaar dat ik ook denk dat het aan de test ligt.
Maar gelukkig mag je maandag naar de assistent die kijken dat natuurlijk heel anders na en dan heb je gewoon zeker een antwoord zonder twijfels !!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:06:53 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59177332
Ben ik weer.
De huisarts doet net zo'n urinetest als iedereen thuis doet. Dus echt heel veel verschil zal dat niet maken. De reden dat ze maandag mag komen is waarschijnlijk omdat de hcg, als het er is, dan weer een paar dagen de kans heeft om zich te vermeerderen zodat een test dan zeker weten positief zou moeten zijn als het zo is.

De enige 'andere' test die een huisarts kan doen is een bloedtest, maar die uitslag krijg je niet meteen.

Uiteraard hoop ik wel gewoon keihard mee dat het lichte streepje van de test van dinsdag idd een licht streepje was wat maandag gewoon donker is!
pi_59177384
BE, geen reden voor , je hebt gewoon gelijk.

En ik wil niet doemdenken, maar het kan ook zijn dat er een vroege miskraam is geweest.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:39:03 #290
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_59180774
hm bedankt voor al jullie reacties... heel erg lief.

wat Reinhilde zegt gaat ook door mijn hoofd, maar goed dat zal ik nooit zeker weten natuurlijk.
maar goed als er geen zwangerschap is, dan wil graag ongesteld worden... want dan kunnen we weer opnieuw beginnen... want deze cyclus is dan behoorlijk goed in de war.

ik zei ook al tegen de assistente van de huisarts dat ik aanneem dat zij hetzelfde zullen testen als ikzelf, maar goed ze zei dat ik dan eventueel met de huisarts kan bespreken hoe en wat.

maar goed dit is de eerste keer dat ik overtijd ben, dus sja... ik hoor zoveel verhalen... twijfels alom dus.

ik merk wel dat ik ergens hoop heb dat het toch nog kan, vanwege een late eisprong... waar je je hoop al niet op kan vestigen..

nou meiden, ik hou jullie op de hoogte hoor... nogmaals bedankt... jullie houden me goed met de voetjes op de grond in elk geval
pi_59182379
Ik was verleden week bij de huisarts en toen heb ik nog even gepraat over het zwanger worden en dat ik een positieve test had en daarna toch ongesteld werd.
Volgens de huisarts kan het zijn dat een vrouw even zwanger is en dan toch ongesteld wordt, dat kan de reden zijn voor een positieve test en daarna ee negatieve.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59183229
Bright eyes het klopt inderdaad dat de test die een huisarts doet hetzelfde is alleen is het zo dat een thuis test weleens vals negatief kan aangeven bij de huisarts heb je meer zekerheid.
pi_59183263
2h2h en vaamrile van harte gefeliciteeeerd!
Wauw er is nog steeds een streepjesregen bezig
Ik hoop dat nog veel meer hier erop kunnen meeliften

Heerlijke vakantie gehad, elke dag strand en gebubbeld in bubbelbad die we in huisje hadden.
Ik ga maandag vol goede moed naar de dokter om Implanon eruit te laten halen! Dan eindelijk ECHT meedoen hier
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:00:21 #294
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59186474
Spannend Poppejans! Maandag gaat het echte wachten beginnen en mag je ook in het lijstje ! En nu maar hopen op een snelle 2e streep en dat je zo weer vertrokken bent

Fijn weekend allemaal!
pi_59202356
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef happyme28 het volgende:
Spannend Poppejans! Maandag gaat het echte wachten beginnen en mag je ook in het lijstje ! En nu maar hopen op een snelle 2e streep en dat je zo weer vertrokken bent

Fijn weekend allemaal!
Nee, jij bent eerst aan de beurt vind ik hoor! Helaas dat het zo niet werkt, maar ik gun het jou echt eerder.
Hmm stil hier, ik kom weer even positief doen hier hoor, ben nog helemaal
Heb vandaag een maansteen gekocht, gezuiverd met water en hangt nu aan ketting, maandag meteen na de doktersafspraak beginnen met de Etos Pillen, ik ben er klaar voor
Is het al maandag???
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_59202767
Ik ga ook de Etospillen zoeken.. De volgende ronde is hier weer ingegaan! En deze keer gaat het lukken! Mark my words

Spannend Poppejans de laatste daagjes aftellen
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:12:08 #297
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59202925
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:18 schreef 2h2h het volgende:
Bright eyes het klopt inderdaad dat de test die een huisarts doet hetzelfde is alleen is het zo dat een thuis test weleens vals negatief kan aangeven bij de huisarts heb je meer zekerheid.
waarom dan? Als hij dezelfde testen gebruikt heb je toch niet ineens meer zekerheid?

succes allen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59205543
nee niet dezelfde testen hij test het anders weet niet precies hoe jeetje ben geen HA.
Vraag het anders even na aan je HA.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 22:48:45 #299
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59205691
Het is dus niet dezelfde test. Ik bedoelde het niet kwaad, ik snapte je alleen niet zo.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59206336
Nou voor zover ik weet gebruikt een huisarts gewoon een test waarmee het hcg-gehalte in de urine getest wordt en dat is echt hetzelfde als een thuistest. Alleen zit er bij een thuistest vaak een mooi plasticje omheen.
Er is geen andere manier om een zwangerschap aan te tonen op de bloedtest na en daar heb je niet meteen de uitslag van.

En aangezien er geen test is die minder HCG nodig heeft om positief te testen dan de huistestjes die je bij de drogist kan kopen heeft het geen enkel voordeel om bij de huisarts te testen behalve dat het je misschien een zekerder gevoel geeft.

Sterker nog, de testjes die je nu zo veel bij online winkels kan kopen (van die losse stripjes) zijn dezelfde testjes die verkocht worden bij medische groothandels. Veel mensen hebben nou niet de meest positieve ervaringen met die testjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')