Nee ik heb die kruidvat tests gebruikt met zo'n pipetje? (na eerst drie pipetjes in de wc te hebben laten vallen...  

) maar goed, ik heb nog 1 zo'n test over, dus die gebruik ik van het weekend. 
Hoe mijn cyclus is heb ik geen idee van, ik slik(te) namelijk de pil. 
Ik was ongesteld geweest/had een onttrekkingsbloeding gehad in week 1 van de 'cyclus' zeg maar, en toen werd ik toen ik mijn eerste pil innam ineens best ziek, buikgriep enzo. Toen heb ik er niet bij nagedacht maar nu denk ik dat het best kan dat ik er toen een paar 'gemist' heb door de buikgriep, dat je ze wel inneemt maar ze er ook weer uhm, uit werkt so to say. Maar goed, aan het einde van die week toen ik weer een beetje beter was hebben mijn vriend en ik wel sex gehad, zo rond de 12e dag en de 14e dag van de 'cylcus' zeg maar. Ik heb mn pil overigens gewoon doorgenomen. Na de 14e dag van de cyclus werd ik ineens ongesteld. Niet een klein beetje bloed verlies maar echt ongesteld zoals ik me dat herinnerde, met pijn/kramp en flink wat bloedverlies en stolseltjes enzo. Dit hield ongeveer een week aan. Hierna kreeg ik ineens last van mn borsten en misselijk gevoel en erg moe etc. Toen ging er een lichtje branden   

maarja, toen was het dus afwachten tot de laatste pil, waarbij na 2 of 3 dagen normaal een soort menstruatie/onttrekkingsbloeding komt. Nouja, ik ben nu een week verder en er is nog steeds niet. Morgen moet ik weer met mn pil verder, en ik weet niet hoe of wat. 
Normaal gesproken zou ik denken van ach, de onttrekingsbloeding slaat een maandje over, want schijnbaar kan dat, en dat lijkt ook het meest logische, maar achteraf, die hele situatie met dat ziek zijn, die sex op de goeie dagen, dat een week ongesteld zijn enz enz. Het zit me allemaal niet lekker. 
Nouja, dat was het hele verhaal, stond ook al wel in het vorige topic hihi.
Maar goed, mocht het zo zijn dan is het kindje ondanks dat het niet ideaal is nu, van harte welkom. Is het niet zo, dan is het ook goed, dan gaan mijn vriend en ik er sowieso in januari voor (dat was de deal al  

) 

Zomerkind <3 & Winterkind <3
 Polkadotflying 
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回