Ik wil best het lijstje updaten maar alle data die hier zijn geroepen zijn er al in verwerkt. Gewoon even je data doorgeven en dan plaatsen we je erbij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:51 schreef Vlindur het volgende:
En zou een modje misschien alle namen kunnnen ordenen (ze staan door elkaar) en de nieuwe dames er bij kunnen zetten?
Nee zaterdagochtend. Dan ben ik als het goed is (hopelijkquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Spannend voor een aantal meiden! Ik duim hoor!
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
ahw meid tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Lievie, om je even een hart onder de riem te steken...wij hebben het ook niet op de vermeende goede dagen gedaan maar toch is het gelukt om zwanger te worden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
T kan écht niet hoor! Of het moet onbevlekt ontvangen wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef Reinhilde het volgende:
Again, when you least expect it... ik duim gewoon rustig door
Haha ik wacht niet op een tweede streepje dus als het zo is dan meld ik me een topic verderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
MeNicole, ik zag dat jij had gepost en ik dacht... zou ze dan echt.... ja... maar nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |