Zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:36 schreef Fruppel het volgende:
Reinhilde wat leuk dat je vriendje het je kwam vertellen!
Het besef is er niet helemaal nog hoor, heb steeds het idee gewoon ongesteld te worden vanwege de krampjes in mijn buik zo nu en dan.
Ben ongelovelijk moe...dat was ik eigenlijk al een week maar nu snap ik waardoor het komt
Dat zal wel gaan wennen denk ik haha!].
Wow.. mooie foto!! Spannend hè!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:29 schreef Fruppel het volgende:
En happy, hoe is het nou bij jou??
En dan hierbij nog de beloofde foto:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Nou Frups, ik kon dit weekend bijna niet op internet (en gisteren ook niet) en zat me de hele tijd af te vragen hoe het met je was en nu ben je gewoonweg ongelofelijk hard ZWANGER! Ik heb toch een paar traantjes moeten wegpinken, wat zal dat dan bij jou wel niet geweest zijn!? Ik vind het zo ongelofelijk geweldig voor je meid!!! Een hele, hele dikke proficiat, mama in spé!!!
Ik wil best het lijstje updaten maar alle data die hier zijn geroepen zijn er al in verwerkt. Gewoon even je data doorgeven en dan plaatsen we je erbij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:51 schreef Vlindur het volgende:
En zou een modje misschien alle namen kunnnen ordenen (ze staan door elkaar) en de nieuwe dames er bij kunnen zetten?
Nee zaterdagochtend. Dan ben ik als het goed is (hopelijkquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Spannend voor een aantal meiden! Ik duim hoor!
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
ahw meid tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Lievie, om je even een hart onder de riem te steken...wij hebben het ook niet op de vermeende goede dagen gedaan maar toch is het gelukt om zwanger te worden!quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
T kan écht niet hoor! Of het moet onbevlekt ontvangen wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:39 schreef Reinhilde het volgende:
Again, when you least expect it... ik duim gewoon rustig door
Haha ik wacht niet op een tweede streepje dus als het zo is dan meld ik me een topic verderquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:44 schreef Reinhilde het volgende:
MeNicole, ik zag dat jij had gepost en ik dacht... zou ze dan echt.... ja... maar nee.
Nou, tot zo danquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:13 schreef MeNicole het volgende:
Haha ik wacht niet op een tweede streepje dus als het zo is dan meld ik me een topic verder
quote:
Ik heb ook duidelijk meer last van mijn menstuatie zonder de pil dan met. Maar wat Jore schrijftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:02 schreef mikoxx het volgende:
Het lijkt wel of ik meer last heb van dedan toen ik de pil nog gebruikte, hebben jullie dat ook?? Meer buikpijn, krampen en moe moe moe
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:00 schreef Vicky het volgende:
tja het is niet anders. heb er zwaar de tering in maar ja... ff janken en volgende maand weer een poging. het zal zo wel door gaan zetten, heb buikpijn
In de 14e ofzo? Ik weet het niet eens precies meer.. Ik ben nu 1,5 jaar van de pil af..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:02 schreef mikoxx het volgende:
@ Again, kan me goed voorstellen dat je hoofd er op een gegeven moment helemaal niet meer naar staat! Mag ik vragen in welke ronde jullie zitten? Wat goed dat jullie ondank dat toch tijd voor elkaar vrij maken, heel belangrijk! Je hebt er ook helemaal niets aan als dit je je relatie kost natuurlijk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |