Even een quote uit het Z&G... dit geeft de burger moedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:15 schreef Fruppel het volgende:
Dank jullie welhet lijkt wel of mijn blaas reageert op mijn test
ik moet om de haverklap plassen en ik ben wel blij dat ik nu weet dat de vlagen van misselijkheid echt ergens door komen en dat het niet komt doordat ik zo graag zwanger wilde zijn!
Diaan, ik had inderdaad gister nog een negatieve test haha!
Ik hoop het zoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:58 schreef mefke79 het volgende:
Joehoe Fruppel, volg me toch nog heel snel naar Z&G. Gefeliciteerd! En Happyme, nou jij ook nog he! Ik duim voor je! (tjee een echte streepjesregen is het de laatste weken, grappig, de een na de ander volgt me, leuk, leuk, leuk)
Zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:36 schreef Fruppel het volgende:
Reinhilde wat leuk dat je vriendje het je kwam vertellen!
Het besef is er niet helemaal nog hoor, heb steeds het idee gewoon ongesteld te worden vanwege de krampjes in mijn buik zo nu en dan.
Ben ongelovelijk moe...dat was ik eigenlijk al een week maar nu snap ik waardoor het komt
Dat zal wel gaan wennen denk ik haha!].
Wow.. mooie foto!! Spannend hè!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:29 schreef Fruppel het volgende:
En happy, hoe is het nou bij jou??
En dan hierbij nog de beloofde foto:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Lizaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Nou Frups, ik kon dit weekend bijna niet op internet (en gisteren ook niet) en zat me de hele tijd af te vragen hoe het met je was en nu ben je gewoonweg ongelofelijk hard ZWANGER! Ik heb toch een paar traantjes moeten wegpinken, wat zal dat dan bij jou wel niet geweest zijn!? Ik vind het zo ongelofelijk geweldig voor je meid!!! Een hele, hele dikke proficiat, mama in spé!!!
Ik wil best het lijstje updaten maar alle data die hier zijn geroepen zijn er al in verwerkt. Gewoon even je data doorgeven en dan plaatsen we je erbij.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:51 schreef Vlindur het volgende:
En zou een modje misschien alle namen kunnnen ordenen (ze staan door elkaar) en de nieuwe dames er bij kunnen zetten?
Nee zaterdagochtend. Dan ben ik als het goed is (hopelijkquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Spannend voor een aantal meiden! Ik duim hoor!
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
ahw meid tochquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Hai meiden..
Spannend voor een aantal meiden! Ik duim hoor!
Hier rustig. NOD volgende week maar niet zwanger. Heb het niet op de juiste dagen gedaan.
Ik vind het gewoon niet leuk meer, dit hele gedoe. Ben futloos en ben dat verplichte zoooo zat.. Vind het hele seksgebeuren zelfs niet leuk meer momenteel
Bah. Nouja we gaan gewoon weer door volgende maand! Mag wel weer eens na 2 pauze maanden hihi..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:24 schreef Again het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |