abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:33:35 #1
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58814937

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby
Beessie-Jen = Jennifer

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:35:56 #2
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58814973
nogmaals hier; leuk nachthemdje Gaby en Sylvana leuke nieuwe kleren... maar ben het wel een beetje met mijn voorgangers eens dat je misschien beter een iets ander model shirtje kunt nemen....dan staat het NOG mooier

ow ja weet niet zo goed hoe ik die link hierboven moet fixen.. gooi niet zo vaak met slotjes
pi_58815045
Moblo, je poseert wel sexy

ik moet binnenkort ook even mijn pyamacollectie drastisch vernieuwen Ik heb echt van die bigshirts van 15 jaar oud
pi_58815053
even een tvp

mooie dromen allemaa!
Ja doei.
pi_58815075
Ik slaap in m'n nakie. Zomers dan. In de winter heb ik flanellen pijama's aan en sokken!
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:42:13 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58815077
slaap zacht :p ga de laptop ook zo uitdoen....

kheb wel heerlijke nachthemdjes, van de HenM.. zitten heeeeerlijk
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:44:14 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58815107
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
Ik slaap in m'n nakie. Zomers dan. In de winter heb ik flanellen pijama's aan en sokken!
ik heb in de winter nachthemden met lange mouwen aan... heb wel 4 van die flanellen pyama's, maar heb het deze winter niet koud genoeg gehad om ze aan te doen
daarentegen heb ik wel vaak sokken aan op bed... (ook in de zomer regelmatig haha)
*nu stiekem ook hello-kitty-sokken aan*
  donderdag 22 mei 2008 @ 01:46:23 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58815871
Ha, hier zijn jullie. Ik ga niet alles bijlezen, want ik ben net pas thuis. Zo even douchen (want ik voel me vies) en dan lekker slapen.
Het sollicitatiegesprek verliep geweldig. Ik ben met vier anderen gekozen uit vijftig á zestig kandidaten en ik hoor deze week nog of ik door ben naar de tweede ronde. Heb er wel een goed gevoel over, maar ja, je weet niet wie je concurrenten zijn.
De date was ook superleuk. We konden elkaar eerst niet vinden . Zij had niet gezegd wat ze aan had en achteraf bleek ik haar allang gezien te hebben zonder te weten dat zij het was . Ze wist wel wat ik aan had, maar ze zag mij weer niet, dus dat schoot ook niet op. Maar goed, ik zie wel brood in een volgende date . Morgen ga ik even met haar MSN'en om e.e.a. te evalueren .
Nu douchen en dan slapennnn!!!! .

Edit van na het douchen : ik zal morgen wel weer zwaarder zijn, want ik heb spare ribs gegeten bij Broadway aan de Oudegracht (doch niet alles opgegeten, zat al vrij snel vol) en toen wilde mevrouw ook nog een ijsje gaan halen bij Il Mulino. Had ik niet meteen zin in, dus eerst ff wat gedronken en toen naar ijssalon gelopen en daarna bij het water gezeten op een bankje .

[ Bericht 11% gewijzigd door Viking84 op 22-05-2008 02:14:01 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_58817060
Was een goede dag dus voor je Renske

Mijn nachthemdjes ga ik hier niet posten, slaap normaal naakt maar voor vriendje trek ik nog wel eens iets leuks aan

Vandaag 5 maanden Eerst maar even naar school voor een presentatie en daarna stagelopen
Maar dan uiteten
pi_58817187
Mooi dat je sollicitatiegesprek en je date zo goed gingen Renske

Gefeliciteerd met jullie 5 maanden Saskia

Ik ben 62.1, oftewel, 1 kg kwijt in 2 weken

Zometeen naar de diëtist toe, vanmiddag werken en vanavond naar Peter, omdat we morgen een weekendje weg gaan naar Middelburg
pi_58817649
Ik sluit me aan bij conleche. Nou ja... ik slaap in mijn onderbroek. 's Winters draag ik dan ook nog vaak een hemdje.

MoBlo, slanke taille! Sta jij weleens 'normaal' op de foto? Je poseert altijd zo!
Ik ben meer zoals Sylvana, ik ben altijd net iets aan het zeggen op de foto, ofzo. Lianne heeft trouwens wel een beetje gelijk, waarschijnlijk zou iets minder strakke kleding je mooier staan (maar wat heb je een slanke kuiten! Die wil ik ook!)
pi_58817701
ik sta op onverwachte foto's altijd met: mond vol, ogen dicht, nonchalante houding, etc. en als ik een foto van mezelf maak zorg ik wel dat bovenstaande niet gebeurt!
Ja doei.
pi_58817727
Goedemorgen!
Heb vandaag mn skinny aan en ik merk wel dat er wat bij is & dat ik een lambal ben w.b. hardlopen de laatste tijd: toen ik 'm kocht zat er niet echt bollend vet, zoals nu aan de zijkanten :$ Maar het is goed dat ik het opmerk en ik moet gewoon m'n buik inhouden, hij staat nog steeds leuk
Zondag weer eens gaan rennen, maar 30 minuten achtereen lukt me vast niet meer

En m'n slaapoutfit is meestal gewoon zoiets:

Dus ik ga lekker geen foto posten met mij erin!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58818792
Ik slaap altijd naakt, of het moet echt heel erg koud zijn, dan trek ik een xxl t-shirt aan.

Ik ben weer terug van de diëtist. Verteld hoe het de afgelopen 2 weken gegaan is en ze vond dat ik op de goede weg ben en alles al goed inpas in mn dagelijks leven. En hebben het ggehad over extern eten, pauzeren tijdens het eten en bewust eten Weer allemaal materiaal en oefeningen mee naar huis gekregen, zo maar eens een speciaal mapje voor maken, zodat ik alles netjes bij elkaar heb

En ze vond dat ik best trots op mezelf mocht zijn dat ik met Peters moeder verjaardag heel lang niks genomen heb van de hapjes en toen maar 1 toastje met brie, ipv zo'n beetje de hele brie zoals eerst. Vond ze best knap al, omdat we het nog niet over feestdagen gehad hebben ( komt de volgende keer)
pi_58819238
Ik slaap gewoon in spaghetti hemdjes en onderbroek. Naakt kan ik niet, dat is voor mij net iets als zonder dekens slapen en ja dat voelt...naakt

Fijn dat het zo goed gaat Sylvana!

Hier gaat alles ook onverwachts erg goed, misschien omdat ik er nu wat minder mee bezig ben...maar ik zit al een paar dagen op de 64, dus wel lekker Ik merk dat ook weer aan mijn broeken nu, jeuj
pi_58819360
Om zonder onderbroekje te slapen moet ik wel heel moe zijn, want de dekens kriebelen dan zo, maar met andere delen heb ik daar geen last van, dat is wel raar.
Plus: mocht er ooit brand komen heb ik sowieso een probleem, want ik heb een hoogslaper, maar mocht ik het overleven dan sta ik tenminste niet in m'n blote kont buiten
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:56:27 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58819461
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik slaap altijd naakt, of het moet echt heel erg koud zijn, dan trek ik een xxl t-shirt aan.

Ik ben weer terug van de diëtist. Verteld hoe het de afgelopen 2 weken gegaan is en ze vond dat ik op de goede weg ben en alles al goed inpas in mn dagelijks leven. En hebben het ggehad over extern eten, pauzeren tijdens het eten en bewust eten Weer allemaal materiaal en oefeningen mee naar huis gekregen, zo maar eens een speciaal mapje voor maken, zodat ik alles netjes bij elkaar heb

En ze vond dat ik best trots op mezelf mocht zijn dat ik met Peters moeder verjaardag heel lang niks genomen heb van de hapjes en toen maar 1 toastje met brie, ipv zo'n beetje de hele brie zoals eerst. Vond ze best knap al, omdat we het nog niet over feestdagen gehad hebben ( komt de volgende keer)
Top Sylvana.
Het is wel fijn als iemand dat zegt idd, dat geeft je wel weer moed om door te gaan. Ik was vandaag weer iets zwaarder (ja gek hè?) dus ik moet vandaag weer even balansen. M'n yoghurt is op, dus ik eet nu een halve meloen als ontbijt . Vanavond ga ik naar Indiana Jones en dan neem ik geen popcorn en zondag op het feestje van m'n neefje laat ik het gebak ook even aan mijn neus voorbij gaan .

Mijn voeten doen enorm zeer . Ik ben wel blij met m'n goede conditie, want ik moest in 2 minuten tijd praktisch het hele station in Amersfoort doorrennen op hoge hakken (en dan ook nog zere voeten dus).

Oh ik zat gisteren dus in de trein naar Delft en toen werd er ineens omgeroepen dat de trein vanaf Amersfoort niet verder ging (blokkade richting Utrecht oid) en de treinen die erop volgden vielen ook uit. Nou, toen raakte ik toch wel een beetje in paniek, ook al was ik vroeg van huis vertrokken. Gelukkig hoorde ik via via dat ik via Schiphol in Den Haag kon komen en van daar uit weer in Delft, dus dat heb ik toen maar gedaan. Was uiteindelijk een uur later op de plaats van bestemming dan gepland, maar nog altijd een half uur voor aanvang van het gesprek . De bussen staakten ook nog eens, dus ik dank God op m'n blote knietjes dat er wel een tram reed .
Niet meer actief op Fok!
pi_58819896
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen

Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
Leuk! Gefeliciteerd! Ik drink sinds eh. twee weken geen alcohol meer en mr date al een jaar niet dus dat komt ook goed uit. En hij doet aan dezelfde sport en wil echt echt echt NOOIT dik worden dus let hij nu al op z'n eten en z'n drank gebruik. (of maccie of alcohol ) Ideaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
pi_58819935
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billen dus ik héb dikke billen
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zo een kort jurkje heb ik nog nooit gehad is mn slaapjurkje
Sexy hoor En dikke billen zijn juist mooi
pi_58820036
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
Nieuw haar + kleding
Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschat )
En wat die jurkjes betreft, probeer anders eens een model kokerrok of een skinnyjeans,
want volgens mij zijn je benen vrij dun (dat had ik eerst ook) en dan een shirt tot op je heupen en dan net onder je borsten wat strakker. En bij je buik wijd, bijvoorbeeld een wijd mannen overhemd. Nu lijk je een beetje vierkant in die jurkjes terwijl dat helemaal niet hoeft.
pi_58820063
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk

Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:

[ afbeelding ]
Deze is echt prachtig Krijgen we nog een aanfoto
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien .
Dat heb ik volgens mij al eens laten zien
pi_58820071
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta op onverwachte foto's altijd met: mond vol, ogen dicht, nonchalante houding, etc. en als ik een foto van mezelf maak zorg ik wel dat bovenstaande niet gebeurt!
Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij... Ik moest er gewoon om lachen

Conleche, gaan we eens meeten? Kom je een keer eten als ik mijn kitchen gear compleet heb?
pi_58820134
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschat )
En wat die jurkjes betreft, probeer anders eens een model kokerrok of een skinnyjeans,
want volgens mij zijn je benen vrij dun (dat had ik eerst ook) en dan een shirt tot op je heupen en dan net onder je borsten wat strakker. En bij je buik wijd, bijvoorbeeld een wijd mannen overhemd. Nu lijk je een beetje vierkant in die jurkjes terwijl dat helemaal niet hoeft.
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
pi_58820143
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben 62.1, oftewel, 1 kg kwijt in 2 weken
En wat fijn dat er eindelijk weer eens iets afgaat!
pi_58820235
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn voeten doen enorm zeer . Ik ben wel blij met m'n goede conditie, want ik moest in 2 minuten tijd praktisch het hele station in Amersfoort doorrennen op hoge hakken
O suffie wij dames hebben altijd een plat paar schoenen aan tot we op de hoek zijn van waar we heen gaan en dan gaan de hakken pas aan en de platte schoenen in de tas
pi_58820250
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je het bij je taille wat strakker doet? In ieder geval,
dat stond bij mij beter. Is natuurlijk bij iedereen anders
pi_58820511
Ik slaap ook altijd naakt, maar wél met een winterdekbed (ja, ook in de zomer ) ik moet gewoon iets zwaars over me heen hebben liggen.
Overigens kan ik ook prima slapen met een pyama aan, als ik ergens logeer oid. Maar thuis vind ik naakt prettiger.

Net heerlijk uitgeslapen, gedouched en ontbeten en nu een kop thee
pi_58820520
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Deze is echt prachtig Krijgen we nog een aanfoto
[..]

Als daar tijd voor is zeker
pi_58820584
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
pi_58820603
Ik heb trouwens dag twee is het altijd erger spierpijn.
In m'n bil.
Maar ik doe het voor de lekkere billen. (Ik weet niet hoe vaak ik dat nog kan zeggen tegen m'n zelf totdat ik er niet meer in geloof )
pi_58820618
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vinden
pi_58820712
Oh en ik had gister 2e date met mr date
En hij is echt schattig
pi_58820757
Gaat het iets worden misschien?
pi_58820766
wat leuk PF!

en Viking ook natuurlijk
Ja doei.
pi_58820780
Ik weet het niet. Nou ja ik weet niet echt of hij mij leuk vind.
Oh wat voel ik me stom nu ik dat typ.
pi_58820811
Ik zou tegen iemand anders zeggen: Natuurlijk vind hij je leuk, anders vraagt hij je nummer niet, smst hij je niet de hele dag door, gaan jullie niet een tweede date doen en al een afspraak voor de derde.
Maar ik weet het dus echt niet.
pi_58820881
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, ik heb die vraag anders al vaak zat gehad hoor

En ik heb iets van 50 shirtjes ofzo, dus kan ook wel gewoon met die haltertopjes wachten tot mn buik wat platter is Was ook nog niet mn bedoeling om ze nu al aan te doen hoor, pas als het echt zomer is, en dan hoop ik toch al wel wat kilo's kwijt te zijn Iig echt een lekker gevoel om eindelijk afgevallen te zijn ipv aangekomen.

PF, niet zo twijfelen hoor, zo te lezen vindt hij je echt wel leuk

Ik ben net klaar met de afwas, zo ff het glas naar de container brengen, eten en dan werken
pi_58820913
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vinden
Vermoedelijk wel!
Al vond ik die van eergisteren wel schokkend:
- onbekende op feestje: En, hoelang moet je nog
- Ik nog meer dan drie maanden
- Zij (na blik op buik) écht?

Toen dacht ik even: oh-ow, zou ik gaan ontploffen?
pi_58820928
ja maar we hebben niet gezoend of zo hihihi ik ben te modern voor daten en relaties in het algemeen
pi_58820937
Waarom zou hij anders je nummer vragen, je de hele dag door sms-en en een tweede en derde date doen?

Na twee leuke dates volgen er meer lijkt me. Vanavond heb ik er ook weer een, al is dat niet echt, omdat het al bijna twee maanden is denk ik (hou een datum nooit zo precies bij...). Ik ga geen alcohol drinken, want dat gaat vast op je abdominaal vet zitten en dat moet juist weg! Maar met cola light is een bandje vast ook leuk.
pi_58820948
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Vermoedelijk wel!
Al vond ik die van eergisteren wel schokkend:
- onbekende op feestje: En, hoelang moet je nog
- Ik nog meer dan drie maanden
- Zij (na blik op buik) écht?

Toen dacht ik even: oh-ow, zou ik gaan ontploffen?
Bij sommige mensen zie je het pas na 6 maanden oid. En daarvoor helemaal niets. Vooral mensen met sterke buikspieren
pi_58820987
PF dan lijkt het me ook dat ie je leuk vind!

Ik ben nu met 2 jongens aan het daten Maar ook verder nog niks gedaan...ik ben ook een beetje in de war
pi_58820996
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou hij anders je nummer vragen, je de hele dag door sms-en en een tweede en derde date doen?

Na twee leuke dates volgen er meer lijkt me. Vanavond heb ik er ook weer een, al is dat niet echt, omdat het al bijna twee maanden is denk ik (hou een datum nooit zo precies bij...). Ik ga geen alcohol drinken, want dat gaat vast op je abdominaal vet zitten en dat moet juist weg! Maar met cola light is een bandje vast ook leuk.
Zonder alcohol is alles net zo leuk Waarom dronk ik ooit alcohol ja misschien verveeld hij zich of date hij met nog vier meisjes of is ie stiekem homo en zoekt een beste vriendin of hij dacht eerst van wel en nu kent ie me en denkt ie van niet of hij houdt gewoon van vrouwelijk gezelschap en om dat aan iedereen te laten zien of hij drinkt niet graag wat alleen en ik ben de enige die steeds kan of of of maar voor de rest ben ik een heel zelfverzekerd persoon.
pi_58821105
Ben sinds 11 uur wakker:
Ontbijt 4 chocotofs
en nu dan een mix van blauwe en groene Turkse yoghurt (200 gram oid. en er zit wel veel vet in die blauwe, 10%, maar zoveel calorieën is het ook weer niet. Eigenlijk. Vet is goed )
pi_58821178
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben sinds 11 uur wakker:
Ontbijt 4 chocotofs
en nu dan een mix van blauwe en groene Turkse yoghurt (200 gram oid. en er zit wel veel vet in die blauwe, 10%, maar zoveel calorieën is het ook weer niet. Eigenlijk. Vet is goed )
* veiligheidsspeldje krijgt een flashback naar het beschimmelde kunstgebit dat gisteren nodig in de steradent gezet moest worden...
Bijna lunchtijd
pi_58821248

Nee die emmers
groene emmer = 2% vet
blauwe emmer = 10% vet
super lekkerrrrr
pi_58821522
Ontbijten met 4 chocotofs, lol

Ik ben nu aan het lunchen, 2 sneëen met philadelphia paprika en kruiden light en 2 met smeerkaas 20+

Liep niet met mn krat met glas naar de container, is de container weg. Ze zijn een nieuwe ondergrondse container aan het plaatsen, maar die is nog niet klaar. Maar ze hebben dus al wel de oude weggehaald, lekker handig.
pi_58821629
Okee, het waren er zes
Niet zo gezond nee
En voor ik begon met sporten & afvallen leek ik serieus vaak vier maanden zwanger
en nu ga ik waarschijnlijk buikspier contest van een dude winnen
pi_58822007
quote:

Baas boven baas toen ik 7 was, woog ik? Ik weet t niet. Maar 100 kilo
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:41:57 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58822073
Toen ik 7 jaar was had ik ondergewicht . Those were the days .
Niet meer actief op Fok!
pi_58822082
Ik was al de zwaartste (en niet de langste) van de meisjes toen ik met 55 kg de basisschool verliet!
Maar de moeder krijgt hier een gehandicaptenuitkering, lees ik in dat bericht. Je zou er bijna van gaan denken dat dat de reden is dat ze niet al te daadkrachtig was in het naar de dokter gaan ed.
  donderdag 22 mei 2008 @ 12:43:28 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58822107
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik was al de zwaartste (en niet de langste) van de meisjes toen ik met 55 kg de basisschool verliet!
Maar de moeder krijgt hier een gehandicaptenuitkering, lees ik in dat bericht. Je zou er bijna van gaan denken dat dat de reden is dat ze niet al te daadkrachtig was in het naar de dokter gaan ed.
Ik was 1,65 denk ik, destijds, en 45 kg. Vond ik al veel, want de andere meisjes waren rond de 38 kg.
Ik denk trouwens dat ik langer ben dan 1.72 (lang niet gemeten). Mevrouw Date is namelijk 1.75 volgens haarzelf en ik was langer dan zij, terwijl we even hoge hakken aan hadden.
Dus ik ga me toch weer eens opmeten. Als ik idd 1.75 ben of langer heb ik nu al een gezond BMI .
Niet meer actief op Fok!
pi_58822156
Op m'n 10e was ik 1,65-1,69? oid met 38 kg (=normaal)
op m'n 11e-12e was ik 1,75 met 38-42 kg (=lange slungel )

Ik kan me bijna niet meer voor de geest halen hoe het was om kleiner dan 1,75 te zijn
pi_58822333
Ik ben normaal ook 1.75, maar nu door bekken kantelen, rug hol trekken en dergelijke zaken ben ik ineens 4 CM korter
4 CM maakt nog best veel uit!
pi_58822389
1,75 is een mooie lengte.
  donderdag 22 mei 2008 @ 13:22:59 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58823015
pfff niet lachen allemaal, maar in de brugklas was ik 181 cm en 72 kg...needless to say dat ik altijd veruit de langste meid in de klas was ...
iets lager (qua gewicht) als mijn doel van nu...
(ben nu 185 cm en wil graag 75 kg wegen ongeveer)
pi_58823033
quote:
omg

als ik zo foto's zag van toen ik 7 was was ik echt mager
Doei.
pi_58823168
Ik ben 1m68 en dat vind ik wel jammer. Elke 100 gram teveel zie je direct. Meneer C. is bijna 2 meter en die weegt gewoon 106 kilo en toch ziet hij er slank uit. (in z'n kleren dan...)

Raar genoeg was ik op de lagere school altijd 1 van de langsten, want toen ik 12 was, was ik al net zo lang als nu. En maar 44 kilo. Maar ja, dan heb je nog geen heupen en tieten, dus dat scheelt wel......ik was toen niet dun of zo.
pi_58823791
Ik was op de lagere school een van de langste in de klas ... en had ondergewicht ... das nu wel anders, met al die lange jongens .

@Moblo: hotpants an sich zijn niet erg ... maar mijn benen erin wel, mooie flubber
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58825342
Dit was vandaag m'n pyjama + tevens nieuwe sportbroek
Show je nieuwe kleding #43
pi_58825365
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij... Ik moest er gewoon om lachen

Conleche, gaan we eens meeten? Kom je een keer eten als ik mijn kitchen gear compleet heb?
Lijkt me leuk!!
pi_58828037
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 14:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Lijkt me leuk!!
Ik wil best slank voor je koken Maar ik drink wel, en jij wordt geacht dat ook te doen
pi_58828128
Toen ik 7 was, kwam ik net in de puberteit ( heb pubertas precox) en toen was ik dus rond de 1.50 en rond de 40 kg ( weet niet meer precies) En daarna is er qua lengte dus niet zo heel veel meer bijgekomen

Ik ben klaar met werken, nou nog ff rustig zitten, eten koken en eten en dan naar Peter toe
pi_58828172
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk

Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:

[ afbeelding ]
Leuk jurkje!

Toen ik in de brugklas zat, woog ik ongeveer 50 kg bij 1.54m. En nee, ik was niet fors, gewoon allemaal spieren!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58828301
Sylvana, is dat vervroegde puberteit, oid? Nooit van gehoord.
pi_58828420
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, is dat vervroegde puberteit, oid? Nooit van gehoord.
Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.
pi_58828477
Ik ben altijd wel lang geweest voor mijn leeftijd, ik weet nog dat ze door middel van een grafiekje konden vaststellen dat ik 1.80 zou worden, maar ik ben nu 1.69 dus daar klopte geen hol van Maar was altijd een van de langere meisjes in de klas. Nu een van de kleinste, de gemiddelde lengte op mijn opleiding is voor meisjes geloof ik echt 1.80.
pi_58828540
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.
geestelijk als in opstandig?
las net dat je dan stopt met groeien
en alle volwassen kenmerken krijgt. lekker.
pi_58828594
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

geestelijk als in opstandig?
las net dat je dan stopt met groeien
en alle volwassen kenmerken krijgt. lekker.
Jup, gewoon net zo lekker dwars en opstandig als een gewone puber, overal tegeningaan, alles stom vinden. nergens naar luisteren, alles maar kinderachtig vinden wat leeftijdsgenootjes doen, er lichamelijk als een puber uitzien, inclusief borsten, oksel- en schaamhaar dus. Menstruatie hebben ze wel door middel van injescties een paar jaar uit kunnen stellen. Maar daarvoor moest ik dus elke 3 weken naar de huisarts, 4 jaar lang, dus dat was ook geen pretje Alleen er is echt heel weinig over bekend, maar weinig mensen hebben het, en het is bijvoorbeeld nog niet eens bekend of ik nou ook eerder in de overgang kom ofzo, of wat er verder nog voor effecten van zijn. Dus tja, daar maak ik me best wel een beetje zorgen over. Strax wil ik kinderen en blijk ik al in de overgang te zitten ofzo
pi_58829762
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Baas boven baas toen ik 7 was, woog ik? Ik weet t niet. Maar 100 kilo
Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nu
Zal tenminste tussen de 60 en 70 zijn geweest
pi_58829837
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nu
Zal tenminste tussen de 60 en 70 zijn geweest
Toen je 7 was? Ik denk dat ik de helft woog, ofzo.

Wel grappig dat je nu net zoveel weegt.

Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
pi_58829862
Ik heb geen idee hoeveel ik woog toen ik 7 was Toen hadden weegschalen niet zo mijn interesse.
pi_58829871
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toen je 7 was? Ik denk dat ik de helft woog, ofzo.

Wel grappig dat je nu net zoveel weegt.

Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
Ik was toen ook wel al redelijk lang 1,60
maarja altijd te zwaar geweest, dus nu erg tevreden
pi_58829886
quote:

[..]

Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.
pi_58829903
quote:

[..]
dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houden
Ja doei.
pi_58829920
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.
Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?
pi_58829948
Ik was op
15-10-2001 1.720 m
17-04-2002 1.735 m
22-07-2003 1.745 m
07-11-2005 1.745 m
22-05-2008 1.745 m

zag ik net, volgens mij ben ik wel uitgegroeid
pi_58830695
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houden
Dat weten ze dus nog niet, wat de risico's zijn en waar je rekening mee moet houden...
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?
Nope, heb er pas nog naar gevraagd nl, omdat ik er aan heb zitten denken dat mn buikproblemen er misschien mee te maken hadden, dat het een bijwerking van die medicijnen was ofzo. Maar ze kunnen er echt niks over zeggen nog :S

Ik ga nu weg, dus tot maandag allemaal
pi_58831246
Toen ik op m'n 16e 1.75m was woog ik 50 kilo en vond ik mezelf heul dik

Nu verlang ik terug naar die goeie ouwe tijd

MoBlo: yoga is idd wel pittig, maar niet het ontspannen aan het eind hoor dat is uiterst relaxed.
(late reactie)
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58831296
Ik eet vandaag een kruidenboterstokbroodje met zalm en alfalfa.
Rare combinatie maar ik had ontzettende honger en geen zin om nog een minuut langer in de supermarkt te blijven.

Ben nog niet echt afgevallen (na een week), volgens mij een halve kilo oid.
pi_58840302
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik wil best slank voor je koken Maar ik drink wel, en jij wordt geacht dat ook te doen
Drank

Maar toch: ik zal wel met de auto komen en dan ga ik niet drinken. Openbaar vervoer is geen optie, of iig nauwelijks, omdat ik echt in de middle of nowwhere woon. Dat ga ik trouwens nog wel even uitzoeken; misschien dat het meevalt...

Vandaag gegeten:

Ontbijt: overgeslagen vanwege verslapen

Lunch: tomaatjes (zonder water en pitjes) met een eetlepel eiersalade, een eetlepel garnalensalade en een stukje koud vlees van gisteren.

Tussendoor: stuk meloen

Diner: grote bak sla met sjalotjes, zeezout, pepermengsel en een theelepel aïoli
en een biologische slavink. Vergezeld door twee glazen witte wijn.

Zodirect ga ik nog een stukje kaas afsnijden.

[ Bericht 21% gewijzigd door conleche op 22-05-2008 23:09:33 ]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 08:39:08 #83
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58847368
goedemorgen

ben weer op 't werk (zie de nickname ) en heb echt geen zin.. gisteren veel te laat gaan slapen maar wel werkstuk-mijlpaal gehaald als het goed is, voor het vak waar ik gisteren de herkansing voor gehaald heb, van een 4 verbeterd naar een 8! Ben zó blij.. is weer even een boost voor mn zelfvertrouwen
Doei.
pi_58849034
Nog maar 3 kilo verwijderd van m'n streefgewicht

Ben benieuwd of ik daar tevreden mee ga zijn of dat ik dan toch naar de 56 wil....Ik merk nu wel dat ik sommige kleren echt niet meer aan kan; dat kan je niet meer met goed fatsoen "baggy" noemen, das gewoon de zak-van-je-kont--af-show. Best jammer, want sommige broeken zaten best mooi....
pi_58849061
Goedemorgen allemaal

Gister was het romantisch diner is minder romantisch omdat vriend lief ziek was, maar toch nog wel gezellig
Ik moest ook nog op school presenteren en dat werd opgenomen, nu ik het terug zit te kijken valt toch pas het kwartje dat ik eigenlijk helemaal niet dik meer ben
pi_58849087
ik heb nog steeds rugvet dus ik ga nog even door
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:16:59 #87
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58849377
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meer
Doei.
pi_58849455
Tijdje terug, het was erger maar geen foto van: = ± startgewicht

Na -6kg:

Na -11kg:

Na -6 kg, met buikspier training
ontspannen & aangespannen:

Nu, na -8 kilo met buikspier training:
beide aangespannen

Nooit gedacht dat ik ooit nog heel blij een buik foto zou plaatsen
Nieuw doel: echt goed ontwikkelde buikspieren
pi_58849521
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Faithy het volgende:

[..]

gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meer
Ik heb geen rugzak
Ik draag gewoon een lang shirt zodat je nooit blote rug ziet
*tadaaa*
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:33:33 #90
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58849782
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:03 schreef conleche het volgende:
Nog maar 3 kilo verwijderd van m'n streefgewicht

Ben benieuwd of ik daar tevreden mee ga zijn of dat ik dan toch naar de 56 wil....Ik merk nu wel dat ik sommige kleren echt niet meer aan kan; dat kan je niet meer met goed fatsoen "baggy" noemen, das gewoon de zak-van-je-kont--af-show. Best jammer, want sommige broeken zaten best mooi....
Ach ja, het "al mijn leuke kleren zijn ineens te groot" probleem. Ik ken het.
En mijn borsten verdwijnen. Ik ga denk maar eens van die kipfiletjes kopen voor in mijn beha's.

Nouja, ter compensatie ben ik nog nooit zo slank geweest.
pi_58849907

Ik had eerst dat ik overal heel erg dun werd (zie de -11 kg foto)
maar nu ik m'n benen train passen m'n broeken weer doordat m'n benen gespierder zijn
maar m'n buik blijft dun
pi_58850065
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebt
pi_58850160
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebt
ik heb daar geloof ik ook nog wel een foto van !
pi_58850215
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit nog heel blij een buik foto zou plaatsen
Nieuw doel: echt goed ontwikkelde buikspieren
Ik vind eerlijk gezegd de foto van de eerste -6 kg het mooist. Weet niet of dat door de belichting komt, maar daar ziet het er een stuk natuurlijker en egaler uit ... en buikspieren ontwikkelen is leuk , de mijne kunnen ondertussen behoorlijk wat hebben, en zijn zelfs zichtbaar aan het worden als ik ze niet span (alleen de bovenste dan he, heb/hoef geen sixpack).

Rug is bij mij juist het enige waar totaal geen vet zit ... of in ieder geval bijna niets ... het zit allemaal rond de bovenbenen .
pi_58850309
PF, ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij rugvet hebt. Ben je niet gewoon aan het zoeken naar dingen om je op te storten?

En Liejannuh:

-kleding te groot...check
-borsten verdwijnen...check

Ik heb wel net nieuwe kleren gekocht waaronder een hardloopbroekje van 9 euro en een knalroze nike Run shirt. Zitten heerlijk
pi_58850332
ja is de belichting
daglicht vs badkamerlicht
en ontspannen ziet m'n buik er nog exact zo uit (die spieren komen doordat ik het aanspan etc)
pi_58850383
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja is de belichting
daglicht vs badkamerlicht
en ontspannen ziet m'n buik er nog exact zo uit (die spieren komen doordat ik het aanspan etc)
Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen? (en ik weet dat spieren zichtbaarder worden door aanspannen haha)
pi_58850440
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef octopussy het volgende:
PF, ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij rugvet hebt. Ben je niet gewoon aan het zoeken naar dingen om je op te storten?

En Liejannuh:

-kleding te groot...check
-borsten verdwijnen...check

Ik heb wel net nieuwe kleren gekocht waaronder een hardloopbroekje van 9 euro en een knalroze nike Run shirt. Zitten heerlijk
Ik ben wel aan het perfectioneren/fine tunen. Misschien is dit dan niet het goede topic.
Oh.. en over borsten. wat er niet aanzit.. Kan er ook niet af
pi_58850505
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen? (en ik weet dat spieren zichtbaarder worden door aanspannen haha)
O dat zijn schuine buikspieren toch Ik draaide me een beetje zodat je veel eh
nou ja. Veel dingen zag uitstekekn, spieren, ingewanden, etc
  vrijdag 23 mei 2008 @ 10:59:34 #100
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58850551
ik wilde gisteren een truitje aandoen wat ik heel leuk vond

en die was vet te groot

vooral op mn rug, zat gewoon, waar eerst nóg meer rugvet zat, een hele flap

en ik heb géén zin om te winkelen

al moet ik dat misschien maandag maar eens gaan doen.. (niet op zaterdag druk )

mn garderobe hij is echt aan het verdwijnen

en mn maat 38 broek zakt ook af '(
Doei.
pi_58850866
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

O dat zijn schuine buikspieren toch Ik draaide me een beetje zodat je veel eh
nou ja. Veel dingen zag uitstekekn, spieren, ingewanden, etc
Maar die dingen die uitsteken zijn toch niet mooi?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 11:24:53 #102
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58851255
whoehoei!

Deze week gehad op mijn lieve lieve girorekening:

teruggaaf belasting
salaris
vakantiegeld
stufi

het gaat goed hier! Financieel, lijntechnisch, schooltechnisch, relatietechnisch, allestechnisch
Doei.
pi_58852036
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar die dingen die uitsteken zijn toch niet mooi?
pi_58852354
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Was het je bedoeling om bewijzen te leveren? .

Ik heb hier al een tijdje niet gepost, en afgevallen ben ik zeker niet, maar na de omg-ik-moet-afvallen-ik-ben-monsterlijk-fase, waarin ik me bevond toen ik hier postte, ging ik door naar de hmm-nou-misschien-valt-het-best-mee-fase, en tegenwoordig zit ik in de fuck-it-ik-heb-al-genoeg-aan-m'n-hoofd-fase. Maar ik verwacht binnenkort fase 1 wel weer.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_58852390
Ik vind het wel mooi als er wat "dingen" uistekekn
maar goed, smaken verschillen blijkbaar
pi_58852587
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan vind ik jouw foto van -6 mooier
pi_58852723
Ik vind zelfs m'n eigen buik mooier dan. .
pi_58852782
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind zelfs m'n eigen buik mooier dan. .
Ik ook, mooiere taille
pi_58852786
Ik vind de middelste en rechter foto ook mooi . De linker vind ik iets te gespierd.

Ik ben qua tiet ook van een dikke D naar een kleine C gegaan. Jammer wel, ik vond m'n grote borsten best mooi. Kan waarschijnlijk gewoon niet alles hebben.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:33:12 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58853166
Ik vind het alle drie niks.
Waar is de taille?!
Niet meer actief op Fok!
pi_58853188
Nou ik vind het wel mooi
  vrijdag 23 mei 2008 @ 12:36:21 #112
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58853245
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het alle drie niks.
Waar is de taille?!
die ontbreekt bij mij uberhaupt
Doei.
pi_58853272
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:36 schreef Faithy het volgende:

[..]

die ontbreekt bij mij uberhaupt
Nou er is hoop Want ik had ook nooit een taille en voor mijn doen heb ik er nu wel 1
pi_58853789
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik vind het wel mooi
Dat mag ook gewoon smaken verschillen
pi_58853821
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind de middelste en rechter foto ook mooi . De linker vind ik iets te gespierd.
pi_58853845
Door het hardlopen heb ik ook iets van een taille gekregen. Nog niks van een zandloper hoor, maar iets:

zijkant:

Bovenste foto: striemen zijn van het zitten en strikje is van onderbroek

Onderste foto: die broek zat eerst megastrak!!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:03:03 #117
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58853911
wow

jij bent mijn grote voorbeeld bij deze
Doei.
pi_58854187
foei! ik zie je ribben conleche
pi_58854297
Conleche, je hebt nog steeds een alleszins behoorlijke voorgevel

Volgens mij krijg je automatisch meer taille als je je schuine buikspieren traint! Faithy, pilates je nog wel 's? Dat trekt de boel echt mooi strak.
pi_58854337
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
foei! ik zie je ribben conleche
En dat steekt ook zo wit uit

Misschien toch maar die zon in met dat buikie...........

Durf jij een foto te doen als je je buik uitzet??? Ik ga er nu 1 maken, maar weet niet of het voor publicatie geschikt is.

Ik leef zó on the edge. Ik zit nl. midden in de galerie en maak iedere x heel snel een foto als er niemand voorbij komt, maar dat gaat natuurlijk een x mis.........
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:21:02 #121
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58854350
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, je hebt nog steeds een alleszins behoorlijke voorgevel

Volgens mij krijg je automatisch meer taille als je je schuine buikspieren traint! Faithy, pilates je nog wel 's? Dat trekt de boel echt mooi strak.
daar moet ik nog steeds mee beginnen, écht dus.. wel eens wat losse dingen gedaan, op bed (matras is neit heel zacht) maar heb echt té weinig ruimte in huis om het rustig te doen, zonder dat René dan in mijn blikveld zit en echt heel charmant is de boel nou ook weer niet.

Alhoewel hij laatst wel zei: 'Kommop, gewoon doen, dat Pilates!' dus dat gaan we maar doen dan...
Doei.
pi_58854424

Dit is mijn buik 'gewoon'... ik mag 'm van vriendlief niet intrekken want hij houdt van zacht en niet van ribben. .

Niet schrikken hè. .
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:29:15 #123
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58854594
wat nou schrikken, als ik mijn buik niet inhoud ben ik net een hangbuikzwijn, dit is prachtig
Doei.
pi_58854708
Als ik mijn buik uitzet ben ik niet geschikt voor publicatie. Ik ga nu nog eentje doen als ik hem extreem inhou, kijken wat dat doet. (het is wat rustig in de galerie en ik heb geen zin in de berg administratie)

-edit- Jah, dat vind ik dan weer wel mooi : Ik zie buikspieren!!

Zo nu ga ik weer eens wat doen. Iemand een schilderijtje kopen??

[ Bericht 46% gewijzigd door conleche op 23-05-2008 13:38:14 ]
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:51:25 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58855243
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef conleche het volgende:
Als ik mijn buik uitzet ben ik niet geschikt voor publicatie. Ik ga nu nog eentje doen als ik hem extreem inhou, kijken wat dat doet. (het is wat rustig in de galerie en ik heb geen zin in de berg administratie)

-edit- Jah, dat vind ik dan weer wel mooi : Ik zie buikspieren!!

[ afbeelding ]

Zo nu ga ik weer eens wat doen. Iemand een schilderijtje kopen??
Prima buik voor iemand van 102 .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:17 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58855397
Ik ga trouwens straks naar mijn ouders voor het weekend. Ik ben benieuwd hoe lang ik het uithoud, maar ik word gék hier, heb even afleiding nodig + een paar goede nachten.
Ik hoop alleen niet dat ik zondagochtend mee moet naar de kerk, want dan ben ik morgenavond weer terug in Groningen (om zondagmiddag weer terug te keren ivm verjaardag van neefje).
Dus, fijn weekend iedereen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:12:42 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58855930
Helaas... Delft gaat niet door. De concurrentie was blijkbaar toch te sterk. Jammer, maar ik zoek gewoon door natuurlijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_58856033
jammer Viking!

Heb net ook eens geprobeerd om een buik foto te maken...oei niet geschikt voor publicatie
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:29:16 #129
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58856473
jammer zeg Viking maarja, op naar de volgende

hier eens een leuk proef-ding in de AH: verse annanas heerlijk! Had zo dat hele schaaltje leeg kunnen eten!

Net maar even mn twee boterhammen opgegeten, had helemaal geen honger, dus was ze vergeten Maar moet wel regelmatig blijven eten natuurlijk.
Vanavond eten we lekker sushi, nu al zin in!
Doei.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:14:07 #130
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58857761
rugvet Brrrr. heb ik hier ook last van. Gelukkig is 't squashen wel vast 2x per week, en dat gaat nog altijd goed af. 't Lijkt af en toe wel of dat ik nog conditie heb. Wordt wel moe maar kan echt eindeloos doorgaan. Niet normaal gewoon. Terwijl 't tactisch redelijk slecht is / wordt, maar qua fysiek blijf ik maar door gaan

Zit nu op 77 kg Is toch 4,5 kg d'r bij sinds de laatste meeting. Maar goed die gaat er ook wel af. Komende week begint 't intensieve sportprogramma weer. Want tijdens het schrijven van mijn scriptie moet ik toch echt wel afleiding hebben vind ik zelf! En daarbij komt ook dat er inmiddels wel wat spieren bij gekomen zijn door mijn getrain. Merk 't bij mijn armen en en benen een beetje. Train die niet echt specifiek, maar door 't squashen komen ze gewoon mee.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_58860471
Hoihoi! Dit is een leuk topic, mag ik ook meedoen? Al een tijdje lees ik mee, en besluit nu maarwat te posten Ben zelf al een maandje of 3 bezig om meer te letten op wat ik eet, en probeer ook zo min mogelijk sporten uit te stellen, want van uitstel komt afstel. En het gaat best oke, hoewel ik af en toe wel zondig. Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met broeken die afzakken en borsten die verdwijnen, haha.

Ben trouwens 1.67 lang 57 kilo op het moment, maar ik weeg mezelf eigenlijk niet zo vaak, het gaat mij meer om de centimeters (rugvet en buik enzo). Qua sporten doe ik aan hardlopen, paardrijden en mountainbiken. Oh, en ik ben 21 jaar en in het dagelijks leven studeer ik.

De buikfoto serie door de tijd heen is echt cool, in welk tijdsbestek heb je dit bereikt? Ziet er goed uit iig nu. Heb meteen ook buikfoto's gemaakt om een archief te starten
pi_58860610
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef conleche het volgende:

[..]

En dat steekt ook zo wit uit

Misschien toch maar die zon in met dat buikie...........

Durf jij een foto te doen als je je buik uitzet??? Ik ga er nu 1 maken, maar weet niet of het voor publicatie geschikt is.

Ik leef zó on the edge. Ik zit nl. midden in de galerie en maak iedere x heel snel een foto als er niemand voorbij komt, maar dat gaat natuurlijk een x mis.........
Ja durf ik wel
maar dan ben ik acht maanden zwanger.
ik zal gewoon-uit-en in doen

Je hebt een mooie buik hoor
  vrijdag 23 mei 2008 @ 16:59:57 #133
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58860677
ik had vanmiddag toen ik boodschappen ging doen even geëxperimenteerd met 'buik los' en het viel best mee, eigenlijk
Doei.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 17:00:16 #134
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58860688
nu: op naar huis sushi maken
Doei.
pi_58860691
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 16:50 schreef kikje het volgende:
Hoihoi! Dit is een leuk topic, mag ik ook meedoen? Al een tijdje lees ik mee, en besluit nu maarwat te posten Ben zelf al een maandje of 3 bezig om meer te letten op wat ik eet, en probeer ook zo min mogelijk sporten uit te stellen, want van uitstel komt afstel. En het gaat best oke, hoewel ik af en toe wel zondig. Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met broeken die afzakken en borsten die verdwijnen, haha.

Ben trouwens 1.67 lang 57 kilo op het moment, maar ik weeg mezelf eigenlijk niet zo vaak, het gaat mij meer om de centimeters (rugvet en buik enzo). Qua sporten doe ik aan hardlopen, paardrijden en mountainbiken. Oh, en ik ben 21 jaar en in het dagelijks leven studeer ik.

De buikfoto serie door de tijd heen is echt cool, in welk tijdsbestek heb je dit bereikt? Ziet er goed uit iig nu. Heb meteen ook buikfoto's gemaakt om een archief te starten
Succes!!!
De eerste foto is uit 2003 (m'n buik is daarna nog wel gegroeid)
Zomer 2006 woog ik 72
Zomer 2007 woog ik 68
De foto met de blouse is ong oktober 2007
die met de piercing is half december 2007
die met -11 kg is januari 2008
Die daarna is van 4-8 weken geleden (die met de buikspieren)
En de laatste is van gister

[ Bericht 0% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 23-05-2008 17:16:22 ]
pi_58860955
Succes kikje!
pi_58861838
Welkom en succes Kikje!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:13:59 #138
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58862075
OMFG, ik zie die foto's en denk: waarom wil iedereen nog afvallen?

@Miss_S: ik heb dat ook wel gehad, zat m'n oude lichaam nog in m'n hoofd terwijl ik al lang niet dik meer ben. Bij mij hielpen foto's erg goed.

Bij deze mijn buik:

Welkom kikje, en Viking, jammer dat het niet doorging... succes bij de volgende sollicitatie
  vrijdag 23 mei 2008 @ 18:18:18 #139
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58862162
Jammer Viking!

Kikje, leuk dat je hier ook komt posten .

Ik ben geinspireerd door jullie, ik ga morgenochtend oid ook weer eens een foto maken (niet nu, want nu loopt er een knalrode streep over mijn buik, en dat is 's morgens wat minder). Heb er nu 3 over een jaar verspreid, waarvan 2 bewust op het moment dat ik wat boller was, dus er mag wel weer een slanke bij .
pi_58862263
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:13 schreef Ewelina het volgende:

@Miss_S: ik heb dat ook wel gehad, zat m'n oude lichaam nog in m'n hoofd terwijl ik al lang niet dik meer ben. Bij mij hielpen foto's erg goed.
Fotos geloof ik niet echt maar een filmpje met slanke klasgenootjes naast me helpt kennelijk wel
pi_58862416
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 18:13 schreef Ewelina het volgende:

Bij deze mijn buik:
[ afbeelding ]

Welkom kikje, en Viking, jammer dat het niet doorging... succes bij de volgende sollicitatie
Moet je horen wie het zegt
Ik hoef niet heel veel meer af te vallen
al zou ik het wel leuk vinden om een hele platte buik te hebben
maar dat schijnt lelijk te zijn
vooral een beetje om stabiel te blijven etc..
pi_58862484

Genante before foto, dit was eind januari 2008

Foto's van zojuist. Heb wel dat de huid boven mijn navel een beetje 'hangt', dat zie je vooral als ik mijn buik inhou of als je heel dichtbij kijkt. Heeft iemand anders dat ook? Ben maar heel fanatiek allerlei smeersels erop aan het doen elke dag, in de hoop dat het dan weer strak wordt.
pi_58862517
hoeveel maanden moest je daar nog

ik denk dat buikhuid sowieso een beetje slapjes hoort te zijn
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:05:35 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58863231
Ja, de huid boven mijn navel hangt ook een beetje (nog los van het vet). Maar hij hangt tenminste niet over mijn broek heen. Alleen als ik zit, steekt er wat overheen, maar dat zie je bij iedereen sws wel.
Ik ben goed op weg qua buik. Ik merk dat elk onsje dat eraf gaat meteen zichtbaar is aan mijn buik (en elk onsje dat erbij komt dus ook helaas). Heb net gegeten: 1 aardappeltje, gehaktbal, geraspte appel (m'n ouders aten bloemkool, gets!). Niet echt veel, maar goed.
Zometeen m'n pa even helpen met afwassen en dan even kijken wat ik ga doen. Blijf hier tot zondagavond en Mark komt hier zondagmiddag ook, want dan is m'n neefje jarig.
Moet morgen een korte broek van m'n moeder aan van haar. Ja daag, ik in 65+ kleding? . Ga wel even shoppen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 mei 2008 @ 19:09:31 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58863321
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Heb net gegeten: 1 aardappeltje, gehaktbal, geraspte appel (m'n ouders aten bloemkool, gets!). Niet echt veel, maar goed.
das idd niet veel.... eigenlijk zelfs te weinig denk ik?

anders nog wat yoghurt ofzo?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:08:20 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58864623
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

das idd niet veel.... eigenlijk zelfs te weinig denk ik?

anders nog wat yoghurt ofzo?
Mja, als je met je hoofd in de wolken loopt, heb je nu eenmaal niet zoveel trek .
Maar ik smeer straks misschien nog wel even een bammetje. Gisteren ook al bijna niks gegeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58864659
Wanneer ga je d'r weer zien?
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:11:07 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58864682
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:09 schreef conleche het volgende:
Wanneer ga je d'r weer zien?
Nog niet afgesproken. Ik heb het sowieso even druk met m'n scriptie de komende week (definitieve versie maken) . Daarna dus, denk ik . En dan even wat langer dan een avond. Even naar het strand enzo , weet nog niet .

Edit: en ik zeg helemaal niet vaak 'even' .
Niet meer actief op Fok!
pi_58864898
twas me nog niet opgevallen, maar nu je d'r over begint......

Waar woont ze dan? Was dat in de buurt van de baan die niet doorging?
Ik heb vandaag gegeten:

O: stuk meloen
gekookt ei

L: halve slavink, tomaatjes, eiersalade, garnaalsalade

T: 3 plakjes serranoham
T2: handje notenmix

D: gegrilde biefstuk, met gegrilde sjalotjes, bakje groene aspergetips en wat aïoli. (dat is zo'n geel potje, verkrijgbaar bij de appie, staat bij de humus en zo, echt heel lekker, net als in Spanje! Wel 750 cal. per 100 gram, dus niet iets om ruim te gebruiken )
glas rode wijn.

Zo direct ga ik even lopen met de hond en haal ik als toetje een Italiaans citroenijsje bij de beste ijsboer van A'dam en omstreken
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:13:50 #150
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58866056
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef conleche het volgende:
Zo direct ga ik even lopen met de hond en haal ik als toetje een Italiaans citroenijsje bij de beste ijsboer van A'dam en omstreken
Welke ijsboer is dat? * volgend jaar rond deze tijd genoeg in Amsterdam is
pi_58866150
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welke ijsboer is dat? * volgend jaar rond deze tijd genoeg in Amsterdam is
Venetie in de Scheldestraat.

Heb je al een kamer gevonden?
pi_58866156
pepino
maar die heeft nu een nieuwe eigenaar
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:19:57 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58866239
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef conleche het volgende:
twas me nog niet opgevallen, maar nu je d'r over begint......

Waar woont ze dan? Was dat in de buurt van de baan die niet doorging?

Ze woont in het Gooi. Niet heel dichtbij de baan die niet doorging, maar wel dichterbij dan Groningen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58866402
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pepino
maar die heeft nu een nieuwe eigenaar
Dat was mijn eerste ijsliefde. Toen ik in A'dam kwam wonen woonde ik in de Govert Flinckstraat, bij Pepino om de hoek. Zijn specialiteit was toen, om onder in het hoorntje eerst wat slagroom te spuiten.....
  vrijdag 23 mei 2008 @ 21:27:48 #155
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58866454
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je al een kamer gevonden?
Nee joh . Ik blijf het eerste jaar thuiswonen ... maar ik kom dan wel 5 dagen per week in Amsterdam, tijd genoeg om een ijsje te eten lijkt me .
pi_58873307
Goedemorgen
Wat is het stil hier, ik was alweer vroeg wakker en bezig met verslagen
Zometeen maar eerst ontbijten en dan shoppen
pi_58873596
Mogge !!

Nog 900 gram en ik zit onder de 60

Het gaat echt goed nu! In ruim een maand ruim 4 kilo afgevallen!

Voelt toch wel fijn dat na al dat stilstaan er nu eindelijk weer beweging inzit.

* Dansje doet
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:06:51 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58873632
Feli Conleche . Idd fijn dat er nu eindelijk weer wat schot in zit. Je hebt iig je methode gevonden .

Goedemorgen .

Ik heb voor het eerst deze week echt góed geslapen. Merkwaardig genoeg, want het logeerbed is te klein. Snap niet dat mijn ouders daar jarenlang in geslapen hebben. Het is ook het bed waarin alle kinderen verwekt zijn. Raar idee .
Mijn moeder probeert mij in één van haar veel te grote (let op! vorig jaar waren ze nog te klein!) a-modieuze zomerbroeken te krijgen. Mooi niet dus. Straks maar even het centrum in om te kijken of ik nog een leuk rokje op de kop kan tikken ergens. Net ontbeten, maar ik heb he-le-maal geen honger. Kon met moeite een beschuitje met chocovlokken en een bammetje met kleurenhagel weg krijgen. Gisteravond nog wel een paar zoutjes gehad, maar kon me aardig beheersen dit keer .

Verder ziet het ernaar uit dat er vrijdag weer een date is. In Groningen dit keer .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 10:47:04 #159
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58874076
Hoooooooooooi
Ik plaats hier even een tvp, zal de afgelopen tijd wel aangekomen zijn.... wel lekker gewerkt maar tussendoor telkens eten halen he telkens een lempertje of een stukje pisang goreng.
Gelukkig is er ook veel fruit alleen dat is echt veeeul te duur voor deze arme jongen, maar ik zal nog wel wat lekkere stuks halen denk ik.

Conclusie: vast aangekomen en tvp

waardeloze post weer maarja
Bernie en ik zijn tof.
pi_58874244
Fijn Conleche! Alleen vraag ik me wel af..als je op je streefgewicht zit en je gaat bijvoorbeeld weer rijst of pasta eten, kom je dan niet zo weer aan? Want wat je nu eet lijkt me niet echt iets om je leven lang vol te houden?
pi_58874911
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 11:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Fijn Conleche! Alleen vraag ik me wel af..als je op je streefgewicht zit en je gaat bijvoorbeeld weer rijst of pasta eten, kom je dan niet zo weer aan? Want wat je nu eet lijkt me niet echt iets om je leven lang vol te houden?

Misschien een klein beetje, maar ik denk het niet, omdat ik best veel sport en het afgelopen half jaar heel goed op gewicht kon blijven. Dus ik ga weer terug naar wat ik zo'n beetje at. Als ik merk dat ik teveel aankom, dan schrap ik definitief de meeste koolhydraten tijdens het avondeten. Maar eerlijk gezegd denk en hoop ik dat het niet nodig zal zijn.
pi_58874912
Kan je bij Photobucket zelf je foto's ook weer verwijderen? Ik heb nu 2 foto's ... waarbij het verschil van gewicht leuk te zien is . Maar dat blijft er dan natuurlijk maar een dag opstaan ofzo .

Ik ben ook al lang wakker, heerlijk in de zon kranten bezorgd en nu weet ik even niet wat ik ga doen: leren of ontspannen. Ik denk het laatste, heb 3 dagen weekend.
pi_58874944
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Chicolate het volgende:
Kan je bij Photobucket zelf je foto's ook weer verwijderen? Ik heb nu 2 foto's ... waarbij het verschil van gewicht leuk te zien is . Maar dat blijft er dan natuurlijk maar een dag opstaan ofzo .

Ik ben ook al lang wakker, heerlijk in de zon kranten bezorgd en nu weet ik even niet wat ik ga doen: leren of ontspannen. Ik denk het laatste, heb 3 dagen weekend.
Ja, als je de foto aanvinkt is er ook een delete-optie
pi_58875318
Ok ... vanavond gaat ie dr weer vanaf ... De linker zijn uit februari (67) en de rechter van mei (65) ...

En in superstrakke skibroek, omdat het verschil dan tenminste goed te zien is ...

Maar zo is ie in het echt:

Zoveel verschil maakt 2 kilo dus ... en ik heb het afvallengebeuren allang opgegeven , geen zin om altijd op te moeten letten of iets wel goed is, ga nu voor gezond eten en lekker sporten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Chicolate op 24-05-2008 16:42:11 (Foto's weg) ]
pi_58875407
Je moet niet op je gewicht maar op de centimeters letten
(Als je sport)
pi_58875418
Ik moet op allebei letten, want ik ben van plan wedstrijden te gaan doen en daar werken ze met gewichtsklassen .
pi_58875487
Als ik dat zou doen zou ik echt proberen 55 kilo te wegen
pi_58875671
Had ik het gisteren nog over leuke kleren die ik niet meer aankon. Ga ik het nu hebben over leuke kleren die ik weer wél aankan! Vandaag een jurk aan uit 2004 en die zit als gegoten, dus ik neem aan dat ik toen ook rond de 60 woog. En dat wil dan dus zeggen dat ik nog een jurk heb uit die tijd (bloemen+jaren '50 model, dus zeer draagbaar) die ik ook moet passen. Ga dat vanavond proberen.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:00:25 #169
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_58875820
Dat is zo tof! Kan me voorstellen dat je bijzonder blij bent conleche!
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:24:55 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58876184
Hehe, blije mensen hier .
Net een gebakje gehad, want m'n neefje is jarig (daar staat tegenover dat er geen lunch is ofzo vandaag? heb m'n ouders er nog niet over gehoord). Verder rokje van m'n zus aan + slippers. Kon nml niet slagen in het winkelcentrum. Wél een paar boeken gekocht, dus ik ga nu lezen buiten!
Niet meer actief op Fok!
pi_58877146
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik dat zou doen zou ik echt proberen 55 kilo te wegen
Neh, -63 en -59 lijken me beter. Daaronder krijg je al dat kleine maar supersnelle grut en dan vind ik er geen lol aan .
pi_58877348
2 kilo lijkt bij jou echt veel uit te maken, veel vet ingewisseld voor spieren ws? Is dat trouwens zo'n o'neill skibroek waarvan het bovenste drukknoopje heel snel opengaat? Die had ik ook en is nu te groot

Was gister op een feestje en had me voorgenomen aan de cola light/spa rood te gaan, hadden ze niks light Toen ook nog 2 slechte mixjes en twee biertjes gedronken, was niet echt het plan! Vanavond blijven de corona's en de witte wijn maar in de koelkast denk ik
  zaterdag 24 mei 2008 @ 15:34:20 #173
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58878178
Vanavond gaat het niet al te gezond worden hier... gala

Eerst uit eten en daarna feesten, ik denk dat er toch wel wat alcohol naar binnen zal gaan, en eigenlijk ben ik ook niet van plan om daarop te letten. Ik heb er gewoon heel veel zin in

En mijn vriendje heeft een verrassing voor me en ik wil weten wat Rond half 7 weet ik het....
pi_58878352
Veel plezier Ewelina!

Voor mij vanavond ook niet echt gezond eten...bij een vriendin Earth kijken en samen koken, maar er zal vast iets van chocola of ijs zijn haar kennende, en ik was nog steeds op hetzelfde gewicht vanochtend dus ik ga er ook even helemaal niet op letten
pi_58878934
Hee, een nieuw fap-topic ontdekt.

twee violen en een trommel en een fluit
pi_58879055
Zo vaak staan er hier geen foto's

Ik ga zo naar een verjaardag, dus die van mij zijn weer ... weg!
pi_58879198
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:41 schreef Chicolate het volgende:
..dus die van mij zijn weer ... weg!

Vorige deeltje was ook beter qua foto's, al die buiken in dit deel...

Maar complimenten allemaal hoor, al hoeft al dat dwangmatige ge-afval niet zo van mij.
Niks mis met hoe jullie al zijn.

MoBlo in d'r nieuwe slaaptenue bijvoorbeeld!
* wegfantaseert *
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 24 mei 2008 @ 17:33:42 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58879799
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 16:31 schreef Roquefort het volgende:
Hee, een nieuw fap-topic ontdekt.

Lol .

Irritatie loopt alweer wat op hier. Weet nu weer waarom ik ook alweer nooit een weekend naar m'n ouders ga. Moeder zeurt over kerk, m'n kleren, m'n boeken, ik moet alles horen over de buitenechtelijke escapades van de dochter van de buurvrouw van m'n tante... pfff! Even op adem gekomen achter de pc en nu ga ik de frontlinies maar weer opzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58880093
Vanavond verjaardag van mijn beste vriendin
Ik weet nog niet of ik zin heb om op te letten, sowieso neem ik wel iets te drinken maar snacks weet ik nog niet
pi_58880486

groetjes uit Nistelrode, ergens in de bossen! 9 caches gevonden en nu naar Eindhoven: uit eten en bieren met Stormqueen lekker gezond dus
Ja doei.
pi_58880601
Nistelrode, dat is wel erg dichtbij
pi_58889655
Earth is echt een mooie film zeg al hou ik sowieso wel van dat slome van natuurfilms. Maargoed de schade van vanavond...

1 bord teriyaki (ok eigenlijk 2, maar steeds weinig opgeschept dus ik vind dat het telt voor 1)
2 handjes paprika chips (misschien iets meer)
1 glas ice tea
3 van die zwart wit snoepjes
4 kleine chocolaatjes in zo'n wikkeltje
2 zelfgemaakte brownies

volgens mij was ik nog iets vergeten...

Oja, 1 stukje bonbonbloc. Nu weet ik weer waarom mijn ouders die dingen nooit in huis haalden, en ik zelf ook niet En iedere keer als ik bij andere mensen ben eet ik het toch weer...ben hartstikke misselijk
pi_58892265
en 'thuis', slapen in het huis van SQ's vriend.
heerlijk(e) tapas gegeten en wel wat bier op, maar volgens mij is de schade beperkt gebleven!

nu slapen! Was erg leuk!
Ja doei.
pi_58892868
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef conleche het volgende:

[..]

IJscuypje in de 1e vd Helststraat
  zondag 25 mei 2008 @ 09:34:16 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58893147
Goedemorgen .

Brr, koud hier. Zo even douchen en dan kijken of er wat te eten is. Mijn ouders zijn naar de kerk en mijn moeder heeft heel verstandig gisteravond niet een tweede keer gevraagd of ik mee wilde .
Vanmiddag naar het verjaardagsfeestje van het zoontje van m'n oudste zus. Die is alweer 12 geworden. Waar blijft de tijd! .
Niet meer actief op Fok!
pi_58897360
Gelukkig dat ik iemand blij heb kunnen maken,
fap topic
pi_58897950
quote:
Op zondag 25 mei 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gelukkig dat ik iemand blij heb kunnen maken,
fap topic
PF hoe gaat het met je date??
pi_58898557
Nou wel goed
date 1,2 had ik geloof ik verteld
vrijdag zijn we naar de bios gegaan maar was moe en zat niet lekker in m'n vel en dacht nee dit wordt echt niks!!!
gister was ik een film wezen kijken bij hem, bij hem thuis op z'n kamertje.. Die was afgelopen,
vroeg hij of ik nog een film wou zien (om twee uur 's nachts ) hadden we die gekeken. Lagen echt zo naast elkaar echt gezellig, maar ik dacht nog van huh is hij nou wel van dat ie me leuk vind of niet want vier keer 1 op 1 afgesproken, geen dingen gebeurd etc. Dus halverwege de tweede film: kan je tegen kietelen? en ik ja tuurlijk (niet) en hij was ook vet hoog gekomen met judo (zag het diploma in z'n kamer) ja zo moet die houdgreep ook al weer o ja zo Maar ja zo ben ik ook met beste vrienden etc..
Na een tijdje lagen we echt al tijden met ons hoofd zo heel dicht bij elkaar naar elkaar te staren en net niet handjes vast te houden. Na echt een eeuwigheid kregen we beide een beetje lef en nou ja de rest snap je wel . Stiekem vond ik het wel schattig En zijn we hand in hand in slaap gevallen. Ik dacht echt. aaaaaaaaaahw
pi_58898653
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou wel goed
vrijdag zijn we naar de bios gegaan maar was moe en zat niet lekker in m'n vel en dacht nee dit wordt echt niks!!!
gister was ik een film wezen kijken bij hem, bij hem thuis op z'n kamertje.. Die was afgelopen,
vroeg hij of ik nog een film wou zien (om twee uur 's nachts ) hadden we die gekeken. Lagen echt zo naast elkaar echt gezellig, maar ik dacht nog van huh is hij nou wel van dat ie me leuk vind of niet want vier keer 1 op 1 afgesproken, geen dingen gebeurd etc. Dus halverwege de tweede film: kan je tegen kietelen? en ik ja tuurlijk (niet) en hij was ook vet hoog gekomen met judo (zag het diploma in z'n kamer) ja zo moet die houdgreep ook al weer o ja zo Maar ja zo ben ik ook met beste vrienden etc..
Na een tijdje lagen we echt al tijden met ons hoofd zo heel dicht bij elkaar naar elkaar te staren en net niet handjes vast te houden. Na echt een eeuwigheid kregen we beide een beetje lef en nou ja de rest snap je wel . Stiekem vond ik het wel schattig En zijn we hand in hand in slaap gevallen. Ik dacht echt. aaaaaaaaaahw

So cute!!!!
pi_58902747
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou wel goed
Dat is inderdaad wel heel schattig en lief
Ik heb er ook weer een weekend met mijn vriend op zitten, nu maar weer terug naar de schoolverslagen
  zondag 25 mei 2008 @ 18:20:11 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58902979
awwwww lief lief lief PF net zo'n romantische amerikaanse highschoolachtige film

al die net verliefde mensen hier ... so cute....

(inmiddels al ruim 4,5 jaar relatie... dus dat is toch wel een beetje anders..)
pi_58904122
Leuk PF!

Ik kreeg net een telefoontje...en vanaf 27 juni ga ik hier wonen! Gelegen in Dunton Green, Kent in de UK 35 minuutjes van het centrum van Londen. De buitenkant schijnt redelijk slecht onderhouden te zijn maar de binnenkant goed...dus jeej

[ Bericht 7% gewijzigd door shinydiscoball op 25-05-2008 23:44:12 ]
pi_58905465
Gaaf zeg je huis! Alleen ben je steeds 10 pond aan de metro kwijt

Ik heb opeens last van plaatselijk uitstekende vetjes. Eerst was ik gewoon over het algemeen wat dikker maar nu heeft m'n lichaam besloten dat het of gespierd is of een vetkwabje heeft en niet gewoon strak/mollig. Tips daar tegen? (Ja, een lager vetpercentage ) smeerseltjes?
pi_58905498
Oh en viking,
misschien persoonlijke vraag, maar praat jij als een doof iemand?
Als je niet wil antwoorden snap ik dat, of anders via PM?
  zondag 25 mei 2008 @ 20:46:38 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58905766
@ PF: zie pm .

Ik ben weer thuis. Wat een drukte zeg .
Maar eettechnisch wel een goed weekend gehad. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt. Nu erg moe, dus zo even lekker afk en dan slapen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58906062
Ik krijg zo'n soort bus/metro kaart, moet ik natuurlijk wel voor betalen maar dan is het in ieder geval niet meer 10 pond per reis

En smeerseltjes helpen geloof ik niet, ik denk dat jij sowieso spoken ziet wat vetjes betreft maar dat kan ook aan mij liggen
pi_58906370
Nee ik ga er geen foto's van maken
Ik zat in bad een beetje lenig te doen en toen zag ik echt van alles en dacht ik. Huh. Zo grappig
(Ik ga nu ook niet meer op m'n eten letten of zo, alleen veel trainen)
pi_58906532
goedenavond

hier na een heerlijk weekend weer even aan school werken..

Gezellig bij SQ geweest dus gisteravond en lekker uitgeweest. Tapas gegeten, en lekker biertjes gedronken.
Wel was de weegschaal vanochtend heel tof was geen digitale, maar ik gok op 71,8

Dat was een fijn begin van de dag, wat ook meehielp was dat ik niet écht een katergevoel had.. wel een beetje, maargoed... dat is het risico!

Net afspraak gemaakt met de mevrouw wiens katje wij een huis gaan bieden en volgende week zondag gaan we hem ophalen. We krijgen de Prius van mn schoonouders mee dus dat is wel tof.

Nu maar weer verder fijne avond all!

en @PF: dat klinkt idd wel heel schattig! Geniet ervan meis
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:22:21 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58913003
Wat een slaapkoppen hier .
Ik was minder kwijt dan ik gehoopt had, maar ben verder ook niet echt aangekomen . 'Diner' van gisteravond (oa suikerbrood, stokbrood, huzarensalade, borrelballetjes e.d.) heeft dus toch meer schade aangericht dan ik gehoopt had . Vanavond ws pasta en eindelijk weer hardlopen. Vandaag aan m'n scriptie werken. Hele lijst met verbeterpunten afwerken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58913264
Wat een klotedag nu al..

iets met een mail voor ons onderzoek en een slordige fout (naam van ander bedrijf in de tekst) en een eerste weigering ondanks rectificatie..
Ja doei.
pi_58914219
Goedemorgen allemaal (ben al een paar uur wakker)
Woog vanmorgen 71,5 wat voor mij erg weinig is na het weekend
Vandaag maar weer eens hardlopen weet alleen niet welke les ik ga lopen

Maar eerst maar weer verder werken aan een verslag
pi_58914308
Mogge!
Het helpt allemaal niet hoor
- niet sporten
- niet ongezond of teveel, maar ook niet echt afvalcorrect eten
- vervelend gedoe: zaterdag familiefoto waar m'n pa niet op ging, maar hij bracht m'n mn ma & broers wel naar de fotograaf
- al een tijdje thuis niet gewogen, maar in het ziekenhuis in de avond is het vaak 63 ofzo...
- het is rotweer
Dus: een negatieve spiraal helaas...
Gisteren de dag van het park, ondanks het minder mooie weer was dat nog wel gezellig met wat bandjes.
pi_58914500
Mijn 'diner' van gisteravond was geloof ik eerst een portie bitterballen om een uur of 5, toen rond 7 uur een patatje en rond een uur of 9 een twix

Raar weekend gehad, maar ik heb het er denk ik ook wel weer afgefietst
pi_58915214
Speldje, dan ga je toch ff wel sporten? Je doet toch hardlopen?

Ik ga gelukkig wel weer goed met afvallen, sinds de vakantie vliegen ze er weer af (de kilo's). -2 al. Nu weer proberen vol te houden, wat het moeilijkst is natuurlijk.
pi_58915268
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef -marz- het volgende:
Speldje, dan ga je toch ff wel sporten? Je doet toch hardlopen?

Ik ga gelukkig wel weer goed met afvallen, sinds de vakantie vliegen ze er weer af (de kilo's). -2 al. Nu weer proberen vol te houden, wat het moeilijkst is natuurlijk.
Tja, als je het weekend weg gaat en je hebt je schoenen niet bij komt er niets van natuurlijk, dus het was deels wel m'n eigen schuld. Vanavond kan ik het wel doen, maar ik vind het vervelend ook dat ik zo teruggezakt ben, dat ik niet eens meer een half uur achtereen kan rennen. Dan krijg je een vicieuze cirkel en dat is ook waarom ik nu suboptimaal ben. Ik weet het wel, maar er wat aan doen is weer wat anders blijkbaar. Het weer zit ook niet mee voor m'n humeur maar ik ga wel mn best doen!
pi_58915350
Tja als je het niet nu oppakt, kun je straks niet eens meer 5 minuten
Meestal valt het wel mee hoor, is mijn ervaring. Gewoon gaan doen en dan herinner je je weer hoe lekker het is om te rennen, ook in de regen. Tweede keer zit je alweer bijna op je oude niveau

Ik vond gisteren plots mijn skeelerbescherming terug, waar ik vorig jaar enorm naar heb lopen zoeken (zonder bescherming ben ik een beetje angstig om te vallen, wat maakt dat ik minder soepel rijd). Alleen geen weer om te skeeleren!
  maandag 26 mei 2008 @ 11:33:25 #207
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58915525
Hier word ik vrolijk van: http://www.buienradar.nl/weergrafiek.aspx?soort=2weken

Ze zeggen dat het mooi weer wordt . Hoge temperaturen, weinig regen, hoop maar dat de voorspellingen kloppen .
pi_58916716
Goeiemiddag

Ik ben weer terug van een errug gezellig weekendje Middelburg. Stralend weer gehad, gezellige groep ( 36 man) en lekker veel gefeest. Deze week maar een balansweekje nemen, al die alcohol tikt hard aan. Geen idee hoeveel ik weeg, dat merk ik morgenochtend wel weer, maar ben bang dat die kilo die er vorige week af was, er nu wel weer aan zit.

Vanmiddag werken en dan vanavond zwemmen. En dan woensdag ook natuurlijk en dan donderdag maar een keertje extra
pi_58916823
Wanneer moet je weer naar de dietist Sylvana?
pi_58916874
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:35 schreef Miss_S het volgende:
Wanneer moet je weer naar de dietist Sylvana?
Donderdag 5 juni

Ga 1 keer in de 2 weken en ben afgelopen week nog geweest
pi_58916898
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Donderdag 5 juni

Ga 1 keer in de 2 weken en ben afgelopen week nog geweest
Ok hebben jullie toen dit weekend ook besproken?
pi_58916912
Zo, vandaag een ziekdagje opgenomen. Voel me niet optimaal, gister barstende koppijn en keelpijn en vanmorgen deden alle spieren in mn lichaam zeer. Dus, dan maar een dagje thuis en morgen weer aan de bak.
Van het weekend lekker gefietst met vriendlief. Ik had het briljante idee om heen door de duinen te fietsen en terug over het normale fietspad. Hadden we beter kunnen omdraaien. Heen door de duinen is alleen maar omhoog zowat en we hadden en harde tegenwind. Magoed, de terugweg was dan wel weer lekker
Geen alcohol gehad dit weekend, wel sjippies.

Vandaag: actimel en een appel. Ik ga het rustig houden, ben toch neit actief bezig
pi_58916972
Wat goed dat je er naar vraagt eigenlijk
pi_58916996
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:38 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok hebben jullie toen dit weekend ook besproken?
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed

Beterschap Jeipod!
pi_58917083
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed

Beterschap Jeipod!
ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te bespreken
en een broodje gezond toch wel zelf gemaakt he? anders had je beter dat broodje frikandel kunnen nemen
pi_58917125
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te bespreken
en een broodje gezond toch wel zelf gemaakt he? anders had je beter dat broodje frikandel kunnen nemen
Ja, was ik ook wel van plan, maar niet aan toe gekomen. Zoveel te bespreken allemaal, dan is een half uurtje zo om.

Ik ben werken
pi_58917191
jemig...

lees net dat een kennis van me, van de motorclub, vandaag haar euthenasie verklaring tekent..

Ze is terminaal verklaard (kanker zit overal) en het gaat zo slecht met haar de laatste weken/dagen, dat ze een ontzettend dappere beslissing heeft gemaakt...
Haar oudste dochter houdt ons op de hoogte via een speciale Hyves-pagina, en elke keer zit men weer half te janken als ze weer vertelt wat er in haar hoofd omgaat.. en welke neerwaartse veranderingen er weer hebben plaatsgevonden..

Het leven is zó oneerlijk soms binnenkort dus een uitvaart, met friggin' veel motoren en veel herrie...
Ja doei.
pi_58917294
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Beterschap Jeipod!
iedereen mag van tijd tot tijd flink genieten hoor Sylvana! En zo te zien heb je wel bewust keuzes gemaakt, dus als je je ook om een een-jaarlijks-weekendje druk moet gaan maken heb je geen leven meer

succes met balansen, en het gaat je gewoon lukken
Ja doei.
pi_58920428
Het is hier al vanaf vanochtend dat ik er ben droog, dus ik ga vlak voor het eten maar eens een klein rondje wagen
  maandag 26 mei 2008 @ 15:37:39 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58920774
Zo, ik stop er weer mee voor vandaag. Redelijk ver gekomen en morgen pak ik het gewoon weer op waar ik gebleven ben. Die scriptie moet voor vrijdag wel af kunnen komen . Dan vrijdag alles printen en bestandjes op cd branden en het hele pakket inleveren. Kan ik me vanaf volgende week storten op de laatste klus en dan ben ik, als alles mee zit, voor de zomer begint zo goed als klaar .
Nu ga ik even m'n kamer schoonmaken, want daar ben ik dit weekend ook niet aan toegekomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58921100
Ik ben al de hele dag bezig maar eigenlijk nog niets getypt
Vooral bezig met info verzamelen, maar goed dat moet ook gebeuren
pi_58921370
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
jemig...

lees net dat een kennis van me, van de motorclub, vandaag haar euthenasie verklaring tekent..

Ze is terminaal verklaard (kanker zit overal) en het gaat zo slecht met haar de laatste weken/dagen, dat ze een ontzettend dappere beslissing heeft gemaakt...
Haar oudste dochter houdt ons op de hoogte via een speciale Hyves-pagina, en elke keer zit men weer half te janken als ze weer vertelt wat er in haar hoofd omgaat.. en welke neerwaartse veranderingen er weer hebben plaatsgevonden..

Het leven is zó oneerlijk soms binnenkort dus een uitvaart, met friggin' veel motoren en veel herrie...
sterkte
pi_58921482
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:08 schreef omearos het volgende:

[..]

sterkte
dank

ondanks dat ik haar maar een paar keer heb ontmoet, heeft ze wel een indruk achter gelaten.. een goede
ze had de eerste keer dat ik haar ontmoette net de diagnose borstkanker gehad en was nog vol goede moed..
Terecht, want na de chemo's, was het aangeslagen, en was ze genezen verklaard

Maar tijdens haar eerste motorvakantie sinds de chemo's heeft ze een ongeluk gehad door een insult, en bleek dat de tumor in haar hersenen zat en hmjah.. vanaf daar bergafwaarts dus..

binnenkort dus een heuse 'motorbegrafenis'
Ze ligt hier vlakbij, in een hospice, maar ik twijfel zó om (nog) langs te gaan.. wil niet hypocriet lijken en 'nog snel even langsgaan' of wat dan ook..
Denk dat ik maar online laat weten met de dag mee te lezen en mee te voelen met iedereen die het treft.. en ook ik zal op de uitvaart, die er dus gaat komen, mijn gas even flink laten jengelen geweldige vrouw, rotziekte
Ja doei.
pi_58921584
Wow heftig MoBlo, sterkte

En Sylvana, ik vind ook dat als je een keer eens zo'n weekendje hebt, dat best kan! Je doet het ook niet iedere week.

Niet om lullig te doen trouwens, maar ik merk dat je het vaak over die Wasa sandwiches hebt met vulling, maar zo erg gezond zijn die niet, er zit best veel vet in! Even ter waarschuwing Maar ze zijn inderdaad wel erg lekker
pi_58921705
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow heftig MoBlo, sterkte

En Sylvana, ik vind ook dat als je een keer eens zo'n weekendje hebt, dat best kan! Je doet het ook niet iedere week.

Niet om lullig te doen trouwens, maar ik merk dat je het vaak over die Wasa sandwiches hebt met vulling, maar zo erg gezond zijn die niet, er zit best veel vet in! Even ter waarschuwing Maar ze zijn inderdaad wel erg lekker
Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?
En ik bedoelde ook niet dat zo'n weekendje niet kon, maar lijkt me juist als je een dietist hebt dat het handig is om dat dan te bespreken
pi_58921774
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?
En ik bedoelde ook niet dat zo'n weekendje niet kon, maar lijkt me juist als je een dietist hebt dat het handig is om dat dan te bespreken
Nee! Heb er ooit een geprobeerd gekregen en ik vond het zo smerig, dat ik de andere smaken niet aandurf en er nu - net als bij sultana hartig - met een grote boog omheen loop.
pi_58921781
waarom zou je het bespreken met je dietiste als je het nagenoeg nooit doet, als je nagenoeg nooit alcohol drinkt, en dit een jaarlijks uitje is?

Als het nu structureel was, ok, als ze elke maand of elk weekend weer ging feesten en zuipen kon ze wellicht vragen of er tips zijn die het én gezellig én makkelijker maken om ook nog aan de lijn te blijven denken, zonder direct thuis te blijven.

Maar die éne keer? Ze zou hoogstens kunnen melden dat ze 'dit weekend eens gezellig uit is geweest' en dat ze 'ondanks dat ze wist dat 't slecht was (en waarom) toch gewoon lekker meegedaan heeft' en dat dit 'zeker niet altijd gebeurt', mocht het gewicht bij de volgende meting ietwat tegenvallen.

Maargoed, als je van één weekendje stappen blijvend aankomt... lijkt me sterk.. vooral als je het weet van jezelf, en vervolgens ook weer gaat balansen.

Jij riep toch ook dat je vanochtend weer meer woog, en dat dat normaal was na een weekend, en dat je nu weer normaal gaat doen, en weer richting de 70? Nou, dat doet Sylvana ook, zoals ze zei

Sylvana, het gaat helemaal goedkomen
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 16:38:17 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58921913
Ik ken die WASA dingen helemaal niet en die hoef ik ook niet te kennen, denk ik . Laat mij het nou maar mooi houden bij bammetjes met fruit tussendoor. Ik weet trouwens niet of ik al gezegd had dat vrijdag de vervolgdate is? Dan komt zij hier in Groningen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58921994
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je het bespreken met je dietiste als je het nagenoeg nooit doet, als je nagenoeg nooit alcohol drinkt, en dit een jaarlijks uitje is?

Als het nu structureel was, ok, als ze elke maand of elk weekend weer ging feesten en zuipen kon ze wellicht vragen of er tips zijn die het én gezellig én makkelijker maken om ook nog aan de lijn te blijven denken, zonder direct thuis te blijven.

Maar die éne keer? Ze zou hoogstens kunnen melden dat ze 'dit weekend eens gezellig uit is geweest' en dat ze 'ondanks dat ze wist dat 't slecht was (en waarom) toch gewoon lekker meegedaan heeft' en dat dit 'zeker niet altijd gebeurt', mocht het gewicht bij de volgende meting ietwat tegenvallen.

Maargoed, als je van één weekendje stappen blijvend aankomt... lijkt me sterk.. vooral als je het weet van jezelf, en vervolgens ook weer gaat balansen.

Jij riep toch ook dat je vanochtend weer meer woog, en dat dat normaal was na een weekend, en dat je nu weer normaal gaat doen, en weer richting de 70? Nou, dat doet Sylvana ook, zoals ze zei

Sylvana, het gaat helemaal goedkomen
Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zit
Toen ik 100 kilo woog, woog ik na het weekend al 1 a 2 kilo meer en dat doe ik nu nog steeds

En ookal is het maar 1x in het jaar, je moet er wel mee leren omgaan of zie ik dat nu heel verkeerd
Sylvana is hulp gaan zoeken en dan past dit er toch gewoon mooi in? en anders is er wel elke maand iets dat maar 1x iin het jaar gebeurt

Die wasa dingen, ik heb er ooit eens nog wel een 2e smaak van geprobeert maar die was net zo smerig
pi_58921996
ja dat had je al gezegd

je mag 't zo vaak zeggen als je wilt hoor verliefde mensen zijn tof
is dat trouwens een 'echte vrijgezelle lesbies' of is dat de dame die eigenlijk een vriend had en nou ja, die van laatst
Ja doei.
pi_58922007
Jeuj Viking, spannend!

Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
pi_58922053
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zit
Toen ik 100 kilo woog, woog ik na het weekend al 1 a 2 kilo meer en dat doe ik nu nog steeds

En ookal is het maar 1x in het jaar, je moet er wel mee leren omgaan of zie ik dat nu heel verkeerd
Sylvana is hulp gaan zoeken en dan past dit er toch gewoon mooi in? en anders is er wel elke maand iets dat maar 1x iin het jaar gebeurt

Die wasa dingen, ik heb er ooit eens nog wel een 2e smaak van geprobeert maar die was net zo smerig
wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg.... wrijf het er nog maar even in

ze wéét dat ze is aangekomen, en daarom is ze naar een dietist toegegaan, die haar moet gaan helpen STRUCTUREEL anders te leven, en met structureel wordt bedoeld:

het regelmatig eten van dag tot dag
afwegen
snacks van vriendjelief weerstaan

maar niet verleren hoe het is om lekker een weekendje te genieten, en nou ja, dat het in een weekend scheelt, dat daar dan 2 kilo van bij komt, soit, maar dat zijn geen kilo's die er al lang aanzaten en dús gaan ze er ook snel weer af. En zolang je een gestaag dalende lijn houdt, is er niets mis met een weekendje uit je dak gaan

dus ja, ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ze moet geen tips vragen over hoe ze haar weekendje weg in moet delen, maar hoe ze haar WEEK in moet delen, want dáár ging het vooral STRUCTUREEL fout

maargoed, dat is slechts hoe ik erover denk
Ja doei.
pi_58922086
en nu ga ik lekker hardlopen, Evy 8 denk ik dat 't wordt, even luisteren.

Wel van serie 2 uiteraard, want serie 1 heb ik nu wel gehad
Ja doei.
pi_58922142
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg.... wrijf het er nog maar even in

ze wéét dat ze is aangekomen, en daarom is ze naar een dietist toegegaan, die haar moet gaan helpen STRUCTUREEL anders te leven, en met structureel wordt bedoeld:

het regelmatig eten van dag tot dag
afwegen
snacks van vriendjelief weerstaan

maar niet verleren hoe het is om lekker een weekendje te genieten, en nou ja, dat het in een weekend scheelt, dat daar dan 2 kilo van bij komt, soit, maar dat zijn geen kilo's die er al lang aanzaten en dús gaan ze er ook snel weer af. En zolang je een gestaag dalende lijn houdt, is er niets mis met een weekendje uit je dak gaan

dus ja, ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ze moet geen tips vragen over hoe ze haar weekendje weg in moet delen, maar hoe ze haar WEEK in moet delen, want dáár ging het vooral STRUCTUREEL fout

maargoed, dat is slechts hoe ik erover denk
Ik benoem gewoon een feit omdat je mij met Sylvana vergelijkt en dat gaat niet
En Sylvana weet inderdaad waar het fout gaat en dat ze is aangekomen dus begrijp ik niet wat er schokkend voor haar kan zijn aan mijn opmerking

En ookal komt het niet vaak voor, Sylvana leek er nu wel mee te zitten dus had dat misschien toch goed voor haar gemoedsrust geweest als het besproken was
en zoals Sylvana aangaf wou ze dat zelf ook doen
  maandag 26 mei 2008 @ 16:54:07 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922180
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
ja dat had je al gezegd

Ik schrok al .
quote:

je mag 't zo vaak zeggen als je wilt hoor verliefde mensen zijn tof
Don't get me started . En verliefd ben ik (nog) niet, maar ze is wel erg leuk .
quote:
is dat trouwens een 'echte vrijgezelle lesbies' of is dat de dame die eigenlijk een vriend had en nou ja, die van laatst
Huh? Wat bedoel je?
Niet meer actief op Fok!
pi_58922181
nee, we kunnen niemand met jou vergelijken dat klopt sorry

vergelijk anderen dan ook eens niet met jou, want iedereen is anders, en niet iedereen heeft baat bij dezelfde methodes

maar laten we het gezellig houden reageer ik wel op jou, jij niet op mij
Ja doei.
  maandag 26 mei 2008 @ 16:55:47 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922204
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!

Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
Dat klinkt een beetje als MTV Dismissed .
Niet meer actief op Fok!
pi_58922217
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik schrok al .
[..]

Don't get me started . En verliefd ben ik (nog) niet, maar ze is wel erg leuk .
[..]

Huh? Wat bedoel je?
je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.
Je vond dat erg jammer, want ze leek echt erg leuk, maar ze wist niet wat ze wilde, zoiets was het?

zal wel aan mijn geheugen liggen anders

Net René even uit zijn luie stoel geschopt, we gaan nu samen lopen, Evy 7, 30 minuten les, maar we gaan nog wel even zelf 10 minuten opwarm-lopen
Tsjakka!
Ja doei.
pi_58922235
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!

Foei je date met twee te gelijk
Ik ga met een vriend/kennis naar een gala, en van te voren nog iets drinken (als vrienden, geen date )
Met mr date heb ik nu vier keer afgesproken dus is het geen mr date meer maar.. Hm. Ieamnd suggesties voor een nieuwe term neee geen vriendje. Nog langg niet

Eerlijk dat je het zegt toch Ik heb wel vaak van die vage kenissen/vrienden die dan 1x in de 100 jaar iets willen afspreken, maar niet echt een date, wel echt gezellig. Wat moet je er mee
pi_58922263
* veiligheidsspeldje zou bijna popcorn gaan pakken, ware het niet dat ik beter gewoon gezond zou kunnen gaan koken als ik dat toch van plan was...
Dingen niet zoveel op jezelf betrekken en daarom denken te weten hoe het werkt voor de ander, denk ik. Iedereen is anders en een jaarlijks weekendje is niet structureel. Dat moet weg te balansen zijn. Bij mij werkt het ook zo dat het echt niet zit in een weekendje, maar wel in met honger naar de supermarkt gaan en emo-eten, dus ik kan me goed voorstellen dat het bij sylvana ook zo zal zijn.

Viking: je had toch verteld dat de vrouw waar je nu mee date, een crush had op een heterodame? Dat bedoelt moblo denk ik.
pi_58922282
Nou het spijt me dat ik voorstelde dat de dietist misschien kon helpen in deze situaties
pi_58922319
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Nou het spijt me dat ik voorstelde dat de dietist misschien kon helpen in deze situaties
excuses aanvaard

en nu hup, weg met die handel, hardlopen! Weer even wat overbodige calorieën verbranden tot zo! Ben benieuwd hoe het gaat na een tijdje niet Evy
Ja doei.
pi_58922324
Thnx Moblo, zo zie ik het dus ook En sterkte jij

In 1 zo'n wasa cracker zit 100 kcal, dat weet ik, en ik neem er dan ook nooit meer dan 2 per dag

Zo kipfilet met een groentenschotel eten en dan lekker zwemmen

En leuk dat er een vervolgdate komt Renske, veel plezier
pi_58922330
Volgens mij bedoeld Miss_S het niet zo kwaad
vond het juist slim om dat soort dingen van te voren te overleggen/bespreken/tips te vragen.
Aan de andere kant is er niet veel schokkends gebeurd! Alleen kan Miss_S soms wat bot/bemoeizuchtig overkomen wat ik deze keer eigenlijk niet het geval vond.

En ik vind eigenlijk ook niet dat MoBlo dat dan meteen moet zien als een lage opmereking, of misschien dat ze het wat genuanceerder kan brengen want die smileys roepen bij mij ook een beetje kriebels op Maar daarna leg je het heel helder uit en ja, je hebt ook een punt. Het is gewoon niet zo vriendelijk naar elkaar toe gecommuniceert.

Probeer beide een beetje door de regels heen te lezen en zie dat de ander het echt niet gemeen bedoeld!
  maandag 26 mei 2008 @ 17:04:32 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922346
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.
Je vond dat erg jammer, want ze leek echt erg leuk, maar ze wist niet wat ze wilde, zoiets was het?

zal wel aan mijn geheugen liggen anders
Zie PM .
Niet meer actief op Fok!
pi_58922364
Hoi allemaal, slechte timing, maar een update van mij. :p

Ging niet echt goed qua eten, maar mijn knie is nu weer 'goed', dus vanavond Evy (3 of misschien 1, weet niet wat beter is atm) en vanaf morgen ga ik weer op het eten letten. Batterij van de weegschaal is helaas leeg en de AH hier in de buurt heeft de juiste batterijen niet.

Ik ga vanavond spinazie, aardappelen en vissticks eten. Ook heb ik me voorgenomen meer te gaan schoonmaken, want we hebben sinds een weekje 2 kittens hier en dan is het nodig.

Fijne avond nog allemaal.
pi_58922370
O ik ben weer eens veel te traag

Leuk je date, Renske! (zo heet je toch. Wie had dan die tuttige naam ?)
Nee het is niet die ene met die vriend volgens mij,
gewoon een kieharde lesbi In ieder geval, volgens mij had ik dat gevraagd en zei ze nee..
pi_58922426
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie PM .
Had ik het niet goed onthouden dan?
pi_58922484
Ik was weeer traag

O over die familiefoto, dit had ik ooit als tip gelezen:
Maak 1 foto met alle aanhang, manne,vrouwen, vriendjes, vriendinnetjes.
En 1 foto waar alleen mensen opstaan die een bloedband met elkaar hebben.
Dan heb je altijd nog een leuke foto als bijv. je zus haar vreselijke ex van 8 jaar geleden er nog op staat..
  maandag 26 mei 2008 @ 17:13:01 #250
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58922509
Ik hoef geen soaps te kijken, ik heb dit topic
(met allemaal verliefde mensen . Het idee dat ik 2 jaar geleden ook nog als een kippie zonder kop rondrende en veranderde in een hormonaal bommetje dat woest werd als de computer uitmoest. Verhalen van verliefde mensen zijn leuk )

Veel plezier met de dates allemaal!

@Moblo: heel veel sterkte . Een hospice is een hele mooie plaats om je laatste uren/dagen/maanden door te brengen, mensen die daar werken zijn zo lief en doen er alles aan om de 'bewoners' goed te verzorgen en de pijn zoveel mogelijk te bestrijden. Toch een moeilijk besluit dat ze heeft genomen.
pi_58922510
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:05 schreef Inderdaad het volgende:
Hoi allemaal, slechte timing, maar een update van mij. :p

Ging niet echt goed qua eten, maar mijn knie is nu weer 'goed', dus vanavond Evy (3 of misschien 1, weet niet wat beter is atm) en vanaf morgen ga ik weer op het eten letten. Batterij van de weegschaal is helaas leeg en de AH hier in de buurt heeft de juiste batterijen niet.

Ik ga vanavond spinazie, aardappelen en vissticks eten. Ook heb ik me voorgenomen meer te gaan schoonmaken, want we hebben sinds een weekje 2 kittens hier en dan is het nodig.

Fijne avond nog allemaal.
Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
pi_58922563
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was weeer traag

O over die familiefoto, dit had ik ooit als tip gelezen:
Maak 1 foto met alle aanhang, manne,vrouwen, vriendjes, vriendinnetjes.
En 1 foto waar alleen mensen opstaan die een bloedband met elkaar hebben.
Dan heb je altijd nog een leuke foto als bijv. je zus haar vreselijke ex van 8 jaar geleden er nog op staat..
Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...
pi_58922568
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Alleen kan Miss_S soms wat bot/bemoeizuchtig overkomen wat ik deze keer eigenlijk niet het geval vond.

Dankjewel

Maar ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik dit topic verlaat
Succes iedereen
  maandag 26 mei 2008 @ 17:19:01 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922630
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel

Maar ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik dit topic verlaat
Succes iedereen
Voorgoed?!!?!?! Doe normaal joh! Blijf! .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 mei 2008 @ 17:20:15 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58922655
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: je had toch verteld dat de vrouw waar je nu mee date, een crush had op een heterodame? Dat bedoelt moblo denk ik.
Ik heb net even m'n posthistory gecheckt en dat klopt idd . Maar jullie snapten dat allemaal verkeerd . Het is wel dezelfde vrouw idd, alleen heeft ze nu een crush op mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_58922685
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...
Ja, vervelend zeg... Ik dacht er toevallig aan was ook niet echt een reactie op jouw situatie..
Ik hoor veel scheidende ouders de laatste tijd, moeder van mijn beste vriend is aan de kant gezet door haar man voor een andere vrouw. Nu heeft ze poltseling een hekel aan mij omdat ze bang is dat ik mijn beste vriend van zijn vriendinnetje afpak. Nou, die heb ik jarengeleden. 1 week gehad. ik ben gillend weg gerend. na een half jaar zijn we vrienden geworden en dat gaat wel prima
pi_58922845
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
Hoi.

Voor de rest gaat het goed! Weinig verbetering, alhoewel ik wel meer fruit eet. Kleding zit niet echt goed, te dikke buik. :p Conditie 'train' ik nu ook op 's zaterdags, bijbaantje als postbezorger sinds 2 weken. Voor de rest merk ik niets.

Ben wel gemotiveerder dit keer.
pi_58922890
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dat dus

Viking, oeh, wat spannend, dat gedate Ik ben al bijna twee jaar getrouwd en recent heb ik weer een bescheiden huwelijkscrisisje bedwongen Voor mij geen dates meer dus. Maar ik geniet echt helemaal mee van al die datende mensen, hier en in de CUL-SC

Veiligheidsspeldje, wat een rotsituatie, ook voor jou. Sterkte ermee!

Edit: oh, inderdaad had al antwoord gegeven
pi_58922904
Tussenstand:

appel, 2 crackers met halvejam, 1 snee brood met kaas, en 2 crackers met kaas + een mok koude chocomel.

Valt erg mee gezien ik me erg verveel vandaag, heb geen huiswerk en niets te doen eigenlijk.
Vanavond prei, aardappels en een boomstammetje.

Wat zal ik eens als toetje nemen?
pi_58923213
Nou nou, ik weet niet meer wie het zei, maar idd: de Bold is er niks bij. Ik heb net onder het genot van een wodkaatje en een bakje katjang pedis weer bijgelezen en heb véél verliefdheden voorbij zien komen, beginnende romances, scheidende mensen, een huwelijkscrisis, (CF:is je man dan meeverhuisd naar Belgie?), Miss_ S die boos wegloopt (waarom eigenlijk, kom maar gewoon weer terug.)

Zelf had ik een leuke maar vermoeiende dag gisteren. Na het werk nog naar mijn vader gereden, die woont in Veenendaal en zijn vrouw, dus mijn stiefmoeder had heerlijk gekookt: eerst een soort visschotel met gegrilde gamba's, een salade van zalm en hollandse garnalen en courgettepuree met tomatenspul met daarop paling. Daarna carpaccio en daarna gevulde paprikaatjes. Toe: een halve peer met ijs en slagroom Koffie met likeur en bonbons Ik heb maar 1 bonbonnetjes op. Ik bleef slapen dus heb wel veuls te veel gedronken! Het is wel grappig: als je ineens plots snel afvalt, dan ziet iedereen het en zegt er wat van. Ook wel eens leuk!

Ik had wel heel verrot geslapen en veel te weinig. Dus heb net toen ik in Belgie aankwam een heerlijk dutje gedaan
pi_58923215
sonja bakker menu ?
pi_58923243
wie ik?
pi_58923246
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
pi_58923249
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Foei je date met twee te gelijk
Ik ga met een vriend/kennis naar een gala, en van te voren nog iets drinken (als vrienden, geen date )
Met mr date heb ik nu vier keer afgesproken dus is het geen mr date meer maar.. Hm. Ieamnd suggesties voor een nieuwe term neee geen vriendje. Nog langg niet

Eerlijk dat je het zegt toch Ik heb wel vaak van die vage kenissen/vrienden die dan 1x in de 100 jaar iets willen afspreken, maar niet echt een date, wel echt gezellig. Wat moet je er mee
Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongens

Welkom terug trouwens Inderdaad!

En Miss_S niet weg gaan!
pi_58923277
Ja. Klinkt net als een sonja bakker menu
pi_58923311
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongens

Welkom terug trouwens Inderdaad!

En Miss_S niet weg gaan!
Als miss_s hier niet wil posten,
moet ze dat niet doen..

Hah. Ik heb ooit eerder een soort van relatie gehad. Dat was maanden een tussenfase
pi_58923374
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??

En hoe je jouw date zou kunnen noemen? Meneer Misschien das wel een leuke.
pi_58923400
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja. Klinkt net als een sonja bakker menu
mjah, ik heb vandaag zo'n dag, dat ik vind dat ik niet veel hoef te eten, want ik zit toch de hele dag op mn kont.
pi_58923401
Sow conleche, op het toetje na klinkt dat als best slank eten

Ik leid een weinig soap-achtig bestaan (maar ik heb gisteren wel het gecrashte vliegtuig bij Zaventem gezien ). Manlief woont nu nog in Nederland, hij komt over een maandje of anderhalf hierheen. Maar als je dan even ruzie hebt in het weekend wordt het meteen een onwijze big deal
pi_58923417
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jij kent mij beter dan ik mezelf ken... Misschien toch eens wat discreter zijn in de SC
pi_58923425
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Mr Maybe
Hoe ik dat weet. O ik post ook in cul. En ik onthou te veel (behalve voor schule )
pi_58923470
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:10:25 #273
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58923493
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Mister crush is ook wel leuk ... maar dat lijkt weer zoveel op crunch en doet me meteen weer aan eten denken, wel toepasselijk voor dit topic natuurlijk .

Nieuw lekker toetje 'ontdekt': sinaasappels vers persen en mengen met yoghurt in verhouding 2:1 ... beetje zoetstof erbij: hmmmm. Volgende keer ga ik het invriezen, kijken of het een lekker ijsje is .
pi_58923496
hè, een rel gemist? waar?

CF! Kom je weer meer posten hier als alles een beetje op orde is?
Ga morgen een Pilates-les volgen in de sportschool (nu écht!) dus hoop dat dat het begin is van mijn pilates-carrière.

Daarnet dus hardgelopen. Toch maar les 8 gedaan, want dat was de eerste die in mn mp3 stond, omdat ik daar blijkbaar was gebleven.

Dat was een les van 41 minuten. Dus nou ja, maar aan begonnen, en kijken wat het zou stranden, máár, ik heb hem uitgelopen!

Punten van trots:

- hartslag was gemiddeld 174 (dit was eerst nog gemiddeld 186)
- kon nog versnellen de laatste 5 minuten
- ik heb René eruit gelopen
- en dit alles voor het eerst sinds een maand niet Evy-en

Nu zo lekker even bijkomen en wat vocht aanvullen terwijl gaat douchen.
Als ik dan ga douchen, doet boodschapjes en kan ik daarna rustig beginnen met koken..
Ja doei.
pi_58923519
6 doen als het echt niet gaat doe je 6 nog een keer.
  maandag 26 mei 2008 @ 18:12:22 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58923532
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
Als het door overbelasting komt zou ik zeker bij 1 beginnen. Better safe than sorry ... en je kan altijd na 1 les besluiten om 2 over te slaan en meteen met 3 verder te gaan, maar ik zou daar wel mee oppassen ...
pi_58923552
Goed zo Miss Smiley!
pi_58923590
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:13 schreef conleche het volgende:
Goed zo Miss Smiley!
bedoel je daar mij mee?
Ja doei.
pi_58923624
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
doe gewoon lekker rustig les 1!

Je hebt nog geen basisconditie opgebouwd, dus is het gevaarlijk om meteen te gaan overbelasten, al zal het niet meteen zo voelen.

Doe voorzichtig met je lichaam, liever 2 weken langer trainen voor die 5 kilometer, dan op schema blijven met risico op blessures
Ja doei.
pi_58923634
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef Chicolate het volgende:
Dank jullie. <3
Ik ga toch voor les 1, want ik ben toch wel bang dat het weer pijn gaat doen. En het was echt overbelast (geheel mijn eigen schuld overigens, gebeurt niet meer). Rustig opbouwen en verder komen is beter dan het te snel doen. Indien het erg goed gaat begin ik zeker bij 3. Rond half 10 is een goede tijd.

Edit: wat motorbloempje ook al zei dus. Dank je.
pi_58923635
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

bedoel je daar mij mee?
Jah!!! Tuulijk mega-irritant altijd die smileys, maar dat hardlopen was dan weer top. Dus m'n post dekte geheel de lading!!
pi_58923668

ik ben gewoon een smilie-addict. Als ik 'vol emotie' tik, dan gaan daar vaak smilies mee gepaard, ik kan 't niet helpen.

Meestal als ik 'serieus' iets tik, dan valt 't wel mee, en blijft het bij een en een

maar als ik écht heel blij ben en iets leuk vind en daarover post, dan komen er automatisch en smilies bij

sorry, ik kan het niet helpen...
Ja doei.
pi_58923671
MB: zodra ik thuis internet heb, ga ik weer gezellig doen. Maar nu zit ik gewoon te werken en ik moet zo een of andere ingewikkelde laptopstandaard instellen met een poolse handleiding

Inderdaad, rustig opbouwen! Evy gaat al behoorlijk snel, je moet zeker niet sneller willen gaan dan dat!
pi_58923702
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
MB: zodra ik thuis internet heb, ga ik weer gezellig doen. Maar nu zit ik gewoon te werken en ik moet zo een of andere ingewikkelde laptopstandaard instellen met een poolse handleiding

Inderdaad, rustig opbouwen! Evy gaat al behoorlijk snel, je moet zeker niet sneller willen gaan dan dat!
en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?

Ja doei.
pi_58923751
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:

ik ben gewoon een smilie-addict. Als ik 'vol emotie' tik, dan gaan daar vaak smilies mee gepaard, ik kan 't niet helpen.

Meestal als ik 'serieus' iets tik, dan valt 't wel mee, en blijft het bij een en een

maar als ik écht heel blij ben en iets leuk vind en daarover post, dan komen er automatisch en smilies bij

sorry, ik kan het niet helpen...
Don't stop on my account hoor, een ieder zo z'n gebreken......
pi_58923801
kun je nagaan, ik let er soms al wel op (in dit topic) en delete er soms en paar...
Ja doei.
pi_58923806
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?

Ik snap er geen flikker van, ik ga manlief eens even bellen
pi_58923815
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik snap er geen flikker van, ik ga manlief eens even bellen
die kan dat wel?

ik ga maar 's douchen succes met de flaptop
Ja doei.
pi_58923830
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

die kan dat wel?

ik ga maar 's douchen succes met de flaptop
Die is op z'n minst een stuk snuggerder met dat soort dingen
pi_58923854
zatrdag een gala. spannend
pi_58923886
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als miss_s hier niet wil posten,
moet ze dat niet doen..

Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......

Maar goed na een gesprekje met Renske ben ik wel weer hier, maar voor hoelang weet ik niet
pi_58923965
Nou, die prei en aardappels was niets. Aardappels waren nog glazig en de prei was ook undercooked. Terwijl de stomer toch echt op 45 minuten stond. Raar, magoed, 1 halve aardappel en 3 hapjes prei ofso. Boomstammetje gegeten en nu om vulling te krijgen een glas yogidrink
Das pas Sonja
pi_58923978
Ik heb liever dat je hier post want in single noem je Mr Maybe een playertype oid

Doe wat je wil
pi_58924059
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb liever dat je hier post want in single noem je Mr Maybe een playertype oid

Doe wat je wil
Nee hoor, ging meer om zijn smaak dat wat hij is
Maar meestal zijn het wel knappe jongens dus dat doe je goed
pi_58924123
PF is Liquidootje niks voor jou? Dat is zo een schatje

Dit, ofcourse, indien Mr. Maybe verandert in een Mr. Definately Not.
pi_58924159
O zo Dan begreep ik het verkeerd!
Slechte/foute smaak kan ik na verloop van tijd beinvloeden
pi_58924327
ik wilde al een pooltje starten met wanneer je weer terug zou zijn Miss_S je dreigementen zijn nooit echt van serieusneembare waarde

maar blij dat je je door mij niet weg laat jagen hoor ieder zijn eigen mening, toch?
Ja doei.
pi_58924398
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O zo Dan begreep ik het verkeerd!
Slechte/foute smaak kan ik na verloop van tijd beinvloeden
Ookal zijn mannen daar meestal niet zo blij mee
Maar ik neem aan dat hij nog jong is dus er kan zoveel veranderen
pi_58924465
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......

Maar goed na een gesprekje met Renske ben ik wel weer hier, maar voor hoelang weet ik niet
Jawohl, maar na zo'n klein ding...maargoed ja als je het niet meer gezellig vind
  maandag 26 mei 2008 @ 19:03:17 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58924506
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde al een pooltje starten met wanneer je weer terug zou zijn Miss_S je dreigementen zijn nooit echt van serieusneembare waarde

maar blij dat je je door mij niet weg laat jagen hoor ieder zijn eigen mening, toch?
ik heb niet eens tijd gehad om te merken dat ze weg was gegaan.... zo snel....
pi_58924546
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Jawohl, maar na zo'n klein ding...maargoed ja als je het niet meer gezellig vind
Ja maar veel kleine dingetjes
Maar naar het gesprek met Renske heb ik er wel weer zin in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')