ik heb in de winter nachthemden met lange mouwen aan... heb wel 4 van die flanellen pyama's, maar heb het deze winter niet koud genoeg gehad om ze aan te doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
Ik slaap in m'n nakie. Zomers dan. In de winter heb ik flanellen pijama's aan en sokken!
Top Sylvana.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:24 schreef Sylvana het volgende:
Ik slaap altijd naakt, of het moet echt heel erg koud zijn, dan trek ik een xxl t-shirt aan.
Ik ben weer terug van de diëtist. Verteld hoe het de afgelopen 2 weken gegaan is en ze vond dat ik op de goede weg ben en alles al goed inpas in mn dagelijks leven. En hebben het ggehad over extern eten, pauzeren tijdens het eten en bewust etenWeer allemaal materiaal en oefeningen mee naar huis gekregen, zo maar eens een speciaal mapje voor maken, zodat ik alles netjes bij elkaar heb
En ze vond dat ik best trots op mezelf mocht zijn dat ik met Peters moeder verjaardag heel lang niks genomen heb van de hapjes en toen maar 1 toastje met brie, ipv zo'n beetje de hele brie zoals eerst. Vond ze best knap al, omdat we het nog niet over feestdagen gehad hebben ( komt de volgende keer)
Leuk! Gefeliciteerd! Ik drink sinds eh. twee weken geen alcohol meer en mr date al een jaar niet dus dat komt ook goed uit. En hij doet aan dezelfde sport en wil echt echt echt NOOIT dik worden dus let hij nu al op z'n eten en z'n drank gebruik. (of maccie of alcoholquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Trouwens over vriendjes die mee moeten eten gesproken
Ik wou op een verjaardag niet snoepen en mijn vriendje bood uit zichzelf aan om dat dan ook niet te doen
Morgen hebben we trouwens 5 maanden en gaan we ook uiteten
quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als ik naar achteren kijk, zie ik heul wel dikke billendus ik héb dikke billen
Sexy hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zo een kort jurkje heb ik nog nooit gehadis mn slaapjurkje
![]()
Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschatquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:14 schreef Sylvana het volgende:
Nieuw haar + kleding
Deze is echt prachtigquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk
Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:
[ afbeelding ]
Dat heb ik volgens mij al eens laten zienquote:Op woensdag 21 mei 2008 22:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik slaap in een shirtje en hotpants, dat wil je ook niet zien.
Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij...quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
ik sta op onverwachte foto's altijd met: mond vol, ogen dicht, nonchalante houding, etc. en als ik een foto van mezelf maak zorg ik wel dat bovenstaande niet gebeurt!
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juistquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Leuk je haar, alleen lijk je er wel jonger door (zegt zij die ouder is dan Sylvana en altijd 16-18 word geschat)
En wat die jurkjes betreft, probeer anders eens een model kokerrok of een skinnyjeans,
want volgens mij zijn je benen vrij dun (dat had ik eerst ook) en dan een shirt tot op je heupen en dan net onder je borsten wat strakker. En bij je buik wijd, bijvoorbeeld een wijd mannen overhemd. Nu lijk je een beetje vierkant in die jurkjes terwijl dat helemaal niet hoeft.
En wat fijn dat er eindelijk weer eens iets afgaat!quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:55 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben 62.1, oftewel, 1 kg kwijt in 2 weken
O suffie wij dames hebben altijd een plat paar schoenen aan tot we op de hoek zijn van waar we heen gaan en dan gaan de hakken pas aan en de platte schoenen in de tasquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn voeten doen enorm zeer. Ik ben wel blij met m'n goede conditie, want ik moest in 2 minuten tijd praktisch het hele station in Amersfoort doorrennen op hoge hakken
Als je het bij je taille wat strakker doet? In ieder geval,quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Als daar tijd voor is zekerquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Deze is echt prachtigKrijgen we nog een aanfoto
![]()
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valtquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dan vaker een erg vervelende vraag zal krijgen juist
Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vindenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
Nou, ik heb die vraag anders al vaak zat gehad hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat durven mensen nú pas aan mij te vragen, dus ik denk dat dat wel mee valt
Vermoedelijk wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:40 schreef veiligheidsspeldje het volgende:![]()
[..]
Ik denk dat jij 'm ook minder vervelend zal vinden
Bij sommige mensen zie je het pas na 6 maanden oid. En daarvoor helemaal niets. Vooral mensen met sterke buikspierenquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel!
Al vond ik die van eergisteren wel schokkend:
- onbekende op feestje: En, hoelang moet je nog
- Ik nog meer dan drie maanden
- Zij (na blik op buik) écht?
Toen dacht ik even: oh-ow, zou ik gaan ontploffen?
Zonder alcohol is alles net zo leukquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom zou hij anders je nummer vragen, je de hele dag door sms-en en een tweede en derde date doen?
Na twee leuke dates volgen er meer lijkt me. Vanavond heb ik er ook weer een, al is dat niet echt, omdat het al bijna twee maanden is denk ik (hou een datum nooit zo precies bij...). Ik ga geen alcohol drinken, want dat gaat vast op je abdominaal vet zitten en dat moet juist weg! Maar met cola light is een bandje vast ook leuk.
* veiligheidsspeldje krijgt een flashback naar het beschimmelde kunstgebit dat gisteren nodig in de steradent gezet moest worden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben sinds 11 uur wakker:
Ontbijt 4 chocotofs
en nu dan een mix van blauwe en groene Turkse yoghurt(200 gram oid. en er zit wel veel vet in die blauwe, 10%, maar zoveel calorieën is het ook weer niet. Eigenlijk. Vet is goed
)
Ik was 1,65 denk ik, destijds, en 45 kg. Vond ik al veel, want de andere meisjes waren rond de 38 kg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:42 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik was al de zwaartste (en niet de langste) van de meisjes toen ik met 55 kg de basisschool verliet!
Maar de moeder krijgt hier een gehandicaptenuitkering, lees ik in dat bericht. Je zou er bijna van gaan denken dat dat de reden is dat ze niet al te daadkrachtig was in het naar de dokter gaan ed.
Lijkt me leuk!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja OK, maar altijd die getuite lipjes en die handen in de zij...Ik moest er gewoon om lachen
Conleche, gaan we eens meeten? Kom je een keer eten als ik mijn kitchen gear compleet heb?
Leuk jurkje!quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
Sylvana ik vind het setje met zwarte topje en het rokje leuk
Mijn wehkampjurkje voor mijn romantisch diner met mijn vriend morgen:
[ afbeelding ]
Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, is dat vervroegde puberteit, oid? Nooit van gehoord.
geestelijk als in opstandig?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jup, dat is idd vervroegde puberteit, erg fijn hoor, op je 7e al lichamelijk en geestelijk als een puber zijn en je ook zo gedragen. Snapt de rest van de wereld ook zo goed enzo.
Jup, gewoon net zo lekker dwars en opstandig als een gewone puber, overal tegeningaan, alles stom vinden. nergens naar luisteren, alles maar kinderachtig vinden wat leeftijdsgenootjes doen, er lichamelijk als een puber uitzien, inclusief borsten, oksel- en schaamhaar dus. Menstruatie hebben ze wel door middel van injescties een paar jaar uit kunnen stellen. Maar daarvoor moest ik dus elke 3 weken naar de huisarts, 4 jaar lang, dus dat was ook geen pretjequote:Op donderdag 22 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
geestelijk als in opstandig?
las net dat je dan stopt met groeien
en alle volwassen kenmerken krijgt. lekker.
Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nuquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Baas boven baastoen ik 7 was, woog ik? Ik weet t niet. Maar 100 kilo
Toen je 7 was?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Toen ik 7 was woog ik denk ik net zoveel als nu
Zal tenminste tussen de 60 en 70 zijn geweest
Ik was toen ook wel al redelijk lang 1,60quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toen je 7 was?Ik denk dat ik de helft woog, ofzo.
Wel grappig dat je nu net zoveel weegt.
Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sylvana, als je je daar zorgen over maakt, moet je dat s met je huisarts bespreken!
dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houdenquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, er is dus niks over bekend nog, omdat er maar weinig mensen zijn en de oudste die bekend is die het ook heeft die is een paar jaar ouder dan ik.
Dat weten ze dus nog niet, wat de risico's zijn en waar je rekening mee moet houden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dát dus.. niet dat je dan meteen aan kinderen moet beginnen, maar dan weet je wel wat de risico's zijn en waar je (over niet al te lange tjid misschien) rekening mee moet houden
Nope, heb er pas nog naar gevraagd nl, omdat ik er aan heb zitten denken dat mn buikproblemen er misschien mee te maken hadden, dat het een bijwerking van die medicijnen was ofzo. Maar ze kunnen er echt niks over zeggen nog :Squote:Op donderdag 22 mei 2008 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Neuh, maar ze kunnen ahv van allerlei lichamelijke parameters toch op zn minst wel iets zeggen?
Drankquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil best slank voor je kokenMaar ik drink wel, en jij wordt geacht dat ook te doen
gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb nog steeds rugvet dus ik ga nog even door
Ik heb geen rugzakquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:16 schreef Faithy het volgende:
[..]
gewoon permanent een rugzak dragen, ziet niemand het meer
Ach ja, het "al mijn leuke kleren zijn ineens te groot" probleem. Ik ken het.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:03 schreef conleche het volgende:
Nog maar 3 kilo verwijderd van m'n streefgewicht![]()
![]()
Ben benieuwd of ik daar tevreden mee ga zijn of dat ik dan toch naar de 56 wil....Ik merk nu wel dat ik sommige kleren echt niet meer aan kan; dat kan je niet meer met goed fatsoen "baggy" noemen, das gewoon de zak-van-je-kont--af-show. Best jammer, want sommige broeken zaten best mooi....
volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb nog steeds rugvet dus ik ga nog even door
ik heb daar geloof ik ook nog wel een foto vanquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij krijg je dat nooit helemaal weg hoor. Op mijn rug is de enige plek waar ik nog 'kwabben' heb, tussen mijn beha en mijn schouderblad bijvoorbeeld. Heel lelijk als je een strak tshirt aan hebt
Ik vind eerlijk gezegd de foto van de eerste -6 kg het mooist. Weet niet of dat door de belichting komt, maar daar ziet het er een stuk natuurlijker en egaler uit ... en buikspieren ontwikkelen is leukquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit nog heel blij een buik foto zou plaatsen
Nieuw doel: echt goed ontwikkelde buikspieren
Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:51 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja is de belichting
daglicht vs badkamerlicht
en ontspannen ziet m'n buik er nog exact zo uit(die spieren komen doordat ik het aanspan etc)
Ik ben wel aan het perfectioneren/fine tunen. Misschien is dit dan niet het goede topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:50 schreef octopussy het volgende:
PF, ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij rugvet hebt. Ben je niet gewoon aan het zoeken naar dingen om je op te storten?
En Liejannuh:
-kleding te groot...check![]()
-borsten verdwijnen...check![]()
Ik heb wel net nieuwe kleren gekochtwaaronder een hardloopbroekje van 9 euro en een knalroze nike Run shirt. Zitten heerlijk
O dat zijn schuine buikspieren tochquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Komen je zichtbare ribben ook door het aanspannen?(en ik weet dat spieren zichtbaarder worden door aanspannen haha)
Maar die dingen die uitsteken zijn toch niet mooi?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
O dat zijn schuine buikspieren tochIk draaide me een beetje zodat je veel eh
nou ja. Veel dingen zag uitstekekn, spieren, ingewanden, etc
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar die dingen die uitsteken zijn toch niet mooi?
Was het je bedoeling om bewijzen te leveren?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dan vind ik jouw foto van -6 mooierquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik ook, mooiere taillequote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind zelfs m'n eigen buik mooier dan..
die ontbreekt bij mij uberhauptquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het alle drie niks.
Waar is de taille?!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef conleche het volgende:
Ik vind de middelste en rechter foto ook mooi . De linker vind ik iets te gespierd.
En dat steekt ook zo wit uitquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
foei! ik zie je ribben conleche
daar moet ik nog steeds mee beginnen, écht dus.. wel eens wat losse dingen gedaan, op bedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef ColdFeet het volgende:
Conleche, je hebt nog steeds een alleszins behoorlijke voorgevel
Volgens mij krijg je automatisch meer taille als je je schuine buikspieren traint! Faithy, pilates je nog wel 's? Dat trekt de boel echt mooi strak.
Prima buik voor iemand van 102quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:32 schreef conleche het volgende:
Als ik mijn buik uitzet ben ik niet geschikt voor publicatie. Ik ga nu nog eentje doen als ik hem extreem inhou, kijken wat dat doet. (het is wat rustig in de galerie en ik heb geen zin in de berg administratie)
-edit- Jah, dat vind ik dan weer wel mooi: Ik zie buikspieren!!
[ afbeelding ]
Zo nu ga ik weer eens wat doen. Iemand een schilderijtje kopen??
Ja durf ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
En dat steekt ook zo wit uit![]()
Misschien toch maar die zon in met dat buikie...........
Durf jij een foto te doen als je je buik uitzet??? Ik ga er nu 1 maken, maar weet niet of het voor publicatie geschikt is.
Ik leef zó on the edge. Ik zit nl. midden in de galerie en maak iedere x heel snel een foto als er niemand voorbij komt, maar dat gaat natuurlijk een x mis.........
Succes!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:50 schreef kikje het volgende:
Hoihoi! Dit is een leuk topic, mag ik ook meedoen? Al een tijdje lees ik mee, en besluit nu maarwat te postenBen zelf al een maandje of 3 bezig om meer te letten op wat ik eet, en probeer ook zo min mogelijk sporten uit te stellen, want van uitstel komt afstel. En het gaat best oke, hoewel ik af en toe wel zondig. Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met broeken die afzakken en borsten die verdwijnen, haha.
Ben trouwens 1.67 lang 57 kilo op het moment, maar ik weeg mezelf eigenlijk niet zo vaak, het gaat mij meer om de centimeters (rugvet en buik enzo). Qua sporten doe ik aan hardlopen, paardrijden en mountainbiken. Oh, en ik ben 21 jaar en in het dagelijks leven studeer ik.
De buikfoto serie door de tijd heen is echt cool, in welk tijdsbestek heb je dit bereikt? Ziet er goed uit iig nu. Heb meteen ook buikfoto's gemaakt om een archief te starten
Fotos geloof ik niet echtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:13 schreef Ewelina het volgende:
OMFG, ik zie die foto's en denk: waarom wil iedereen nog afvallen?
@Miss_S: ik heb dat ook wel gehad, zat m'n oude lichaam nog in m'n hoofd terwijl ik al lang niet dik meer ben. Bij mij hielpen foto's erg goed.
Moet je horen wie het zegtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:13 schreef Ewelina het volgende:
OMFG, ik zie die foto's en denk: waarom wil iedereen nog afvallen?
@Miss_S: ik heb dat ook wel gehad, zat m'n oude lichaam nog in m'n hoofd terwijl ik al lang niet dik meer ben. Bij mij hielpen foto's erg goed.
Bij deze mijn buik:
[ afbeelding ]
Welkom kikje, en Viking, jammer dat het niet doorging... succes bij de volgende sollicitatie
das idd niet veel.... eigenlijk zelfs te weinig denk ik?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Heb net gegeten: 1 aardappeltje, gehaktbal, geraspte appel (m'n ouders aten bloemkool, gets!). Niet echt veel, maar goed.
Mja, als je met je hoofd in de wolken loopt, heb je nu eenmaal niet zoveel trekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
das idd niet veel.... eigenlijk zelfs te weinig denk ik?
anders nog wat yoghurt ofzo?
Nog niet afgesproken. Ik heb het sowieso even druk met m'n scriptie de komende week (definitieve versie maken)quote:
Welke ijsboer is dat?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef conleche het volgende:
Zo direct ga ik even lopen met de hond en haal ik als toetje een Italiaans citroenijsje bij de beste ijsboer van A'dam en omstreken
Venetie in de Scheldestraat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welke ijsboer is dat?* volgend jaar rond deze tijd genoeg in Amsterdam is
Ze woont in het Gooi. Niet heel dichtbij de baan die niet doorging, maar wel dichterbij dan Groningenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:20 schreef conleche het volgende:
twas me nog niet opgevallen, maar nu je d'r over begint......![]()
Waar woont ze dan? Was dat in de buurt van de baan die niet doorging?
Dat was mijn eerste ijsliefde. Toen ik in A'dam kwam wonen woonde ik in de Govert Flinckstraat, bij Pepino om de hoek. Zijn specialiteit was toen, om onder in het hoorntje eerst wat slagroom te spuiten.....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
pepino
maar die heeft nu een nieuwe eigenaar
Nee johquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Venetie in de Scheldestraat.
Heb je al een kamer gevonden?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:04 schreef shinydiscoball het volgende:
Fijn Conleche!Alleen vraag ik me wel af..als je op je streefgewicht zit en je gaat bijvoorbeeld weer rijst of pasta eten, kom je dan niet zo weer aan? Want wat je nu eet lijkt me niet echt iets om je leven lang vol te houden?
Ja, als je de foto aanvinkt is er ook een delete-optiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Chicolate het volgende:
Kan je bij Photobucket zelf je foto's ook weer verwijderen? Ik heb nu 2 foto's ... waarbij het verschil van gewicht leuk te zien is. Maar dat blijft er dan natuurlijk maar een dag opstaan ofzo
.
Ik ben ook al lang wakker, heerlijk in de zon kranten bezorgd en nu weet ik even niet wat ik ga doen: leren of ontspannen. Ik denk het laatste, heb 3 dagen weekend.
Neh, -63 en -59 lijken me beter. Daaronder krijg je al dat kleine maar supersnelle grut en dan vind ik er geen lol aanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Als ik dat zou doen zou ik echt proberen 55 kilo te wegen
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:41 schreef Chicolate het volgende:
..dus die van mij zijn weer ... weg!
Lolquote:
PF hoe gaat het met je date??quote:Op zondag 25 mei 2008 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gelukkig dat ik iemand blij heb kunnen maken,
fap topic
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou wel goed
date 1,2 had ik geloof ik verteld
vrijdag zijn we naar de bios gegaan maar was moe en zat niet lekker in m'n vel en dacht nee dit wordt echt niks!!!
gister was ik een film wezen kijken bij hem, bij hem thuis op z'n kamertje.. Die was afgelopen,
vroeg hij of ik nog een film wou zien (om twee uur 's nachts) hadden we die gekeken. Lagen echt zo naast elkaar echt gezellig, maar ik dacht nog van huh is hij nou wel van dat ie me leuk vind of niet
want vier keer 1 op 1 afgesproken, geen dingen gebeurd etc. Dus halverwege de tweede film: kan je tegen kietelen? en ik ja tuurlijk
(niet) en hij was ook vet hoog gekomen met judo (zag het diploma in z'n kamer) ja zo moet die houdgreep ook al weer o ja zo
Maar ja zo ben ik ook met beste vrienden etc..
Na een tijdje lagen we echt al tijden met ons hoofd zo heel dicht bij elkaar naar elkaar te staren en net niet handjes vast te houden. Na echt een eeuwigheid kregen we beide een beetje lef en nou ja de rest snap je wel. Stiekem vond ik het wel schattig
En zijn we hand in hand in slaap gevallen. Ik dacht echt. aaaaaaaaaahw
![]()
Dat is inderdaad wel heel schattig en liefquote:Op zondag 25 mei 2008 14:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou wel goed
date 1,2 had ik geloof ik verteld
vrijdag zijn we naar de bios gegaan maar was moe en zat niet lekker in m'n vel en dacht nee dit wordt echt niks!!!
gister was ik een film wezen kijken bij hem, bij hem thuis op z'n kamertje.. Die was afgelopen,
vroeg hij of ik nog een film wou zien (om twee uur 's nachts) hadden we die gekeken. Lagen echt zo naast elkaar echt gezellig, maar ik dacht nog van huh is hij nou wel van dat ie me leuk vind of niet
want vier keer 1 op 1 afgesproken, geen dingen gebeurd etc. Dus halverwege de tweede film: kan je tegen kietelen? en ik ja tuurlijk
(niet) en hij was ook vet hoog gekomen met judo (zag het diploma in z'n kamer) ja zo moet die houdgreep ook al weer o ja zo
Maar ja zo ben ik ook met beste vrienden etc..
Na een tijdje lagen we echt al tijden met ons hoofd zo heel dicht bij elkaar naar elkaar te staren en net niet handjes vast te houden. Na echt een eeuwigheid kregen we beide een beetje lef en nou ja de rest snap je wel. Stiekem vond ik het wel schattig
En zijn we hand in hand in slaap gevallen. Ik dacht echt. aaaaaaaaaahw
![]()
Tja, als je het weekend weg gaat en je hebt je schoenen niet bij komt er niets van natuurlijk, dus het was deels wel m'n eigen schuld. Vanavond kan ik het wel doen, maar ik vind het vervelend ook dat ik zo teruggezakt ben, dat ik niet eens meer een half uur achtereen kan rennen. Dan krijg je een vicieuze cirkel en dat is ook waarom ik nu suboptimaal ben. Ik weet het wel, maar er wat aan doen is weer wat anders blijkbaar. Het weer zit ook niet mee voor m'n humeur maar ik ga wel mn best doen!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:19 schreef -marz- het volgende:
Speldje, dan ga je toch ff wel sporten? Je doet toch hardlopen?
Ik ga gelukkig wel weer goed met afvallen, sinds de vakantie vliegen ze er weer af (de kilo's). -2 al. Nu weer proberen vol te houden, wat het moeilijkst is natuurlijk.
Donderdag 5 juniquote:Op maandag 26 mei 2008 12:35 schreef Miss_S het volgende:
Wanneer moet je weer naar de dietist Sylvana?
Okquote:Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Donderdag 5 juni
Ga 1 keer in de 2 weken en ben afgelopen week nog geweest
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goedquote:Op maandag 26 mei 2008 12:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Okhebben jullie toen dit weekend ook besproken?
ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te besprekenquote:Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed
Beterschap Jeipod!
Ja, was ik ook wel van plan, maar niet aan toe gekomen. Zoveel te bespreken allemaal, dan is een half uurtje zo om.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ok want leek me juist handig om dat soort situaties van te voren met je dietist te bespreken
en een broodje gezond toch wel zelf gemaakt he? anders had je beter dat broodje frikandel kunnen nemen
iedereen mag van tijd tot tijd flink genieten hoor Sylvana! En zo te zien heb je wel bewust keuzes gemaakt, dusquote:Op maandag 26 mei 2008 12:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, maar goed, drink eigenlijk nooit alcohol, behalve met dit soort weekenden, en dit is maar 1 keer per jaar. En heb met eten wel goed opgelet, als anderen broodjes frikadel/gehaktbal namen, nam ik gewoon een broodje gezond enzo. En had zelf gewoon wasa sandwiches meegenomen, dus eten is wel redelijk goed gegaan, alleen wat meer alcohol dan normaal gehad. Maar goed, deze week beetje opletten met eten en een keertje extra sporten en het komt wel weer goed
Beterschap Jeipod!
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
jemig...
lees net dat een kennis van me, van de motorclub, vandaag haar euthenasie verklaring tekent..
Ze is terminaal verklaard (kanker zit overal) en het gaat zo slecht met haar de laatste weken/dagen, dat ze een ontzettend dappere beslissing heeft gemaakt...
Haar oudste dochter houdt ons op de hoogte via een speciale Hyves-pagina, en elke keer zit men weer half te janken als ze weer vertelt wat er in haar hoofd omgaat.. en welke neerwaartse veranderingen er weer hebben plaatsgevonden..
Het leven is zó oneerlijk somsbinnenkort dus een uitvaart, met friggin' veel motoren en veel herrie...
dankquote:
Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow heftig MoBlo, sterkte![]()
En Sylvana, ik vind ook dat als je een keer eens zo'n weekendje hebt, dat best kan! Je doet het ook niet iedere week.
Niet om lullig te doen trouwens, maar ik merk dat je het vaak over die Wasa sandwiches hebt met vulling, maar zo erg gezond zijn die niet, er zit best veel vet in! Even ter waarschuwingMaar ze zijn inderdaad wel erg lekker
Nee! Heb er ooit een geprobeerd gekregen en ik vond het zo smerig, dat ik de andere smaken niet aandurf en er nu - net als bij sultana hartig - met een grote boog omheen loop.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben ik de enige die die dingen juist heel vies vind?
En ik bedoelde ook niet dat zo'n weekendje niet kon, maar lijkt me juist als je een dietist hebt dat het handig is om dat dan te bespreken
Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zitquote:Op maandag 26 mei 2008 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
waarom zou je het bespreken met je dietiste als je het nagenoeg nooit doet, als je nagenoeg nooit alcohol drinkt, en dit een jaarlijks uitje is?
Als het nu structureel was, ok, als ze elke maand of elk weekend weer ging feesten en zuipen kon ze wellicht vragen of er tips zijn die het én gezellig én makkelijker maken om ook nog aan de lijn te blijven denken, zonder direct thuis te blijven.
Maar die éne keer? Ze zou hoogstens kunnen melden dat ze 'dit weekend eens gezellig uit is geweest' en dat ze 'ondanks dat ze wist dat 't slecht was (en waarom) toch gewoon lekker meegedaan heeft' en dat dit 'zeker niet altijd gebeurt', mocht het gewicht bij de volgende meting ietwat tegenvallen.
Maargoed, als je van één weekendje stappen blijvend aankomt... lijkt me sterk.. vooral als je het weet van jezelf, en vervolgens ook weer gaat balansen.
Jij riep toch ook dat je vanochtend weer meer woog, en dat dat normaal was na een weekend, en dat je nu weer normaal gaat doen, en weer richting de 70? Nou, dat doet Sylvana ook, zoals ze zeiSylvana, het gaat helemaal goedkomen
wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg....quote:Op maandag 26 mei 2008 16:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ik ben geen 10 kilo aangekomen sinds ik hier zit
Toen ik 100 kilo woog, woog ik na het weekend al 1 a 2 kilo meer en dat doe ik nu nog steeds
En ookal is het maar 1x in het jaar, je moet er wel mee leren omgaan of zie ik dat nu heel verkeerd
Sylvana is hulp gaan zoeken en dan past dit er toch gewoon mooi in? en anders is er wel elke maand iets dat maar 1x iin het jaar gebeurt
Die wasa dingen, ik heb er ooit eens nog wel een 2e smaak van geprobeert maar die was net zo smerig
Ik benoem gewoon een feit omdat je mij met Sylvana vergelijkt en dat gaat nietquote:Op maandag 26 mei 2008 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat een lage opmerking naar Sylvana toe zeg....wrijf het er nog maar even in
![]()
ze wéét dat ze is aangekomen, en daarom is ze naar een dietist toegegaan, die haar moet gaan helpen STRUCTUREEL anders te leven, en met structureel wordt bedoeld:
het regelmatig eten van dag tot dag
afwegen
snacks van vriendjelief weerstaan
maar niet verleren hoe het is om lekker een weekendje te genieten, en nou ja, dat het in een weekend scheelt, dat daar dan 2 kilo van bij komt, soit, maar dat zijn geen kilo's die er al lang aanzaten en dús gaan ze er ook snel weer af. En zolang je een gestaag dalende lijn houdt, is er niets mis met een weekendje uit je dak gaan
dus ja, ik denk dat je dat verkeerd ziet. Ze moet geen tips vragen over hoe ze haar weekendje weg in moet delen, maar hoe ze haar WEEK in moet delen, want dáár ging het vooral STRUCTUREEL fout
maargoed, dat is slechts hoe ik erover denk
Ik schrok alquote:
Don't get me startedquote:
je mag 't zo vaak zeggen als je wilt hoorverliefde mensen zijn tof
![]()
Huh? Wat bedoel je?quote:is dat trouwens een 'echte vrijgezelle lesbies' of is dat de dame die eigenlijk een vriend had en nou ja, die van laatst
Dat klinkt een beetje als MTV Dismissedquote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!
Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik schrok al![]()
.
[..]
Don't get me started. En verliefd ben ik (nog) niet, maar ze is wel erg leuk
.
[..]
Huh? Wat bedoel je?
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeuj Viking, spannend!
Ik heb donderdag mijn derde date met jongen #2, lekker naar het vondelpark (hopen dat het mooi weer wordt). Ik vind hem leuker, dus ik heb tegen jongen # 1 gezegd dat we beter als vrienden kunnen blijven omgaan. Jezus wat klinkt dit erg trouwens
excuses aanvaardquote:Op maandag 26 mei 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
Nou het spijt me dat ik voorstelde dat de dietist misschien kon helpen in deze situaties
Zie PMquote:Op maandag 26 mei 2008 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je had toch vorige keer (bijna?) een date met een dame met wie je aan het msn-en was, maar die bleek een vriend te hebben? Ik ga niet terugzoeken, maar ik dacht dat ik dat had begrepen uit je verhaal.
Je vond dat erg jammer, want ze leek echt erg leuk, maar ze wist niet wat ze wilde, zoiets was het?zal wel aan mijn geheugen liggen anders
Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:05 schreef Inderdaad het volgende:
Hoi allemaal, slechte timing, maar een update van mij. :p
Ging niet echt goed qua eten, maar mijn knie is nu weer 'goed', dus vanavond Evy (3 of misschien 1, weet niet wat beter is atm) en vanaf morgen ga ik weer op het eten letten.Batterij van de weegschaal is helaas leeg en de AH hier in de buurt heeft de juiste batterijen niet.
Ik ga vanavond spinazie, aardappelen en vissticks eten.Ook heb ik me voorgenomen meer te gaan schoonmaken, want we hebben sinds een weekje 2 kittens hier en dan is het nodig.
Fijne avond nog allemaal.
Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...quote:Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik was weeer traag
O over die familiefoto, dit had ik ooit als tip gelezen:
Maak 1 foto met alle aanhang, manne,vrouwen, vriendjes, vriendinnetjes.
En 1 foto waar alleen mensen opstaan die een bloedband met elkaar hebben.
Dan heb je altijd nog een leuke foto als bijv. je zus haar vreselijke ex van 8 jaar geleden er nog op staat..
Dankjewelquote:Op maandag 26 mei 2008 17:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Alleen kan Miss_S soms wat bot/bemoeizuchtig overkomen wat ik deze keer eigenlijk niet het geval vond.
Voorgoed?!!?!?! Doe normaal joh! Blijf!quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
Maar ik denk dat het maar eens tijd wordt dat ik dit topic verlaat
Succes iedereen
Ik heb net even m'n posthistory gecheckt en dat klopt iddquote:Op maandag 26 mei 2008 16:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Viking: je had toch verteld dat de vrouw waar je nu mee date, een crush had op een heterodame? Dat bedoelt moblo denk ik.
Ja, vervelend zeg... Ik dacht er toevallig aan was ook niet echt een reactie op jouw situatie..quote:Op maandag 26 mei 2008 17:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Vond het nog wel vroeg om mijn vriendje erbij te vragen op de foto (die heeft verder nog niemand van de familie gezien ofzo). Dus het ging alleen om m'n pa die er niet op stond. Er is geen foto gemaakt van hem erbij omdat ze nu toch echt gaan scheiden. Maar de hele situatie was gewoon om treurig van te worden, m'n pa die wel het gezin naar de fotograaf brengt, maar dan in de auto blijft zitten omdat hij er niet op mag...
Hoi.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
Dat dusquote:Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Gaat het voor de rest wel goed? Merk je al verbetering? Aan je eten? Aan je kleding? Aan je conditie?
Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongensquote:Op maandag 26 mei 2008 16:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Foei je date met twee te gelijk
Ik ga met een vriend/kennis naar een gala, en van te voren nog iets drinken (als vrienden, geen date)
Met mr date heb ik nu vier keer afgesproken dus is het geen mr date meer maar.. Hm. Ieamnd suggesties voor een nieuwe termneee geen vriendje. Nog langg niet
Eerlijk dat je het zegt tochIk heb wel vaak van die vage kenissen/vrienden die dan 1x in de 100 jaar iets willen afspreken, maar niet echt een date, wel echt gezellig. Wat moet je er mee
Als miss_s hier niet wil posten,quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja nu dus niet meer met 2, dat vond ik flauw voor die andere, die begin ik toch wel heel leuk te vinden. Hij reageerde er wel heel lief op trouwens. En jouw situatie...tsja je zit in een tussenfase he. Ikzelf heb in ieder geval geen idee hoe je dat noemt, ik ben echt een groentje op het gebied van relaties/jongens![]()
Welkom terug trouwens Inderdaad!
En Miss_S niet weg gaan!![]()
![]()
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
mjah, ik heb vandaag zo'n dag, dat ik vind dat ik niet veel hoef te eten, want ik zit toch de hele dag op mn kont.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja. Klinkt net als een sonja bakker menu
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
CF woont in Belgie. Haar man woont nog steeds even ver als van haar oude woonplaat. Dus ze hebben elkaar al lang niet gezien en laatst ook een dag later want ze was moe. En ze heeft thuis geen inet dus kan ze ook niet zo veel fokken.
Mr Maybequote:Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??![]()
En hoe je jouw date zou kunnen noemen? Meneer Misschien das wel een leuke.
Mister crush is ook wel leukquote:Op maandag 26 mei 2008 18:02 schreef conleche het volgende:
[..]
WTF: hoe weet jij dat nu weer allemaal??![]()
En hoe je jouw date zou kunnen noemen? Meneer Misschien das wel een leuke.
Als het door overbelasting komt zou ik zeker bij 1 beginnen. Better safe than sorry ... en je kan altijd na 1 les besluiten om 2 over te slaan en meteen met 3 verder te gaan, maar ik zou daar wel mee oppassenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
doe gewoon lekker rustig les 1!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Wat zouden jullie aanraden trouwens? 3 weken niet gelopen nu vanwege overbelasting.. Beginnen met Evy 1 weer of met Evy 3? Ik was toen ik stopte net bij 6.
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dank jullie. <3quote:Op maandag 26 mei 2008 18:12 schreef Chicolate het volgende:
Jah!!! Tuulijk mega-irritant altijd die smileys, maar dat hardlopen was dan weer top. Dus m'n post dekte geheel de lading!!quote:
en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
MB: zodra ik thuis internet heb, ga ik weer gezellig doen. Maar nu zit ik gewoon te werken en ik moet zo een of andere ingewikkelde laptopstandaard instellen met een poolse handleiding
Inderdaad, rustig opbouwen! Evy gaat al behoorlijk snel, je moet zeker niet sneller willen gaan dan dat!
Don't stop on my account hoor, een ieder zo z'n gebreken......quote:Op maandag 26 mei 2008 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben gewoon een smilie-addict. Als ik 'vol emotie' tik, dan gaan daar vaak smilies mee gepaard, ik kan 't niet helpen.
Meestal als ik 'serieus' iets tik, dan valt 't wel mee, en blijft het bij eenen een
maar als ik écht heel blij ben en iets leuk vind en daarover post, dan komen er automatisch![]()
en
smilies bij
sorry, ik kan het niet helpen...
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij beheerst de poolse taal niet vloeiend (in woord en geschrift)?
die kan dat wel?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Ik snap er geen flikker van, ik ga manlief eens even bellen
Die is op z'n minst een stuk snuggerder met dat soort dingenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die kan dat wel?![]()
ik ga maar 's douchen
succes met de flaptop
Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......quote:Op maandag 26 mei 2008 17:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als miss_s hier niet wil posten,
moet ze dat niet doen..
Nee hoor, ging meer om zijn smaak dat wat hij isquote:Op maandag 26 mei 2008 18:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb liever dat je hier post want in single noem je Mr Maybe een playertype oid
Doe wat je wil
Ookal zijn mannen daar meestal niet zo blij meequote:Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O zoDan begreep ik het verkeerd!
Slechte/foute smaak kan ik na verloop van tijd beinvloeden
Jawohl, maar na zo'n klein ding...maargoed ja als je het niet meer gezellig vindquote:Op maandag 26 mei 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Precies, ik post hier omdat ik het leuk vind maar als het niet meer leuk is......
Maar goed na een gesprekje met Renske ben ik wel weer hier, maar voor hoelang weet ik niet
ik heb niet eens tijd gehad om te merken dat ze weg was gegaan.... zo snel....quote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde al een pooltje starten met wanneer je weer terug zou zijn Miss_Sje dreigementen zijn nooit echt van serieusneembare waarde
maar blij dat je je door mij niet weg laat jagen hoorieder zijn eigen mening, toch?
Ja maar veel kleine dingetjesquote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jawohl, maar na zo'n klein ding...maargoed ja als je het niet meer gezellig vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |